Nee idd Arsenal was geweldig vandaagquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen zet je bril af man...
Gelijkspel was terecht, wat een BS zeg. Je kunt ook overdrijven.
Dat je niet moet zeiken over het spel; winnen is belangrijker. en wat heeft Cruyff, van basten, gullit en dennis te maken met twee verloren finales? ik zie de link niet zoquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja toen veroverden we als klein landje de wereld met hartveroverend voetbal. We kregen daardoor Cruijff van Basten Gullit en Bergkamp. Maar wat is je punt ?
Arsenal is de eerste helft gewoon soeverein aan het spelen, Ajax heeft geen enkele kans gehad op een schotje dat Almunia loslaat. Arsenal is op alle fronten beter geweest dan Ajax, dat door een stomme fout al meteen achter de fouten aanloopt. Ik vind de overwinning terecht en vond dat Ajax geen enkel recht heeft op een punt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef DeeBee het volgende:
nou op basis waarvan had Arsenal moeten winnen dan?
beide teams hebben echt bijzonder weinig (eigenlijk niks) laten zien...dit verdiende echt geen winnaar hoor...
Je kunt het ook overdrijvenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:47 schreef DeeBee het volgende:
Arsenal viel inderdaad echt zo hard tegen...
Paar jaar terug werden ze gevreesd door hun aanval en snelheid. Nu zijn ze verworden tot een schrale verdedigende ploeg in de stijl van Chelsea. Verder geen enkele creativiteit of acties op het middenveld en onzichtbare spitsen die alleen opvallen door de manier waarop ze telkens ter aarde storten. Het leken vandaag wel Italianen bijna...
En de 2e helft heb je niet gezien?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Arsenal is de eerste helft gewoon soeverein aan het spelen, Ajax heeft geen enkele kans gehad op een schotje dat Almunia loslaat. Arsenal is op alle fronten beter geweest dan Ajax, dat door een stomme fout al meteen achter de fouten aanloopt. Ik vind de overwinning terecht en vond dat Ajax geen enkel recht heeft op een punt.
Je hebt gelijk. Arsenal overklaste Ajax vooral inm de tweede helft Ajax op alle fronten. Kans na kans kregen ze. Weergaloos aanvallend voetbal kreeg Ajax te trotseren. Campell die inschoof als verdediger Ljunberg die het middenveld beheerste. Totaalvoetbal in optimaforma. Zelden vertoond. Dat Ajax het bij 2 tegendoelpunt hield is verbazingwekkend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Jongen zet je bril af man...
Gelijkspel was terecht, wat een BS zeg. Je kunt ook overdrijven.
Arsenal ziet Ajax waarschijnlijk als grootste concurrent in de groep. Waarom zouden ze gevaarlijk en aanvallend gaan spelen als ze niet hoeven?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef DeeBee het volgende:
nou op basis waarvan had Arsenal moeten winnen dan?
beide teams hebben echt bijzonder weinig (eigenlijk niks) laten zien...dit verdiende echt geen winnaar hoor...
Arsenal is inderdaad heel, heel erg professioneel aan het spelen geweest in de eerste helft. In de eerste 45 minuten is er geen enkele aanspraak gemaakt op ook maar een half punt. Maar ik vond in de tweede helft Ajax toch echt niet de mindere. Natuurlijk laat Arsenal je spelen, maar wanneer je jezelf in de situatie kan brengen na een 0-2 dat die gelijkmaker alsnog kan vallen, dan verdien je 'm ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef Dylan Dog het volgende:
Arsenal is de eerste helft gewoon soeverein aan het spelen, Ajax heeft geen enkele kans gehad op een schotje dat Almunia loslaat. Arsenal is op alle fronten beter geweest dan Ajax, dat door een stomme fout al meteen achter de fouten aanloopt. Ik vind de overwinning terecht en vond dat Ajax geen enkel recht heeft op een punt.
Heb je de analyse van Cruyff gezien in de rust (is toch de held van alle ajax fans)?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Arsenal ziet Ajax waarschijnlijk als grootste concurrent in de groep. Waarom zouden ze gevaarlijk en aanvallend gaan spelen als ze niet hoeven?
Ze hebben echt geluk gehad met dat eerste doelpunt.
Was wel te verwachten dit.
daarom zette Blind ook Juanfran in, in de 85e minuut, toen veranderde het fluitgedrag ook wel een beetje van die puta.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Top scheids...niks op aan te merken![]()
Wat een pleuris mongool zeg 4 spanjaarden bij Arsenal et voila alles voor die klootzakken![]()
En die kk omroeper moet ie niet pisvee gaan omroepen wat een hond zeg!!
Onzin, elke scheids had die penalty gegeven. En terecht.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Verloren van de scheidsrechter
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
toen veranderde het fluitgedrag ook wel een beetje van die puta.
Onzin. Verloren van die naieve eerste 45 minuten. Tijdrekken had Reyes al in de 30e minuut geel voor kunnen krijgen ja, maar het was zeer zeker geen rood voor Toure. Dat was gewoon een knullige botsing.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef SocialDisorder het volgende:
wat een tiefesscheids zeg! Bij elk twijfelgeval het voordeel aan Arsenal geven, pas in de 90e minuut een gele kaart voor tijdrekken, en een pingel die geen pingel was. Ik bedoel, verwachtie dat Vonk rusitg in z'n doel blijft wachten tot meneer Reyes gaat schieten?
Toure verdiende een rode kaart voor die kopstoot, waarmee hij Charisteas de ArenA uit kopte.
Verloren van de scheidsrechter
Ik heb dat icoon niet voor jan lulquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Jammer dat op twi na de ajacieden niet tegen een gewoon betoog van mijn kant kunnen en de scheids de schuld gaan geven van de nederlaag...
Blijf maar lekker op jullie roze wolk jongens!
Je vergeet er bij te vertellen dat Nederland als klein land vergelijkbaar met Oostenrijk, Zwiterland België etc. noem nog maar 150 van die kleinere landen op de beste is van de kleine landen. Dankzij ons aanvallend voetbal zijn we zo groot georden en hebben we een paar van de beste voetballers ooit voortgebracht. Dat je twee WK finales verliest staaft jouw standpunt niet want verder dan Tsjechië en Hongarije heeft noot een klein land 2 keer een WK finale gehaald. Dat we maar 1 maal een grote prijs hebben gewonnen heeft er volgens jou mee te maken dat we te aantreekkelijk, atractief aanvallend voetbal niet op resultaat gebaseerd speelden ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat je niet moet zeiken over het spel; winnen is belangrijker. en wat heeft Cruyff, van basten, gullit en dennis te maken met twee verloren finales? ik zie de link niet zo
En weet je wat we er ook bijkrege?? twee trauma's
Second place is first loser.
DAT is mijn punt
Ik geef zeker de scheids niet de schuld, maar jouw betoog ging alleen over de eerste helft.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Dylan Dog het volgende:
Jammer dat op twi na de ajacieden niet tegen een gewoon betoog van mijn kant kunnen en de scheids de schuld gaan geven van de nederlaag...
Blijf maar lekker op jullie roze wolk jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |