que ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Monidique het volgende:
Positieve ontwikkelingen in Amerika.
Wat gebrijp je eigenlijk niet ?.... zoveel interlect heb je voor POL-SC niet nodig.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef sigme het volgende:
tvp
al begrijp ik het nog steeds niet
Een goed democratisch voorbeeld voor Irak.quote:He compared Iraq to Germany after the Second World War, where it had taken four years before elections were held.
As Mr Straw spoke, 82-year-old Walter Wolfgang shouted "nonsense" and was ejected from the hall by conference security.
A younger man who protested about his treatment was himself ejected from the hall.
Hoe de fuck is die dikke piek van 1995 te verklaren?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Monidique het volgende:
Minder positieve ontwikkeling wat noordelijker:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat rap zo.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me werkelijk af wat dit is.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zat er een beest op je toetsenbord?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat gebrijp je eigenlijk niet ?.... zoveel interlect heb je voor POL-SC niet nodig.
Daar staat deze week een artikel over in de Elsevier. Ik heb het nog niet gelezen maar er zijn dus verschillende theoriën over de opwarming van de aarde. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat de mens de meest blaam daarin treft, wat je zegt het zou ook de zon kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wat dit is.
Ik zag ooit een grafiek met een causaal verband tussen de zon-activiteit en de aardse veranderingen.
Elke zonneuitbarsting staat in verband voor extra particals in ons wolkendek waarbij regendruppels zich beter aan kunnen hechten. En een wolkendek is weer een bijdrage voor het broeikas effect.
En nu hebben ze op Mars ook een broeikas effect waargenomen omdat de Pool-kappen aan het smelten zijn.
- Soms vraag ik me echt af of de mens de alles bepalende factor is -
Maar omgekeerd nemen onze gasvoorraden wel toe. Omdat door de stijging van de temperatuur er meer methaan gas vrijkomt. En de reserves steeds verder opgerekt worden.
Laat ik nu net een poging doen Red Alert - Yuri's revenge te dowloaden.quote:
Ja die zaken privatiseren maakt het goedkoper en zorgt voor een hogere kwaliteitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:43 schreef pberends het volgende:
Rogier van Boxtel verdient 213.000 euro per jaar bij zorgverzekeraar Mensiz.
Well, shit happens...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Laat ik nu net een poging doen Red Alert - Yuri's revenge te dowloaden.
(geen erg geslaagde poging overigens).
Hiddink is geen slechte trainer. Alleen PSV heeft dit jaar veel pech (met blesures en leeggekocht).quote:Op woensdag 28 september 2005 22:45 schreef pberends het volgende:
PSV moet gewoon Hiddink wegsturen naar Australië.
Menzis streeft niet naar winst.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die zaken privatiseren maakt het goedkoper en zorgt voor een hogere kwaliteit.
Een trainer die een life supply aan Koreaans bier mag verwachten heeft het gewoon gemaakt.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hiddink is geen slechte trainer. Alleen PSV heeft dit jaar veel pech (met blesures en leeggekocht).
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat Hiddink veel te veel op zijn stokje heeft genomen door Australië er ook nog even lekker bij te doen. Hij's trouwens niet alleen trainer van PSV, maar ook nog eens technisch directeur en voorzitter dacht ik. Belachelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hiddink is geen slechte trainer. Alleen PSV heeft dit jaar veel pech (met blesures en leeggekocht).
Nee maar is wel verzelfstandigd en alles. Moet gaan opereren in de vrij zorgmarkt etc etc.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Menzis streeft niet naar winst.
Voeg de daad bij het woord zou ik tegen Menzis zeggen.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:53 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Menzis streeft niet naar winst.
Zou dat te zuipen zijn?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Een trainer die een life supply aan Koreaans bier mag verwachten heeft het gewoon gemaakt.
Voorzitter niet en ik denk dat hij na dit jaar wel terugtreed als trainer en alleen TD blijft.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat Hiddink veel te veel op zijn stokje heeft genomen door Australië er ook nog even lekker bij te doen. Hij's trouwens niet alleen trainer van PSV, maar ook nog eens technisch directeur en voorzitter dacht ik. Belachelijk.
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef sizzler het volgende:
Nu op Nederland 1: de demonisering van Hans Janmaat!
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ype. Die is dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |