Wie?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hs=isd&hl=en&lr=&safe=off&client=opera&rls=en&q=Ndugo+Mwatanube&btnG=Search
Niet vergald hoor, die zijn opgelucht straks.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:12 schreef scanman01 het volgende:
Ze heeft in ieder g eval ook het afscheids etentje al lekker vergald met haar gezeik. Als ze nou niet echt weggaat hoop ik dat ze haar een enkeltje over de schutting bezorgen.
Wie stond er gisteren uitgebreid te koken voor Tanja? Niet Tanja zelf geloof ik...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef cuall het volgende:
Tanja die durft te zeggen dat ze geen rekening met haar houden, ...............nou ja zeg
Kijk, heeft Tanja dan toch nog een educatief doeleindequote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Als ik Tanja zie ben ik écht blij dat mn ma mij af en toe een goede schop onder de kont heeft gegeven, je-zus. Echt. Argh!!!!!!!!!!!! Wat een egoistische econtrische vrouw is ze. Echt te smerig en walgelijk voor woorden. Ze heeft geen greintje respect voor een ander en het is allemaal IKKE IKKE IKKE en de rest kan stikken!!!
haha als ze gaat is het dubbel feestquote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet vergald hoor, die zijn opgelucht straks.
Dat komt dan precies goed uit. Over 24 uur is het ongeveer tijd voor de live... Dus Tanja eruit... De nominaties geschrapt. Perfecte oplossingquote:Op woensdag 28 september 2005 18:10 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
mevrouw wil wel een liveuitzending he![]()
Vind maar eens een varkenstransport taxichauffeur die dat mee wil nemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef Knurkie het volgende:
ze heeft toch geen geld voor een taxi? die vertrek premie loopt ze mis door dat ze zlef weggaat(als ze gaat)
Inderdaad, heerlijk moet dat zijn.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Niet vergald hoor, die zijn opgelucht straks.
En dat uitspreken zonder enorm in de lach te schieten is toch wel klasse.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:13 schreef D.Rose het volgende:
Tanja: sommigen mensen hier denken alleen maar aan hun eigen
zwangere vrouwen niet nee, varkens welquote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef D.Rose het volgende:
ik heb het nog niet eerder gezegd omdat ik het taalgebruik wat te ver vind gaan maar ik maak nu graag een uitzondering: wat is Tanja toch een hoerrrrrr
Het is dat je zwangere vrouwen niet mag schoppen, want anders....
Jonge, echt, jij zou fokkin persvoorlichter van Hitler, Mao of 1 of andere dictatorneger kunnen zijn. Jij bent ZOOOOOOOOOOOOO sfeerverlagend!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost is trouwens een echte NSB-er. Want toen Tanja zei dat ze één trekje had genomen riep hij meteen dat hij dat wilde gaan melden. Bang om op de bank te zitten..
Nee, je opdracht vergallen zodat de rest van de groep weer een weekje pindakaas mag eten, dat is lekker.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Joost is trouwens een echte NSB-er. Want toen Tanja zei dat ze één trekje had genomen riep hij meteen dat hij dat wilde gaan melden. Bang om op de bank te zitten..
Die heeft tenminste nog flink lopen door te studeren.......quote:Op woensdag 28 september 2005 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
hahahahahahaha
Tanja heeft wel een goed punt over Roel. Met zijn studie psychologie....
Ja dat ze het soms nodig heeft met dr drie zakken snoep voor haar alleen en één voor de groepquote:Op woensdag 28 september 2005 18:16 schreef Kokstra het volgende:
Tanja: "Ik ben geen snoeperd."
Ik dacht me te herinneren dat je bij het vorige weekbudget erom zat te zeuren...
als afscheid voor 1 vd genomineerderquote:Op woensdag 28 september 2005 18:15 schreef Darklight het volgende:
Waarom krijgen ze een etentje? Heb ik ff gemist
Waarom is hij dan een NSB'er... je bent liever niet genomineerd dan wel natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan kunnen ze elke dag wel etenquote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
[..]
als afscheid voor 1 vd genomineerder
of om te vieren dat Tanja jankt, kan ook![]()
is het etentje wel voor iedereen?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
als afscheid voor 1 vd genomineerder
of om te vieren dat Tanja jankt, kan ook![]()
Kan Tanja dat kwalletje van een Menno niet meenemen?? Gisteren toen Tanja een voorstel deed voor een nieuwe weekopdracht zei hij iets wat bijna net zo 'erg' was als dat wat Roel zei: ging over de uitzonderingspositie van Tanja.... is ze dat al vergeten....gisteren zei ze nog dat ze dat zou onthouden....en nu de begrijpende dominee spelen..quote:Op woensdag 28 september 2005 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat Menno nu de grootste schijnheil is
* flugeltje heeft voor de feestelijke gelegenheid de plaatselijke thuisbrenggriek maar gebeld.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:20 schreef Bocaj het volgende:
Niet zo snel posten, ik kan het bijna niet bijbenen moet ook nog koken hoor!
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
* flugeltje heeft voor de feestelijke gelegenheid de plaatselijke thuisbrenggriek maar gebeld.![]()
Ik heb me lief al langs de AH gestuurd voor pizza's!quote:Op woensdag 28 september 2005 18:20 schreef Bocaj het volgende:
Niet zo snel posten, ik kan het bijna niet bijbenen moet ook nog koken hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |