abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30984811
Mocht Thun stunten tegen Ajax dan kun je het misschien al bijna vergeten
pi_30984812
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jongen zet je bril af man...

Gelijkspel was terecht, wat een BS zeg. Je kunt ook overdrijven.
Nee idd Arsenal was geweldig vandaag
pi_30984822
nou op basis waarvan had Arsenal moeten winnen dan?

beide teams hebben echt bijzonder weinig (eigenlijk niks) laten zien...dit verdiende echt geen winnaar hoor...
Jack does it in real time...
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:55:30 #254
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30984879
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja toen veroverden we als klein landje de wereld met hartveroverend voetbal. We kregen daardoor Cruijff van Basten Gullit en Bergkamp. Maar wat is je punt ?

Dat je niet moet zeiken over het spel; winnen is belangrijker. en wat heeft Cruyff, van basten, gullit en dennis te maken met twee verloren finales? ik zie de link niet zo

En weet je wat we er ook bijkrege?? twee trauma's

Second place is first loser.

DAT is mijn punt
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30984905
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef DeeBee het volgende:

beide teams hebben echt bijzonder weinig (eigenlijk niks) laten zien...dit verdiende echt geen winnaar hoor...
Arsenal is de eerste helft gewoon soeverein aan het spelen, Ajax heeft geen enkele kans gehad op een schotje dat Almunia loslaat. Arsenal is op alle fronten beter geweest dan Ajax, dat door een stomme fout al meteen achter de fouten aanloopt. Ik vind de overwinning terecht en vond dat Ajax geen enkel recht heeft op een punt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:56:25 #256
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30984919
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef DeeBee het volgende:
Arsenal viel inderdaad echt zo hard tegen...

Paar jaar terug werden ze gevreesd door hun aanval en snelheid. Nu zijn ze verworden tot een schrale verdedigende ploeg in de stijl van Chelsea. Verder geen enkele creativiteit of acties op het middenveld en onzichtbare spitsen die alleen opvallen door de manier waarop ze telkens ter aarde storten. Het leken vandaag wel Italianen bijna...
Je kunt het ook overdrijven
pi_30984929
wat een tiefesscheids zeg! Bij elk twijfelgeval het voordeel aan Arsenal geven, pas in de 90e minuut een gele kaart voor tijdrekken, en een pingel die geen pingel was. Ik bedoel, verwachtie dat Vonk rusitg in z'n doel blijft wachten tot meneer Reyes gaat schieten?
Toure verdiende een rode kaart voor die kopstoot, waarmee hij Charisteas de ArenA uit kopte.

Verloren van de scheidsrechter
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30984952
Ajax moet nu wel niet gaan denken van: We pakken wel even 6 punten tegen Thun..
Verkeerde instelling !
pi_30984953
Top scheids...niks op aan te merken

Wat een pleuris mongool zeg 4 spanjaarden bij Arsenal et voila alles voor die klootzakken

En die kk omroeper moet ie niet pisvee gaan omroepen wat een hond zeg!!
MOKUM XXX RATED
pi_30984957
2 keer winnen van Thun, en 1 keer thuis van Praag, en je bent er in principe.

Niet dat Ajax iets te zoeken heeft in de volgende ronde, maar goed, dat hebben die Tsjechen en Zwitsers ook niet.
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:57:25 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30984959
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Arsenal is de eerste helft gewoon soeverein aan het spelen, Ajax heeft geen enkele kans gehad op een schotje dat Almunia loslaat. Arsenal is op alle fronten beter geweest dan Ajax, dat door een stomme fout al meteen achter de fouten aanloopt. Ik vind de overwinning terecht en vond dat Ajax geen enkel recht heeft op een punt.
En de 2e helft heb je niet gezien?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 september 2005 @ 22:57:27 #262
7889 tong80
Spleenheup
pi_30984960
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Jongen zet je bril af man...

Gelijkspel was terecht, wat een BS zeg. Je kunt ook overdrijven.
Je hebt gelijk. Arsenal overklaste Ajax vooral inm de tweede helft Ajax op alle fronten. Kans na kans kregen ze. Weergaloos aanvallend voetbal kreeg Ajax te trotseren. Campell die inschoof als verdediger Ljunberg die het middenveld beheerste. Totaalvoetbal in optimaforma. Zelden vertoond. Dat Ajax het bij 2 tegendoelpunt hield is verbazingwekkend.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30985005
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef DeeBee het volgende:

Arsenal ziet Ajax waarschijnlijk als grootste concurrent in de groep. Waarom zouden ze gevaarlijk en aanvallend gaan spelen als ze niet hoeven?
Ze hebben echt geluk gehad met dat eerste doelpunt.

Was wel te verwachten dit.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:58:47 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30985007
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Arsenal is inderdaad heel, heel erg professioneel aan het spelen geweest in de eerste helft. In de eerste 45 minuten is er geen enkele aanspraak gemaakt op ook maar een half punt. Maar ik vond in de tweede helft Ajax toch echt niet de mindere. Natuurlijk laat Arsenal je spelen, maar wanneer je jezelf in de situatie kan brengen na een 0-2 dat die gelijkmaker alsnog kan vallen, dan verdien je 'm ook.

Alleen zag je in deze wedstrijd zo goed het verschil in professionaliteit tussen de Nederlandse top en de Engelse top.
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:58:51 #265
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30985010
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Arsenal ziet Ajax waarschijnlijk als grootste concurrent in de groep. Waarom zouden ze gevaarlijk en aanvallend gaan spelen als ze niet hoeven?
Ze hebben echt geluk gehad met dat eerste doelpunt.

Was wel te verwachten dit.
Heb je de analyse van Cruyff gezien in de rust (is toch de held van alle ajax fans)?

Hij liet even uit het verleden zien dat een steekballetje onderschept zien worden een halve goal is. Remember PSV - Arsenal 0-4?

Is gewoon slim gespeeld en geen geluk
Where law ends, tyrrany begins.
pi_30985052
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Top scheids...niks op aan te merken

Wat een pleuris mongool zeg 4 spanjaarden bij Arsenal et voila alles voor die klootzakken

En die kk omroeper moet ie niet pisvee gaan omroepen wat een hond zeg!!
daarom zette Blind ook Juanfran in, in de 85e minuut, toen veranderde het fluitgedrag ook wel een beetje van die puta.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:00:04 #267
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30985069
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Onzin, elke scheids had die penalty gegeven. En terecht.

Ik denk idd ook dat Toure Charisteas wou blesseren door met zijn hoofd tegen die van charisteas te rammen
pi_30985104
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

toen veranderde het fluitgedrag ook wel een beetje van die puta.
Mooi gesproken.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_30985109
Jammer dat op twi na de ajacieden niet tegen een gewoon betoog van mijn kant kunnen en de scheids de schuld gaan geven van de nederlaag...

Blijf maar lekker op jullie roze wolk jongens!
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:01:19 #270
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30985124
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
wat een tiefesscheids zeg! Bij elk twijfelgeval het voordeel aan Arsenal geven, pas in de 90e minuut een gele kaart voor tijdrekken, en een pingel die geen pingel was. Ik bedoel, verwachtie dat Vonk rusitg in z'n doel blijft wachten tot meneer Reyes gaat schieten?
Toure verdiende een rode kaart voor die kopstoot, waarmee hij Charisteas de ArenA uit kopte.

Onzin. Verloren van die naieve eerste 45 minuten. Tijdrekken had Reyes al in de 30e minuut geel voor kunnen krijgen ja, maar het was zeer zeker geen rood voor Toure. Dat was gewoon een knullige botsing.

Inderdaad floot de scheids zo'n 70-75 minuten lang bij twijfel in voordeel van Arsenal, maar dat noem ik eerder professionaliteit aan de kant van Arsenal dan slechte beoordelingen. Net als die pingel, dat was gewoon dom inkomen van Vonk wat afgestraft werd door Reyes (en dus ook de scheids).
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:02:23 #271
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30985157
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Jammer dat op twi na de ajacieden niet tegen een gewoon betoog van mijn kant kunnen en de scheids de schuld gaan geven van de nederlaag...

Ik heb dat icoon niet voor jan lul
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 september 2005 @ 23:03:11 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_30985193
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat je niet moet zeiken over het spel; winnen is belangrijker. en wat heeft Cruyff, van basten, gullit en dennis te maken met twee verloren finales? ik zie de link niet zo

En weet je wat we er ook bijkrege?? twee trauma's

Second place is first loser.

DAT is mijn punt
Je vergeet er bij te vertellen dat Nederland als klein land vergelijkbaar met Oostenrijk, Zwiterland België etc. noem nog maar 150 van die kleinere landen op de beste is van de kleine landen. Dankzij ons aanvallend voetbal zijn we zo groot georden en hebben we een paar van de beste voetballers ooit voortgebracht. Dat je twee WK finales verliest staaft jouw standpunt niet want verder dan Tsjechië en Hongarije heeft noot een klein land 2 keer een WK finale gehaald. Dat we maar 1 maal een grote prijs hebben gewonnen heeft er volgens jou mee te maken dat we te aantreekkelijk, atractief aanvallend voetbal niet op resultaat gebaseerd speelden ?

Als je in 4 grote toernooien er in de halve finale uit gaat door het missen van penalties lijkt mij eerder de realiteit te benaderen. Nederland en Ajax moeten doorgaan met hun voetbal. Of kijk je liever naar de historie van België waar een lkeepre de beste speler allertijden is ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:03:25 #273
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30985205
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:

Ik geef zeker de scheids niet de schuld, maar jouw betoog ging alleen over de eerste helft.
Vind je nou werkelijk dat Arsenal de 2e helft ook zo goed speelde?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_30985210
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef twi het volgende:

[..]

Ik heb dat icoon niet voor jan lul
Hulde twi, hulde!
Wat een vrouw!
spits!
pi_30985222
Slapen ze niet na de rust laten ze zich gelijk weer verrassen in de 2e minuut eerste helft

Wat waren ze slecht zeg....ik heb me lopen irriteren niet alleen aan die scheids maar ook aan die ziekenhuisballen.
GVD elke dag trainen ze maar een pass over een paar meter komt niet aan....

En wederom loop je achter de feiten aan...
MOKUM XXX RATED
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')