Loeder je hebt helemaal gelijk als we het hier over een zorgzame moeder hebben, maar als ze echt consequent was zou ze ook niet roken...daar helpt echt geen verse aubergine tegen hoor, tegen dat paffen van haar....quote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Daarbij was dat ook 1 van de voorwaarden.
Tanja heeft nooit écht gezond gegeten en had zich voorgenomen om voor haar baby wél héél extreem gezond te gaan eten.
Dat dat voor velen overtrokken is zegt meer over de mensen die dat vinden dan over Tanja zelf.
Iemand verwijten dat ze gezond (vers) wil eten voor haar kindje is megatriest.
Het is maar FOK! En in deze reeks is het nu éénmaal gewoon om Tanja te bashen en de goede kanten niet te zien. Alles wordt op haar roken tijdens de zwangerschap gegooid. Maar nu ze meedoet aan de weekopdracht met het stoppen, dan nog vinden ze negatieve kanten van haar. Je zou als Tanja-basher ook maar eens positief over haar schrijven, dan hoor je er in deze reeks niet meer bij.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
Tanja heeft nooit écht gezond gegeten en had zich voorgenomen om voor haar baby wél héél extreem gezond te gaan eten.
Dat dat voor velen overtrokken is zegt meer over de mensen die dat vinden dan over Tanja zelf.
Nou, dat kunnen doktoren dan wel zeggen, maar daar denkt zij vast anders overquote:Op woensdag 28 september 2005 17:37 schreef Maurisico het volgende:
daar helpt echt geen verse aubergine tegen hoor, tegen dat paffen van haar....
Het is bijna voer voor psychologen die reacties op Tanjaquote:Op woensdag 28 september 2005 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
! En in deze reeks is het nu éénmaal gewoon om Tanja te bashen en de goede kanten niet te zien. Alles wordt op haar roken tijdens de zwangerschap gegooid. Maar nu ze meedoet aan de weekopdracht met het stoppen, dan nog vinden ze negatieve kanten van haar. Je zou als Tanja-basher ook maar eens positief over haar schrijven, dan hoor je er in deze reeks niet meer bij.
Ze kreeg gezond en vers eten, Loeder, alleen deze week niet, vanwege het rantsoen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.
en veel streamverslagen! Ik moet ook weg!!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:38 schreef MissHobje het volgende:
Demmit nu moet ik ff weg.. mis ik dat dineer gedoe![]()
Willen jullie veel screens maken >> please![]()
Ja, dat kan jij dan wel zeggen, maar daar denkt Tanja anders over!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze kreeg gezond en vers eten, Loeder, alleen deze week niet, vanwege het rantsoen.
Nu bestond het voor slechts 4 dagen tot nu toe uit magnetronmaaltijden en Hak, hetgeen gewoon GEZOND eten is, en zij maar vooral haar kindje komt dus NIETS te kort.
Ze zei net zelf tegen Chantal, toen deze zei dat ze morgen alweer VERS kan eten, dat het niet enkel om het eten ging, ergo Tanja wil gewoon zeuren, en weg, maar niet zelf opstappen.
Ze wil weggenomineerd worden.
Opstappen dreigt ze enkel maar mee, om nog meer tegemoetkomingen te krijgen.
Als een vrouw 8 maanden lang stevig doorpaft en dan gaat zeiken over de groenten van Hak, dikke doei, hoor.
Vers eten is niet vitaminerrijker dan eten uit een pot/blik/diepvries, dus dát kan nooit een argument zijn.
Ze realiseren zich terdege dat dit uitgezonden gaat wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 17:38 schreef Peter6000 het volgende:
Dido is zich wel heel erg aan het opmaken voor het afscheidsetentje
Ik ben geen echte Tanja-basher maar vindt toch wel dat haar attitude niet altijd helemaal top is. Tanja is in ieder geval niet sociaal, ook als je zwanger bent kun je toch wel en beetje rekening houden met je medebewoners? In het openbaar klagen over verder prima eten [ ookal komt dat uit een potje....] is toch niet kies naar een groep mensen die al een week niets anders hebben dan uien en pindakaas.. heb soms gewoon last van plaatsvervangende schaamte....quote:Op woensdag 28 september 2005 17:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is maar FOK! En in deze reeks is het nu éénmaal gewoon om Tanja te bashen en de goede kanten niet te zien. Alles wordt op haar roken tijdens de zwangerschap gegooid. Maar nu ze meedoet aan de weekopdracht met het stoppen, dan nog vinden ze negatieve kanten van haar. Je zou als Tanja-basher ook maar eens positief over haar schrijven, dan hoor je er in deze reeks niet meer bij.
Ja, je gaat ws dood (ergens tussen de 80 en 100 jaar), had je maar iedere dag verse groente moeten eten, want daar zit veel minder vitamine in dan in direct ingemaakte of iongevroren groenten!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:41 schreef Sassefras het volgende:
ik eet bijn altijd magnetron maaltijden, stoommaaltijden ??
damnit, dan leef ik dus heeeeeeeel ongezond??
Als je de streamverslagen leest zullen je een aantal dingen opvallen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:39 schreef milagro het volgende:
Ze kreeg gezond en vers eten, Loeder, alleen deze week niet
Thnx...heb die van mij maar verwijderdquote:Op woensdag 28 september 2005 17:44 schreef Wup het volgende:
Scanman, Loedertje & Pinball, dank voor de verslagen van vanmiddag
Volgens mij wordt Chantal dan ook echt Kwaad.. kan ze niet gezellig roken tijdens het avondjequote:Op woensdag 28 september 2005 17:44 schreef Stereotomy het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA
RP RP RP RP RP RP RP TANJA ROOKT :$
Oh nee, dan moet Chantal gewoon stoppen
Nee ze gaat bewust de opdracht verzieken.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef HellFreez het volgende:
Heb ik iets gemist? Mag Tanja weer gewoon roken?![]()
Dat mocht ze allangquote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef HellFreez het volgende:
Heb ik iets gemist? Mag Tanja weer gewoon roken?![]()
Ik had geen verse groenten in huis en was derhalve niet in staat optimaal te functioneren! herenbezoekquote:Op woensdag 28 september 2005 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kom net thuis, heb alle actie gemist
Gelukkig is Milagro er ook weer bij: we dachten al dat je vermist was
Ze heeft dus al een trekje genomen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:45 schreef golfer het volgende:
Nu gaat ze ook nog een keer roken en de weekopdracht verpesten voor de rest.
"Ik wil die aansteker, ik wil roken."
was ik er dus net op tijd bij:)quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Loedertje het volgende:
Thnx...heb die van mij maar verwijderd
Ongelofelijk KUT WIJF af en toe. zegt Joost.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef MaLo het volgende:
Roel zal nu wel helemáál blij zijn dat hij zijn rookopdracht heeft gedaan. Is hij ook niet meer alleen verantwoordelijk voor het feit dat de weekopdracht daardoor misschien mislukt zou zijn.
Wat doet de rookpolitie!?
volgens mij, niet hoor?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:47 schreef Inca het volgende:
tanja heeft een trekje genomen van een sigaret weekopdracht mislukt
Joost!!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand, mannenstem: "OOOOOOOOOOH WAT IS HET EEN ONGLOVELIJKE KUTWIJF!!!"![]()
![]()
Het boeit haar niet, want ze gaat toch morgen weg.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef MaLo het volgende:
Door die zeug moet de rest weer een week op ratsoen? En zelf maar versche groenten krijgen wanneer ze weer een jankbui op voelt komen.
Internetters mogen sms-en als ze haar zien roken. (de geldwolven)quote:Op woensdag 28 september 2005 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij, niet hoor?
toch?
Zolang de RP het maar meldt
Nu moet Chantal stoppen of Dido.
of niet?
Je hebt het over Chantal neem ik aan?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Mevrouw ASO is nu wel heel erg met zichzelf bezig.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef Inca het volgende:
de hele dag is het saai geweest en tanja trekt der bek open en het gaat weer lekker
Ben je gek !!!! Dan komt ze in onze wereld terecht !!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
....... Gooi dat mens over de schutting.
Yes, ze is zwaar paranoiaquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef milagro het volgende:
expres praten als Tanja in bed ligt ...
ja hoor, Tanja !
Oh , dat zeker, zonder Tanja wordt het saaaaaii. Kom op Hummie doe iets!! Houdt tan in het huis...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zullen Tan nog missen hier op Fok![]()
Zolang ze in groningen blijft vindt ik het goedquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ben je gek !!!! Dan komt ze in onze wereld terecht !!!!
Ik weet dat ik eerder suggereerde om haar naar buiten te lokken, maar ik bedacht opeens : Laat haar in godsnaam in dat huis blijven. Permanente opdracht ook voor BB06 BB07 etc. Houdt Tanja in het huis. We regelen wel leuke ouders voor haar dochter (kweet zeker dat die wel te vinden zijn), maar hou T in dat huis, astublieft, asjeblieft whatever...
![]()
![]()
Theemsweg is ook al gesloten. Wat moet ze nog IRL inderdaad..quote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef CGJung het volgende:
[..]
Ik weet dat ik eerder suggereerde om haar naar buiten te lokken, maar ik bedacht opeens : Laat haar in godsnaam in dat huis blijven. Permanente opdracht ook voor BB06 BB07 etc. Houdt Tanja in het huis. We regelen wel leuke ouders voor haar dochter (kweet zeker dat die wel te vinden zijn), maar hou T in dat huis, astublieft, asjeblieft whatever...
![]()
![]()
Nee, ik heb het NIET over Chantal. Wal een egocentrische rotmeid is die Tanja zegquote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Je hebt het over Chantal neem ik aan?
Die nu uit alle macht iedereen verwijt dat ze niet achter Tanja aanrenden?
Niets zegt over haar eigen rol ?
Mee eens mee eensquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef teun911 het volgende:
tanja: ik ben een domme boerin uit groningen..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef CGJung het volgende:
![]()
![]()
Idd.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef Djoj het volgende:
Wat mij raakt is het feit dat Tanja een groot vat vol verdriet is en zich niet kan 'geven', ook al is het Rob, zij moet wel erg diep gekwetest zijn wil je zo doen...Diep en diep triest...
En terecht.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef Aventura het volgende:
Mijn god wat zijn ze kwaad!!
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En terecht.
Maar BB zal haar nu wel in bescherming nemen en Chantal het over laten nemen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef teun911 het volgende:
Dido: komt het door Roel:
Crackwhore: nee hoor
Roel zijn missie staat helemaal los...geen invloed.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef Poerkie het volgende:
Maar wat de bewoners niet weten is de weekopdracht niet mislukt is, toch? Want Roel heeft al een heel pakje op, terwijl die niet mocht roken.
Dat was een geheime missie! Natuurlijk is de weekopdracht daardoor niet misluktquote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef Poerkie het volgende:
Maar wat de bewoners niet weten is de weekopdracht niet mislukt is, toch? Want Roel heeft al een heel pakje op, terwijl die niet mocht roken.
Neen CHANTAL moet het gewoon overnemen als Tanja het niet zou volhouden.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef scanman01 het volgende:
dus dan verkloot ze de weekopdrachtook maar even.
.
Welke eigen rol? Had je weer eens andere streams dan de rest?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Loedertje het volgende:
Je hebt het over Chantal neem ik aan?
Die nu uit alle macht iedereen verwijt dat ze niet achter Tanja aanrenden?
Niets zegt over haar eigen rol ?
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Falco het volgende:
Heerlijk weer dit. Ik hoop echt dat ze morgen weg gaat, dan wordt het alleen maar leuker en gezelliger!
maar chantal weet dat en rookte net nogquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen CHANTAL moet het gewoon overnemen als Tanja het niet zou volhouden.
Alleen dat ding zal daarover niets zeggen en geniet van het feit dat iedereen nu pissed is.
Hoop dat Rob in de DBK de mededeling krijgt dat de weekopdracht niet is mislukt en dat Chantal het mag gaan overnemen.
En daar zitten we op te wachten ja, leuker en gezelligerquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Falco het volgende:
Heerlijk weer dit. Ik hoop echt dat ze morgen weg gaat, dan wordt het alleen maar leuker en gezelliger!
Zit er wle in. Maar laten we hopen dat ze opzout... Misschien mogen de drie genomineerden dan gewoon blijven morgen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef flugeltje het volgende:
Zou de stagiëre alweer onderweg naar Groningen zijn om mams op te halen?
Sorry, dit gaat echt te ver hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
ik heb het nog niet eerder gezegd omdat ik het taalgebruik wat te ver vind gaan maar ik maak nu graag een uitzondering: wat is Tanja toch een hoerrrrrr
Het is dat je zwangere vrouwen niet mag schoppen, want anders....
als de opdracht mislukt is lijkt het mij beter voor tanja dat ze wel weggaat....gezellig zullen ze niet tegen haar zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Volgens mij heeft Talpa nu een heeeeeeeeel groot probleem.
Als Tanja blijft, dan kan het niet anders dan dat ze met een grote zak geld zijn gekomen.
correctie Loeder... de aandacht voor haar privileges komt door haar constante ontevredenheid en pesthumeur.... dat komt gewoon erg decadent over.....quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd.
Rob doet tenminste nog een poging om haar te troosten, er is totaal geen belangstelling voor haar persoon, alleen over de privileges die ze heeft.
Ik hoop het zo....quote:Op woensdag 28 september 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wle in. Maar laten we hopen dat ze opzout... Misschien mogen de drie genomineerden dan gewoon blijven morgen.
Als iemand er vrijwillig uitgaat komt Leroyquote:Op woensdag 28 september 2005 17:56 schreef flugeltje het volgende:
![]()
Hallo Allemaal....
Weer helemaal bijgelezen...
Gaat ze nu écht naar huis![]()
En mag Ralphnu blijven morgen??
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Tan wil graag naar huis. Ze ervaart een stukje onbegrip m.b.t. zwanger zijn.
Zo werkt het natuurlijk niet... eerst roken en daarna laten overnemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen dat ding zal daarover niets zeggen en geniet van het feit dat iedereen nu pissed is.
Hoop dat Rob in de DBK de mededeling krijgt dat de weekopdracht niet is mislukt en dat Chantal het mag gaan overnemen.
Dan is het wel echt oorlog tussen Tanja en Chantal..quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Hoerrrr en crackhoerrrr worden ge-edit, te grof, kan ook in andere bewoordingen
Crackprostituee? Mag dat wel?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Dat is ook overdreven. Chantal is doodsbang dat Tanja weg gaat, want dan stopt volgens haar het programma. (heeft ze al meerdere keren gzegd). Alleen daarom probeerde ze Tanja uit alle macht over te halen om te blijven.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Welke eigen rol? Had je weer eens andere streams dan de rest?
Ik mag Chantal ook niet, maar straks was ze goed bezig.
Mag greppelhoer voor Sjankwal dan ook niet meer?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Verslaafde dame van lichte zeden bedoel je dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:06 schreef Darklight het volgende:
Dame van lichte zeden kan ook
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mooi
Gaarne ook dat andere topic opschonen over Tanja
Dacht dat ze Dido bedoelde trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja noemt Rob nu een grote schijnheil....
Ach CW, met een beetje mazzel kom je na morgen die benamingen zowieso niet meer in het topic tegen....quote:
ja sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Verslaafde dame van lichte zeden bedoel je dan?
Na 5 weken komt er echt geen nieuwe meer hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als iemand er vrijwillig uitgaat komt Leroy![]()
Ach, als je Tanja mag geloven, en dat doen we toch, niet waar, is ze bij iedere werkgever ook in de problemen gekomen vanwege haar gedrag.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd.
Rob doet tenminste nog een poging om haar te troosten, er is totaal geen belangstelling voor haar persoon, alleen over de privileges die ze heeft.
Dat klopt dan wel weerquote:Op woensdag 28 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja noemt Rob nu een grote schijnheil....
Die bedoelde ze dus ookquote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dacht dat ze Dido bedoelde trouwens.
Blij toe.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach CW, met een beetje mazzel kom je na morgen die benamingen zowieso niet meer in het topic tegen....![]()
![]()
Ik zei ook niets over haar motieven. Da manier waarop ze met Tanja omging (waar nauwlijks mee te praten was) vond ik goed. Elke keer als Tanja over Roel begon nuanceerde Chantal, terwijl ze normaal vrolijk meeroddelt. Dikke duim voor Chantal.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ook overdreven. Chantal is doodsbang dat Tanja weg gaat, want dan stopt volgens haar het programma. (heeft ze al meerdere keren gzegd). Alleen daarom probeerde ze Tanja uit alle macht over te halen om te blijven.
mevrouw wil wel een liveuitzending hequote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom gaat ze morgen weg?!! Als ze weg wil dan kan ze nu toch ook weg?! Wat houd haar tegen? Als ze nu haar spullen pakt en wegwil mag BB haar niet tegenhouden..
Ik blijf het een belediging vinden voor zij die verslaafd en/of van lichte zeden zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Verslaafde dame van lichte zeden bedoel je dan?
niet spotten met Zwelgje...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[afbeelding]
Huhuhuhuhu WORTELEN boehoehoehoehoeeee! Lekker ZWELGEN!!
Zou kunnen, want ik heb geen naam gehoord.. Maar ik weet dat ze een pesthekel aan Rob heeft gekregen de laatste weken (heeft ze ook uitgesproken) en die had kort daarvoor ook met haargesproken. Dus ik nam/neem aan dat ze Rob bedoelde.quote:
Omdat ze niet echt gaatquote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom gaat ze morgen weg?!! Als ze weg wil dan kan ze nu toch ook weg?! Wat houd haar tegen? Als ze nu haar spullen pakt en wegwil mag BB haar niet tegenhouden..
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:09 schreef Maurisico het volgende:
[lekkersimpelmode] Ik krijg echt steeds meer bewondering voor haar. Dat ze nu pas breekt. Ze is echt zo sterk. En eerlijk. Ze kropt haar gevoelens niet op en lucht haar hart. En ze durft beslissingen te nemen; ze beslist nu zelf dat ze het huis verlaat. Ben echt één en al bewondering [/lekkersimpelmode]
http://www.google.com/search?hs=isd&hl=en&lr=&safe=off&client=opera&rls=en&q=Ndugo+Mwatanube&btnG=Searchquote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk allemaal de schuld van de werkgevers, het UWV, de omgeving, de vriendinnen, de moeder, de vader, Shurendy , BB, de medebewoners, en niet te vergeten Ndugo Mwatanube uit Ghana![]()
Wie?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hs=isd&hl=en&lr=&safe=off&client=opera&rls=en&q=Ndugo+Mwatanube&btnG=Search
Niet vergald hoor, die zijn opgelucht straks.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft in ieder g eval ook het afscheids etentje al lekker vergald met haar gezeik. Als ze nou niet echt weggaat hoop ik dat ze haar een enkeltje over de schutting bezorgen.
Wie stond er gisteren uitgebreid te koken voor Tanja? Niet Tanja zelf geloof ik...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef cuall het volgende:
Tanja die durft te zeggen dat ze geen rekening met haar houden, ...............nou ja zeg
Kijk, heeft Tanja dan toch nog een educatief doeleindequote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Als ik Tanja zie ben ik écht blij dat mn ma mij af en toe een goede schop onder de kont heeft gegeven, je-zus. Echt. Argh!!!!!!!!!!!! Wat een egoistische econtrische vrouw is ze. Echt te smerig en walgelijk voor woorden. Ze heeft geen greintje respect voor een ander en het is allemaal IKKE IKKE IKKE en de rest kan stikken!!!
haha als ze gaat is het dubbel feestquote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet vergald hoor, die zijn opgelucht straks.
Dat komt dan precies goed uit. Over 24 uur is het ongeveer tijd voor de live... Dus Tanja eruit... De nominaties geschrapt. Perfecte oplossingquote:Op woensdag 28 september 2005 18:10 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
mevrouw wil wel een liveuitzending he![]()
Vind maar eens een varkenstransport taxichauffeur die dat mee wil nemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef Knurkie het volgende:
ze heeft toch geen geld voor een taxi? die vertrek premie loopt ze mis door dat ze zlef weggaat(als ze gaat)
Inderdaad, heerlijk moet dat zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet vergald hoor, die zijn opgelucht straks.
En dat uitspreken zonder enorm in de lach te schieten is toch wel klasse.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
Tanja: sommigen mensen hier denken alleen maar aan hun eigen
zwangere vrouwen niet nee, varkens welquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
ik heb het nog niet eerder gezegd omdat ik het taalgebruik wat te ver vind gaan maar ik maak nu graag een uitzondering: wat is Tanja toch een hoerrrrrr
Het is dat je zwangere vrouwen niet mag schoppen, want anders....
Jonge, echt, jij zou fokkin persvoorlichter van Hitler, Mao of 1 of andere dictatorneger kunnen zijn. Jij bent ZOOOOOOOOOOOOO sfeerverlagend!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost is trouwens een echte NSB-er. Want toen Tanja zei dat ze één trekje had genomen riep hij meteen dat hij dat wilde gaan melden. Bang om op de bank te zitten..
Nee, je opdracht vergallen zodat de rest van de groep weer een weekje pindakaas mag eten, dat is lekker.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost is trouwens een echte NSB-er. Want toen Tanja zei dat ze één trekje had genomen riep hij meteen dat hij dat wilde gaan melden. Bang om op de bank te zitten..
Die heeft tenminste nog flink lopen door te studeren.......quote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahahaha
Tanja heeft wel een goed punt over Roel. Met zijn studie psychologie....
Ja dat ze het soms nodig heeft met dr drie zakken snoep voor haar alleen en één voor de groepquote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef Kokstra het volgende:
Tanja: "Ik ben geen snoeperd."
Ik dacht me te herinneren dat je bij het vorige weekbudget erom zat te zeuren...
als afscheid voor 1 vd genomineerderquote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Darklight het volgende:
Waarom krijgen ze een etentje? Heb ik ff gemist
Waarom is hij dan een NSB'er... je bent liever niet genomineerd dan wel natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan kunnen ze elke dag wel etenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
[..]
als afscheid voor 1 vd genomineerder
of om te vieren dat Tanja jankt, kan ook![]()
is het etentje wel voor iedereen?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
als afscheid voor 1 vd genomineerder
of om te vieren dat Tanja jankt, kan ook![]()
Kan Tanja dat kwalletje van een Menno niet meenemen?? Gisteren toen Tanja een voorstel deed voor een nieuwe weekopdracht zei hij iets wat bijna net zo 'erg' was als dat wat Roel zei: ging over de uitzonderingspositie van Tanja.... is ze dat al vergeten....gisteren zei ze nog dat ze dat zou onthouden....en nu de begrijpende dominee spelen..quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat Menno nu de grootste schijnheil is
* flugeltje heeft voor de feestelijke gelegenheid de plaatselijke thuisbrenggriek maar gebeld.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:20 schreef Bocaj het volgende:
Niet zo snel posten, ik kan het bijna niet bijbenen moet ook nog koken hoor!
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje heeft voor de feestelijke gelegenheid de plaatselijke thuisbrenggriek maar gebeld.![]()
Ik heb me lief al langs de AH gestuurd voor pizza's!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:20 schreef Bocaj het volgende:
Niet zo snel posten, ik kan het bijna niet bijbenen moet ook nog koken hoor!
[POLL] Gaat Tanja werkelijk weg?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef pinkplatinum het volgende:
Ik voel een "zal Tanja donderdag vertekken"-poll aankomen
Alles beter dan die thuismaaltijden van de AH hahahahaquote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik heb me lief al langs de AH gestuurd voor pizza's!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:23 schreef Pinball het volgende:
Wat een aso's zijn de overige bewoners zeg![]()
Die kunnen toch wel even aanbieden om mee te helpen inpakken?
Tsss.. denken alleen aan zichzelf
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:23 schreef Pinball het volgende:
Wat een aso's zijn de overige bewoners zeg![]()
Die kunnen toch wel even aanbieden om mee te helpen inpakken?
Tsss.. denken alleen aan zichzelf
Ik was lekker eerder, nanananananaquote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef scanman01 het volgende:
Chantal: "Waarom ga je nou roken doos?"
Tanja: "Had ik zin in"
niet op stemmen, poll is gemanipuleerd door subjectief persoon!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[POLL] Gaat Tanja werkelijk weg?
Op verzoek
Ik denk dat je weer gelijk krijgt....quote:Op woensdag 28 september 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het is al wel duidelijk natuurlijk.
Chantal mag het alsnog overnemen van BB, zodat Tanja niet de schuld krijgt van het mislukken van de weekopdracht.
Tanja krijgt een apart kamertje om te slapen de laatste weken.
Tanja's schulden worden betaald door BB.
Tanja blijft.
neeeeeeeee ze moet vanavond oprotten niet met bombarie morgen in de studio gewoon weg wezenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Het is al wel duidelijk natuurlijk.
Chantal mag het alsnog overnemen van BB, zodat Tanja niet de schuld krijgt van het mislukken van de weekopdracht.
Tanja krijgt een apart kamertje om te slapen de laatste weken.
Tanja's schulden worden betaald door BB.
Tanja blijft.
LOLquote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef scanman01 het volgende:
Tanja wil niets meer van Roel horen.
Ze zegt dat ze morgen zeker het huis uit gaat !
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:28 schreef schatje het volgende:
Joos huilt.
Nee! Morgen live, showballet, grote trap erbij, iedereen een dag vrij!!!!!!!!!!!!!1111111111quote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef Knurkie het volgende:
[..]
neeeeeeeee ze moet vanavond oprotten niet met bombarie morgen in de studio gewoon weg wezen
Als ze dan van die trap af flikkert, ga ik akkoordquote:Op woensdag 28 september 2005 18:29 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Nee! Morgen live, showballet, grote trap erbij, iedereen een dag vrij!!!!!!!!!!!!!1111111111
nou precies, het gaat een duffe boel worden als Tanja weggaat hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef schatje het volgende:
Eindelijk weer wat actie in de tent![]()
.
Klopt.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:29 schreef milagro het volgende:
Het is nu echt een prestige zaak geworden voor mevrouw, hoor
Ze is als een klein kind dat NEE roept als mama zegt "binnenkomen, eten!", en dan NEE blijft roepen ook al vergaat ze ondertussen van de honger en wil ze eigenlijk alweer JA zeggen.
Nee, onder de 20 mocht hij niet betrapt worden. Daar zit hij nu boven.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:27 schreef golfer het volgende:
Roel steeks gewoon weer een peuk op nu, dus die is zijn 10.000 euro nu ook kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |