Nou ja, aangezien er over een band gesproken werd, dan toch meerdere dode Japanners.quote:
Wel eens vaag van gehoord... en ik zie dat ze wel wat hebben gedaan voor Abre Los Ojos Vanilla Sky.quote:Op maandag 3 oktober 2005 11:04 schreef ArtyShock het volgende:
Trouwens, wie heeft er hier wèl eens gehoord van Sigur Rós?
Godspeed You Black Emperorquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Sigur Rós bestaat uit levende IJslanders. Aanrader, zeer originele muziek. Nergens mee te vergelijken.
Hmm, dat moeten we dan toch eens gaan proberen. Eerst eens een liedje of wat downloaden en als het was is ga ik morgen misschien wel eve naar de muziekboer om een CD'tje.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:15 schreef Sokolsky het volgende:
Sigur Rós bestaat uit levende IJslanders. Aanrader, zeer originele muziek. Nergens mee te vergelijken.
Dank je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:09 schreef RuneRose het volgende:
Leuke top 100 Gorro.Alleen, geen Darkside of the Moon?
Ja, leuk he? Oudere zus he...ze is drie jaar ouder...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:51 schreef ArtyShock het volgende:
Goh, nooit geweten dat Shirley MacLain het zusje is van Warren Beatty...
Hey Andy, hier zit je verstop!!quote:
Ha Sheriquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:31 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hey Andy, hier zit je verstop!!![]()
Arty vroeg al waar mijn kloon was....
OKequote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ha Sheri
Nou gewoon hier en in FMT en in de RJP.
Kom je nog wel eens buurten in RJP?quote:
Oh nee, vergeet ik elke keer...ik kom vandaag weer eens langs...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kom je nog wel eens buurten in RJP?
Sinds jij en BB je tot mijn beschermvrouwen hebben verklaard is Wyccie niet meer gesignaleerd op Fok!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:57 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Oh nee, vergeet ik elke keer...ik kom vandaag weer eens langs...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sinds jij en BB je tot mijn beschermvrouwen hebben verklaard is Wyccie niet meer gesignaleerd op Fok!![]()
Raad je Plaatje.quote:
Het lijkt er sterk op. Sinds zaterdagnacht heeft ze geen post meer geplaatst.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:16 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Aaaaaw, we hebben d'r weggejaagd!!
Ze zal wel weer opduiken binnenkort...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het lijkt er sterk op. Sinds zaterdagnacht heeft ze geen post meer geplaatst.![]()
Misschien is ze tijdelijk ondergedoken....uit angst voor de FMT Mafia.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:25 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ze zal wel weer opduiken binnenkort...HOop ik...anders starten we een zoekactie
We'll make her an offer she can't refusequote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien is ze tijdelijk ondergedoken....uit angst voor de FMT Mafia.![]()
Dat is altijd lekker.quote:
!!!!quote:
Is ook lekker! Of je maakt er een kaasomelet vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:22 schreef RuneRose het volgende:
[..]
!!!!
*Jaloers*
Ik moet nog steeds iets gaan bereiden...Zullen wel boterhammen met kaas worden ofzo.
![]()
Het is zo kaal....en niets over de spoilertags, dubbele punten, etc..quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef Sheridana het volgende:
In de maand oktober gaan alle punten naar InTrePidiVity, ongeacht wie de vraag beantwoord
My point exactlyquote:Oke, leest iemand de openingspost wel eens....?
Ergens heb je wel gelijk...maar Intre had het wel mooi gemaakt...quote:
Kaasomelet dan maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:24 schreef RuneRose het volgende:
Ik ben helemaal in de war door de OP.
Ik had garnalen salade gemaakt, en toen zag ik die op, en wilde ik een omelet maken. Had ik m'n omelet geklutst zie ik die garnalen staan.
Heb ik dus voor niets die eieren lopen klutsen, bedankt Cali!![]()
Nee, heb de garnalen salade opggeten. Ik ben nu aan het aan het twijfelen of ik de geklutste eieren door de wc zal spoelen of een omelet zal bakken die ik vanavond koud kan eten.quote:
Meel en melk erbij...en je hebt pannenkoekenbeslagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Nee, heb de garnalen salade opggeten. Ik ben nu aan het aan het twijfelen of ik de geklutste eieren door de wc zal spoelen of een omelet zal bakken die ik vanavond koud kan eten.
Dat door de WC spoelen gebeurt toch wel. Kun je het net zo goed onderweg nog even opeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:33 schreef RuneRose het volgende:
Nee, heb de garnalen salade opggeten. Ik ben nu aan het aan het twijfelen of ik de geklutste eieren door de wc zal spoelen of een omelet zal bakken die ik vanavond koud kan eten.
draaisletjes? is dat iets als wentelteefjes?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:37 schreef Sheridana het volgende:
Of melk, kaneel en suiker erbij, oude stukjes brood...draaisletjes
Precies hetzelfdequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:01 schreef RuneRose het volgende:
[..]
draaisletjes? is dat iets als wentelteefjes?![]()
Kweenie. Werk inhalen omdat ze teveel geFMT'ed hebben?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
waar is iedereen?
HAHHAHAHAquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:39 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Kweenie. Werk inhalen omdat ze teveel geFMT'ed hebben?
Was het een struisvogelei, dat het zo lang duurde....?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:50 schreef RuneRose het volgende:
Ik was eventjes m'n ei door de wc spoelen, ik had geen zin meer om nog allemaal dingen te gaan maken.![]()
* RuneRose zet Revolver op.
Ik ben er weer.![]()
Ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eindelijk iemand die het door heeft
Sneaky ben jij zeg!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eindelijk iemand die het door heeft
minstens!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Toch makkelijk een puntje of 50 verdiend
Meer een HA!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je bent wel erg enthousiast om mij te zien zeg.
RuneRose was nog sneller. Jij staat nu gelijk met Arty.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Meer een HA!
ik ben eerder dan mr_anonimous
Ik heb lekker al weekend.quote:
dag Andy, tot vanavond!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga off. Moet nog boodschappen doen. Tot straks
Middelburg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:08 schreef Sheridana het volgende:
[..]
dag Andy, tot vanavond!!
En RuneRose, waar woon jij dat jij 's ochtends naar het strand kan??
Op zich wel. Al had Arty de oude weer in gebruik genomen. Intre heeft volgens mij die regel eruit geedit.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:12 schreef Sokolsky het volgende:
Califo mag weer een topic openen. Ben benieuwd naar de OP. Moet zeggen dat 'ie wel went.
Wat doe je hier dan?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
Een slowchat topic!..... Ik slowchat altijd in andere topics![]()
Lost in Translation.quote:
Andy + 1quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Lost in Translation.
Krijg ik nu een punt?
Ik heb speciaal de tekst nog even doorgelicht en kon geen schimmige clausules meer vinden. 't Is toch de meest volledige OP voor beginners. Het schrikt de baggerusers af en als een noob een punt denkt te scoren staat er altijd wel een regeltje in waardoor 'ie er net naast vist.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Op zich wel. Al had Arty de oude weer in gebruik genomen. Intre heeft volgens mij die regel eruit geedit.
Waarom denk ik de hele tijd dat jij een kloon bent van Gorro?quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:19 schreef Sokolsky het volgende:
Waar is Califo eigenlijk?
Da's eigenlijk hét doel van FMT, daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:20 schreef ArtyShock het volgende:
en als een noob een punt denkt te scoren staat er altijd wel een regeltje in waardoor 'ie er net naast vist.
Hij is de kloon van Mike hoor!quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk ik de hele tijd dat jij een kloon bent van Gorro?
Nou, dat ga je me nu vertellen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 01:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom denk ik de hele tijd dat jij een kloon bent van Gorro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |