Geef nou maar toe, er zat een dode japanner in!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:04 schreef Sokolsky het volgende:
Die had ik ook gevonden. Muzikant toch?
Toevallig ga ik over drie weken naar Japan, zal ik het dan meenemen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:25 schreef Sheridana het volgende:
Argh...al moet ik naar Japan vliegen om zijn geboorteakte te halen, IK ZAL HET BEWIJZEN!!!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:31 schreef Asap het volgende:
[..]
Toevallig ga ik over drie weken naar Japan, zal ik het dan meenemen?![]()
Lekker dan....quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Volgens mij is Frank er vandoor.![]()
En we moeten hem nog zo'n 3 kwartier de tijd geven om te kunnen antwoorden voor we de bal op nieuw aan het rollen mogen brengen....quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:59 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Lekker dan....
Het is vrijdagmiddag, verveel me te pletter hier op kantoor...
Heel aardig debuut!! Frances was geweldig!quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:33 schreef Mennosson het volgende:
Van de Coentjes? Best aardig he?
Herkenbaar. Iedereen was er lyrisch over maar ik vond 'm flauw. Jack Black die z'n rol uit High Fidelity tot speelfilmlengte uitsmeert in een soort Sister Act-achtige opzet. Ik had er het typische kinderfilm-gevoel bij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:42 schreef Mennosson het volgende:
Heb school of Rock gezien
Vond er weinig aan
Ja, het was wel grappig om te zien dat een jochie van 10 of 11 Jack Black de akkoorden voor Smoke On The Water moest leren. Maar gewoon een te happy end standaard kinderfilm, had er meer van verwacht.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik vond School of Rock wel aardig. Vooral als je je bedenkt dat die koters hun instrumenten allemaal zelf bespelen.
Gisteravond Cloaca maar eens gezien... mede door die Peter Blok-vraag van een weekje terug.
Het blijft natuurlijk gewoon een commerciele Amerikaanse film...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:55 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ja, het was wel grappig om te zien dat een jochie van 10 of 11 Jack Black de akkoorden voor Smoke On The Water moest leren. Maar gewoon een te happy end standaard kinderfilm, had er meer van verwacht.
Nou ja, aangezien er over een band gesproken werd, dan toch meerdere dode Japanners.quote:
Wel eens vaag van gehoord... en ik zie dat ze wel wat hebben gedaan voor Abre Los Ojos Vanilla Sky.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef ArtyShock het volgende:
Trouwens, wie heeft er hier wèl eens gehoord van Sigur Rós?
Godspeed You Black Emperorquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Sigur Rós bestaat uit levende IJslanders. Aanrader, zeer originele muziek. Nergens mee te vergelijken.
Hmm, dat moeten we dan toch eens gaan proberen. Eerst eens een liedje of wat downloaden en als het was is ga ik morgen misschien wel eve naar de muziekboer om een CD'tje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Sigur Rós bestaat uit levende IJslanders. Aanrader, zeer originele muziek. Nergens mee te vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |