que ?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:34 schreef Monidique het volgende:
Positieve ontwikkelingen in Amerika.
Wat gebrijp je eigenlijk niet ?.... zoveel interlect heb je voor POL-SC niet nodig.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef sigme het volgende:
tvp
al begrijp ik het nog steeds niet
Een goed democratisch voorbeeld voor Irak.quote:He compared Iraq to Germany after the Second World War, where it had taken four years before elections were held.
As Mr Straw spoke, 82-year-old Walter Wolfgang shouted "nonsense" and was ejected from the hall by conference security.
A younger man who protested about his treatment was himself ejected from the hall.
Hoe de fuck is die dikke piek van 1995 te verklaren?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Monidique het volgende:
Minder positieve ontwikkeling wat noordelijker:
[afbeelding]
[afbeelding]
Gaat rap zo.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vraag me werkelijk af wat dit is.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:37 schreef Monidique het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zat er een beest op je toetsenbord?quote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat gebrijp je eigenlijk niet ?.... zoveel interlect heb je voor POL-SC niet nodig.
Daar staat deze week een artikel over in de Elsevier. Ik heb het nog niet gelezen maar er zijn dus verschillende theoriën over de opwarming van de aarde. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat de mens de meest blaam daarin treft, wat je zegt het zou ook de zon kunnen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik vraag me werkelijk af wat dit is.
Ik zag ooit een grafiek met een causaal verband tussen de zon-activiteit en de aardse veranderingen.
Elke zonneuitbarsting staat in verband voor extra particals in ons wolkendek waarbij regendruppels zich beter aan kunnen hechten. En een wolkendek is weer een bijdrage voor het broeikas effect.
En nu hebben ze op Mars ook een broeikas effect waargenomen omdat de Pool-kappen aan het smelten zijn.
- Soms vraag ik me echt af of de mens de alles bepalende factor is -
Maar omgekeerd nemen onze gasvoorraden wel toe. Omdat door de stijging van de temperatuur er meer methaan gas vrijkomt. En de reserves steeds verder opgerekt worden.
Laat ik nu net een poging doen Red Alert - Yuri's revenge te dowloaden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |