was ik er dus net op tijd bij:)quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Loedertje het volgende:
Thnx...heb die van mij maar verwijderd
Ongelofelijk KUT WIJF af en toe. zegt Joost.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef MaLo het volgende:
Roel zal nu wel helemáál blij zijn dat hij zijn rookopdracht heeft gedaan. Is hij ook niet meer alleen verantwoordelijk voor het feit dat de weekopdracht daardoor misschien mislukt zou zijn.
Wat doet de rookpolitie!?
volgens mij, niet hoor?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:47 schreef Inca het volgende:
tanja heeft een trekje genomen van een sigaret weekopdracht mislukt
Joost!!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef Stereotomy het volgende:
Iemand, mannenstem: "OOOOOOOOOOH WAT IS HET EEN ONGLOVELIJKE KUTWIJF!!!"![]()
![]()
Het boeit haar niet, want ze gaat toch morgen weg.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef MaLo het volgende:
Door die zeug moet de rest weer een week op ratsoen? En zelf maar versche groenten krijgen wanneer ze weer een jankbui op voelt komen.
Internetters mogen sms-en als ze haar zien roken. (de geldwolven)quote:Op woensdag 28 september 2005 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
volgens mij, niet hoor?
toch?
Zolang de RP het maar meldt
Nu moet Chantal stoppen of Dido.
of niet?
Je hebt het over Chantal neem ik aan?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
Mevrouw ASO is nu wel heel erg met zichzelf bezig.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef Inca het volgende:
de hele dag is het saai geweest en tanja trekt der bek open en het gaat weer lekker
Ben je gek !!!! Dan komt ze in onze wereld terecht !!!!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
....... Gooi dat mens over de schutting.
Yes, ze is zwaar paranoiaquote:Op woensdag 28 september 2005 17:54 schreef milagro het volgende:
expres praten als Tanja in bed ligt ...
ja hoor, Tanja !
Oh , dat zeker, zonder Tanja wordt het saaaaaii. Kom op Hummie doe iets!! Houdt tan in het huis...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zullen Tan nog missen hier op Fok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |