volgens mij gaat het andersom hetzelfde hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Nashje het volgende:
Toch leuk, na vorige week woensdag komen ze uit allerlei hoeken, na zaterdag zie je ze niet meer en na gisteravond komen ze weer kijken.
En dan je eigen nog afvragen waarom je kakkerlak wordt genoemd.
Ik vind de PSV'ers toch net wel een graadje triester. Sinds jaaaaren vorig Europees iets gepresteerd en dan nu een beetje lopen trollen over Ajax in de CL.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Nashje het volgende:
Toch leuk, na vorige week woensdag komen ze uit allerlei hoeken, na zaterdag zie je ze niet meer en na gisteravond komen ze weer kijken.
En dan je eigen nog afvragen waarom je kakkerlak wordt genoemd.
Hij komt langzaam op stoomquote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Rosenberg gescoord heeft...
Niet zo vroegquote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee, biertje is lekkerder...
[..]
Charisteas uitgeschakeld door hersenschuddingquote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Radegast het volgende:
Iemand enig idee of Charisteas er tegen Sparta bij is? Ik heb er nog niets over gehoord.
Ja klopt ook wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind de PSV'ers toch net wel een graadje triester. Sinds jaaaaren vorig Europees iets gepresteerd en dan nu een beetje lopen trollen over Ajax in de CL.
Chari heeft een hersenschudding, dus ik denk niet dat ie meespeelt.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Radegast het volgende:
Iemand enig idee of Charisteas er tegen Sparta bij is? Ik heb er nog niets over gehoord.
ik hoop dat jullie het veilig houdenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet zo vroeg
Instappen voor de bus is weer half 10 ofzo![]()
Eerste keer in Het Kasteel. Ben benieuwd.
Ik praat in het algemeen, supporters van PSV, Feyenoord en soms zelfs AZ hebben allemaal zo'n hekel aan Ajax, dat ze bijna vergeten voor welke club ze eigenlijk zélf zijn. Je hebt natuurlijk ook jongens, jij zal er zelf vast ook één van zijn, die wél echte clubliefde tonen. No hard feelings.quote:
en ajax supporters zijn zo lieV wou je zeggenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen, supporters van PSV, Feyenoord en soms zelfs AZ hebben allemaal zo'n hekel aan Ajax, dat ze bijna vergeten voor welke club ze eigenlijk zélf zijn. Je hebt natuurlijk ook jongens, jij zal er zelf vast ook één van zijn, die wél echte clubliefde tonen. No hard feelings.
Het is heerlijk om jullie nu eens met de NEUSjes op de feiten te drukken na al datquote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, de liefde voor hun eigen club is vaak minder dan de haat jegens Ajax. Oderint, dum metuant.
gezellie, tot zondagquote:
Jij drukt mij echt niet met mijn neus op de feiten hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is heerlijk om jullie nu eens met de NEUSjes op de feiten te drukken na al dat
superieuriteitsgeneuzel van jullie.
Want ben eerlijk; voor een ploeg die bijna geheel intact is gebleven leveren jullie meer dan beroerde prestaties.
Zijn veel supporters die met hun haat jegens ajax te ver gaan, maar om nu te stellen dat hun liefde voor de eigen club minder is, mwoah...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:21 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik praat in het algemeen, supporters van PSV, Feyenoord en soms zelfs AZ hebben allemaal zo'n hekel aan Ajax, dat ze bijna vergeten voor welke club ze eigenlijk zélf zijn. Je hebt natuurlijk ook jongens, jij zal er zelf vast ook één van zijn, die wél echte clubliefde tonen. No hard feelings.
Ik zit zondag echt een paar honderd meter van het Kasteel vandaan.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Niet zo vroeg
Instappen voor de bus is weer half 10 ofzo![]()
Eerste keer in Het Kasteel. Ben benieuwd.
Nog maar een keertje danquote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het is heerlijk om jullie nu eens met de NEUSjes op de feiten te drukken na al dat
quote:Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is dan ook geen kwestie van resultaten maar van klasse
form is temporary - class in permanent
Echo Echo Echo....quote:
Helaas een intikkertje, maar die telt ook/quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef methodmich het volgende:
Enige lichtpuntje is dat Rosenberg gescoord heeft...
Bullshit! Je vergelijkt appels met peren, de stand in de eredivisie is afgetekend, Ajax speelde al tegen Feyenoord en AZ en PSV bijvoorbeeld niet en als je beide wedstrijden gezien hebt, kan je beamen dat Ajax deze wedstrijden had kunnen, wellicht zelfs moeten winnen. Daarbij durf ik te stellen dat PSV mét Park, Van Bommel, Lee en Bouma ook niet van Arsenal had gewonnen en wellicht zelfs verloren bij Sparta Praag. Ik kijk uit naar 23 oktober 2005, dan zetten we in elk geval PSV weer op haar plaats.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:23 schreef PyTh het volgende:
[..]
Want ben eerlijk; voor een ploeg die bijna geheel intact is gebleven leveren jullie meer dan beroerde prestaties.
Ik hoop dat je de onzin die je nu allemaal uitkraamt zelf gelooft vriendquote:Op woensdag 28 september 2005 15:37 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij durf ik te stellen dat PSV mét Park, Van Bommel, Lee en Bouma ook niet van Arsenal had gewonnen en wellicht zelfs verloren bij Sparta Praag.
Ik kijk uit naar 23 oktober 2005, dan zetten we in elk geval PSV weer op haar plaats.
in dat stadion wil ik nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:49 schreef Bananenman het volgende:
23 oktober kijk ik mooi in de kroeg. Ga dat schijtstadion niet meer binnen
Een Kezzatje.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Helaas een intikkertje, maar die telt ook/
In tegenstelling tot jou typ ik niets opnieuw in - simpel copy&paste is voldoende. Welk zo makkelijk aangezien jij ook in principe dezelfde opmerking plaatst: waarom zou ik dan iets nieuws verzinnen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Echo Echo Echo....
Je valt wel erg vaak in herhaling Doc, volgens mij krijg je er stiekem een hard piemeltje van iedere keer dat je het intypt
ik woon erachterquote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik zit zondag echt een paar honderd meter van het Kasteel vandaan.
Nog weinig aan de hand eigenlijk, op Arsenal uit na, zijn de zwaartse wedstrijden gespeeld en bij 3 overwinningen uit de laatste 4 partijen sta je in de tweede ronde.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef S-Two het volgende:
Erg jammer van gister, maar er zijn nog wel mogelijkheden - al wordt het wel moeilijk. Lindenbergh was trouwens weer erg zwak, van mij mag De Jong gewoon op het middenveld spelen. Daarnaast mag Vonk ook op de bank plaatsnemen, matige keeper.
Ik vond Lindenbergh juist een van de betere en hoezo 'weer'?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef S-Two het volgende:
Lindenbergh was trouwens weer erg zwak,
Het lijkt me beter voor Ajax om Heitinga momenteel wat 'rust' te gunnen, die wil zich nu zó bewijzen (en terecht) dat ie misschien domme dingen gaat doen.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:59 schreef ThomasBerge het volgende:
De Jong was inderdaad niet best als rechtsback. Hij kan veel beter op het middenveld uit te voeten, en dat zet je eventueel Heitinga rechtsback.
Lindenbergh speelde gisteren een erg slechte wedstrijd, tegen Sparta Praag was hij een van de betere, maar wat hij gisteren liet zien was teleurstellend, met de bal deed hij vrij weinig goed.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vond Lindenbergh juist een van de betere en hoezo 'weer'?
Lindenbergh was goed, had wat foutjes, maar speelde prima verder.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:28/9/2005 - 'Alleen Ajax geen tegenstander van kunstgras binnen G14'
(Gepost door RvN)
Voetbal International meldt dat uit een rondgang van de spelersvakbond FIFpro bij de G14 is gebleken dat Ajax de enige club is die geen fel tegenstander is van kunstgras. De spelersvakbond wil met de G14 proberen de opkomst van het kunstgras tegen te gaan, zo meldt VI.
mooi, kunstgrasquote:Op woensdag 28 september 2005 19:26 schreef Radegast het volgende:
Wel één cruciale fout van Zdenek hé, niet vergeten!
[..]
Reyes liep geen buitenspel omdat Grygera te laat stapte, de gevolgen kennen we...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:45 schreef methodmich het volgende:
Waar ging Zdenek in de fout volgens jou dan?
Ik vind het ook een goede aankoop, alleen veels te veel geld voor betaald natuurlijk...quote:Op woensdag 28 september 2005 19:55 schreef keijz het volgende:
Ik vind Lindenberg echt een van de beste aankopen van de afgelopen paar jaar
Tsja beter dan voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en daardoor gaan voor 2de rangs spelers(miskopen).quote:Op woensdag 28 september 2005 19:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik vind het ook een goede aankoop, alleen veels te veel geld voor betaald natuurlijk...
Hij heeft volgens mij rond de 3,5 miljoen gekost.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tsja beter dan voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en daardoor gaan voor 2de rangs spelers(miskopen).
Weet zo ff niet welke wedstrijd het was, maar toen vond ik hem ook matig. Daarnaast ben ik gewoon een grote fan van De Jong en zie ik die daar liever spelen. Brengt wat meer agressie in het spel.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Manucharyan mag het de volgende wedstrijd best op rechtsvoor proberenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou mensen er is mij gisteren een aantal dingen duidelijk geworden
1. Juanfran is onze nieuwe linksback
2. Emanuelson moet voorlopig op de plaats van Sneijder spelen
3. Pienaar mag op de bank plaatsnamen
4. Babel moet in de spits
5. Manucharyan moet meer speelminuten krijgen
6. Vermaelen is zo slecht nog niet
7. De scheidsrechter was een idioot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |