abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:03:55 #276
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_30985229
Zondagschot . Daar doe je Galasek echt tekort mee.
pi_30985254
Ik vond Rosenberg ook TE onzeker. En dat geld was ze aan die juanfran zijn kwijt geraakt, hadden ze beter bij het loon van Emanuelson op kunnen tellen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:05:32 #278
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_30985290
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef tong80 het volgende:

[..]

Je vergeet er bij te vertellen dat Nederland als klein land vergelijkbaar met Oostenrijk, Zwiterland België etc. noem nog maar 150 van die kleinere landen op de beste is van de kleine landen. Dankzij ons aanvallend voetbal zijn we zo groot georden en hebben we een paar van de beste voetballers ooit voortgebracht. Dat je twee WK finales verliest staaft jouw standpunt niet want verder dan Tsjechië en Hongarije heeft noot een klein land 2 keer een WK finale gehaald. Dat we maar 1 maal een grote prijs hebben gewonnen heeft er volgens jou mee te maken dat we te aantreekkelijk, atractief aanvallend voetbal niet op resultaat gebaseerd speelden ?

Als je in 4 grote toernooien er in de halve finale uit gaat door het missen van penalties lijkt mij eerder de realiteit te benaderen. Nederland en Ajax moeten doorgaan met hun voetbal. Of kijk je liever naar de historie van België waar een lkeepre de beste speler allertijden is ?

Best dat je dit vindt; misschien ben ik dan meer een duitser. Lekker winnen in de 91e minuut en met de beker er vandoor gaan

Lekker janken omdat je toch 'beter' was maar wel verloren hebt.

Second place is first loser
Where law ends, tyrrany begins.
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 september 2005 @ 23:05:46 #279
7889 tong80
Spleenheup
pi_30985294
Georg Best

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30985299
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Cruyff begint nu toch echt wel te dementeren als ik hem zo over die strafschopfase bezig hoor ...
Dat dacht ik bij elke zin die hij uitkraamde. Het is dan wel Cruyff, maar wat lult hij een onzin zeg, lijkt echt een demente.
Dus...
pi_30985330
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik vond Rosenberg ook TE onzeker. En dat geld was ze aan die juanfran zijn kwijt geraakt, hadden ze beter bij het loon van Emanuelson op kunnen tellen.
Jonge jonge. Rosenberg is sinds het begin al onzeker en Juanfran pikt ook z'n 2e invalbeurt van 15 minuten mee en wordt ook alweer uitgejuweld.

Je lijkt wel een Ajacied.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:07:31 #282
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_30985365
Wat een baggerwedstrijd van Ajax zeg, waar is die techniek gebleven? Balbehandeling, passing, aannemen, schieten was allemaal prut. Arsenal heeft natuurlijk meer dan prima verdedigers achterin staan, maar als je zelf zoveel ziekenhuisballen produceert moet je nog vrezen voor FC Thun.

Maar goed, twee keer winnen van Thun en er is niks aan de hand.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:07:52 #283
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_30985382
Echt geen strafschop....
pi_30985392
Bovendien is Juanfran gehuurd. Weet waar je over praat...
  Trouwste user 2022 dinsdag 27 september 2005 @ 23:08:07 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_30985394
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Gunner het volgende:

[..]

Best dat je dit vindt; misschien ben ik dan meer een duitser. Lekker winnen in de 91e minuut en met de beker er vandoor gaan

Je leest slecht. Ik wil ook winnen met slecht voetbal. Maar de basis is de Nederlandse voetbalcultuur. Gelukkig zijn we geen Duitsers.

Duitsland kan putten uit 10 miljoen voetballers. Maar hebben maar ééb Beckenbauer voortgebracht.

Nederkand heeft om de tien jaar een nieuwe wereldster. Of denk je echt dat Robben Oranje niet naar de wereldtitel gaat schieten ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30985422
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:04 schreef Sjakie01 het volgende:
Die jongen is pas net fit en heeft totaal geen wedstrijdritme. Oordelen doe je maar als hij 5x in de basis heeft gestaan
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:09:11 #287
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_30985439
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Dat dacht ik bij elke zin die hij uitkraamde. Het is dan wel Cruyff, maar wat lult hij een onzin zeg, lijkt echt een demente.
"Als je er niet op het goede moment staat, dan ben je te vroeg of te laat" Briljant toch!
pi_30985446
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Hulde twi, hulde!
Hij is ook iemand die eerlijk is en dus zo ook vaak gelijk heeft
Moet gezegt worden
pi_30985451
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:06 schreef Nashje het volgende:

[..]

Jonge jonge. Rosenberg is sinds het begin al onzeker en Juanfran pikt ook z'n 2e invalbeurt van 15 minuten mee en wordt ook alweer uitgejuweld.

Je lijkt wel een Ajacied.
Ajacied? Ik steun het Nederlandse voetbal graag ja.
En wat betreft die juanfran, als dit zijn 2e invalsbeurt is van zo'n ervaren speler, had ik toch minstens 200% van hem verwacht. Dit heb ik niet vernomen van die gast.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:10:09 #290
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30985482
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef Gunner het volgende:

[..]

Da's de keuze die je maakt inderdaad. Maar verder is het objectief natuurlijk gewoon een schande om met alleen al een Reyes die bijna zoveel waard is als de hele Ajax-selectie op zo'n manier te voetballen. Om dan echt trots te zijn dat je tot de laatste minuut moet vrezen dat een club met een begroting van 3 of 4 keer zo klein alsnog op gelijke hoogte zou kunnen komen, dat kan ik me eigenlijk niet indenken.

Verder wel gefeliciteerd hoor, want het verschil in professionaliteit droop er in de 1e helft vanaf, maar zoals gezegd vind ik toch wel dat wanneer je de middelen hebt, je ook moet voetballen. Dat geldt natuurlijk evenzo voor clubs als Chelsea.
pi_30985500
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:08 schreef BadRabbit het volgende:

[..]

Die jongen is pas net fit en heeft totaal geen wedstrijdritme. Oordelen doe je maar als hij 5x in de basis heeft gestaan
Nou laat m dan eerst maar eens groeien bij het tweede...sorry maar ben nog steeds niet overtuigd.

Als hij wat meer lef krijgt en wat agressiever aan de bal is en dan ook nog scoort dan ben ik blij
MOKUM XXX RATED
pi_30985503
nog mazzel voor Blind dat Thun van Praag wint trouwens.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_30985517
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik geef zeker de scheids niet de schuld, maar jouw betoog ging alleen over de eerste helft.
Vind je nou werkelijk dat Arsenal de 2e helft ook zo goed speelde?
Nee, zeker niet, maar ik kan niet snappen dat men echt vindt dat Ajax de tweede helft wel goed speelde. Wat creëren ze nu? Het schot van Galasek is prachtig maar een zondagsschot, waarvan de rebound precies bij Rosenberg in de voeten valt. Dat is goed, maar meer komt er niet vanaf. Aandoenlijk hoe Pienaar maar blijft wandelen en lopen, maar met een grappig dansje of een leuk hakballetje kom je er niet. Dit soort wedstrijden vragen strijd en tactisch vernuft, iets waarvan ik dacht dat dat er bij Ajax wel in zou zitten. Niet dus. Natuurlijk heeft ook Ajax met blessures te kampen en zou het met Trabelsi en Sneijder beter voor de dag komen, maar dat geldt ook voor Arsenal. Gezien de hele wedstrijd heeft Arsenal Ajax afgetroefd op alle fronten: effectiviteit, slimheid, taktiek, techniek (en tijdrekken). Waarom Ajax dan recht heeft op een punt is me een groot raadsel.

En dat mensen dan gaat vloeken op een scheidsrechter die misschien niet best floot maar geen gigantische blunbders maakte en zelfs hem de schuld gaan geven, tsja.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_30985546
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

En wat betreft die juanfran, als dit zijn 2e invalsbeurt is van zo'n ervaren speler, had ik toch minstens 200% van hem verwacht. Dit heb ik niet vernomen van die gast.
Er zijn nogal wat Ajacieden die graag snel een speler uitfluiten.

Kan wel een ervaren speler zijn (ook goed), maar die gast is nog geen week fit, dus mag ie wat proberen met de bal?
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:12:22 #295
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30985579
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Ach, zoals gezegd heeft dat ook met wedstrijdritme te maken. Ik begreep die wissel ook niet echt, aangezien Juanfran afgelopen zondag ook al zo ongelukkig was. Bovendien is Emanuelson aanvallend ook de betere van de twee. Bovendien had je op dat moment ook geen routine (die Juanfran dus zou moeten hebben) meer nodig, dus wat Blind daarmee in gedachten had is mij eigenlijk een raadsel. Zeker wanneer 'ie later zegt dat 'ie Lindenbergh meer links op het midden wilde dwingen.
pi_30985589
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Hij is ook iemand die eerlijk is en dus zo ook vaak gelijk heeft
Moet gezegt worden
Maar dan met een d.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:15:01 #297
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30985680
quote:
Aandoenlijk hoe Pienaar maar blijft wandelen en lopen, maar met een grappig dansje of een leuk hakballetje kom je er niet.
Nou moet ik wel zeggen dat juist Pienaar en De Jong (helaas pas de laatste 20 minuten) vanaf de rechterkant samen met Manucharyan wel leuke dingetjes lieten zien. Maar inderdaad, meer dan halve kansen waren het niet.
pi_30985691
als je de herhaling bekijkt zie je trouwens dat Toure pas begon met koppen op het moment dat Charisteas de bal al op z'n voorhoofd heeft, was dus wel degelijk dieprood.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:16:27 #299
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_30985729
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef SocialDisorder het volgende:
als je de herhaling bekijkt zie je trouwens dat Toure pas begon met koppen op het moment dat Charisteas de bal al op z'n voorhoofd heeft, was dus wel degelijk dieprood.
Hij kopt met z'n achterhoofd, en daar zag ik verder geen ogen zitten.
pi_30985765
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Meen je dat nu echt serieus?
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')