Eens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef Hugo_ het volgende:
Situatie:
je komt erachter dat het meisje waar je helemaal compleet verliefd op bent ook verliefd is op jou. Je komt daar een bepaalde avond achter en die avond wordt heel erg gezellig samen. Daarna breng je haar netjes naar huis en nadat je afscheid genomen hebt moet jij nog een eindje verder...
Dat stuk alleen... dat eindje verder fietsen ...midden in de nacht...heldere sterrenhemel....jij helemaal vol vlinders en vreugde...wetende dat het helemaal goedkomt tussen jullie... dat gevoel is beter dan sex.
...komt helaas niet zo heel erg vaak voor
Dat ook ja!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef Hugo_ het volgende:
Situatie:
je komt erachter dat het meisje waar je helemaal compleet verliefd op bent ook verliefd is op jou. Je komt daar een bepaalde avond achter en die avond wordt heel erg gezellig samen. Daarna breng je haar netjes naar huis en nadat je afscheid genomen hebt moet jij nog een eindje verder...
Dat stuk alleen... dat eindje verder fietsen ...midden in de nacht...heldere sterrenhemel....jij helemaal vol vlinders en vreugde...wetende dat het helemaal goedkomt tussen jullie... dat gevoel is beter dan sex.
Het sigaretje erna.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:53 schreef kippiej het volgende:
wat lekkerder is dan seks!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef star_gazer het volgende:
Als je echt ONWIJS nodig moet schijten... En EINDELIJK plaats neemt op die pot, en die drol heerlijk je anus uit voelt glijden
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef star_gazer het volgende:
Als je echt ONWIJS nodig moet schijten... En EINDELIJK plaats neemt op die pot, en die drol heerlijk je anus uit voelt glijden
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:
Compleet ingepakt in een heuleboel dekens, lekker warm, langzaam wegdoezelen in de armen van een door jou geliefd persoon
Dit kan ik alleen maar beamen. Zelfde geldt voor urineren. Ik heb eens na het stappen in een bus gezeten waar ik ineens enorm moest pissen. Het was de laatste bus naar huis dus ik moest het wel ophouden. Op den duur voelde het alsof ik ging ontploffen, een vreselijk gevoel. Toen ik uitstapte heb ik direct een boom gezocht en heb ik (volgens mijn vrienden) echt 2 volle minuten staan wateren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 02:06 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik gevolgd word.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:28 schreef Godlike02 het volgende:
nozem is lekkerder dan sex
Die kan je beter in een glazen kast stoppen en er de hele dag naar kijken
Stalk stalk
Daar kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik gevolgd word.
Ksst, wegwezen jij. Er is hier geen plaats voor maagden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Daar kan je wel eens gelijk in hebben![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:36 schreef nozem het volgende:
[..]
Ksst, wegwezen jij. Er is hier geen plaats voor maagden.![]()
We moeten het snowboarden eigenlijk helemaal niet zo promoten! word het veel te druk van op de bergquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nouja, jij had het over rijden in de sneeuw dus ik ging gelijk uit van snowboarden door de poeder
[..]
Maar zoals al gezegd, ieder zijn passie natuurlijk
Inderdaad, zoals ik al zei sex is vrij overrated.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
Er is wel een heleboel lekkerder dan sex.
Blegh, dat ziet eruit als zo,n hamburger waar bij je ongeveer 2 uur na het eten van zo,n ding 20 minuten op de plee zit.quote:
Same here, niets is lekkerder dan het bed in duiken met een mooie partner naar keuze. Beetje mooie muziek erbij, soms wat eten, soms alcohol. Hey en als je dan toch zo'n ijsfreak bent, neem dan een bak schepijs het bed in.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:51 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Euh ik heb het nooit over snowboarden gehad hoor (ik las iets over rijden door de sneeuw, óf het berichtje is ge-edit, óf ik heb het verkeerd gelezen -sorry dan- , ik had beter een ander voorbeeld kunnen nemen iig..)
Ik heb nog nooit gesnowboard en ga het ook nooit doen want ik ben zo'n stuntel dat ik toch wel met mn hele lijf in het gips eindig, dat jullie het lekker vinden, okeej, dan duik ik 't bed iig weer in en wens ik jullie veel plezier
Daar kan idd geen neukbeurt tegen op.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
slapen als je heeeel moe bent
Ben ik wel benieuwd waarom je dat vindt. Wat vind je er niet leuk/lekker aan dan?quote:Op zondag 2 oktober 2005 08:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik al zei sex is vrij overrated.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 29 september 2005 15:27 schreef ctrl_fuck het volgende:
.Ben&Jerry's Cookie Dough eten terwijl je een massage krijgt van een mooie blondine en Reservoir Dogs op de tv aan hebt
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:32 schreef Hugo_ het volgende:
Situatie:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:09 schreef freija het volgende:
Een tantrische massage![]()
Als je dat een keer meegemaakt hebt...........![]()
Nou dat wordt je niet blij als de kleppen uit de motorkap vliegen hoor!! Ding kan maar 8200 toeren draaien aapjequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:21 schreef H-blast het volgende:
een ferrari enzo @ 10000 toeren
Há, ik weet niet wat voor sex jij hebt gehadquote:Op zondag 2 oktober 2005 08:33 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Inderdaad, zoals ik al zei sex is vrij overrated.
jaaa dat heb ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 11:10 schreef nectarientje het volgende:
op mijn rug gekrabt worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |