Mooi voor de nabije toekomst.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef Suijk het volgende:
Vermeer heeft net z'n contract verlengd, dat is wel goed.
Nee, dat zeker niet, maar hij ging inderdaad wel al liggen voordat Ljungberg ging schieten.quote:En die goal van Ljungberg was natuurlijk niet de fout van Vonk.
En van je Hella Haasse houdt er de moed maar inquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef Radegast het volgende:
Ach, er is nog niets verloren in de CL hoor. Vier wedstrijden nog te gaan waar wij negen punten gaan halen. Ajax wint twee keer van Thun. Van onderschatting kan nu geen sprake meer zijn nu zij het Arsenal moeilijk maakte en wonnen van Praag. Thuis winnen we ook van Praag.
No problem!
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
En van je Hella Haasse houdt er de moed maar in
Houdt er de moed maar in, houdt er de moed maar in!
![]()
OK, dan snap ik al helemaal niet waarom je die onzin loopt uit te kramen. Maar goed, onderzoek heeft al eens eerder aangewezen dat intellectuele mensen eerder voor Ajax kiezen en de IQ-lozen eerder voor Feyenoord. Laten we het daar maar op houden!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:53 schreef Cart_man het volgende:
Probeerde ook niet grappig over te komen..
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, dan snap ik al helemaal niet waarom je die onzin loopt uit te kramen. Maar goed, onderzoek heeft al eens eerder aangewezen dat intellectuele mensen eerder voor Ajax kiezen en de IQ-lozen eerder voor Feyenoord. Laten we het daar maar op houden!
On topic: Het seizoen is nog niet verloren, we hebben al eenprijs
en hebben wel wat averei opgelopen in de verschillende competities, maar zijn zeker niet kansloos. Feyenoord en AZ zullen het geen 34 wedstrijden vasthouden en PSV al helemaal niet, dus aan het eind van het seizoen staan we gewoon
op het Leidseplein, misschien zelfs driemaal
![]()
![]()
.
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat 75% van de onderzoeken bullshit zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, dan snap ik al helemaal niet waarom je die onzin loopt uit te kramen. Maar goed, onderzoek heeft al eens eerder aangewezen dat intellectuele mensen eerder voor Ajax kiezen en de IQ-lozen eerder voor Feyenoord. Laten we het daar maar op houden!
Vorig jaar... Maccabiquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef Radegast het volgende:
Ach, er is nog niets verloren in de CL hoor. Vier wedstrijden nog te gaan waar wij negen punten gaan halen. Ajax wint twee keer van Thun. Van onderschatting kan nu geen sprake meer zijn nu zij het Arsenal moeilijk maakte en wonnen van Praag. Thuis winnen we ook van Praag.
No problem!
Wat vriendelijk dat we het PSV-in-de-CL-lied mogen lenenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
En van je Hella Haasse houdt er de moed maar in
Houdt er de moed maar in, houdt er de moed maar in!
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 07:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
7 jaar op rij in ronde 1 er uit.
Ga nu maar weer in je eigen topic spelen,.
Nee, biertje is lekkerder...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef Bananenman het volgende:
Tof! Samen kopje koffie drinken op de vroege ochtend?
Jij denkt me te kennen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, de liefde voor hun eigen club is vaak minder dan de haat jegens Ajax. Oderint, dum metuant.
volgens mij gaat het andersom hetzelfde hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Nashje het volgende:
Toch leuk, na vorige week woensdag komen ze uit allerlei hoeken, na zaterdag zie je ze niet meer en na gisteravond komen ze weer kijken.
En dan je eigen nog afvragen waarom je kakkerlak wordt genoemd.
Ik vind de PSV'ers toch net wel een graadje triester. Sinds jaaaaren vorig Europees iets gepresteerd en dan nu een beetje lopen trollen over Ajax in de CL.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Nashje het volgende:
Toch leuk, na vorige week woensdag komen ze uit allerlei hoeken, na zaterdag zie je ze niet meer en na gisteravond komen ze weer kijken.
En dan je eigen nog afvragen waarom je kakkerlak wordt genoemd.
Hij komt langzaam op stoomquote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Rosenberg gescoord heeft...
Niet zo vroegquote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, biertje is lekkerder...
[..]
Charisteas uitgeschakeld door hersenschuddingquote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Radegast het volgende:
Iemand enig idee of Charisteas er tegen Sparta bij is? Ik heb er nog niets over gehoord.
Ja klopt ook wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind de PSV'ers toch net wel een graadje triester. Sinds jaaaaren vorig Europees iets gepresteerd en dan nu een beetje lopen trollen over Ajax in de CL.
Chari heeft een hersenschudding, dus ik denk niet dat ie meespeelt.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Radegast het volgende:
Iemand enig idee of Charisteas er tegen Sparta bij is? Ik heb er nog niets over gehoord.
ik hoop dat jullie het veilig houdenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet zo vroeg
Instappen voor de bus is weer half 10 ofzo![]()
Eerste keer in Het Kasteel. Ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |