SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Net als: "Ik zag iemand die op Justin Timberlake"quote:
Wat hij zegt, dus.quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, zak ... (voor het Ik zie je vaag Ina (aanvul-topic) - topic)
En uh... is het nog ferr ari?quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:55 schreef Quatertemper het volgende:
Euj, moet je een saf ari?
Hoe is het met Ad? Ari?quote:
Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik nog rotter dam.quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:04 schreef Roltrapfee het volgende:
Bij Pimpampet hoop ik altijd dat ie op de c landt, maar hij komt altijd op de U terecht.
Ik dacht eerst aan een paar struiken, maar ik denk dat ik nu een heel bos koop.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef markvnl het volgende:
[..]
Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik nog rotter dam.
ik weet dat ik liever met nonnen schaak, dan dat ik met Monnickendam.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef markvnl het volgende:
[..]
Ik schaak slecht, maar ik weet dat ik nog rotter dam.
Net als: Hoe heedde gij? Whitney!quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Dirktator het volgende:
Witte geit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |