Dat was voor Owusu hoor... Reyes werd ook uitgefloten, maar toen daarna de naam van Owusu kwam volgde er nog een fluitconcert.. Maar jij (en niet iedere ajax supporter) als ajaxsupporter ziet alles in het voordeel van Ajax..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat voor Reyes was, en jij als (ik geloof PSV'er) moet helemaal je smoel houden jullie floten Bergkamp uit...
Zou die scheids nou veel geslagen zijn door zijn moeder?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een kutkop die scheids zeg
Waarom zouden de Ajax-fans een weggetrapte tegenspeler toejuichen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was voor Owusu hoor... Reyes werd ook uitgefloten, maar toen daarna de naam van Owusu kwam volgde er nog een fluitconcert.. Maar jij (en niet iedere ajax supporter) als ajaxsupporter ziet alles in het voordeel van Ajax..
Daar krijgt Ajax het niet makkelijk tegen !quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef Cart_man het volgende:
88' Thun 1 - 0 Sparta Prague (Cze)
Waarom zou je hem uitfluiten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom zouden de Ajax-fans een weggetrapte tegenspeler toejuichen?
Zou wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het gaat 2-2 worden ik voel het gewoon het MOET!
Inderdaad, gaan ze Reiziger ook uitfluiten?quote:
Omdat hij bij Ajax een achterlijke houding heeft aangenomen, en vanavond voor de tegenstander probeert te scoren?quote:
ja inderdaad...tegen dit soort ploegen in de Champions League moet je er minimaal 6 inleggen...dan heb je tenminste wat buffer voor scheidsrechterlijke dwalingen...elke kenner weet dat...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef rotskibo het volgende:
als ajax nou goed zou spelen zouden ze de scheids niet mee hoeven hebben
Nee wordt afgetrokken van de 90 minuten.quote:
Deze post was te lang onderwegquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie die 2-2 misschien nog wel vallen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |