quote:Op woensdag 28 september 2005 12:43 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ik heb wel ook wel eens gedroomd over m'n DVD's. Er werd bij me ingebroken door een DVD-verzamelaar en die stal al m'n DVD's. Om wraak te nemen heb ik toen bij hem ingebroken, en hij had allemaal giftsets (die ik in m'n droom had verzonnen, die dus helemaal niet bestonden) en die had ik allemaal gestolen. Later kreeg ik spijt en heb ik zijn dingen teruggebracht en m'n eigen dingen gehouden. Werd ik wakker, ik meteen naar m'n kastjes kijken. >.<'
Ja die. Past goedquote:Op woensdag 28 september 2005 12:41 schreef Dizer het volgende:
Die grote stenen schoen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja die. Past goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar bestel je ze? eBay? Daar is het ook vol van die dingen. Laat nog gekeken. Ik werd er gek vanquote:Op woensdag 28 september 2005 13:17 schreef MrX1982 het volgende:
Ja zeker. Dat wordt meteen het mooiste item in mijn verzameling, van de 2om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik verwacht hem in oktoberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij sideshow zelf of in het geval van Sauron bij een retailerquote:Op woensdag 28 september 2005 13:18 schreef Dizer het volgende:
Waar bestel je ze? eBay? Daar is het ook vol van die dingen. Laat nog gekeken. Ik werd er gek vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb billy boekenkasten gewoon, die heb ik al vol staan, op iedere plank twee rijen, best irritant als je naar een titel zoekt die achter aan staat.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kan hem alleen nergens kwijt.
Binnenkort maar weer eens naar Ikea om wat glasplaten te kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi is dat he, weer een hele nieuwe (creditcard)-maand dat voor je ligt.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef pascalheister het volgende:
vanavond nog maar een paar criterions bestellen bij cdwowom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Luxe probleem is hetquote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Mennosson het volgende:
Ik heb billy boekenkasten gewoon, die heb ik al vol staan, op iedere plank twee rijen, best irritant als je naar een titel zoekt die achter aan staat.
Je kijkt niet goedquote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
Mijn icon staat niet in de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb m'n eigen DVD Profiler gemaakt: http://www.dr-clan.nl/dvd/index.html ....nog niet af overigensquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Mennosson het volgende:
Weet iemand een site die lijkt op dvdprofiler ?
Nu is profiler wel heel vet hoor, maar die crasht vaak bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop