gebokst met Touréquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:57 schreef Merkie het volgende:
Wat is er met Harry gebeurd?
Zie het al, laat maar.
Ben ik met je eens, bij Ajax - Bronby zat ik een vak met allemaal zulke gasten. De F en 410 bleven steunen, maar zodra wij een lied inzette werden raar aangekeken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beter dan helemaal niet je bek open trekken en bij elke fout je eigen spelers uitfluiten. Gefrustreerde tyfuslui. Ze doen er goed aan om van de 2de ring te springen.
Joh dat Toure zielig is omdat hij nog geel kreeg.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
ten Apel spoort ook echt niet he
Kneus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:05 schreef rotskibo het volgende:
hup Arsenal
-uquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:06 schreef Messenga het volgende:
Valt die Manucharuyan nog eens in ?
Schrijf ik het goed ?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:08 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kneus.
Wat een zielige vertoning.
Jij was toch voor AZ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef erikh het volgende:
Wat??? Pienaar krijgt geel en die lul van een toure helemaal niks?
behalve hoofdpijn dan
Hahaha, ook.quote:
jammer he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:11 schreef Merkie het volgende:
Whehe, 0-2.
Terechte pingel, en geen buitenspel...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
Was een onterechte penal...
dus onterecht 0-2
ik ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Apekoek het volgende:
kijk grygera verdient respect
Erg goed ja. Valt me mee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Dos37 het volgende:
vermaelen is wel het lichtpunt van deze avond zeg
Dus?? wat een onzin, dus omdat het met zijn schouders gebeurde is het geen pingel?? Het is gewoon een terechte pingel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Bayswater het volgende:
Ging ter Napel weer. "Ja tis een penalty, Vonk pakt Reyes." Onzin ,Vonk nam hem door zijn snelheid met zijn schouder mee maar hield zijn handen binnen.
Gelukkig 1-2 nu, tis gelijk weer een wedstrijd.
Was geen penalquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Terechte pingel, en geen buitenspel...
hahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zag Rosenberg hem er nog wel naast schoppen hoor
Maakt niet uit dat hij wat makkelijk ging liggen, hij tikt zijn voet weg dus valt hij. Logisch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was geen penalkijk eens goed hoe makkelijk hij naar de grond ging.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Lindenbergh verdient ook gewoon respect hoor.
Vroeg me al af wat ie op de bank bij Ajax deed. Dus dat is nou Blind ?quote:
hij bedoelt gewoon dat het er heel erg uit ziet bij dit soort acties maar er niks aan de hand is eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat hij wat makkelijk ging liggen, hij tikt zijn voet weg dus valt hij. Logisch.
Lekker gunstig voor Thun jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Trouwens misschien ook niet zo gek om te weten. Praag komt niet langs Thun. Lekker gunstig dus.
Daar ben ik niet zo heel bang voor gezien het feit Praag absoluut niet sterk is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Lekker gunstig voor Thun ja
Nipt verloren van Arsenal, Praag komt niet langs Thun
En dat zie ik met Ajax ook gebeure
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Owusu, en een fluitconcert....
Jammer en onnodig ook, ajax heeft hem zelf uit de jeugd gegooidquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Poe dat valt nog te betwijfelen Ajax had duidelijk ook niks geleerd van het avontuur in Bruggequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo heel bang voor gezien het feit Praag absoluut niet sterk is.
En ik hoop dat Ajax wel heeft geleerd van hun avontuur in Tel-Aviv
Dat voor Reyes was, en jij als (ik geloof PSV'er) moet helemaal je smoel houden jullie floten Bergkamp uit...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
010'ers zijn zo voorbeeldig wil je zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:26 schreef rotskibo het volgende:
gaan ze quincy uitfluiten
tjah triest zullen ze altijd blijven daar in 020
Nu deden ze het ook toen hij aan de bal was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat voor Reyes was, en jij als (ik geloof PSV'er) moet helemaal je smoel houden jullie floten Bergkamp uit...
Dat was voor Owusu hoor... Reyes werd ook uitgefloten, maar toen daarna de naam van Owusu kwam volgde er nog een fluitconcert.. Maar jij (en niet iedere ajax supporter) als ajaxsupporter ziet alles in het voordeel van Ajax..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat voor Reyes was, en jij als (ik geloof PSV'er) moet helemaal je smoel houden jullie floten Bergkamp uit...
Zou die scheids nou veel geslagen zijn door zijn moeder?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een kutkop die scheids zeg
Waarom zouden de Ajax-fans een weggetrapte tegenspeler toejuichen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was voor Owusu hoor... Reyes werd ook uitgefloten, maar toen daarna de naam van Owusu kwam volgde er nog een fluitconcert.. Maar jij (en niet iedere ajax supporter) als ajaxsupporter ziet alles in het voordeel van Ajax..
Daar krijgt Ajax het niet makkelijk tegen !quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef Cart_man het volgende:
88' Thun 1 - 0 Sparta Prague (Cze)
Waarom zou je hem uitfluiten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom zouden de Ajax-fans een weggetrapte tegenspeler toejuichen?
Zou wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het gaat 2-2 worden ik voel het gewoon het MOET!
Inderdaad, gaan ze Reiziger ook uitfluiten?quote:
Omdat hij bij Ajax een achterlijke houding heeft aangenomen, en vanavond voor de tegenstander probeert te scoren?quote:
ja inderdaad...tegen dit soort ploegen in de Champions League moet je er minimaal 6 inleggen...dan heb je tenminste wat buffer voor scheidsrechterlijke dwalingen...elke kenner weet dat...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef rotskibo het volgende:
als ajax nou goed zou spelen zouden ze de scheids niet mee hoeven hebben
Nee wordt afgetrokken van de 90 minuten.quote:
Deze post was te lang onderwegquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie die 2-2 misschien nog wel vallen zo
achja , als we morgen maar kunnen winnen , veel mooier.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:41 schreef knep het volgende:
Hm btje klote voor het Nederlandse voetbal dit.
Ja precies.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
Leuk nog van de NOS dat ze de stadionspeaker nog even de kans gaven alle overige uitslagen om te roepen.
Daar moet ik dan welweer om lachenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:40 schreef golfer het volgende:
Leuk nog van de NOS dat ze de stadionspeaker nog even de kans gaven alle overige uitslagen om te roepen.
Als je het zo bekijkt wel ja. Maar nu lopen ze weer achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef trepper het volgende:
Boeie 2 keer winnen van Thun en 1 keer winnen van Sparta Praag en je hebt 10 punten, genoeg voor de volgende ronde.
Nou dat weet ik niet, Sparta Praag heeft verloren van FC Thun en ik geloof niet dat ze 6 punten halen tegen Arsenal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:44 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt wel ja. Maar nu lopen ze weer achter de feiten aan.
Ja daaagquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:45 schreef Shreyas het volgende:
blundermachine Lindenbergh
ja daaaagquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja daaag![]()
Hij was dus 1 van de betere.
Aan de andere kant, ze hoefde ook niet... Ajax kon zelf helemaal niks. Dus waarom zou je als je het kan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef DeeBee het volgende:
Arsenal viel inderdaad echt zo hard tegen...
Paar jaar terug werden ze gevreesd door hun aanval en snelheid. Nu zijn ze verworden tot een schrale verdedigende ploeg in de stijl van Chelsea. Verder geen enkele creativiteit of acties op het middenveld en onzichtbare spitsen die alleen opvallen door de manier waarop ze telkens ter aarde storten. Het leken vandaag wel Italianen bijna...
opvallend...mensen met dit soort kwaliteitspost zijn meestal voor Feyenoord...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef Haspel33 het volgende:
Wat is die Pienaar toch ook slecht. Ontiegelijk veel domme overtredingen maakt ie, waardeloos schot en nooit eens een splijtende pass. Dat is toch geen nummer 10. Die zouden wij ons in amateurelftal gewoon op de bank zetten. Laat ie Ajacied en echte nummer 10 de Ridder gaan, stelt ie dit soort rotzooi op. Hoe verzin je het.
En Boukhari is ook al een lomperik. Probeert hard te werken om zijn fouten goed te maken, maar je kunt ook te hard en lomp werken, en steeds onnodige vrije trappen veroorzaken. Dat is net zo erg als de bal simpelweg inleveren bij de tegenstander. Het regende vandaag ovetredingen.
En wattefak dat die Spanjool Juanfran bij Ajax met zo'n scheve poten. Die Urby is dan nog wel jong, maar die snapt het spel tenminste. Als van Basten dit Ajax zou leiden had ie allang al die buitenlandse crap eruit geflikkerd en stond ie nu bovenaan in d epoule en competitie met spelers als Anita, Sarpong, Douglas, de Ridder en v.d. Berg. Wat een klote Ajax dit.
Geweldig voor je, maar feyenooit speelt nog steeds geen Champions League.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef GREED het volgende:
FEYENOORD is me CLUB
Inderdaad. Simpele doelstellingquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
Maar nu twee keer winnen van Thun.
Ik denk dat je Thun niet moet onderschatten. Ze hebben het Arsenal heel moeilijk gemaakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, Sparta Praag heeft verloren van FC Thun en ik geloof niet dat ze 6 punten halen tegen Arsenal.
geweldige reactiequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef GREED het volgende:
FEYENOORD is me CLUB
Das dan weer typisch nederlands; who cares about goed spel? liever met kut spel 3 punten in de pocket dan met goed spel verliezen (WK 74 en 78 ring a bell?????)quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
Het jammere is dat je door een klote doelpunt al zo snel op[ achterstand komt. Het was niet goed wat er was te zien maar iemand die zegt dat Arsenal met al hun kwaliteiten wel goed speelt verklaar ik voor gek. Het was na afloop terecht geweest als het een gelijkspel was geweest. Maar nu twee keer winnen van Thun.
Klopt, ik vond hem ook sterk spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ja daaag![]()
Hij was dus 1 van de betere.
ach man, ze hoefden ook niet...wat een onzin...dan zijn ze echt een 2e rangs ploeg geworden als ze tegen Ajax niet eens vol voor de winst willen spelen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ze hoefde ook niet... Ajax kon zelf helemaal niks. Dus waarom zou je als je het kan.
Spoor jij wel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef Haspel33 het volgende:
Wat is die Pienaar toch ook slecht. Ontiegelijk veel domme overtredingen maakt ie, waardeloos schot en nooit eens een splijtende pass. Dat is toch geen nummer 10. Die zouden wij ons in amateurelftal gewoon op de bank zetten. Laat ie Ajacied en echte nummer 10 de Ridder gaan, stelt ie dit soort rotzooi op. Hoe verzin je het.
En Boukhari is ook al een lomperik. Probeert hard te werken om zijn fouten goed te maken, maar je kunt ook te hard en lomp werken, en steeds onnodige vrije trappen veroorzaken. Dat is net zo erg als de bal simpelweg inleveren bij de tegenstander. Het regende vandaag ovetredingen.
En wattefak dat die Spanjool Juanfran bij Ajax met zo'n scheve poten. Die Urby is dan nog wel jong, maar die snapt het spel tenminste. Als van Basten dit Ajax zou leiden had ie allang al die buitenlandse crap eruit geflikkerd en stond ie nu bovenaan in d epoule en competitie met spelers als Anita, Sarpong, Douglas, de Ridder en v.d. Berg. Wat een klote Ajax dit.
was het ook niet, hij raakte hem wel maar hij stond wel nipt buitenspelquote:
Jongen zet je bril af man...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:49 schreef tong80 het volgende:
Het jammere is dat je door een klote doelpunt al zo snel op[ achterstand komt. Het was niet goed wat er was te zien maar iemand die zegt dat Arsenal met al hun kwaliteiten wel goed speelt verklaar ik voor gek. Het was na afloop terecht geweest als het een gelijkspel was geweest. Maar nu twee keer winnen van Thun.
Ja toen veroverden we als klein landje de wereld met hartveroverend voetbal. We kregen daardoor Cruijff van Basten Gullit en Bergkamp. Maar wat is je punt ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
Das dan weer typisch nederlands; who cares about goed spel? liever met kut spel 3 punten in de pocket dan met goed spel verliezen (WK 74 en 78 ring a bell?????)
Nee idd Arsenal was geweldig vandaagquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen zet je bril af man...
Gelijkspel was terecht, wat een BS zeg. Je kunt ook overdrijven.
Dat je niet moet zeiken over het spel; winnen is belangrijker. en wat heeft Cruyff, van basten, gullit en dennis te maken met twee verloren finales? ik zie de link niet zoquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja toen veroverden we als klein landje de wereld met hartveroverend voetbal. We kregen daardoor Cruijff van Basten Gullit en Bergkamp. Maar wat is je punt ?
Arsenal is de eerste helft gewoon soeverein aan het spelen, Ajax heeft geen enkele kans gehad op een schotje dat Almunia loslaat. Arsenal is op alle fronten beter geweest dan Ajax, dat door een stomme fout al meteen achter de fouten aanloopt. Ik vind de overwinning terecht en vond dat Ajax geen enkel recht heeft op een punt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef DeeBee het volgende:
nou op basis waarvan had Arsenal moeten winnen dan?
beide teams hebben echt bijzonder weinig (eigenlijk niks) laten zien...dit verdiende echt geen winnaar hoor...
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef DeeBee het volgende:
Arsenal viel inderdaad echt zo hard tegen...
Paar jaar terug werden ze gevreesd door hun aanval en snelheid. Nu zijn ze verworden tot een schrale verdedigende ploeg in de stijl van Chelsea. Verder geen enkele creativiteit of acties op het middenveld en onzichtbare spitsen die alleen opvallen door de manier waarop ze telkens ter aarde storten. Het leken vandaag wel Italianen bijna...
En de 2e helft heb je niet gezien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Arsenal is de eerste helft gewoon soeverein aan het spelen, Ajax heeft geen enkele kans gehad op een schotje dat Almunia loslaat. Arsenal is op alle fronten beter geweest dan Ajax, dat door een stomme fout al meteen achter de fouten aanloopt. Ik vind de overwinning terecht en vond dat Ajax geen enkel recht heeft op een punt.
Je hebt gelijk. Arsenal overklaste Ajax vooral inm de tweede helft Ajax op alle fronten. Kans na kans kregen ze. Weergaloos aanvallend voetbal kreeg Ajax te trotseren. Campell die inschoof als verdediger Ljunberg die het middenveld beheerste. Totaalvoetbal in optimaforma. Zelden vertoond. Dat Ajax het bij 2 tegendoelpunt hield is verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen zet je bril af man...
Gelijkspel was terecht, wat een BS zeg. Je kunt ook overdrijven.
Arsenal ziet Ajax waarschijnlijk als grootste concurrent in de groep. Waarom zouden ze gevaarlijk en aanvallend gaan spelen als ze niet hoeven?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef DeeBee het volgende:
nou op basis waarvan had Arsenal moeten winnen dan?
beide teams hebben echt bijzonder weinig (eigenlijk niks) laten zien...dit verdiende echt geen winnaar hoor...
Arsenal is inderdaad heel, heel erg professioneel aan het spelen geweest in de eerste helft. In de eerste 45 minuten is er geen enkele aanspraak gemaakt op ook maar een half punt. Maar ik vond in de tweede helft Ajax toch echt niet de mindere. Natuurlijk laat Arsenal je spelen, maar wanneer je jezelf in de situatie kan brengen na een 0-2 dat die gelijkmaker alsnog kan vallen, dan verdien je 'm ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Arsenal is de eerste helft gewoon soeverein aan het spelen, Ajax heeft geen enkele kans gehad op een schotje dat Almunia loslaat. Arsenal is op alle fronten beter geweest dan Ajax, dat door een stomme fout al meteen achter de fouten aanloopt. Ik vind de overwinning terecht en vond dat Ajax geen enkel recht heeft op een punt.
Heb je de analyse van Cruyff gezien in de rust (is toch de held van alle ajax fans)?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Arsenal ziet Ajax waarschijnlijk als grootste concurrent in de groep. Waarom zouden ze gevaarlijk en aanvallend gaan spelen als ze niet hoeven?
Ze hebben echt geluk gehad met dat eerste doelpunt.
Was wel te verwachten dit.
daarom zette Blind ook Juanfran in, in de 85e minuut, toen veranderde het fluitgedrag ook wel een beetje van die puta.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Top scheids...niks op aan te merken![]()
Wat een pleuris mongool zeg 4 spanjaarden bij Arsenal et voila alles voor die klootzakken![]()
En die kk omroeper moet ie niet pisvee gaan omroepen wat een hond zeg!!
Onzin, elke scheids had die penalty gegeven. En terecht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Verloren van de scheidsrechter
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
toen veranderde het fluitgedrag ook wel een beetje van die puta.
Onzin. Verloren van die naieve eerste 45 minuten. Tijdrekken had Reyes al in de 30e minuut geel voor kunnen krijgen ja, maar het was zeer zeker geen rood voor Toure. Dat was gewoon een knullige botsing.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
wat een tiefesscheids zeg! Bij elk twijfelgeval het voordeel aan Arsenal geven, pas in de 90e minuut een gele kaart voor tijdrekken, en een pingel die geen pingel was. Ik bedoel, verwachtie dat Vonk rusitg in z'n doel blijft wachten tot meneer Reyes gaat schieten?
Toure verdiende een rode kaart voor die kopstoot, waarmee hij Charisteas de ArenA uit kopte.
Verloren van de scheidsrechter
Ik heb dat icoon niet voor jan lulquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Jammer dat op twi na de ajacieden niet tegen een gewoon betoog van mijn kant kunnen en de scheids de schuld gaan geven van de nederlaag...
Blijf maar lekker op jullie roze wolk jongens!
Je vergeet er bij te vertellen dat Nederland als klein land vergelijkbaar met Oostenrijk, Zwiterland België etc. noem nog maar 150 van die kleinere landen op de beste is van de kleine landen. Dankzij ons aanvallend voetbal zijn we zo groot georden en hebben we een paar van de beste voetballers ooit voortgebracht. Dat je twee WK finales verliest staaft jouw standpunt niet want verder dan Tsjechië en Hongarije heeft noot een klein land 2 keer een WK finale gehaald. Dat we maar 1 maal een grote prijs hebben gewonnen heeft er volgens jou mee te maken dat we te aantreekkelijk, atractief aanvallend voetbal niet op resultaat gebaseerd speelden ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat je niet moet zeiken over het spel; winnen is belangrijker. en wat heeft Cruyff, van basten, gullit en dennis te maken met twee verloren finales? ik zie de link niet zo
En weet je wat we er ook bijkrege?? twee trauma's
Second place is first loser.
DAT is mijn punt
Ik geef zeker de scheids niet de schuld, maar jouw betoog ging alleen over de eerste helft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Jammer dat op twi na de ajacieden niet tegen een gewoon betoog van mijn kant kunnen en de scheids de schuld gaan geven van de nederlaag...
Blijf maar lekker op jullie roze wolk jongens!
Best dat je dit vindt; misschien ben ik dan meer een duitser. Lekker winnen in de 91e minuut en met de beker er vandoor gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet er bij te vertellen dat Nederland als klein land vergelijkbaar met Oostenrijk, Zwiterland België etc. noem nog maar 150 van die kleinere landen op de beste is van de kleine landen. Dankzij ons aanvallend voetbal zijn we zo groot georden en hebben we een paar van de beste voetballers ooit voortgebracht. Dat je twee WK finales verliest staaft jouw standpunt niet want verder dan Tsjechië en Hongarije heeft noot een klein land 2 keer een WK finale gehaald. Dat we maar 1 maal een grote prijs hebben gewonnen heeft er volgens jou mee te maken dat we te aantreekkelijk, atractief aanvallend voetbal niet op resultaat gebaseerd speelden ?
Als je in 4 grote toernooien er in de halve finale uit gaat door het missen van penalties lijkt mij eerder de realiteit te benaderen. Nederland en Ajax moeten doorgaan met hun voetbal. Of kijk je liever naar de historie van België waar een lkeepre de beste speler allertijden is ?
Dat dacht ik bij elke zin die hij uitkraamde. Het is dan wel Cruyff, maar wat lult hij een onzin zeg, lijkt echt een demente.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Cruyff begint nu toch echt wel te dementeren als ik hem zo over die strafschopfase bezig hoor ...
Jonge jonge. Rosenberg is sinds het begin al onzeker en Juanfran pikt ook z'n 2e invalbeurt van 15 minuten mee en wordt ook alweer uitgejuweld.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vond Rosenberg ook TE onzeker. En dat geld was ze aan die juanfran zijn kwijt geraakt, hadden ze beter bij het loon van Emanuelson op kunnen tellen.
Je leest slecht. Ik wil ook winnen met slecht voetbal. Maar de basis is de Nederlandse voetbalcultuur. Gelukkig zijn we geen Duitsers.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Best dat je dit vindt; misschien ben ik dan meer een duitser. Lekker winnen in de 91e minuut en met de beker er vandoor gaan![]()
Lekker janken omdat je toch 'beter' was maar wel verloren hebt.
Second place is first loser
Die jongen is pas net fit en heeft totaal geen wedstrijdritme. Oordelen doe je maar als hij 5x in de basis heeft gestaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vond Rosenberg ook TE onzeker. En dat geld was ze aan die juanfran zijn kwijt geraakt, hadden ze beter bij het loon van Emanuelson op kunnen tellen.
"Als je er niet op het goede moment staat, dan ben je te vroeg of te laat"quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Dat dacht ik bij elke zin die hij uitkraamde. Het is dan wel Cruyff, maar wat lult hij een onzin zeg, lijkt echt een demente.
Ajacied?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Jonge jonge. Rosenberg is sinds het begin al onzeker en Juanfran pikt ook z'n 2e invalbeurt van 15 minuten mee en wordt ook alweer uitgejuweld.
Je lijkt wel een Ajacied.
Da's de keuze die je maakt inderdaad. Maar verder is het objectief natuurlijk gewoon een schande om met alleen al een Reyes die bijna zoveel waard is als de hele Ajax-selectie op zo'n manier te voetballen. Om dan echt trots te zijn dat je tot de laatste minuut moet vrezen dat een club met een begroting van 3 of 4 keer zo klein alsnog op gelijke hoogte zou kunnen komen, dat kan ik me eigenlijk niet indenken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Best dat je dit vindt; misschien ben ik dan meer een duitser. Lekker winnen in de 91e minuut en met de beker er vandoor gaan![]()
Lekker janken omdat je toch 'beter' was maar wel verloren hebt.
Second place is first loser
Nou laat m dan eerst maar eens groeien bij het tweede...sorry maar ben nog steeds niet overtuigd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Die jongen is pas net fit en heeft totaal geen wedstrijdritme. Oordelen doe je maar als hij 5x in de basis heeft gestaan![]()
Nee, zeker niet, maar ik kan niet snappen dat men echt vindt dat Ajax de tweede helft wel goed speelde. Wat creëren ze nu? Het schot van Galasek is prachtig maar een zondagsschot, waarvan de rebound precies bij Rosenberg in de voeten valt. Dat is goed, maar meer komt er niet vanaf. Aandoenlijk hoe Pienaar maar blijft wandelen en lopen, maar met een grappig dansje of een leuk hakballetje kom je er niet. Dit soort wedstrijden vragen strijd en tactisch vernuft, iets waarvan ik dacht dat dat er bij Ajax wel in zou zitten. Niet dus. Natuurlijk heeft ook Ajax met blessures te kampen en zou het met Trabelsi en Sneijder beter voor de dag komen, maar dat geldt ook voor Arsenal. Gezien de hele wedstrijd heeft Arsenal Ajax afgetroefd op alle fronten: effectiviteit, slimheid, taktiek, techniek (en tijdrekken). Waarom Ajax dan recht heeft op een punt is me een groot raadsel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik geef zeker de scheids niet de schuld, maar jouw betoog ging alleen over de eerste helft.
Vind je nou werkelijk dat Arsenal de 2e helft ook zo goed speelde?
Er zijn nogal wat Ajacieden die graag snel een speler uitfluiten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ajacied?Ik steun het Nederlandse voetbal graag ja.
En wat betreft die juanfran, als dit zijn 2e invalsbeurt is van zo'n ervaren speler, had ik toch minstens 200% van hem verwacht. Dit heb ik niet vernomen van die gast.
Ach, zoals gezegd heeft dat ook met wedstrijdritme te maken. Ik begreep die wissel ook niet echt, aangezien Juanfran afgelopen zondag ook al zo ongelukkig was. Bovendien is Emanuelson aanvallend ook de betere van de twee. Bovendien had je op dat moment ook geen routine (die Juanfran dus zou moeten hebben) meer nodig, dus wat Blind daarmee in gedachten had is mij eigenlijk een raadsel. Zeker wanneer 'ie later zegt dat 'ie Lindenbergh meer links op het midden wilde dwingen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ajacied?Ik steun het Nederlandse voetbal graag ja.
En wat betreft die juanfran, als dit zijn 2e invalsbeurt is van zo'n ervaren speler, had ik toch minstens 200% van hem verwacht. Dit heb ik niet vernomen van die gast.
Maar dan met een d.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is ook iemand die eerlijk is en dus zo ook vaak gelijk heeft
Moet gezegt worden
Nou moet ik wel zeggen dat juist Pienaar en De Jong (helaas pas de laatste 20 minuten) vanaf de rechterkant samen met Manucharyan wel leuke dingetjes lieten zien. Maar inderdaad, meer dan halve kansen waren het niet.quote:Aandoenlijk hoe Pienaar maar blijft wandelen en lopen, maar met een grappig dansje of een leuk hakballetje kom je er niet.
Hij kopt met z'n achterhoofd, en daar zag ik verder geen ogen zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef SocialDisorder het volgende:
als je de herhaling bekijkt zie je trouwens dat Toure pas begon met koppen op het moment dat Charisteas de bal al op z'n voorhoofd heeft, was dus wel degelijk dieprood.
Meen je dat nu echt serieus?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef SocialDisorder het volgende:
als je de herhaling bekijkt zie je trouwens dat Toure pas begon met koppen op het moment dat Charisteas de bal al op z'n voorhoofd heeft, was dus wel degelijk dieprood.
Boeit het...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geweldig voor je, maar feyenooit speelt nog steeds geen Champions League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |