Ik wilde een snoepje, maar toen gaf mijn moeder koek.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef DaveMasteR het volgende:
Vader drinkt graag bier, moeder melk.
Tegen robot: Ga eens koffie halen met de auto, maat.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:34 schreef 1040STf het volgende:
Tegen robot: Vindt je het erg als je even koffie zet, apparaat?
Ik kijk nu tv, peter.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
géén tvp's.
Verzin liever een leuke ontopic reactie!
ja blijf eens onto picquote:Op woensdag 28 september 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
géén tvp's.
Verzin liever een leuke ontopic reactie!
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:10 schreef Svensational het volgende:
Arafat was zijn sjaal kwijt, hij had zijn yasser over gehangen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Met veel moeite, temde Paul de Leeuw.
quote:Op woensdag 28 september 2005 20:26 schreef Svensational het volgende:
Toen hij genoeg kreeg van TV, werd Henny Huisman.
Niet over BN'ers, manquote:
Maar die van Arafat was wel leuk.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet over BN'ers, manAnders gaat het op mijn masterlijke topic ( Laten we Alfred van den Heuvel duwen... ) lijken.
Niet dat dat een BN'er was.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar die van Arafat was wel leuk..
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Erika Terpstra heeft een clitoris met vet eraan
En origineel.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar die van Arafat was wel leuk..
Ja, want Mark heeft ze wel allemaal zelf bedacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Net als: "Ik zag iemand die op Justin Timberlake"quote:
Wat hij zegt, dus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, zak ... (voor het Ik zie je vaag Ina (aanvul-topic) - topic)
En uh... is het nog ferr ari?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef Quatertemper het volgende:
Euj, moet je een saf ari?
Hoe is het met Ad? Ari?quote:
Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik nog rotter dam.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:04 schreef Roltrapfee het volgende:
Bij Pimpampet hoop ik altijd dat ie op de c landt, maar hij komt altijd op de U terecht.
Ik dacht eerst aan een paar struiken, maar ik denk dat ik nu een heel bos koop.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef markvnl het volgende:
[..]
Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik nog rotter dam.
ik weet dat ik liever met nonnen schaak, dan dat ik met Monnickendam.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef markvnl het volgende:
[..]
Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik nog rotter dam.
Net als: Hoe heedde gij? Whitney!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Dirktator het volgende:
Witte geit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |