Hm....Patch zei C.Plummer....dat klonk ook wel plausibel...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:08 schreef mr_anonimous het volgende:
Weet het niet zeker... maar wil wel een tussendoorvraag stellen hoor.
Hmm...ik kap ermee voor vanavond, beetje slaap inhalen...quote:Op woensdag 28 september 2005 23:17 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat duurt dan tot morgen ochtend. Ik wil vanavond nog wel een puntje scoren eigenlijk.
Als je enige doel is om op die wijze meer punten te scoren in FMT lijkt het me behoorlijk wat moeite.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Hm, ik moet toch wat meer oude films gaan kijken denk ik...
Uiteraard is dat niet mijn doel, FMT is gewoon leuk voor als ik iets toevallig wel weet. Maar ik weet dat mijn filmkennis vooral op jaren 70 en nieuwer is gericht en dat is soms gewoon jammer.quote:Op donderdag 29 september 2005 10:21 schreef ArtyShock het volgende:
Als je enige doel is om op die wijze meer punten te scoren in FMT lijkt het me behoorlijk wat moeite.
Same here!!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Als je enige doel is om op die wijze meer punten te scoren in FMT lijkt het me behoorlijk wat moeite.
Maar ik mis ook de kennis van een boel oude films hoor. Ik weet volgens mij meer uit die periode vanuit bladen en internet dan van het kijken van die films zelf.
Wat is dat algemene SC-topic dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 18:46 schreef Mike het volgende:
Even voor de duidelijkheid: het is bij deze reeks dan wel de bedoeling dat het hoofdzakelijk om FMT gaat. Een algemeen SC-topic is er nl. al in FTR en alle andere algemene SC-topics zijn te vinden in GC.
quote:Op donderdag 29 september 2005 16:51 schreef Sheridana het volgende:
*mental note*
Geen plaatjes meer als mr_a in de buurt is...
Gelukkig maar....dacht al dat jij ook al tegen mij gekeerd was.quote:
Ook al...?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar....dacht al dat jij ook al tegen mij gekeerd was.
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.quote:
Komen ze aan jou, dan komen ze aan mij...GRRR...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.![]()
Ah een beschermvrouwe!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:18 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Komen ze aan jou, dan komen ze aan mij...GRRR...
RJP?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Krijg steeds stokslagen van Wyccie in RJP.![]()
quote:
Romanticus.quote:
Vrouwe is een klassieke titel voor een adelijke dame. Mooi compliment dunkt mij.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Romanticus.
Beschermengel dan toch.
Heel mooi compliment!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vrouwe is een klassieke titel voor een adelijke dame. Mooi compliment dunkt mij.
JIj maakt me iedere keer uit voor vent...quote:Op donderdag 29 september 2005 17:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Romanticus.
Beschermengel dan toch.
Gezellig!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:24 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Wacht maar, ik kom binnenkort een kijkje nemen in RJP....![]()
Jajaa. Ik begrijp het al. Zelfs al komt iemand met een onoogelijk bosje bloemen aanzetten; 't blijft een presentje hè.quote:
Ach kom op man, daar is niets van waar.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
JIj maakt me iedere keer uit voor vent...
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ach kom op man, daar is niets van waar.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee volgens mij bloed dit topic weer langzaam dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |