Hee!quote:Op woensdag 28 september 2005 08:47 schreef Cynic het volgende:
Morgen!
Hey!quote:Op woensdag 28 september 2005 08:55 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Hee!
Vrijdag naar wounded kijken!
We hebben nog niks staan in elk geval. Misschien nog wel in Hoogeveen, in januari. Maar dat is nog niet zekerquote:Op woensdag 28 september 2005 10:37 schreef SuperWeber het volgende:
Oy.... Komt Wounded ook nog eens een keer in de buurt van Grun'n??
Geweldig!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hey!
Jullie staan op de gastenlijst btw
jeej karen en ik komen ookquote:Op woensdag 28 september 2005 08:55 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Hee!
Vrijdag naar wounded kijken!
Ik neem denk ik de fiets mee in de treinquote:Op woensdag 28 september 2005 11:39 schreef SpoilerMan het volgende:
[..]
Geweldig!
Eens kijken of we per fiets of bus gaan.
Ga jij ook BB?
Oeh, zal ik dan even kijken of er nog plek op de gastenlijst is?quote:
Kijk maar even maar anders betalen we wel hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 13:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
Oeh, zal ik dan even kijken of er nog plek op de gastenlijst is?
tofquote:Op woensdag 28 september 2005 13:56 schreef Cynic het volgende:
Ik heb het gemaild, denk dat ik het vanavond wel weet
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:26 schreef Cynic het volgende:
Whehe, ik heb gisteren een to-do list gemaakt (met verbazingwekkend veel dingen erop). En wat doe je dan vandaag? => zoveel mogelijk andere dingen
dan moet je je aan punt 16 houdenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:12 schreef Cynic het volgende:
Ja, daar dacht ik ook al aan...
Echt erg hoor...
* SuperWeber to do listen al na zijn 1e levensjaar heeft afgeschaft!!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan moet je je aan punt 16 houden
Het is inderdaad lekker weer, hoewel het net nog onweerdequote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan moet je je aan punt 16 houden
mensenquote:Op woensdag 28 september 2005 15:22 schreef Cynic het volgende:
Zo, dat schiet op: mensen bellen die er morgen weer zijn. Kan dat in ieder geval van mijn lijst voor vandaag af en op de lijst voor morgen...
nee, veel duidelijker moet het niet wordenquote:paarse_paashaas zo schelden doen we niet, 48 uur
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
conflict, blijf met je gore kanker poten van mijn topic af, en blijf in je knutsel-forum!
quote:Op woensdag 28 september 2005 23:44 schreef BosFrollie het volgende:
whehehe, ingelogd blijven staan onder IE is okay!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |