Dus?? wat een onzin, dus omdat het met zijn schouders gebeurde is het geen pingel?? Het is gewoon een terechte pingel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Bayswater het volgende:
Ging ter Napel weer. "Ja tis een penalty, Vonk pakt Reyes." Onzin ,Vonk nam hem door zijn snelheid met zijn schouder mee maar hield zijn handen binnen.
Gelukkig 1-2 nu, tis gelijk weer een wedstrijd.
Was geen penalquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Terechte pingel, en geen buitenspel...
hahaquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:15 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zag Rosenberg hem er nog wel naast schoppen hoor
Maakt niet uit dat hij wat makkelijk ging liggen, hij tikt zijn voet weg dus valt hij. Logisch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Was geen penalkijk eens goed hoe makkelijk hij naar de grond ging.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef Sjakie01 het volgende:
Lindenbergh verdient ook gewoon respect hoor.
Vroeg me al af wat ie op de bank bij Ajax deed. Dus dat is nou Blind ?quote:
hij bedoelt gewoon dat het er heel erg uit ziet bij dit soort acties maar er niks aan de hand is eigenlijk...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat hij wat makkelijk ging liggen, hij tikt zijn voet weg dus valt hij. Logisch.
Lekker gunstig voor Thun jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Sjakie01 het volgende:
Trouwens misschien ook niet zo gek om te weten. Praag komt niet langs Thun. Lekker gunstig dus.
Daar ben ik niet zo heel bang voor gezien het feit Praag absoluut niet sterk is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Lekker gunstig voor Thun ja
Nipt verloren van Arsenal, Praag komt niet langs Thun
En dat zie ik met Ajax ook gebeure
Beetje jammer.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Owusu, en een fluitconcert....
Jammer en onnodig ook, ajax heeft hem zelf uit de jeugd gegooidquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Poe dat valt nog te betwijfelen Ajax had duidelijk ook niks geleerd van het avontuur in Bruggequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo heel bang voor gezien het feit Praag absoluut niet sterk is.
En ik hoop dat Ajax wel heeft geleerd van hun avontuur in Tel-Aviv
Dat voor Reyes was, en jij als (ik geloof PSV'er) moet helemaal je smoel houden jullie floten Bergkamp uit...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
010'ers zijn zo voorbeeldig wil je zeggen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:26 schreef rotskibo het volgende:
gaan ze quincy uitfluiten
tjah triest zullen ze altijd blijven daar in 020
Nu deden ze het ook toen hij aan de bal was.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat voor Reyes was, en jij als (ik geloof PSV'er) moet helemaal je smoel houden jullie floten Bergkamp uit...
Dat was voor Owusu hoor... Reyes werd ook uitgefloten, maar toen daarna de naam van Owusu kwam volgde er nog een fluitconcert.. Maar jij (en niet iedere ajax supporter) als ajaxsupporter ziet alles in het voordeel van Ajax..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Dat voor Reyes was, en jij als (ik geloof PSV'er) moet helemaal je smoel houden jullie floten Bergkamp uit...
Zou die scheids nou veel geslagen zijn door zijn moeder?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef TerroRobbie het volgende:
wat een kutkop die scheids zeg
Waarom zouden de Ajax-fans een weggetrapte tegenspeler toejuichen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was voor Owusu hoor... Reyes werd ook uitgefloten, maar toen daarna de naam van Owusu kwam volgde er nog een fluitconcert.. Maar jij (en niet iedere ajax supporter) als ajaxsupporter ziet alles in het voordeel van Ajax..
Daar krijgt Ajax het niet makkelijk tegen !quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:31 schreef Cart_man het volgende:
88' Thun 1 - 0 Sparta Prague (Cze)
Waarom zou je hem uitfluiten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Waarom zouden de Ajax-fans een weggetrapte tegenspeler toejuichen?
Zou wel leuk zijn ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Het gaat 2-2 worden ik voel het gewoon het MOET!
Inderdaad, gaan ze Reiziger ook uitfluiten?quote:
Omdat hij bij Ajax een achterlijke houding heeft aangenomen, en vanavond voor de tegenstander probeert te scoren?quote:
ja inderdaad...tegen dit soort ploegen in de Champions League moet je er minimaal 6 inleggen...dan heb je tenminste wat buffer voor scheidsrechterlijke dwalingen...elke kenner weet dat...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:32 schreef rotskibo het volgende:
als ajax nou goed zou spelen zouden ze de scheids niet mee hoeven hebben
Nee wordt afgetrokken van de 90 minuten.quote:
Deze post was te lang onderwegquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik zie die 2-2 misschien nog wel vallen zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |