Zo werkt het natuurlijk niet... eerst roken en daarna laten overnemen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen CHANTAL moet het gewoon overnemen als Tanja het niet zou volhouden.
Alleen dat ding zal daarover niets zeggen en geniet van het feit dat iedereen nu pissed is.
Hoop dat Rob in de DBK de mededeling krijgt dat de weekopdracht niet is mislukt en dat Chantal het mag gaan overnemen.
Dan is het wel echt oorlog tussen Tanja en Chantal..quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen CHANTAL moet het gewoon overnemen als Tanja het niet zou volhouden.
Alleen dat ding zal daarover niets zeggen en geniet van het feit dat iedereen nu pissed is.
Hoop dat Rob in de DBK de mededeling krijgt dat de weekopdracht niet is mislukt en dat Chantal het mag gaan overnemen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Hoerrrr en crackhoerrrr worden ge-edit, te grof, kan ook in andere bewoordingen
Crackprostituee? Mag dat wel?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Mooiquote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Dat is ook overdreven. Chantal is doodsbang dat Tanja weg gaat, want dan stopt volgens haar het programma. (heeft ze al meerdere keren gzegd). Alleen daarom probeerde ze Tanja uit alle macht over te halen om te blijven.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef Pinball het volgende:
[..]
Welke eigen rol? Had je weer eens andere streams dan de rest?
Ik mag Chantal ook niet, maar straks was ze goed bezig.
Mag greppelhoer voor Sjankwal dan ook niet meer?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:04 schreef CartWOman het volgende:
Verslaafde dame van lichte zeden bedoel je dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:06 schreef Darklight het volgende:
Dame van lichte zeden kan ook
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Mooi
Gaarne ook dat andere topic opschonen over Tanja
Dacht dat ze Dido bedoelde trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja noemt Rob nu een grote schijnheil....
Ach CW, met een beetje mazzel kom je na morgen die benamingen zowieso niet meer in het topic tegen....quote:
ja sorryquote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Verslaafde dame van lichte zeden bedoel je dan?
Na 5 weken komt er echt geen nieuwe meer hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als iemand er vrijwillig uitgaat komt Leroy![]()
Ach, als je Tanja mag geloven, en dat doen we toch, niet waar, is ze bij iedere werkgever ook in de problemen gekomen vanwege haar gedrag.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Idd.
Rob doet tenminste nog een poging om haar te troosten, er is totaal geen belangstelling voor haar persoon, alleen over de privileges die ze heeft.
Dat klopt dan wel weerquote:Op woensdag 28 september 2005 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Tanja noemt Rob nu een grote schijnheil....
Die bedoelde ze dus ookquote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Dacht dat ze Dido bedoelde trouwens.
Blij toe.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach CW, met een beetje mazzel kom je na morgen die benamingen zowieso niet meer in het topic tegen....![]()
![]()
Ik zei ook niets over haar motieven. Da manier waarop ze met Tanja omging (waar nauwlijks mee te praten was) vond ik goed. Elke keer als Tanja over Roel begon nuanceerde Chantal, terwijl ze normaal vrolijk meeroddelt. Dikke duim voor Chantal.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ook overdreven. Chantal is doodsbang dat Tanja weg gaat, want dan stopt volgens haar het programma. (heeft ze al meerdere keren gzegd). Alleen daarom probeerde ze Tanja uit alle macht over te halen om te blijven.
mevrouw wil wel een liveuitzending hequote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom gaat ze morgen weg?!! Als ze weg wil dan kan ze nu toch ook weg?! Wat houd haar tegen? Als ze nu haar spullen pakt en wegwil mag BB haar niet tegenhouden..
Ik blijf het een belediging vinden voor zij die verslaafd en/of van lichte zeden zijnquote:Op woensdag 28 september 2005 18:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Verslaafde dame van lichte zeden bedoel je dan?
niet spotten met Zwelgje...quote:Op woensdag 28 september 2005 18:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[afbeelding]
Huhuhuhuhu WORTELEN boehoehoehoehoeeee! Lekker ZWELGEN!!
Zou kunnen, want ik heb geen naam gehoord.. Maar ik weet dat ze een pesthekel aan Rob heeft gekregen de laatste weken (heeft ze ook uitgesproken) en die had kort daarvoor ook met haargesproken. Dus ik nam/neem aan dat ze Rob bedoelde.quote:
Omdat ze niet echt gaatquote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Waarom gaat ze morgen weg?!! Als ze weg wil dan kan ze nu toch ook weg?! Wat houd haar tegen? Als ze nu haar spullen pakt en wegwil mag BB haar niet tegenhouden..
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:09 schreef Maurisico het volgende:
[lekkersimpelmode] Ik krijg echt steeds meer bewondering voor haar. Dat ze nu pas breekt. Ze is echt zo sterk. En eerlijk. Ze kropt haar gevoelens niet op en lucht haar hart. En ze durft beslissingen te nemen; ze beslist nu zelf dat ze het huis verlaat. Ben echt één en al bewondering [/lekkersimpelmode]
http://www.google.com/search?hs=isd&hl=en&lr=&safe=off&client=opera&rls=en&q=Ndugo+Mwatanube&btnG=Searchquote:Op woensdag 28 september 2005 18:08 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar het is natuurlijk allemaal de schuld van de werkgevers, het UWV, de omgeving, de vriendinnen, de moeder, de vader, Shurendy , BB, de medebewoners, en niet te vergeten Ndugo Mwatanube uit Ghana![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |