Daar ben ik ook erg voor. Lobontquote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En op mijn verlanglijstje : Lobont terug in het goal.
En zodra Stekelenburg weer fit is moet Vonk weer 3e keeper worden, of toch Vermeer?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg voor. Lobont
laat die schreeuwlelijk maar lekker op de bank zitten. Vermeer of stekelenburg in de kool.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook erg voor. Lobont
graag. vonk vind ik maar niks. hoe vroeg ging hij gister liggen tegen ljungbergquote:Op woensdag 28 september 2005 13:07 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. En op mijn verlanglijstje : Lobont terug in het goal.
Mooi voor de nabije toekomst.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:16 schreef Suijk het volgende:
Vermeer heeft net z'n contract verlengd, dat is wel goed.
Nee, dat zeker niet, maar hij ging inderdaad wel al liggen voordat Ljungberg ging schieten.quote:En die goal van Ljungberg was natuurlijk niet de fout van Vonk.
En van je Hella Haasse houdt er de moed maar inquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef Radegast het volgende:
Ach, er is nog niets verloren in de CL hoor. Vier wedstrijden nog te gaan waar wij negen punten gaan halen. Ajax wint twee keer van Thun. Van onderschatting kan nu geen sprake meer zijn nu zij het Arsenal moeilijk maakte en wonnen van Praag. Thuis winnen we ook van Praag.
No problem!
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
En van je Hella Haasse houdt er de moed maar in
Houdt er de moed maar in, houdt er de moed maar in!
![]()
OK, dan snap ik al helemaal niet waarom je die onzin loopt uit te kramen. Maar goed, onderzoek heeft al eens eerder aangewezen dat intellectuele mensen eerder voor Ajax kiezen en de IQ-lozen eerder voor Feyenoord. Laten we het daar maar op houden!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:53 schreef Cart_man het volgende:
Probeerde ook niet grappig over te komen..
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, dan snap ik al helemaal niet waarom je die onzin loopt uit te kramen. Maar goed, onderzoek heeft al eens eerder aangewezen dat intellectuele mensen eerder voor Ajax kiezen en de IQ-lozen eerder voor Feyenoord. Laten we het daar maar op houden!
On topic: Het seizoen is nog niet verloren, we hebben al eenprijs
en hebben wel wat averei opgelopen in de verschillende competities, maar zijn zeker niet kansloos. Feyenoord en AZ zullen het geen 34 wedstrijden vasthouden en PSV al helemaal niet, dus aan het eind van het seizoen staan we gewoon
op het Leidseplein, misschien zelfs driemaal
![]()
![]()
.
Onderzoek heeft ook uitgewezen dat 75% van de onderzoeken bullshit zijn...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, dan snap ik al helemaal niet waarom je die onzin loopt uit te kramen. Maar goed, onderzoek heeft al eens eerder aangewezen dat intellectuele mensen eerder voor Ajax kiezen en de IQ-lozen eerder voor Feyenoord. Laten we het daar maar op houden!
Vorig jaar... Maccabiquote:Op woensdag 28 september 2005 14:55 schreef Radegast het volgende:
Ach, er is nog niets verloren in de CL hoor. Vier wedstrijden nog te gaan waar wij negen punten gaan halen. Ajax wint twee keer van Thun. Van onderschatting kan nu geen sprake meer zijn nu zij het Arsenal moeilijk maakte en wonnen van Praag. Thuis winnen we ook van Praag.
No problem!
Wat vriendelijk dat we het PSV-in-de-CL-lied mogen lenenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
En van je Hella Haasse houdt er de moed maar in
Houdt er de moed maar in, houdt er de moed maar in!
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 07:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
7 jaar op rij in ronde 1 er uit.
Ga nu maar weer in je eigen topic spelen,.
Nee, biertje is lekkerder...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef Bananenman het volgende:
Tof! Samen kopje koffie drinken op de vroege ochtend?
Jij denkt me te kennen?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
Inderdaad, de liefde voor hun eigen club is vaak minder dan de haat jegens Ajax. Oderint, dum metuant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |