Meneer is al 16 jaar dood.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
steve buscemi?
Ergens heel erg in de verte rinkelt een belletje...maar HEEL ver weg hoor...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Is hij zo onbekend?
tringquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ergens heel erg in de verte rinkelt een belletje...maar HEEL ver weg hoor...
Díe kop herken ik dan weer wel. Maar dan vooral als in: die heb ik in die ene film wel eens gezien...quote:
quote:
Sellers en Edwards?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef victorinox het volgende:
Ik wil graag de film weten en de 2 ontbrekende namen.The only -
collaboration that was not a Pink Panther film.
Yep, nu de film nog.quote:
Blake Edwards en Peter Sellers, The Party?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef victorinox het volgende:
Ik wil graag de film weten en de 2 ontbrekende namen.The only -
collaboration that was not a Pink Panther film.
Dat is goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
The Party?
quote:
Gele Kees.quote:
Sheridana +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:25 schreef Sheridana het volgende:
Cees Geel
Je bent wel erg enthousiast om mij te zien zeg.quote:
Maar wees gerust, het is slechts een rol pepermunt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent wel erg enthousiast om mij te zien zeg.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar wees gerust, het is slechts een rol pepermunt.
En nog genummerd ook!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef RuneRose het volgende:
1. Man on Fire
2. Marrathon Man
3. The Man with the Golden Gun
4. The Man on the Train
5. The Man Who Knew too much
6. Spiderman 1
7. Spiderman 2
8. Austion Powers: International Man of Mystery
9. Cinderella Man
10. The Third Man
11. The Wicker Man
12. Dead Man Walking
13. The Man in the Iron Mask
14. The Man who shot liberty vance
15. Boys Don't cry
Ja wel hoor maar pas na de twaalfde keer gedag zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:01 schreef Sheridana het volgende:
Dag (verslaafde) Menno!
Ikke niet, ik ben niet verslaafd!!Ik ga altijd gelijk weg als ik gedag zeg...ikke wel...of wacht...neeh...toch niet....
![]()
Helemaal goed, alleen nu moet je wel een vraag stellen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:59 schreef Mennosson het volgende:
OEH OEH OEH
Is het Lost In Translation???
Volgens mij wel, en anders zit daar ook een echtgenote stem in die in de crew zit.
Das nog vlot!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja wel hoor maar pas na de twaalfde keer gedag zeggen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |