Denk dat ik de helft van jouw top 20 niet gezien heb.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:25 schreef Sokolsky het volgende:
Fucking Amal had je dus ook nog goed. Godfather 1 was nog vrij close met 22.
39 Stepsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:20 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
De andere Hitches ook allemaal niet. Maar je bent de beste vergeten!
ik heb alleen bin-jip niet gezien, wel nog liggen geloof ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Denk dat ik de helft van jouw top 20 niet gezien heb.![]()
Ik heb jouw nummer 1 niet gezien, moet ik ook nog een keer naar op zoek...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb alleen bin-jip niet gezien, wel nog liggen geloof ik
Nee die vond ik nou niet zo geweldig dat ik hem graag promoot.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:35 schreef dolle_hond het volgende:
the day after tomorrow?
hey mr Garciaquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:37 schreef mr_anonimous het volgende:
DH moet het wel weten denk ik.
Hey Neneh Sheriquote:
ik heb m op dvd natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:36 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik heb jouw nummer 1 niet gezien, moet ik ook nog een keer naar op zoek...
Wat voor spel?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke titel moet ik altijd wel een keertje posten in het Filmassociatiespel?
Is 'ie nergens tequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb m op dvd natuurlijk
maar zonder subs (of alleen duits). geen idee of die met (andere) subs te koop is.
Nee die scoort wel hoog op de favorietenlijst. Hij is niet zo bekend.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:41 schreef dolle_hond het volgende:
heat?
Ciao Sokolskyquote:
Uiteraard! Nummertje 2 op mijn favorietenlijst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:53 schreef Sheridana het volgende:
Things to do in Denver when you're dead?
Ah, niet mijn ding. Maar kent iedereen hier elkaars voorkeuren ofzo, dat dat ook al trivia is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Filmassociatiespel *92*Veel posten,dan snel bij de 100
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:59 schreef EricusMaximus het volgende:
Lotr : fellowship of the ring
Als er thing of dead in een titel zit reageer ik metquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah, niet mijn ding. Maar kent iedereen hier elkaars voorkeuren ofzo, dat dat ook al trivia is?
incrowd hequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:58 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah, niet mijn ding. Maar kent iedereen hier elkaars voorkeuren ofzo, dat dat ook al trivia is?
Leuke film trouwens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Als er thing of dead in een titel zit reageer ik met
Kan het niet laten:
Things to do in Denver when youre dead.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Les Choristes?
Meneer is al 16 jaar dood.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
steve buscemi?
Ergens heel erg in de verte rinkelt een belletje...maar HEEL ver weg hoor...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Is hij zo onbekend?
tringquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 15:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ergens heel erg in de verte rinkelt een belletje...maar HEEL ver weg hoor...
Díe kop herken ik dan weer wel. Maar dan vooral als in: die heb ik in die ene film wel eens gezien...quote:
quote:
Sellers en Edwards?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef victorinox het volgende:
Ik wil graag de film weten en de 2 ontbrekende namen.The only -
collaboration that was not a Pink Panther film.
Yep, nu de film nog.quote:
Blake Edwards en Peter Sellers, The Party?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:16 schreef victorinox het volgende:
Ik wil graag de film weten en de 2 ontbrekende namen.The only -
collaboration that was not a Pink Panther film.
Dat is goed.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:18 schreef mr_anonimous het volgende:
The Party?
quote:
Gele Kees.quote:
Sheridana +1quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:25 schreef Sheridana het volgende:
Cees Geel
Je bent wel erg enthousiast om mij te zien zeg.quote:
Maar wees gerust, het is slechts een rol pepermunt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Je bent wel erg enthousiast om mij te zien zeg.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:44 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar wees gerust, het is slechts een rol pepermunt.
En nog genummerd ook!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 16:35 schreef RuneRose het volgende:
1. Man on Fire
2. Marrathon Man
3. The Man with the Golden Gun
4. The Man on the Train
5. The Man Who Knew too much
6. Spiderman 1
7. Spiderman 2
8. Austion Powers: International Man of Mystery
9. Cinderella Man
10. The Third Man
11. The Wicker Man
12. Dead Man Walking