abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31019426
Goeiemorgen langslapers

Al iemand wakker? De zon breekt zelfs door! Toch goeie beslissing gerokt te zijn vandaag. Ik haat natte broeken op kantoor (voor de langslapers: het regende vannacht & vanochtend).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31019782
.

Regen? Niets van meegekregen enkel zon.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_31020105
Zo nu bijna
pi_31020112
een mooi aantal posts
pi_31020125
22222 posts met een gemiddele van 22 per dag .
pi_31020731
Ola!
pi_31020854
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:11 schreef du_ke het volgende:
22222 posts met een gemiddele van 22 per dag .
dat doe je goed Du_ke, en nu?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31021301
quote:
Op donderdag 29 september 2005 10:42 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

dat doe je goed Du_ke, en nu?
Ik doe dat heel anders, eerst een paar jaar slapend lid zijn, en dan lekker meebabbelen, volgens mij kom ik nooit meer boven de gemiddeld 1 per dag uit

Ik kan er wel even een rekensommetje aan wijden
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_31021328
* zakjapannertje meldt zich ook weer in de loopgraven:
pi_31021356
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik doe dat heel anders, eerst een paar jaar slapend lid zijn, en dan lekker meebabbelen, volgens mij kom ik nooit meer boven de gemiddeld 1 per dag uit

Ik kan er wel even een rekensommetje aan wijden
Wat is daavan de gewenste uitkomst, denk je?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_31021775
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:03 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Wat is daavan de gewenste uitkomst, denk je?
Wat jouw wens is of die van anderen, geen idee

Mijn uitwerking:
Gewenste uitkomst: >1 per dag gemiddeld.
Ben (volgens mijn profiel) lid sinds 3-1-2003 (in werkelijkheid langer)
Actief postend vanaf: 26-7-2005

Bij gelijkblijvend gemiddelde hoeveelheid posts in periode 26-7 -> heden wordt algeheel gemiddelde meer dan 1,5 per 4 januari 2006.
Valt me mee, dat is eerder bereikbaar dan ik dacht. Sinds mijn activering zit ik op gemiddeld 10 per dag. Wat vreselijk veel
pi_31021800
Ik heb er ook niet zoveel per dag.
pi_31021994
quote:
Walter Wolfgang, a party member for 57 years, was bundled out of the conference hall by stewards after shouting "nonsense" as Mr Straw, the Foreign Secretary, defended Britain's role in Iraq. He was later stopped under anti-terrorist powers as he tried to re-enter the hall.

Mr Wolfgang fled Nazi Germany as a teenager for the freedom of Britain. He said: "I shouted out 'nonsense'. That's all I said. Then these two toughies came round and wanted to manhandle me out. 'I said: 'Do you want me to leave? I will leave, you don't need to manhandle me.'
http://news.independent.co.uk/uk/politics/article315804.ece

Welkom in de vrije, superieure, democratische Westerse wereld.
pi_31022103
quote:
Op donderdag 29 september 2005 02:13 schreef Floripas het volgende:

[..]

Pim Fortuyn was inderdaad gek op sterretjes naaien.
pi_31022170
quote:
SP-Kamerlid stapt op

SP-Kamerlid Piet de Ruiter geeft er de brui aan. 'Piet de wie?', zul je wellicht denken. Dat kan kloppen, want De Ruiter, die sinds mei 2002 parlementariër is, was al sinds eind 2003 niet meer op zijn werk verschenen. De politicus zat ziek thuis, onder meer wegens een te hoge werkdruk.

De 48-jarige De Ruiter wordt opgevolgd door de 29-jarige Ewout Irrgang, die bij de verkiezingen van januari 2003 twaalfde stond op de verkiezingslijst van de SP. De econoom Irrgang was al bij de fractie betrokken als financieel-economisch adviseur. Hij werkt momenteel bij De Nederlandsche Bank. In 1998 richtte hij het Nieuw Republikeins Genootschap op, een organisatie die zich sterk maakt voor de afschaffing van de monarchie.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_31022222
quote:
Op donderdag 29 september 2005 11:32 schreef sizzler het volgende:

[..]
quote:
De politicus zat ziek thuis, onder meer wegens een te hoge werkdruk.
Gaan SP-kamerleden nu staken voor betere arbeidsvoorwaarden?
pi_31022337
quote:
107 Teletekst do 29 sep
Balkenende sust kritiek Van Aartsen

ALBERGEN Premier Balkenende wijst de
harde woorden van VVD-fractieleider Van
Aartsen over de kinderopvangdiscussie
van de hand.In Albergen,Overijssel,zei
Balkenende dat de rust in de discussie
moet worden bewaard en dat er niet te
grote woorden moeten worden gebruikt.

Van Aartsen zei dat zijn tegenstanders
een karikatuur maken van zijn voorstel
over kinderopvang op scholen en hij
noemde de kritiek zelfs kwaadaardig.

De VVD-aanvoerder had voorgesteld om
basisscholen te verplichten kinderen
voor en na schooltijd op te vangen.
CDA-minister Van der Hoeven vroeg zich
af of het plan wel goed doordacht was.
pi_31022766
quote:
Op woensdag 28 september 2005 23:28 schreef Tafkahs het volgende:
Tja, waarom moeten we Janmaat postuum eren, destijds vond ik 'm al onrealistisch, net als de rest van Nederland. Nu een linkmichel annex hystericus Fortuyn ongeveer in wollige taal tegen hetzelfde hokje als Janmaat schuurt, moet je ineens begrip hebben voor zijn xenofobe taal.

Dacht ut niet, Janmaat had het liefst overalls voor werklozen en een registratiesysteem voor alles met een kleurtje.

Dat Nederland 1 zich hier voor leent. En alsof we van Muiswinkel nu kritisch moeten beoordelen
Je haalt volgens mij twee dingen door elkaar ...
de vraag of Janmaat een idioot was, een ongeschikte ex-onderwijzer die nog ongeschikter was als politicus ...., die qua incapaciteit zelfs de LPF flink in de schaduw stelt (in 8 jaar slechts 1 kamervraag en 2 interrupties, waarvan overigens 1 ook uitgezonden is in Den Haag vandaag en onmiddelijk Janmaat liet dalen in de peilingen omdat hij zich aanstelde als een klein kind) ....

Ik kan me niet voorstellen dat iemand Janmaat een serieus te nemen politicus vind, zelfs zijn programma's die enkel over één punt gingen, namelijk dat buitenlanders de schuld van alles waren ...

In het huidige politiek landschap, zou iemand als Janmaat werkelijk een marge innemen, ver achter veel geschiktere en slimmere mensen als Michiel Smit en partijen als de LPF ... mensen die weten dat je een breder spectrum moet aanspreken, niet enkel alles op buitenlanders moet spelen (alhoewel Smit daarin wel een redelijke Janmaat-erfgenaam is, dat het er toch altijd op terugkomt) ...

Aan de andere kant is er de media-houding tov Janmaat, het cordon sanitair.... en de opzichtige anti-Janmaat houding en de weigering ooit serieus te kijken naar het aspect dat hij wel een zeker draagvlak had ... toen Bolkestein daarop inspeelde, werddie ook al verketterd ... later bij Fortuyn zag je hetzelfde ....

Probleem daaraan is dat de benadering van de media en andere politici, misschien qua persoonlijkheid bij Janmaat wel correct was, zelfs bij Michiel Smit kan kloppen, dat je met zo iemand niet direkt in debat moet willen gaan ....
Maar het is wel fout om dat enkel op basis van bepaalde politieke ideeen te zien, iets dat wel gebeurde, namelijk dat iedere politicus die het buitenlander-vraagstuk aansprak, snel vergeleken werd met Janmaat en ook op dezelfde negatieve wijze benaderd werd ... inclusief bv Fortuyn en Bolkestein..., dat waren echter zeker geen domme mensen van het niveau janmaat, maar slimme denkers en goede redenaars die wel degelijk veel inhoud hadden en met wie je natuurlijk wel een debat moet durven aangaan ...

De 'Janmaat'-houding van de nederlandse pers, was zelf geen echte grond voor zijn gebrek aan succes... de reden dat Janmaat nooit iets wist te bereiken kwam voornamelijk door diens eigen incapaciteit en domheid ... de beperktheid van zijn politieke concept...

Zelfs al hadden de heren journalisten hem neutraler behandeld, en meer spreektijd gegeven (als Janmaat zelf ook politiek actiever geweest was), denk ik niet dat hij veel meer bereikt had...
janmaat leefde voornamelijk op zijn eigen 'Calimero-positie', het CD programma was ook enkel een calimero-ideologie.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 29 september 2005 @ 11:57:59 #119
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_31022948
RM-rf.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_31022954
O, ik las vanochtend dat Al-Kaida z'n eigen televisiezender is begonnen. Ik vraag me af of Multikabel 'm zal doorgeven.
  donderdag 29 september 2005 @ 12:01:45 #121
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_31023058
De eerste 10 maanden na registratie had ik 10 posts geplaatst op het forum, daarna steeg mijn gemiddeld aantal post per dag zeer sterk naar zo'n 34, en de laatste tijd is het weer teruggelopen naar 31 posts per dag.
  donderdag 29 september 2005 @ 12:33:38 #122
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_31023968
Ik geloof dat de opzet van McCarthy aan het mislukken is.
in welk land zou je het liefst arm zijn
pi_31024150
Broodpoten.
pi_31024237
En Married with Children is NIET dom. Taalfouten zijn dom.
pi_31024409
Sidekick beschrijft z'n leven:
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:01 schreef Sidekick het volgende:
De eerste 10 maanden na registratie had ik 10 posts geplaatst op het forum, daarna steeg mijn gemiddeld aantal post per dag zeer sterk naar zo'n 34, en de laatste tijd is het weer teruggelopen naar 31 posts per dag.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')