Ik herken nooit joden, het zijn gewoon Nederlanders. Ze moeten alleen een keer stoppen met dat jodengedoe en dat geloofsgezeik lekker in hun slaapkamers beoefenen ipv de rest van de maatschappij met hun crap lastig te vallen.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:44 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hoe herken jij een jood dan (en dan heb ik het niet over die zionisten met die pijpekrullen)?
Alternatief in de zin van geen mainstream hollywood bagger van het kaliber Vin Dieselquote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef RichardQuest het volgende:
Alternatieve film? Ik heb een andere stempel voor dit soort boxofficeknallers.
Over smaak valt niet te twisten. Bekijk hem gewoon nog een keer mss waardeer je hem meer dan de eerste keerquote:Op donderdag 29 september 2005 19:43 schreef pberends het volgende:
Als de imdb-rating hoger is dan 8 verwacht ik dat het goed is. Maar niet dus.
In Fast en Furieus heette Vin niet voor niets Domquote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alternatief in de zin van geen mainstream hollywood bagger van het kaliber Vin Diesel
Probeer je me een bloedprop aan te praten?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten. Bekijk hem gewoon nog een keer mss waardeer je hem meer dan de eerste keer
En vergeet Ace Venture en Titanic.
Dat zegt idd genoeg.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:49 schreef pberends het volgende:
In Fast en Furieus heette Vin niet voor niets Dom.
Nee smaakquote:Op donderdag 29 september 2005 19:50 schreef pberends het volgende:
Probeer je me een bloedprop aan te praten?
't Is geen actiefilm, maar wel mainstream Hollywood hoorquote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alternatief in de zin van geen mainstream hollywood bagger van het kaliber Vin Diesel
Niet mee eens.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:53 schreef RichardQuest het volgende:
't Is geen actiefilm, maar wel mainstream Hollywood hoor.
Ahum. En waarom zou een jood zich dan storen aan de moslims in de trein? Omdat joden moslimhaters zijn? Als jij een jood niet kan herkennen zal een jood immers ook niet erg bevreesd zijn voor herkenning door moslims, wel? Of weten de joden dat de moslims ze kunnen ruiken ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik herken nooit joden, het zijn gewoon Nederlanders. Ze moeten alleen een keer stoppen met dat jodengedoe en dat geloofsgezeik lekker in hun slaapkamers beoefenen ipv de rest van de maatschappij met hun crap lastig te vallen.
Vin Diesel is het filmicoon van Amerikanisme: heroiek, rebellie, vastberaden.quote:Op donderdag 29 september 2005 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een gemiddelde jood graag met een keppeltje in een trein in Amsterdam instapt.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Ahum. En waarom zou een jood zich dan storen aan de moslims in de trein? Omdat joden moslimhaters zijn? Als jij een jood niet kan herkennen zal een jood immers ook niet erg bevreesd zijn voor herkenning door moslims, wel? Of weten de joden dat de moslims ze kunnen ruiken ofzo?
Sigmetjesbedtijd trouwensMojje
![]()
Wat zoekt die in een Amsterdamse trein?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef pberends het volgende:
De gemiddelde jood is Amerikaan en produceert gouden tanden.
Negers om gouden tanden aan te verkopen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat zoekt die in een Amsterdamse trein?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |