quote:Op woensdag 28 september 2005 12:43 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik heb wel ook wel eens gedroomd over m'n DVD's. Er werd bij me ingebroken door een DVD-verzamelaar en die stal al m'n DVD's. Om wraak te nemen heb ik toen bij hem ingebroken, en hij had allemaal giftsets (die ik in m'n droom had verzonnen, die dus helemaal niet bestonden) en die had ik allemaal gestolen. Later kreeg ik spijt en heb ik zijn dingen teruggebracht en m'n eigen dingen gehouden. Werd ik wakker, ik meteen naar m'n kastjes kijken. >.<'
Waar bestel je ze? eBay? Daar is het ook vol van die dingen. Laat nog gekeken. Ik werd er gek vanquote:Op woensdag 28 september 2005 13:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ja zeker. Dat wordt meteen het mooiste item in mijn verzameling, van de 2
Ik verwacht hem in oktober
Bij sideshow zelf of in het geval van Sauron bij een retailerquote:Op woensdag 28 september 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
Waar bestel je ze? eBay? Daar is het ook vol van die dingen. Laat nog gekeken. Ik werd er gek van
Ik heb billy boekenkasten gewoon, die heb ik al vol staan, op iedere plank twee rijen, best irritant als je naar een titel zoekt die achter aan staat.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kan hem alleen nergens kwijt.
Binnenkort maar weer eens naar Ikea om wat glasplaten te kopen
Mooi is dat he, weer een hele nieuwe (creditcard)-maand dat voor je ligt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef pascalheister het volgende:
vanavond nog maar een paar criterions bestellen bij cdwow
Luxe probleem is hetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Mennosson het volgende:
Ik heb billy boekenkasten gewoon, die heb ik al vol staan, op iedere plank twee rijen, best irritant als je naar een titel zoekt die achter aan staat.
Ik heb m'n eigen DVD Profiler gemaakt: http://www.dr-clan.nl/dvd/index.html ....nog niet af overigensquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Mennosson het volgende:
Weet iemand een site die lijkt op dvdprofiler ?
Nu is profiler wel heel vet hoor, maar die crasht vaak bij mij.
Gaaf! Waarin heb je dat gemaakt? JSP? ASP?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen DVD Profiler gemaakt: http://www.dr-clan.nl/dvd/index.html ....nog niet af overigens
Ik ken gator.nlquote:Op woensdag 28 september 2005 15:20 schreef Mikkie het volgende:
Mag ik je een tip geven:
Kijk eens op www.gator.nl. Dat is de winkel van iemand die regelmatig de Sneak Preview in Nijmegen bezoekt, die heeft een winkel in Game & Film Merchandise. Die Sauron statue van jou kost daar 310 euro incl. verzending, en als je 'm op komt halen blijft het zelfs bij 300 euro. Da's toch makkelijk 30 of 40 euro verdienen ten opzichte van jouw retailer
HTML. Ik kan je de code wel sturen als je wilt...? Moet je wel zelf het plaatje aanpassen, of je moet ook toevallig Frank hetenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaaf! Waarin heb je dat gemaakt? JSP? ASP?
Tips geven mag altijdquote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef Mikkie het volgende:
Okay
Ik zal je nog eens een tip geven
ik denk gewoon htmlquote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaaf! Waarin heb je dat gemaakt? JSP? ASP?
Daar klopt volgens mij heulemaal niks vanquote:Op woensdag 28 september 2005 15:51 schreef MikeyMo het volgende:
de mijne:
http://home.quicknet.nl/mw/prive/mhuitinga/dvd/
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef Chielus het volgende:
Bijna alles komt eerder uit in de US (regio 1) dan in Europa (r2) en ik weet niet op welke cd-wow site je hebtr gekeken, maar er zijn er meerdere
Heb jij hem ook in html gedaan dan? Jezus wat een werk allemaalquote:Op woensdag 28 september 2005 15:51 schreef MikeyMo het volgende:
de mijne:
http://home.quicknet.nl/mw/prive/mhuitinga/dvd/
quote:
nah dat is een keer ontwerpen en vervolgens alleen maar een TR kopieren en plakken als je wat nieuws hebt...quote:Op woensdag 28 september 2005 16:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb jij hem ook in html gedaan dan? Jezus wat een werk allemaal
Tjah, je moet ergens je dvd's van kopenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:56 schreef Hare het volgende:
Gelukkig nog weinig gemist
Werk zo veel dat ik bijna geen tijd meer heb voor fok!
quote:
Ah okquote:Op donderdag 29 september 2005 05:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nah dat is een keer ontwerpen en vervolgens alleen maar een TR kopieren en plakken als je wat nieuws hebt...
al zou een beheertooltje erachter makkelijker zijnquote:Op donderdag 29 september 2005 08:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, je moet ergens je dvd's van kopenIk mag niet meer dan 7 uur in de week werken. Overschot aan medewerkers...
[..]
[..]
Ah okIk schrok al..
Ik heb de laatste maanden nooit van mijn salaris dvds gekochtquote:Op donderdag 29 september 2005 08:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, je moet ergens je dvd's van kopenIk mag niet meer dan 7 uur in de week werken. Overschot aan medewerkers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |