Wat is dat algemene SC-topic dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Mike het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is bij deze reeks dan wel de bedoeling dat het hoofdzakelijk om FMT gaat. Een algemeen SC-topic is er nl. al in FTR en alle andere algemene SC-topics zijn te vinden in GC.
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:51 schreef Sheridana het volgende:
*mental note*
Geen plaatjes meer als mr_a in de buurt is...
Gelukkig maar....dacht al dat jij ook al tegen mij gekeerd was.quote:
Ook al...?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar....dacht al dat jij ook al tegen mij gekeerd was.
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.quote:
Komen ze aan jou, dan komen ze aan mij...GRRR...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.![]()
Ah een beschermvrouwe!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Komen ze aan jou, dan komen ze aan mij...GRRR...
RJP?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.![]()
quote:
Romanticus.quote:
Vrouwe is een klassieke titel voor een adelijke dame. Mooi compliment dunkt mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Romanticus.
Beschermengel dan toch.
Heel mooi compliment!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrouwe is een klassieke titel voor een adelijke dame. Mooi compliment dunkt mij.
JIj maakt me iedere keer uit voor vent...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Romanticus.
Beschermengel dan toch.
Gezellig!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wacht maar, ik kom binnenkort een kijkje nemen in RJP....![]()
Jajaa. Ik begrijp het al. Zelfs al komt iemand met een onoogelijk bosje bloemen aanzetten; 't blijft een presentje hè.quote:
Ach kom op man, daar is niets van waar.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
JIj maakt me iedere keer uit voor vent...
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach kom op man, daar is niets van waar.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee volgens mij bloed dit topic weer langzaam dood.
Ben ik voor!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Nou laten het vuur dan maar brandende houden.
Is that you're poison?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:46 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ben ik voor!!
Je weet de film echt wel, ook al heb je 'm nooit gezien....wedden om een fles Baileys?
Ben ik er je nu een schuldig?quote:
Ik denk het wel he...?quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ben ik er je nu een schuldig?
Waar moet ik hem laten bezorgen?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar moet ik hem laten bezorgen?
Dat zal ik dan morgen bij de Gall en Gall zeggen. Heerhugowaard....ben jij soms de zus van Paul uit All Stars?quote:
HAHAHHA, neee.....maar moest wel lachen toen Paul uit HHW bleek te komen zogenaamdquote:Op vrijdag 30 september 2005 01:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zal ik dan morgen bij de Gall en Gall zeggen. Heerhugowaard....ben jij soms de zus van Paul uit All Stars?![]()
Sheridana en Paul klinkt ook niet echt als broer en zus. Een bijzondere naam en dan zo'n gewone naam als Paul.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:02 schreef Sheridana het volgende:
[..]
HAHAHHA, neee.....maar moest wel lachen toen Paul uit HHW bleek te komen zogenaamd
Ah, das lief...maar ssssht...dat 'na' hoort er niet achter bij mij...die was al bezet, dus maakte ik er maar wat van....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sheridana en Paul klinkt ook niet echt als broer en zus. Een bijzondere naam en dan zo'n gewone naam als Paul.
Is ook een bijzondere naam, had hem wel eens gehoord maar je hoort hem niet veel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ah, das lief...maar ssssht...dat 'na' hoort er niet achter bij mij...die was al bezet, dus maakte ik er maar wat van....
Ai een boze SoK, dat wil ik niet mee maken...quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:17 schreef Sheridana het volgende:
We moeten het hier over FMT hebben...anders wordt SoK boos!!
Oh ja, die bedoelde ik....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:18 schreef Sokolsky het volgende:
Mike was dat toch?
Goh, dat heb ik nou ELKE keer als ik een vraag post en jij online bent....quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ai een boze SoK, dat wil ik niet mee maken...
Jij wist mijn vraag ook snel zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |