Nou nee, er waren al een stuk of 13 SC delen hiervoor. Maar die zijn een beetje doodgebloed.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Voor mij is het gewoon deel 1 hoor.
Volgens mij hadden we het over nachtbrakers die toch geen studenten waren.
Dat werkt alleen als daar geen geestverwanten aan meedoen.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:36 schreef Sheridana het volgende:
Klopt....iedere keer als ik wilde gaan slapen, kwam er een makkelijke vraag...dan moet ik 'm wel beantwoorden!!! Erg he? Er moet een praatgroep zijn...
HAHHAHAH!!quote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als daar geen geestverwanten aan mee doen.
Wat ook opvalt is jullie puntencomplot: Als jij en mr_a door hebben dat er even niemand meer op FMT zit behalve jullie twee dan wordt het niveau van de vragen opeens een stuk lager zodat de één-tweetjes in razend tempo voorbij zeilen.![]()
Maar jaaa... Ik zal wel weer dingen zien die er niet zijn.
Herkenbaar. Ik moet ook 's nachts niet een film opzetten om te kijken of 'ie goed is binnengekomen. Onderweg afzetten is zó moeilijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:38 schreef Sheridana het volgende:
En toen schrok ik dus om 9.00 wakker....toen ik al 10 minuten onderweg had moeten zijn....
Been there....quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik moet ook 's nachts niet een film opzetten om te kijken of 'ie goed is binnengekomen. Onderweg afzetten is zó moeilijk.
*Wallen onder ogen betast*
Ja ik zie het. Maarehm. Kweetumnie.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:53 schreef Sheridana het volgende:
Arty, er staat een vraag!!!
Ah, het is alweer twaalf uur. Tijd voor de dubbele espresso's.quote:
Nou...hij is van het forum af...ik weet niet precies waarom...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:03 schreef ArtyShock het volgende:
Trouwens, Sheri. Jij had toch nog wel eens contact met Khalein? Enig idee waarom hij hier nooit meer te zien is?
Nog niet, heb hem al wel op mn dvd wishlist staanquote:Op woensdag 28 september 2005 12:52 schreef Mennosson het volgende:
Heeft iemand the Island gezien trouwens? Ben wel benieuwd.
Apart. 't Was altijd zo'n fervent FMT'er. Hij kwam ook nog regelmatig in de slowchat van General Chat langs. En opeens foetsie. 'k Vond 'm altijd wel leuk eigenlijk, vandaar dat het opviel dat hij al zo lang niet meer in beeld is.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef Sheridana het volgende:
Nou...hij is van het forum af...ik weet niet precies waarom...
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
Fok! Movie Trivia - Slow/FastChat-topic #10
Daar is nooit iemand.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat is er eigenlijk met de #fmt uit de OP van FMT gebeurd?
Zoiets gokte ik al... stille dood gestorven of opzettelijk geboycot?quote:
Het eerste.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:37 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Zoiets gokte ik al... stille dood gestorven of opzettelijk geboycot?
Sloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo0ooooooooooooowchat.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Dat laatste topic heeft bijna een jaar gelopen! Da's met recht een slowchat.
Hee Joolz. Hoe vaak krijg jij nou gemiddeld de vraag hoe het met Jamie gaat?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:52 schreef Jo0Lz het volgende:
Sloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo0ooooooooooooowchat.
Hey hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hee Joolz. Hoe vaak krijg jij nou gemiddeld de vraag hoe het met Jamie gaat?
Je wil zeggen dat je op de linkse lijkt? (aangezien de rechtse Jools is).quote:Op woensdag 28 september 2005 14:18 schreef Jo0Lz het volgende:
Hey hoe weet jij dat nou?
Ik word (werd, het valt de laatste tijd wel mee) wel voor hem aangezien.
Ik weet namelijk zelf niet hoe het met hem gaat, omdat ik hem verder niet ken.
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:30 schreef Sheridana het volgende:
Is er al een nieuwe FMT?
Kijk daar heb je het al.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je op de linkse lijkt? (aangezien de rechtse Jools is).
[afbeelding]
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Kijk daar heb je het al.Ik dacht al, de kans is heel klein dat wij het over hetzelfde gaat.
Maar goed, er was een jongen die als 2 druppels water op mij leek, en heette Jamie. Hij is door een auto 20 meter meegesleurd en mist nu een oor.
Dat ging dus even compleet ergens anders over...
Achja, het is wel heel toevallig...quote:Op woensdag 28 september 2005 14:40 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Over toevalligheden gesproken. Ik zal je er verder niet mee lastig vallen.
waarschijnlijk per ongeluk...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik geloof dat Khalein vorige week nog in #ftr is geweest. Een hele minuut, dacht ik.
Was ook behoorlijk laat geworden vanochtend. Was je chef boos?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:01 schreef Sheridana het volgende:
[..]![]()
ik heb me verslapen vanochtend...
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:01 schreef Sheridana het volgende:![]()
ik heb me verslapen vanochtend...
Jealous?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef Mennosson het volgende:
Weer zo´n een-tweetje [afbeelding]
viel mee, hij is wel wat gewend van me...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was ook behoorlijk laat geworden vanochtend. Was je chef boos?
Die heb ik met jou ook!!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:11 schreef Mennosson het volgende:
Weer zo´n een-tweetje [afbeelding]
Nog een keer en je mag trakterenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:08 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Je lag er hartstikke vroeg in man! Euh, vrouw! (Da's al de tweede keer
)
ERG lief?? Je moet wel heeeeel lief zijn, wil je baas je niet ontslaan na herhaaldelijk te laat komenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef Sheridana het volgende:
[..]
viel mee, hij is wel wat gewend van me...![]()
En voor de rest ben ik erg lief
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:27 schreef Sheridana het volgende:
[..]
viel mee, hij is wel wat gewend van me...![]()
En voor de rest ben ik erg lief
Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeel lief....en ik kom maar 1 keer per 2 maanden te laat...dan haal ik de tijd in en trakteer de volgende dag op lekkersquote:Op woensdag 28 september 2005 15:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
ERG lief?? Je moet wel heeeeel lief zijn, wil je baas je niet ontslaan na herhaaldelijk te laat komen
Wanneer trakteer je hier eens als je te laat bent?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:40 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ben ook heeeeeeeeeeeeeeeel lief....en ik kom maar 1 keer per 2 maanden te laat...dan haal ik de tijd in en trakteer de volgende dag op lekkers
Dat kan je beter aan Arty vragen....dan hebben we vaker wat lekkers denk ik...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wanneer trakteer je hier eens als je te laat bent?
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:43 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dat kan je beter aan Arty vragen....dan hebben we vaker wat lekkers denk ik...![]()
Ja kon er ineens niet meer opkomen.quote:
Ik ook niet!! Ik dacht eerst nog dat het aan mij lag...maar de FP deed ook raar...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:21 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja kon er ineens niet meer opkomen.
Allemaal vage codes zag ik. Was vorige week ook al zo.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:24 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ook niet!! Ik dacht eerst nog dat het aan mij lag...maar de FP deed ook raar...
Ja ik ook!! Heel irritant...nou ja, hij doet het weer, maar ik ga zo naar huis...ben rond uurtje of 7 weer online...of misschien later...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Allemaal vage codes zag ik. Was vorige week ook al zo.
Zeker eerst even aan de sherry.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ja ik ook!! Heel irritant...nou ja, hij doet het weer, maar ik ga zo naar huis...ben rond uurtje of 7 weer online...of misschien later...
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zeker eerst even aan de sherry.
Brood met een gebakken eitje? Lekker en snel klaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:30 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Nee, moet eerst half uur in de supermarkt staan om te besluiten wat ik in vredesnaam ga eten...
Daarna nog klaarmaken en zo...
Dat is niet eens zo'n slecht idee.....quote:Op woensdag 28 september 2005 17:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Brood met een gebakken eitje? Lekker en snel klaar.
Soms heb ik wel eens een helder moment...quote:Op woensdag 28 september 2005 17:33 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dat is niet eens zo'n slecht idee.....
quote:Op maandag 17 november 2003 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het blijkt dat er in de huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit! Voor de FMT'ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Ik zou dus zeggen: Barst los!!!
quote:Op woensdag 19 november 2003 12:22 schreef MasterWouter het volgende:
Het blijkt dat er in de huidige maatschappij vraag is naar een topic als dit! Voor de FMT'ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!
Vanaf vandaag kunnen wij al onze zielenroerselen in dit topic kwijt, zonder en passant de welbekende Fok! Movie Trivia-topic-reeks te vervuilen met oeverloos gezwam en zinloos gezwets!
Ik zou dus zeggen: Barst los!!! deel 2
quote:Op vrijdag 28 november 2003 15:35 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zou dus zeggen: Barst los!!! deel 4
quote:Op dinsdag 9 december 2003 11:48 schreef GFP het volgende:
Ik zou dus zeggen: Barst los!!! deel 5
quote:Op dinsdag 16 december 2003 14:32 schreef twentemeisje het volgende:
Ik citeer
Ik zou dus zeggen: Barst los!!! deel 6
quote:Op dinsdag 30 december 2003 10:52 schreef Patch het volgende:
Ik citeer
Ik zou dus zeggen: Barst los!!! deel 7
quote:Op maandag 12 januari 2004 21:59 schreef dolle_hond het volgende:
om de onnozele openingspost weer te plaatsen![]()
Ik zou dus zeggen: Barst los!!! deel 8
quote:Op vrijdag 23 januari 2004 18:37 schreef ReSpawn het volgende:
En de Heer sprak:
Ik zou dus zeggen: Barst los!!! Deel 9!
10 topics gaat het goed, en anderhalf jaar later het gewoon fout doenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
En de Heer sprak:
Ik zou dus zeggen: Barst los!!! Deel 10!
Opgelet! 10e topic. Dus dubbel zo slow of dubbel zo fast chatten.
je kan er een tussendoortje ingooien....quote:Op woensdag 28 september 2005 18:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En nu ligt FMT ook nog stil...
Hèb ik eens een nieuwe hobby, verveel ik me nóg...
Je bedoelde het goedquote:Op woensdag 28 september 2005 18:52 schreef Chielus het volgende:
Sorry Intre...... Ik wist echt niet vanje OP voor de SC, ik had nogwel je Icon in de OP gezet, het spijt me.
Ik ga me diep in een hoekje lopen schamen.
Check.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:55 schreef Sheridana het volgende:
[..]
je kan er een tussendoortje ingooien....
Hm....Patch zei C.Plummer....dat klonk ook wel plausibel...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet het niet zeker... maar wil wel een tussendoorvraag stellen hoor.
Hmm...ik kap ermee voor vanavond, beetje slaap inhalen...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat duurt dan tot morgen ochtend. Ik wil vanavond nog wel een puntje scoren eigenlijk.
Als je enige doel is om op die wijze meer punten te scoren in FMT lijkt het me behoorlijk wat moeite.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm, ik moet toch wat meer oude films gaan kijken denk ik...
Uiteraard is dat niet mijn doel, FMT is gewoon leuk voor als ik iets toevallig wel weet. Maar ik weet dat mijn filmkennis vooral op jaren 70 en nieuwer is gericht en dat is soms gewoon jammer.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:21 schreef ArtyShock het volgende:
Als je enige doel is om op die wijze meer punten te scoren in FMT lijkt het me behoorlijk wat moeite.
Same here!!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je enige doel is om op die wijze meer punten te scoren in FMT lijkt het me behoorlijk wat moeite.
Maar ik mis ook de kennis van een boel oude films hoor. Ik weet volgens mij meer uit die periode vanuit bladen en internet dan van het kijken van die films zelf.
Wat is dat algemene SC-topic dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Mike het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is bij deze reeks dan wel de bedoeling dat het hoofdzakelijk om FMT gaat. Een algemeen SC-topic is er nl. al in FTR en alle andere algemene SC-topics zijn te vinden in GC.
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:51 schreef Sheridana het volgende:
*mental note*
Geen plaatjes meer als mr_a in de buurt is...
Gelukkig maar....dacht al dat jij ook al tegen mij gekeerd was.quote:
Ook al...?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar....dacht al dat jij ook al tegen mij gekeerd was.
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.quote:
Komen ze aan jou, dan komen ze aan mij...GRRR...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.![]()
Ah een beschermvrouwe!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Komen ze aan jou, dan komen ze aan mij...GRRR...
RJP?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.![]()
quote:
Romanticus.quote:
Vrouwe is een klassieke titel voor een adelijke dame. Mooi compliment dunkt mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Romanticus.
Beschermengel dan toch.
Heel mooi compliment!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrouwe is een klassieke titel voor een adelijke dame. Mooi compliment dunkt mij.
JIj maakt me iedere keer uit voor vent...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Romanticus.
Beschermengel dan toch.
Gezellig!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wacht maar, ik kom binnenkort een kijkje nemen in RJP....![]()
Jajaa. Ik begrijp het al. Zelfs al komt iemand met een onoogelijk bosje bloemen aanzetten; 't blijft een presentje hè.quote:
Ach kom op man, daar is niets van waar.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
JIj maakt me iedere keer uit voor vent...
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach kom op man, daar is niets van waar.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee volgens mij bloed dit topic weer langzaam dood.
Ben ik voor!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou laten het vuur dan maar brandende houden.
Is that you're poison?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:46 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ben ik voor!!
Je weet de film echt wel, ook al heb je 'm nooit gezien....wedden om een fles Baileys?
Ben ik er je nu een schuldig?quote:
Ik denk het wel he...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik er je nu een schuldig?
Waar moet ik hem laten bezorgen?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar moet ik hem laten bezorgen?
Dat zal ik dan morgen bij de Gall en Gall zeggen. Heerhugowaard....ben jij soms de zus van Paul uit All Stars?quote:
HAHAHHA, neee.....maar moest wel lachen toen Paul uit HHW bleek te komen zogenaamdquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal ik dan morgen bij de Gall en Gall zeggen. Heerhugowaard....ben jij soms de zus van Paul uit All Stars?![]()
Sheridana en Paul klinkt ook niet echt als broer en zus. Een bijzondere naam en dan zo'n gewone naam als Paul.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:02 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HAHAHHA, neee.....maar moest wel lachen toen Paul uit HHW bleek te komen zogenaamd
Ah, das lief...maar ssssht...dat 'na' hoort er niet achter bij mij...die was al bezet, dus maakte ik er maar wat van....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheridana en Paul klinkt ook niet echt als broer en zus. Een bijzondere naam en dan zo'n gewone naam als Paul.
Is ook een bijzondere naam, had hem wel eens gehoord maar je hoort hem niet veel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah, das lief...maar ssssht...dat 'na' hoort er niet achter bij mij...die was al bezet, dus maakte ik er maar wat van....
Ai een boze SoK, dat wil ik niet mee maken...quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:17 schreef Sheridana het volgende:
We moeten het hier over FMT hebben...anders wordt SoK boos!!
Oh ja, die bedoelde ik....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:18 schreef Sokolsky het volgende:
Mike was dat toch?
Goh, dat heb ik nou ELKE keer als ik een vraag post en jij online bent....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai een boze SoK, dat wil ik niet mee maken...
Jij wist mijn vraag ook snel zeg.
HAHAHHA, sorry!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:22 schreef Sokolsky het volgende:
Kijk Sheri, het was de bedoeling dat mijn post vlak achter de vorige zou komen. Moet je er niet ineens twee posts tussen gaan zetten...
Ja, jij ook?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:25 schreef ArtyShock het volgende:
Hee... Zijn jullie hier aan het beppen.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:21 schreef Sokolsky het volgende:
Ja duh, Arty was de andere.
quote:
Ik denk 'm er wel bij dan... ->quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:26 schreef Sokolsky het volgende:
Oh Arty, in een paar berichten geleden ben ik een smiley vergeten
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]Leedvermaak is zo... zo... best wel okee eigenlijk.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Niet altijd even snel maar wel gevoel voor humor!
[Voetbalsupportersmode]
Arty is okay olé olé! Arty is okay! Arty is okay!
[voetbalsupportersmode]
ja, daaaaagquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Sheri gaat moet maandag weer trakteren denk ik.
Ah. Want dan heeft ze de meeste puntjes voor deze maand ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Sheri gaat moet maandag weer trakteren denk ik.
ietsje terug bladeren.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:47 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah. Want dan heeft ze de meeste puntjes voor deze maand ofzo?
Anders doe je gewoon een hele moeilijke vraag en zet je in dit topic het antwoord.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:46 schreef Sheridana het volgende:
ja, daaaaag
Moet volgende week al een appeltaart bakken, blijf niet aan de gang....
en ik wil naar bed, dus er komt een belachelijk makkelijke vraag.....
Had ook gekund!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon een hele moeilijke vraag en zet je in dit topic het antwoord.
Geef nou maar toe, er zat een dode japanner in!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
Die had ik ook gevonden. Muzikant toch?
Toevallig ga ik over drie weken naar Japan, zal ik het dan meenemen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:25 schreef Sheridana het volgende:
Argh...al moet ik naar Japan vliegen om zijn geboorteakte te halen, IK ZAL HET BEWIJZEN!!!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:31 schreef Asap het volgende:
[..]
Toevallig ga ik over drie weken naar Japan, zal ik het dan meenemen?![]()
Lekker dan....quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij is Frank er vandoor.![]()
En we moeten hem nog zo'n 3 kwartier de tijd geven om te kunnen antwoorden voor we de bal op nieuw aan het rollen mogen brengen....quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:59 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Lekker dan....
Het is vrijdagmiddag, verveel me te pletter hier op kantoor...
Heel aardig debuut!! Frances was geweldig!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef Mennosson het volgende:
Van de Coentjes? Best aardig he?
Herkenbaar. Iedereen was er lyrisch over maar ik vond 'm flauw. Jack Black die z'n rol uit High Fidelity tot speelfilmlengte uitsmeert in een soort Sister Act-achtige opzet. Ik had er het typische kinderfilm-gevoel bij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:42 schreef Mennosson het volgende:
Heb school of Rock gezien
Vond er weinig aan
Ja, het was wel grappig om te zien dat een jochie van 10 of 11 Jack Black de akkoorden voor Smoke On The Water moest leren. Maar gewoon een te happy end standaard kinderfilm, had er meer van verwacht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vond School of Rock wel aardig. Vooral als je je bedenkt dat die koters hun instrumenten allemaal zelf bespelen.
Gisteravond Cloaca maar eens gezien... mede door die Peter Blok-vraag van een weekje terug.
Het blijft natuurlijk gewoon een commerciele Amerikaanse film...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:55 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ja, het was wel grappig om te zien dat een jochie van 10 of 11 Jack Black de akkoorden voor Smoke On The Water moest leren. Maar gewoon een te happy end standaard kinderfilm, had er meer van verwacht.
Nou ja, aangezien er over een band gesproken werd, dan toch meerdere dode Japanners.quote:
Wel eens vaag van gehoord... en ik zie dat ze wel wat hebben gedaan voor Abre Los Ojos Vanilla Sky.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef ArtyShock het volgende:
Trouwens, wie heeft er hier wèl eens gehoord van Sigur Rós?
Godspeed You Black Emperorquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Sigur Rós bestaat uit levende IJslanders. Aanrader, zeer originele muziek. Nergens mee te vergelijken.
Hmm, dat moeten we dan toch eens gaan proberen. Eerst eens een liedje of wat downloaden en als het was is ga ik morgen misschien wel eve naar de muziekboer om een CD'tje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Sigur Rós bestaat uit levende IJslanders. Aanrader, zeer originele muziek. Nergens mee te vergelijken.
Dank je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef RuneRose het volgende:
Leuke top 100 Gorro.Alleen, geen Darkside of the Moon?
Ja, leuk he? Oudere zus he...ze is drie jaar ouder...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:51 schreef ArtyShock het volgende:
Goh, nooit geweten dat Shirley MacLain het zusje is van Warren Beatty...
Hey Andy, hier zit je verstop!!quote:
Ha Sheriquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:31 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hey Andy, hier zit je verstop!!![]()
Arty vroeg al waar mijn kloon was....
OKequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Sheri
Nou gewoon hier en in FMT en in de RJP.
Kom je nog wel eens buurten in RJP?quote:
Oh nee, vergeet ik elke keer...ik kom vandaag weer eens langs...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens buurten in RJP?
Sinds jij en BB je tot mijn beschermvrouwen hebben verklaard is Wyccie niet meer gesignaleerd op Fok!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh nee, vergeet ik elke keer...ik kom vandaag weer eens langs...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sinds jij en BB je tot mijn beschermvrouwen hebben verklaard is Wyccie niet meer gesignaleerd op Fok!![]()
Raad je Plaatje.quote:
Het lijkt er sterk op. Sinds zaterdagnacht heeft ze geen post meer geplaatst.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Aaaaaw, we hebben d'r weggejaagd!!
Ze zal wel weer opduiken binnenkort...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op. Sinds zaterdagnacht heeft ze geen post meer geplaatst.![]()
Misschien is ze tijdelijk ondergedoken....uit angst voor de FMT Mafia.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ze zal wel weer opduiken binnenkort...HOop ik...anders starten we een zoekactie
We'll make her an offer she can't refusequote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is ze tijdelijk ondergedoken....uit angst voor de FMT Mafia.![]()
Dat is altijd lekker.quote:
!!!!quote:
Is ook lekker! Of je maakt er een kaasomelet vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:22 schreef RuneRose het volgende:
[..]
!!!!
*Jaloers*
Ik moet nog steeds iets gaan bereiden...Zullen wel boterhammen met kaas worden ofzo.
![]()
Het is zo kaal....en niets over de spoilertags, dubbele punten, etc..quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef Sheridana het volgende:
In de maand oktober gaan alle punten naar InTrePidiVity, ongeacht wie de vraag beantwoord
My point exactlyquote:Oke, leest iemand de openingspost wel eens....?
Ergens heb je wel gelijk...maar Intre had het wel mooi gemaakt...quote:
Kaasomelet dan maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef RuneRose het volgende:
Ik ben helemaal in de war door de OP.
Ik had garnalen salade gemaakt, en toen zag ik die op, en wilde ik een omelet maken. Had ik m'n omelet geklutst zie ik die garnalen staan.
Heb ik dus voor niets die eieren lopen klutsen, bedankt Cali!![]()
Nee, heb de garnalen salade opggeten. Ik ben nu aan het aan het twijfelen of ik de geklutste eieren door de wc zal spoelen of een omelet zal bakken die ik vanavond koud kan eten.quote:
Meel en melk erbij...en je hebt pannenkoekenbeslagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Nee, heb de garnalen salade opggeten. Ik ben nu aan het aan het twijfelen of ik de geklutste eieren door de wc zal spoelen of een omelet zal bakken die ik vanavond koud kan eten.
Dat door de WC spoelen gebeurt toch wel. Kun je het net zo goed onderweg nog even opeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef RuneRose het volgende:
Nee, heb de garnalen salade opggeten. Ik ben nu aan het aan het twijfelen of ik de geklutste eieren door de wc zal spoelen of een omelet zal bakken die ik vanavond koud kan eten.
draaisletjes? is dat iets als wentelteefjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:37 schreef Sheridana het volgende:
Of melk, kaneel en suiker erbij, oude stukjes brood...draaisletjes
Precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:01 schreef RuneRose het volgende:
[..]
draaisletjes? is dat iets als wentelteefjes?![]()
Kweenie. Werk inhalen omdat ze teveel geFMT'ed hebben?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
waar is iedereen?
HAHHAHAHAquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kweenie. Werk inhalen omdat ze teveel geFMT'ed hebben?
Was het een struisvogelei, dat het zo lang duurde....?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:50 schreef RuneRose het volgende:
Ik was eventjes m'n ei door de wc spoelen, ik had geen zin meer om nog allemaal dingen te gaan maken.![]()
* RuneRose zet Revolver op.
Ik ben er weer.![]()
Ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eindelijk iemand die het door heeft
Sneaky ben jij zeg!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eindelijk iemand die het door heeft
minstens!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch makkelijk een puntje of 50 verdiend
Meer een HA!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel erg enthousiast om mij te zien zeg.
RuneRose was nog sneller. Jij staat nu gelijk met Arty.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Meer een HA!
ik ben eerder dan mr_anonimous
Ik heb lekker al weekend.quote:
dag Andy, tot vanavond!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga off. Moet nog boodschappen doen. Tot straks
Middelburg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:08 schreef Sheridana het volgende:
[..]
dag Andy, tot vanavond!!
En RuneRose, waar woon jij dat jij 's ochtends naar het strand kan??
Op zich wel. Al had Arty de oude weer in gebruik genomen. Intre heeft volgens mij die regel eruit geedit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef Sokolsky het volgende:
Califo mag weer een topic openen. Ben benieuwd naar de OP. Moet zeggen dat 'ie wel went.
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
Een slowchat topic!..... Ik slowchat altijd in andere topics![]()
Lost in Translation.quote:
Andy + 1quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lost in Translation.
Krijg ik nu een punt?
Ik heb speciaal de tekst nog even doorgelicht en kon geen schimmige clausules meer vinden. 't Is toch de meest volledige OP voor beginners. Het schrikt de baggerusers af en als een noob een punt denkt te scoren staat er altijd wel een regeltje in waardoor 'ie er net naast vist.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Op zich wel. Al had Arty de oude weer in gebruik genomen. Intre heeft volgens mij die regel eruit geedit.
Waarom denk ik de hele tijd dat jij een kloon bent van Gorro?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:19 schreef Sokolsky het volgende:
Waar is Califo eigenlijk?
Da's eigenlijk hét doel van FMT, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
en als een noob een punt denkt te scoren staat er altijd wel een regeltje in waardoor 'ie er net naast vist.
Hij is de kloon van Mike hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk ik de hele tijd dat jij een kloon bent van Gorro?
Nou, dat ga je me nu vertellen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel FMT bestaat maar uit drie users. Misschien zelfs maar twee.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:21 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |