http://www.opsporingverzocht.nl/gezocht.aspquote:Zondag 11 september 2005, omstreeks 16.15 uur, werd de Spoorwegpolitie Den Haag erop attent gemaakt, dat er een grote zwarte canvas tas was achtergelaten in de centrale hal van het station Den Haag Centraal. De tas stond ter hoogte van de verkoopbalie van snackcorner Smullers en er bleken vier gekleurde opgeblazen ballonnen in te zitten, waarvan aan één ballon een brief was vastgeplakt met leukoplast. De inhoud van de brief had geen bedreigend karakter maar was meer een soort protestbrief. Op bewakingsbeelden is duidelijk te zien, dat de verdachte man om 15.59 uur het station binnenloopt met de tas. Uiteindelijk laat hij hem dan achter bij Smullers. De vraag is natuurlijk: Wie (her)kent de man aan de hand van de getoonde videobeelden, mogelijk in combinatie met de grote zwarte canvas tas?
ff vragen om een beloning andersquote:
Voor een bannervrij fokquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:36 schreef electricity het volgende:
[..]
ff vragen om een beloning anders
Ja hoor, probeer maar goed te praten dat je hem zojuist hebt aangegeven! Sommige mensen zal ik nooit begrijpen! Yildiz was onze mattie man.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:38 schreef HenkieVdV het volgende:
Hij kan het wel goedpraten. Die protestbrief moet hij duidelijk zien te maken, en dat hij geen aanslag wilde plegen of oproer wilde maken.
Omdat het gratis is zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:41 schreef DarkDancer het volgende:
ik ga bellen!
aangezien die van mij eerder was en een mooiere OP heeft vind ik dat die anderen dicht moeten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
Zie ook:
Opsporing verzocht bij de AVRO zoekt Fokker!
FOKTERRORIST OP TV
Exact.quote:Op dinsdag 27 september 2005 20:59 schreef zalmsalade het volgende:
pricelessss
denk niet dat fok dit zal doen, maar ze kunnen er zelf wel achter komen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef greatgonzo het volgende:
On topic: wahahhaha!!
Serieus: stel, yildiz meld zich niet, geeft Fok dan de IP door van hem, waarna een adres zo gevonden moet zijn? Hij heeft immers hier in geuren en kleuren verteld dat hij het heeft gedaan.
ik denk dat yildiz er goed aan doet zich te melden bij de politie. als hij dat namelijk niet doet dan vinden ze hem toch wel via zijn IP en zijn provider, en dan komen ze hem halen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef greatgonzo het volgende:
Serieus: stel, yildiz meld zich niet, geeft Fok dan de IP door van hem, waarna een adres zo gevonden moet zijn? Hij heeft immers hier in geuren en kleuren verteld dat hij het heeft gedaan.
Volgens de FP heeft hij zich al gemeld, dus we hoeven niks meer te stellenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:27 schreef greatgonzo het volgende:
Serieus: stel, yildiz meld zich niet...
Kun je nagaan... als zo`n grap zo serieus wordt genomen... dan zal ie er wel niet zo genadig van af komen.... FOK!`s eigen Pietje Bel....quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:44 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dat hier trouwens aandacht aan word besteed bij Opsporing Verzocht![]()
OMFGquote:
dat pleit juist in zijn voordeel, er geen verkeerde bedoelingen mee te hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:47 schreef Jonathon het volgende:
Ahahaa.a.. dit is echt dom van hem!
eerst je verhaal posten op een bekend forum en dan nog uitvoeren ook![]()
![]()
gaat iemand het ff cappen, en hier de link posten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:02 schreef Jegorex het volgende:
Morgen is de herhaling voor mensen die het nog niet gezien hebben:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4586959
van 15:35 tot 16:00 op Nederland 1.
http://www.flurl.com/uploaded/Er_een_puntje_aan_zuigen_655.htmlquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:05 schreef Shapeshifter het volgende:
Dit gebeurd niet
Ik geloof dat Yildiz zijn zaak nu wel bewezen heeftLeve paranoide Nederland...
Of "Verdacht Pakket"quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef longinus het volgende:
Er had op de tas moeten staan "dit is geen bom".
Dan was het toch minder grappig geweest, denk ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:27 schreef longinus het volgende:
Er had op de tas moeten staan "dit is geen bom".
Ik denk dat ik daarom met hem mee wil voelen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:52 schreef HenryHill het volgende:
Nou, 1 ding moet je hem nageven: hij lijkt niet te beroerd te zijn om de gevolgen te aanvaarden.
dit is wel ernstigquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef VjenneKloetn het volgende:
De weblogs hebben hem ook al ontdenkt inclusief foto's http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=14801
Die heb ik anders nog nooit gezienquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef electricity het volgende:
[..]
dit is wel ernstigwat gemeen zijn al die internetmannetjes toch allemaal. dit zie je vast over jaren nog terug. net als ijsmeis tietenfoto's
Die rotkop kan z'n redding zijn, met een beetje mazzel laat Bubba hem nu met rustquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef VjenneKloetn het volgende:
De weblogs hebben hem ook al ontdekt inclusief foto's http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=14801
Volgens mij hebben ze de brief gelezen, en dan komt dat weinig geloofwaardig overquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:30 schreef dataghost het volgende:
komt hij niet gewoon zijn tas ophalen bij de politie?'sorry ben ik vergeten'
ik vind het wel wat sneu voor hemquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:37 schreef Darklight het volgende:
haha daar sta je dan lekker kansloos online, wat een sukkel
hoop dat die flink wordt aangepakt
en dan krijgt ie nog meer strafquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:47 schreef sp3c het volgende:
als hij in de cel moet gaan we allemaal tassen met ballonnen in de buurt van het huis van bewaring achterlaten
en taarten met vijlen erin afgeven bij de balie
en en en en
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:47 schreef sp3c het volgende:
als hij in de cel moet gaan we allemaal tassen met ballonnen in de buurt van het huis van bewaring achterlaten
quote:en taarten met vijlen erin afgeven bij de balie
en en en en
kijk maar uit wat je zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Geweldige actie, ik dacht dat 'ie maar een geintje maakte.![]()
![]()
![]()
Ik hoop wel dat het goed voor 'm afloopt, zoniet staat mijn sporttas al klaar![]()
hij maakte wel een geintje, maar tegelijk was het protestactie.. daarom nemen ze het serieusquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Geweldige actie, ik dacht dat 'ie maar een geintje maakte.![]()
![]()
![]()
Ik hoop wel dat het goed voor 'm afloopt, zoniet staat mijn sporttas al klaar![]()
Vriend !quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Yildiz het volgende:
Mensen, ik waardeer de steun, echter kan ik het niet waarderen dat mensen het nodig vinden om mijn persoonsgegevens te gaan spammen op allerlei sites.
Hierbij verzoek ik ook om daarmee te stoppen.
Morgen ga ik de cel in voor 20 jaar, met geluk zonder proces, dus tot in de pruimentijd.
ehm... bij wijze van spreken right?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Yildiz het volgende:
Morgen ga ik de cel in voor 20 jaar, met geluk zonder proces, dus tot in de pruimentijd.
Getuige!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:29 schreef JohnDope het volgende:
Wat een gelul zeg , je gaat me nu toch niet vertellen dat het opeens strafbaar is wanneer je een tas neer zet.
Ps het idee was niet van Yildiz.
Levenslang zonder proces in Guantanamo Bay, in het land wat zich volgens minister Donner houdt aan de Europese Rechten van de mens, dus ik heb niks te vrezen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:59 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wat is je straf, yildiz?
wens *hier* Yildiz een prettige nachtrustquote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Levenslang zonder proces in Guantanamo Bay, in het land wat zich volgens minister Donner houdt aan de Europese Rechten van de mens, dus ik heb niks te vrezen.
ain't it great.
als je de cel inmoet heb ik ook nog wel een sporttas, dan ga ik met je meequote:Op dinsdag 27 september 2005 23:55 schreef Yildiz het volgende:
Mensen, ik waardeer de steun, echter kan ik het niet waarderen dat mensen het nodig vinden om mijn persoonsgegevens te gaan spammen op allerlei sites.
Hierbij verzoek ik ook om daarmee te stoppen.
Bansheeboy is een visionair?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:24 schreef Renmaestro het volgende:
Alle visionairen in de geschiedenis kenden zo hun tegenslagen.
Yildiz voor President!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:24 schreef Renmaestro het volgende:
Alle visionairen in de geschiedenis kenden zo hun tegenslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |