Nou triest wel, maar onbegrijpelijk natuurlijk niet he...quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:07 schreef Mannee het volgende:
en echt onbegrijpelijk dat mensen hun woede over het beleid van een minister op de persoon gaan richten.
druist m.i. tegen alle democratische beginselen in..quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou triest wel, maar onbegrijpelijk natuurlijk niet he...
....Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat het ook niet onbegrijpelijk is dat Theo van Gogh is vermoord omdat hij een mening had en die nog uitte ook???....quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:13 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou triest wel, maar onbegrijpelijk natuurlijk niet he...
dat is geloof ik niet wat hij/zij zegtquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
....Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat het ook niet onbegrijpelijk is dat Theo van Gogh is vermoord omdat hij een mening had en die nog uitte ook???....
Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat begrijpen hetzelfde is als goedkeuren???quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
....Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat het ook niet onbegrijpelijk is dat Theo van Gogh is vermoord omdat hij een mening had en die nog uitte ook???....
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:07 schreef Mannee het volgende:
een activist uit het Amsterdamse krakersmilieu.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:30 schreef Mannee het volgende:
[..]
dat is geloof ik niet wat hij/zij zegt
Ik heb niet gezegd dat hij/zij het goedkeurt...quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat begrijpen hetzelfde is als goedkeuren???
Dat zal Rita ook best wel kunnnen, het is alleen zo laf dat "aanvallers" ook de kinderen/familie van Rita hiermee rechstreeks confronteren....quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Viel te verwachten, ik heb er neit echt problemen mee. Jammer dat de klodder niet raak was. Een vrouw die het leven van duizenden verziekt moet wel tegen een stootje kunnen vind ik.²
Van dat soort a-democratische low-life's kan je dat soort dingen verwachten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:07 schreef Mannee het volgende:
Naar verluidt gaat om een activist uit het Amsterdamse krakersmilieu.
Over low-life's gesproken, zit Akkersloot in het krakersmilieu?quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:54 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Van dat soort a-democratische low-life's kan je dat soort dingen verwachten.![]()
Je bent best kortzichting om dit te zeggen. van gogh mocht dan best een mening hebben, mensen/groepen stelselmatig beledigen gaat wel erg ver..quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Oh weer zo een linkse fascistquote:Naar verluidt gaat om een activist uit het Amsterdamse krakersmilieu.
Ver genoeg dus om het af te slachten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je bent best kortzichting om dit te zeggen. van gogh mocht dan best een mening hebben, mensen/groepen stelselmatig beledigen gaat wel erg ver..
Dat staat er toch niet? Ook ik vond van Gogh erg ver gaan(te ver eigenlijk), maar dat wil toch niet zeggen dat je het er dan automatisch mee eens bent dat ie werd afgeslacht? Wat een gezeik de hele tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:40 schreef Tony_diNovo het volgende:
[..]
Ver genoeg dus om het af te slachten?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:07 schreef Mannee het volgende:
Minister Verdonk aangevallen
quote:aangevallen door een 19-jarige fietser die haar in het gezicht wilde spugen.
Ja het is doodnormaal dat je iemand onderspuugt als je het niet met hem of haar eens bent.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:28 schreef Meki het volgende:
iedereen word eens bespuugd
dat noem ik niet eens aanvallen
Het ging er ook niet om dat hij het er mee eens was. Het ging om het "kunnen begrijpen" ervan. Dat speelt bij beide zaken mee. Het ging ook om de wat HOOLIE zei ("....Dus jij bent er ook zo 1 die zegt dat het ook niet onbegrijpelijk is dat Theo van Gogh is vermoord omdat hij een mening had en die nog uitte ook???...."). Nee; ik begrijp het niet. Punt. En om het maar weer op Verdonk te betrekken; je mag nog zoveel achteruit eten van haar als je wilt (dat kan ik nog begrijpen), maar om op haar gezin in te rijden en die er dus bij te gaan betrekken om vervolgens (een poging te doen) haar te bespugen slaat helemaal nergens op. Daar heb ik dus geen begrip voor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet? Ook ik vond van Gogh erg ver gaan(te ver eigenlijk), maar dat wil toch niet zeggen dat je het er dan automatisch mee eens bent dat ie werd afgeslacht? Wat een gezeik de hele tijd.
Niet te vergelijken, en dat weet je goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:58 schreef Mutant01 het volgende:
Ik ben afgelopen zaterdag ook aangevallen. Een klant praatte met consumptie.
zei ik dat het normaal is ik zei dat gebeurt bij iedereenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja het is doodnormaal dat je iemand onderspuugt als je het niet met hem of haar eens bent.
Ga toch vakkenvullen jongen!
Duh, het was ook een grapje. Het wordt hier alleen gigantisch overdreven imo, aangevallen is wel een heel erg groot woord niet waar?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:59 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, en dat weet je goed.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Duh, het was ook een grapje. Het wordt hier alleen gigantisch overdreven imo, aangevallen is wel een heel erg groot woord niet waar?
Ah, daar is onze board clown weer!quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Viel te verwachten, ik heb er niet echt problemen mee. Jammer dat de klodder niet raak was. Een vrouw die het leven van duizenden verziekt moet wel tegen een stootje kunnen vind ik.²
Voor ons wel. Maar ik kan me voorstellen dat voor zo'n familie die onder constante dreiging leeft, een opgefokte kraker die op je infietst aardig bedreigend kan zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:00 schreef Mutant01 het volgende:
Duh, het was ook een grapje. Het wordt hier alleen gigantisch overdreven imo, aangevallen is wel een heel erg groot woord niet waar?
O nee, dat had ik gedaan bij Michiel Smitsquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:26 schreef cappp het volgende:
Ik had over haar heen gekotst.
"Men"? Ik lees in ieder geval hier op dit forum over bijna niets anders dan extreem-linkse groepjes of acties.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:54 schreef _The_General_ het volgende:
Men heeft het altijd over Moslim Terrorisme of extreem rechtse groeperingen. Maar dit laat zien dat extreem links ook extreem gevaarlijk is.
Ik neem dus aan dat je het met me eens bent?quote:
Die zijn in mijn ogen samen met de geloofs-extrmisten ook "gevaarlijker" dan de rechts-extrmisten.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:37 schreef Monidique het volgende:
[..]
"Men"? Ik lees in ieder geval hier op dit forum over bijna niets anders dan extreem-linkse groepjes of acties.
Nee sorry kerel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat je het met me eens bent?²
Generalisatie he? Hoe weet je dat het een kraker was en niet gewoon een boze boekhouder die kans zag zijn mening te ventileren?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:25 schreef speknek het volgende:
[..]
Voor ons wel. Maar ik kan me voorstellen dat voor zo'n familie die onder constante dreiging leeft, een opgefokte kraker die op je infietst aardig bedreigend kan zijn.
Omdat het een bekende uit het krakerscircuit was van de politie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:57 schreef Tafkahs het volgende:
Generalisatie he? Hoe weet je dat het een kraker was en niet gewoon een boze boekhouder die kans zag zijn mening te ventileren?![]()
Lezen....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Generalisatie he? Hoe weet je dat het een kraker was en niet gewoon een boze boekhouder die kans zag zijn mening te ventileren?![]()
naar verluidt is een ander manier voor: hij had ook een hoed kunnen hebben gedragen..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:02 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Lezen....
Activist
De politie in Amsterdam bevestigt dat de minister direct aangifte heeft gedaan van dit op haar gerichte spuugincident. De 19-jarige verdachte zit nog steeds vast omdat hij ook nog voor een aantal andere zaken werd gezocht. Naar verluidt zou het gaan om een activist uit het krakersmilieu.
Bron : De Telegraaf
En wat mogen we dan doen met de zg. handvol Rifboefjes die het leven van miljoenen Nederlanders verzieken? Bekogelen met speklappen, ze moeten maar tegen een stootje kunnen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Viel te verwachten, ik heb er niet echt problemen mee. Jammer dat de klodder niet raak was. Een vrouw die het leven van duizenden verziekt moet wel tegen een stootje kunnen vind ik.²
En waar confronteert Rita duizenden familie's mee? Kinderen die hier geboren zijn, op school zitten en vriendjes hebben, kortom net zo'n leven als jij had toen je klein was. En ineens moeten die naar 1 of ander oorlogsland.quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:40 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Dat zal Rita ook best wel kunnnen, het is alleen zo laf dat "aanvallers" ook de kinderen/familie van Rita hiermee rechstreeks confronteren....
Dit kun je niet menenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:53 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Nee sorry kerel.
Maar nu ik je toch spreek, ben je ook in te huren voor feestjes of op oproepbasis om andere fora op te leuken?
Dat hele beleid is helemaal niet gericht tegen die'rifboefjes. Dat zijn gewoon 2e of 3e generatie buitenlanders, dus Nederlanders.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En wat mogen we dan doen met de zg. handvol Rifboefjes die het leven van miljoenen Nederlanders verzieken? Bekogelen met speklappen, ze moeten maar tegen een stootje kunnen.
Ik wist niet dat de politie kraaktequote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef speknek het volgende:
[..]
Omdat het een bekende uit het krakerscircuit was van de politie.
Typisch links. Kunnen ze het niet met argumenten winnen dan gaan ze op het gevoel spelen en mensen in het gezicht spugen of bekogelen met slagroomtarten, hondenpoep, ketchup, etc...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Woodbridge het volgende:
En waar confronteert Rita duizenden familie's mee? Kinderen die hier geboren zijn, op school zitten en vriendjes hebben, kortom net zo'n leven als jij had toen je klein was. En ineens moeten die naar 1 of ander oorlogsland.
Dat is pas laf.
[afbeelding]
HEAR HEAR!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typisch links. Kunnen ze het niet met argumenten winnen dan gaan ze op het gevoel spelen en mensen in het gezicht spugen of bekogelen met slagroomtarten, hondenpoep, ketchup, etc...
Natuurlijk niet, dat is een heel ander geval wat absoluut niet te vergelijken is. Verdonk doet dit nl. bewust waar daarentegen de Riffijntjes het vooral van hun onbewuste kattekwaad moeten hebben. Uiteraard weet ook jij dat je overdrijft met je "paar miljoen", en daar ben ik best blij om.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
En wat mogen we dan doen met de zg. handvol Rifboefjes die het leven van miljoenen Nederlanders verzieken? Bekogelen met speklappen, ze moeten maar tegen een stootje kunnen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Typisch links. Kunnen ze het niet met argumenten winnen dan gaan ze op het gevoel spelen en mensen in het gezicht spugen of bekogelen met slagroomtarten, hondenpoep, ketchup, etc...
Beter dan schieten toch? en sinds rechts geen gevoel in de flikker heeft doet het ze (jullie) toch niks.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Voor spugen? Dan zouden die werkkampen al vol Nederlandse voetballers zitten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 07:29 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Dit soort werkschuw links tuig zouden ze moeten deporteren naar een werkkamp in Siberie....
Je komt gelukkig ook niet zo over.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit kun je niet menen![]()
![]()
. Ik ben geen joker hoor
²
Ja, http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/04/19/Vp/03koelewijn.html Verdonk is ook ambtenaar.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:09 schreef Re het volgende:
is het eigenlijk strafbaar spugen?
Fietsen in de Leidsestraat, stuk tuig!quote:Verdonk liep zondagavond om kwart voor zes met partner en kinderen in de Leidsestraat, toen ze werd bespuugd door een achttienjarige man op een fiets.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fietsen in de Leidsestraat, stuk tuig!
Gelukkig voor jou was het mes in van Gogh wel raakquote:Op dinsdag 27 september 2005 07:37 schreef BansheeBoy het volgende:
ja en ...niks mee te makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
En waar confronteert Rita duizenden familie's mee? Kinderen die hier geboren zijn, op school zitten en vriendjes hebben, kortom net zo'n leven als jij had toen je klein was. En ineens moeten die naar 1 of ander oorlogsland.
Dat is pas laf.
[afbeelding]
Dat zul je zelf ook niet leuk vinden als je gespuugd word !quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Verdonk liep zondagavond om kwart voor zes met partner en kinderen in de Leidsestraat, toen ze werd bespuugd door een achttienjarige man op een fiets.
Leuk artikel!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:12 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja, http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/04/19/Vp/03koelewijn.html Verdonk is ook ambtenaar.
quote:Vorige week nog, zegt Galema, had hij een verdachte voor zich die tegen een agent had gezegd: ,,U bent een grote lul''. Durf het nog eens te zeggen, zei de agent, en je komt voor de rechter. Het was geen belediging, zei de verdachte tegen de rechter, maar de constatering van een feit. ,,Haal die agent er maar bij, dan ziet u zelf dat het een grote lul is.''
"Sukkel" voldoet in sommige situaties niet, jammer genoeg.quote:Ook de politie worstelt met de definitie van een belediging, blijkt uit de interne beleidsnotitie. ,,Niet beledigend genoeg, ook al wordt dit wel zo ervaren, is bijvoorbeeld het woord sukkel.''
hmm primaquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je bent best kortzichting om dit te zeggen. van gogh mocht dan best een mening hebben, mensen/groepen stelselmatig beledigen gaat wel erg ver..
mooi, breechten opsluiten en verder geen aandacht aan bestedenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:12 schreef Suko het volgende:
[..]
Ja, http://www.nrc.nl/W2/Nieuws/1999/04/19/Vp/03koelewijn.html Verdonk is ook ambtenaar.
man er er heeft iemand een klodder spuug ontvangen, get over it...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
hmm prima
Ga ik mslims aan het spit reigen als geile geiten (ipv vieze varkens want dat is aan niet moslims voorbehouden)...zij beledigen namelijk continu Joden Christenen Homosexuelen Europeanen Eigenlijk alles dat geen Moslim is.
Van Gogh heeft netzoals Verdonk, Ebru, Of Hirschi, niemand fysiek geweld aangedaan. Nee dat moet ja aan die lieve muzelmannetjes overlaten
zal ongeveer 5 jaar geleden zijn. een programma als netwerk deed onderzoek naar vermeende asielzoekers. allen beweerden dat ze hun leven niet zeker waren in land van herkomst. ongeveer 90% (zoveel dacht ik) lichte de boel op! ze betaalden lokale media in land herkomst bijvoorbeeld om een bericht te plaatsen voor opsporing van de "misdadiger".quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:25 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Dat is pas laf.
[afbeelding]
Zoals ik al eerder zei, rechts heeft geen gevoel voor anderen. Ook begrip en mededogen kennen jullie niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
ja en ...niks mee te maken
je ouders hadden maar tijdelijk assiel...hadden ze maar niet moeten neucken toen ze hier tijdelijk verbleven..
Je kan ze de optie geven...kind de opvang in ouders gaan terug(6)
![]()
Als je ouders uit Nederland emigreren omdat ze die linkse multiekotsurele verkutte samenleving zat zijn, heb je daar als kind ook niets over te zeggen.
Sorry maar ik heb echt geen mededogen voor mensen die WISTEN dat ze een keer weg moesten en het gewoon continue maar bleven uitstellen door beroep aan te tekenen. Dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Er moet een keer de conclusie worden getrokken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, rechts heeft geen gevoel voor anderen. Ook begrip en mededogen kennen jullie niet.
En als je ouders ergens voor kiezen is totdaar aantoe maar gedeporteerd worden is natuurlijk heel wat anders.
En als jullie denken dat ik links ben zit je trouwens fout. Ik heb gewoon gevoel in mijn donder en hang geen enkele organisatie aan.
Ook heb ik een goed rechtsgevoel en vind dat straffen omhoog moeten in veel gevallen.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:59 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
zal ongeveer 5 jaar geleden zijn. een programma als netwerk deed onderzoek naar vermeende asielzoekers. allen beweerden dat ze hun leven niet zeker waren in land van herkomst. ongeveer 90% (zoveel dacht ik) lichte de boel op! ze betaalden lokale media in land herkomst bijvoorbeeld om een bericht te plaatsen voor opsporing van de "misdadiger".
gewoon oprotten met die parasieten. en nog beter zou zijn om de parasieten in nederland er ook meteen uit te gooien.
Nee maar als ik letterlijk op moslims ga spugen dan ben ik wel zuurquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:55 schreef Re het volgende:
[..]
man er er heeft iemand een klodder spuug ontvangen, get over it...
Doe eens realistisch joh. Wij hebben zelfs Tweede kKmer leden die via leugens een verblijfsvergunning hebben gekregen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
dus alle asielzoekers zijn fakers.
Jezus wat een sukkels zijn er toch onder de NL bevolking.
Jullie hebben geen gevoel, meerdere keren al gezegd.
Krijg maar fijn een trein in je oog.
dankzij buitenlanders is nederland rijk geworden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb echt geen mededogen voor mensen die WISTEN dat ze een keer weg moesten en het gewoon continue maar bleven uitstellen door beroep aan te tekenen. Dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Er moet een keer de conclusie worden getrokken.
Als je deze mensen nu alsnog laat blijven laat je alleen maar zien dat het misbruiken van het beroepsrecht loont en dat lijkt mij geen goede zaak.
En vergeet niet dat als deze regels er niet waren, Nederland ook niet langer zou bestaan.
Haha, gelukkig zijn (extreem-)rechtse mensen allemaal brave Hendrikken. Hoe naïef kun je zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh dat ben ik met je eens...maar dan moet je hier niet op de bonnefoi komen en zogenaamd asiel aanvragen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, rechts heeft geen gevoel voor anderen. Ook begrip en mededogen kennen jullie niet.
En als je ouders ergens voor kiezen is totdaar aantoe maar gedeporteerd worden is natuurlijk heel wat anders.
En als jullie denken dat ik links ben zit je trouwens fout. Ik heb gewoon gevoel in mijn donder en hang geen enkele organisatie aan.
Ook heb ik een goed rechtsgevoel en vind dat straffen omhoog moeten in veel gevallen.
Jullie pimmetje? Ajb zeg!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
dankzij buitenlanders is nederland rijk geworden.
en als iemand niet mag blijven ook niet toelaten maar na jaren en ingeburgerd zijn kun je niet meer terug sturen, zelfs jullie pimmetje zag dat in.
ik vind het al irritant als er zo'n eikel door de Leidsestraat fietst (dit is een voetgangersgebied voor de mensen die niet bekend zijn in Amsterdam), laat staan dat hij nog eens gaat spugen!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zul je zelf ook niet leuk vinden als je gespuugd word !
Wat men ook van haar vind![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
..... na jaren en ingeburgerd zijn kun je niet meer terug sturen......
Waarom spring je niet gewoon voor de trein?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:51 schreef desiredbard het volgende:
[..]
hmm prima
Ga ik mslims aan het spit reigen als geile geiten (ipv vieze varkens want dat is aan niet moslims voorbehouden)...zij beledigen namelijk continu Joden Christenen Homosexuelen Europeanen Eigenlijk alles dat geen Moslim is.
Van Gogh heeft netzoals Verdonk, Ebru, Of Hirschi, niemand fysiek geweld aangedaan. Nee dat moet ja aan die lieve muzelmannetjes overlaten
Jij lessen nederlands geven? Nou breekt m'n klomp!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:10 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Een heleboel vluchtelingen willen graag terug naar hun lan vean herkomst want het is tenslotte hun land. Iets dat ik ervaren heb terwijl ik NL lessen gaf aan Joegoslaven en Somaliers in een AZC
Ik denk eerder het omgekeerde: de Riffijntjes zitten bewust te etteren omdat ze de opvoeding/hersens/discipline niet hebben om zinvollere bezigheden te zoeken, en Verdonk maakt beleid gestoeld op feiten. Dat er dan schrijnende gevallen tussen zitten is niet bewust gecreeerd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dat is een heel ander geval wat absoluut niet te vergelijken is. Verdonk doet dit nl. bewust waar daarentegen de Riffijntjes het vooral van hun onbewuste kattekwaad moeten hebben. Uiteraard weet ook jij dat je overdrijft met je "paar miljoen", en daar ben ik best blij om.²
Wil je even lezen als reactie waarop ik het plaatste?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:26 schreef Sklasse het volgende:
[..]
Waarom spring je niet gewoon voor de trein?
Oh het is mij om het even, maakt me weinig uit. Maar het deed me in ieder geval geen pijn dat hij er plotseling niet meer was, wel dat een Moslim de dader was (moet wel nog bewezen worden, maar goed), want nu krijgen we alles over ons heen. Maar dat laatste moet ik nuanceren, Nederland is aan het bedaren, mensen als Hirsi Ali en Wilder zijn niet meer zo populair als destijds, dat krijg je als je inhoudloos bent, na verloop van tijd gaan de hersenen werken in plaats van de onderbuik, tja, dan val je door de mand als zgn. politicus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou was het mes in van Gogh wel raak
Ja? Dat is toch fijn? Kennis maakt macht zeggen ze weleens.quote:We weten inmiddels wel waar jij staat smeerlap
ja je bent net zo zuur als die gozer die Verdonk bevochtigde dan... snap dat dan eens zeg....quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee maar als ik letterlijk op moslims ga spugen dan ben ik wel zuur
Hoe kan dit in godsnaam verdedigt worden?
ja ja ik weet het ...het is slecht voor mijn bloeddruk......quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:41 schreef Re het volgende:
[..]
ja je bent net zo zuur als die gozer die Verdonk bevochtigde dan... snap dat dan eens zeg....
een van de redenen waarom ik eigenlijk nooit meer in NWS kom is dit soort achterlijk gedram en kanaliseren/polariseren en er alles bij de haren bijslepen
Ik onderken ook dat er 6 miljoen joden vermoord zijn door de Nazi'squote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh het is mij om het even, maakt me weinig uit. Maar het deed me in ieder geval geen pijn dat hij er plotseling niet meer was, wel dat een Moslim de dader was (moet wel nog bewezen worden, maar goed),
Wat lul je nou misvormde bagger, ze zijn bespuugd door jouw soort... dus wat bazel je nou?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wil je even lezen als reactie waarop ik het plaatste?
Fortuyn mocht ook bespuugd worden met stront besmeerd worden..en zie waar die eindigde
Van Gogh kreeg bedreigingen en zie waar hem dat landde?
Maar Rita mag als Nederlandse minister gewoon als vuil behandeld worden
Als ik een het troetelturkje van de pvda in A'dam bespuug hoe het het overspelige hooertje ook alweer Nee dan sta je wel meteen geleijk aan Anton Mussert en zijn soortgenoten.
Pim fortuyn en Verdonk en iedere andere niet moslim mogen beschimpt beldigt en bespuugt worden...want dat is zo erg toch niet?
Van Gogh heeft zelf tot zijn moord aangezet lees ik hier vaak genoeg tussen de regels.... Figuren (ik wil het geen mens noemen) als Bansheeboy en zijn kornuyten komen hier wek met links-silamofascitoide opmerkingen.
Ik wil alleen maar zeggen, als ik moet gaan begrijpen dat mensen Verdonk bespugen, of Van Gogh vermoorden, waarom mag ik dat dan niet andersom stellen, terwijl dat slechts een stelling en geen daad is
Ja, en als dat over 20 jaar nog eens gebeurd geloof ik best dat de moslim bevolking dan de straat op gaat en dat er misschien een paar doden vallen. En dat we dat dan nog begrijpelijk vinden ook.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:49 schreef Sklasse het volgende:
Wat lul je nou misvormde bagger, ze zijn bespuugd door jouw soort... dus wat bazel je nou?
El Moumi is overigens ook door JOUW soort bespuugd
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:13 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dus een moskee in de fik steken is wel normaal?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:54 schreef desiredbard het volgende:
Oh moet je begrip hebben voor mensen die geweld gaan gebruiken als ze het met je oneens zijn
En laten we eerlijk wezen...dat komt toch meestal echt van links.
Ik begrijp je hier niet helemaal, en nee niet alle mensen met een politieke orientering verlagen zich tot dit gedrag alhoewel jij hier ook rechts meteen weer met racistisch in verband brengt.quote:Want laten we eerlijk zijn. 'links' denkende mensen hoeven niet te spugen net zoals 'rechts' denkende mensen niet opeens racistisch zijn. Draaf gewoon niet gelijk door, met dat is typisch 'links'.
Grappig, ik heb juist altijd het idee als je maar iets van "politiek lesbisch feministisch multikul links" laat zien, je meteen tot een radicale extreem linkse idioot wordt bestempeld...Hoe zou dat toch komen...?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
het feit wil alleen wel dat als je je niet aansluit bij" politiek lesbisch feministisch multikul links" je meteen rechts ingedeeld wordt.
Deze extreem linkse gedachten moeten we toch allemaal maar accepteren en begrijpen.
Ik geloof niet dat men hier het gedrag van iemand die loopt te spugen op anderen wilt goedpraten, maar eerder wilt stellen dat Verdonk zelf in haar beleid ook fout en zielig bezig is, iets wat allang is aangetoond maar sommige lui met oogkleppen op maar niet willen zien.quote:Het feit dat iemand iemandanders bespuugt is fout en zielig van de dader. Ongeacht wie het is
Maar het wordt hier op dit forum nogtans verdedigt door een aantal lieden.
Last van inflatie?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik onderken ook dat er 16 miljoen joden vermoord zijn door de Nazi's
De heer B. is reeds veroordeeld voor de moord op van Gogh. Of moet er bewezen worden dat de heer B. een Moslim is?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh het is mij om het even, maakt me weinig uit. Maar het deed me in ieder geval geen pijn dat hij er plotseling niet meer was, wel dat een Moslim de dader was (moet wel nog bewezen worden, maar goed), want nu krijgen we alles over ons heen. Maar dat laatste moet ik nuanceren, Nederland is aan het bedaren, mensen als Hirsi Ali en Wilder zijn niet meer zo populair als destijds, dat krijg je als je inhoudloos bent, na verloop van tijd gaan de hersenen werken in plaats van de onderbuik, tja, dan val je door de mand als zgn. politicus.
[..]
Ja? Dat is toch fijn? Kennis maakt macht zeggen ze weleens.
Maar wat heeft dit met het topic te maken?²
Ik snap niet wat je nou probeert te verdedigen. Ik kom zo vaak domme hypocriete mensen tegen die elk persoon die ook maar een beetje conservatief is gelijk uitmaken voor racist. Er zijn al zoveel domme mensen. Als je je daar aan moet gaan ergeren wens ik je alvast een fijn leven toe.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Moskee in de brand...
Oh nadat "dat varken met zijn grote bek" was "afgeslacht", dat had hij toch "aan zichzelf te wijtten"...dat was "met vuur spelen in een kruitvat"
Natuurlijk waren er wat domme idioten die wraak wilde nemen. Ik zal me niet laten afzakken tot bansheeboys niveau door te stellen dat nog maar bewezen dat ze rechts waren
[..]
Ik begrijp je hier niet helemaal, en nee niet alle mensen met een politieke orientering verlagen zich tot dit gedrag alhoewel jij hier ook rechts meteen weer met racistisch in verband brengt.
het feit wil alleen wel dat als je je niet aansluit bij" politiek lesbisch feministisch multikul links" je meteen rechts ingedeeld wordt.
Deze extreem linkse gedachten moeten we toch allemaal maar accepteren en begrijpen.
Het feit dat iemand iemandanders bespuugt is fout en zielig van de dader. Ongeacht wie het is
arm geworden bedoel je. al die inburgeringscursussen, integratiebeleid, gevangenissen, reclassering, blijfvanmijlijf-huizen, criminaliteit, etc.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
dankzij buitenlanders is nederland rijk geworden.
en als iemand niet mag blijven ook niet toelaten maar na jaren en ingeburgerd zijn kun je niet meer terug sturen, zelfs jullie pimmetje zag dat in.
die eikel was een moslim, of ga je dat nog steeds ontkennen. hij handelde in naam van allah.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh het is mij om het even, maakt me weinig uit. Maar het deed me in ieder geval geen pijn dat hij er plotseling niet meer was, wel dat een Moslim de dader was (moet wel nog bewezen worden, maar goed), want nu krijgen we alles over ons heen. Maar dat laatste moet ik nuanceren, Nederland is aan het bedaren, mensen als Hirsi Ali en Wilder zijn niet meer zo populair als destijds, dat krijg je als je inhoudloos bent, na verloop van tijd gaan de hersenen werken in plaats van de onderbuik, tja, dan val je door de mand als zgn. politicus.
[..]
Ja? Dat is toch fijn? Kennis maakt macht zeggen ze weleens.
Maar wat heeft dit met het topic te maken?²
Het is ook fout, maar om het gelijk typisch links te bestempelen is nog zieligerquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:42 schreef desiredbard het volgende:
Het feit dat iemand iemandanders bespuugt is fout en zielig van de dader. Ongeacht wie het is
Als je de "typfouten" opeenstapelt, je posts duidelijk niet herleest en dan nog beweert dat je nederlandse les gegeven hebt, dan kan ik enkel concluderen dat je ofwel een leugenaar bent, ofwel geen respect hebt voor je gesprekspartner, ofwel allebei. Een leraar nederlands die neukt met 'ck' schrijft... Dan kan ik begrijpen dat het met de kennis van de nederlandse taal bij de allochtonen slecht gesteld is, als ze het van mensen als jij moeten leren. Verwaandheid en zelfoverschatting, dat is het probleem van jou 'soort'.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:04 schreef desiredbard het volgende:
En als je niks zinnigs bij te dragen hebt, of finaal klemgeluld bent is typfouten afzeiken makkelijk.
En ja we hebben hier ook die kut-euro..... dus zeker last van inflatie ja
Nou inderdaad, die ene zetel van Wilders dat wordt wel wat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef DarkDancer het volgende:
volgens mij word het bij de volgende verkiezingen flink slikken voor de moslimgemeenschap!
Niet door een Lama, zoveel is zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:49 schreef Sklasse het volgende:
Wat lul je nou misvormde bagger, ze zijn bespuugd door jouw soort... dus wat bazel je nou?
El Moumi is overigens ook door JOUW soort bespuugd
Hoezo wat was er zo bijzonder aan die taart danquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Vitalogy het volgende:
Dit doet me weer terugdenken aan toen Pim Fortuyn met een gore taart werd bekogeld. Toen zagen een heleboel mensen ook niet de ernst in van dat incident.
Dacht dat er uitwerpselen in zaten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo wat was er zo bijzonder aan die taart dan.
[..]
goh, dan zijn het toch de uitwerpselen die hem de das hebben omgedaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dacht dat er uitwerpselen in zaten...
hay adolfquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef rutger05 het volgende:
Vies ventje. Ik hoop dat ze hem zeer hardhandig tegen de grond gewerkt hebben. Verder lijkt mij een langdurig verblijf in een werkkamp/ heropvoedingskamp wel geschikt voor dergelijk schorem.
Buitenlanders komen niet alleen uit marokko hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
arm geworden bedoel je. al die inburgeringscursussen, integratiebeleid, gevangenissen, reclassering, blijfvanmijlijf-huizen, criminaliteit, etc.
niet zo zeuren, die rifbewoners&co mochten hier komen omdat we vuilnismannen en rioolpersoneel nodig hadden en de toenmalige regering helaas voor de goedkoopste arbeidskrachten heeft gekozen en we daar nu allemaal voor boeten.
rijk geworden absoluut niet!
na jaren ingeburgerd te zijn? heb je de laatste 10 jaar in een kelder geleefd?
Dus straatterreur van fascisten uit de jaren 30 was al fietsend spugen naar mensen? of een fles ketchup leegspuiten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:47 schreef Dwersdriever het volgende:
Arendo Joustra van Elsevier schreef naar aanleiding van een ketchup-aanval op Verdonk in juni 2004 de onderstaande tekst in zijn hoofdredactioneel commentaar:
'De VVD-minister houdt zich bezig met immigranten, en die hebben blijkbaar een kleine schare supporters die het geweld niet schuwen. Ze proberen hun tegenstanders niet met argumenten te overtuigen, maar met angst. Ze noemen zich vaak 'antifacistisch', maar hun methode is een kopie van de straatterreur van de fascisten uit de jaren dertig.'
Deze tekst kan hij zo weer in het komende nummer neerzetten.
Straatterreur in de jaren dertig was er in allerlei soorten en maten. Het in het openbaar vernederen van politieke tegenstanders maakte daar onderdeel van uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Dus straatterreur van fascisten uit de jaren 30 was al fietsend spugen naar mensen? of een fles ketchup leegspuiten?![]()
Dit zijn terroristische aanslagen man![]()
Het is behoorlijk intimiderend om door wildvreemden met ketchup besmeurd te worden of bespuugd te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Dus straatterreur van fascisten uit de jaren 30 was al fietsend spugen naar mensen? of een fles ketchup leegspuiten?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Nederland is niet rijk geworden door de slavenhandel. Dat is een jaren zeventig mythe waar goedgelovigen zonder historisch economisch besef wel eens intrappen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Buitenlanders komen niet alleen uit marokko hoor.
En rijk geworden ja, slavenhandel, indonesië, suriname, ned antillen.
Zowieso wordt met alle export aan buitenlanders verdient![]()
Nooit aan gedacht ofnie.
Bekrompen hokjesdenkende idioten.
Jullie denken als het over buitenlanders gaat alleen maar aan een paar scooterende 2 generatie rifgasten.
En ingeburgerd ja, zoals b.v. mijn vrouw. Die is hier nu 4 jaar en is al 3 jaar compleet ingeburgerd.
En ze is een buitenlandse en geen marokkaan![]()
Dat handjeschudden van Verdonk & imam dat was ook met opzet gedaan en vernederend voor deze man.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Straatterreur in de jaren dertig was er in allerlei soorten en maten. Het in het openbaar vernederen van politieke tegenstanders maakte daar onderdeel van uit.
Echt een gigantisch domme en goedkope reactie zonder enige waarde. Zegt ook veel meer over jou dan over mij. Tip: Verdiep je eens in de geschiedenis.quote:
Ludiek is het niet, en ik zou zoiets ook nooit gedaan hebben ondanks dat ik haar totaal niet mag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Arend Joustra vervolgt zijn commentaar overigens met de onderstaande tekst.
'De reacties op deze acties zijn over het algemeen gematigd. 'Ludiek' is een woord dat je vaak hoort. En de daders zijn vaak al weer op vrije voeten voor je er erg in hebtr. Waarschijnlijk speelt mee dat velen oog hebben voor de 'goede bedoelingen' van de actievoerders. Het gelijk dat in de volksvertegenwoordiging niet kon worden gehaald, mag blijkbaar buiten het parlement op deze wijze alsnog onder de aandacht worden gebracht. Maar geweld is geweld, hoe ludiek ook bedoeld.'
Het is mijn reactie op een andere reactie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nederland is niet rijk geworden door de slavenhandel. Dat is een jaren zeventig mythe waar goedgelovigen zonder historisch economisch besef wel eens intrappen.
Maar goed, dit heeft - net zoals de rest van je reactie - niets met onderwerp te maken.
hehe precies, en later joden afvoeren naar spuugkampen en de ketchupkamers in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik zie de bruinhemden van de SA al marcheren, "Die Fahne hoch" zingend, met ketchupfles in de aanslag.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Het is mijn reactie op een andere reactie.
En komop... ga je zometeen ook nog zeggen dat wij geen kolonieen hebben gehad en helemaal geen slavenhandel hebben bedreven?
En tuurlijk is daar winst op gemaakt, dat is handel en daarom hebben wij dit ook zolang gedaan.
Toen in de V.S. de slavernij officieel ten einde was hadden wij ze nog gewoon in suriname op de plantages.
Zulke lievertjes waren we niet.
Dat mag, meningen verschillen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik deel je mening niet, zelfs niet over de winstgevendheid. Open er maar een topic over.
En jij maar trots zijn op je sociale gevoel (zie je eerdere post). Misschien bedoelde je a-sociaal gevoel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
hehe precies, en later joden afvoeren naar spuugkampen en de ketchupkamers in.
Ik mag het doen, deel van mijn (verre) familie is werkelijk omgekomen in concentratiekampen. Hebben in het verzet gezeten en zijn omgekomen bij het bombardement op Rotterdam.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef Tarak het volgende:
[..]
En jij maar trots zijn op je sociale gevoel (zie je eerdere post). Misschien bedoelde je a-sociaal gevoel?
Extremisten uitzetten, prima.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef GewoneMan het volgende:
trieste zaak...
verdonk doet goed werk als het gaat om integratie. ook wil ze extremisten uitzetten.
ik geef toe het zou veel beter en sneller kunnen maar ze doet iig haar best met de middelen die ze heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |