abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:22:04 #121
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30975484
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef DarkDancer het volgende:

volgens mij word het bij de volgende verkiezingen flink slikken voor de moslimgemeenschap!
Nou inderdaad, die ene zetel van Wilders dat wordt wel wat.

Maar goed, linkse (of rechtse) extremisten, 't is allemaal één pot nat.

Die vent gewoon een half jaartje achter de tralies en doorgaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 27 september 2005 @ 16:33:43 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_30975819
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 13:49 schreef Sklasse het volgende:
Wat lul je nou misvormde bagger, ze zijn bespuugd door jouw soort... dus wat bazel je nou?
El Moumi is overigens ook door JOUW soort bespuugd
Niet door een Lama, zoveel is zeker.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_30977173
Dit doet me weer terugdenken aan toen Pim Fortuyn met een gore taart werd bekogeld. Toen zagen een heleboel mensen ook niet de ernst in van dat incident.
  dinsdag 27 september 2005 @ 17:32:20 #124
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_30977429
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Vitalogy het volgende:
Dit doet me weer terugdenken aan toen Pim Fortuyn met een gore taart werd bekogeld. Toen zagen een heleboel mensen ook niet de ernst in van dat incident.
Hoezo wat was er zo bijzonder aan die taart dan .

Ontopic: Iemand die een minister bespuugt al voor extremist uitmaken geeft opeens wel heel weinig betekenis aan de term 'extremist'. .

Hoe gaan we echte extremisten dan voortaan noemen? .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_30977513
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:32 schreef Posdnous het volgende:

[..]
Hoezo wat was er zo bijzonder aan die taart dan .
[..]
Dacht dat er uitwerpselen in zaten...
pi_30979920
Vies ventje. Ik hoop dat ze hem zeer hardhandig tegen de grond gewerkt hebben. Verder lijkt mij een langdurig verblijf in een werkkamp/ heropvoedingskamp wel geschikt voor dergelijk schorem.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:16:01 #127
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30980540
ik moest er wel stiekem om lachen
al is het natuurlijk best wel kinderachtig
don't give me that fucking bullshit
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:18:23 #128
262 Re
Kiss & Swallow
pi_30980613
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef Doderok het volgende:

[..]

Dacht dat er uitwerpselen in zaten...
goh, dan zijn het toch de uitwerpselen die hem de das hebben omgedaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_30981605
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef rutger05 het volgende:
Vies ventje. Ik hoop dat ze hem zeer hardhandig tegen de grond gewerkt hebben. Verder lijkt mij een langdurig verblijf in een werkkamp/ heropvoedingskamp wel geschikt voor dergelijk schorem.
hay adolf
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:14:55 #130
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30981949
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef DarkDancer het volgende:

[..]

arm geworden bedoel je. al die inburgeringscursussen, integratiebeleid, gevangenissen, reclassering, blijfvanmijlijf-huizen, criminaliteit, etc.

niet zo zeuren, die rifbewoners&co mochten hier komen omdat we vuilnismannen en rioolpersoneel nodig hadden en de toenmalige regering helaas voor de goedkoopste arbeidskrachten heeft gekozen en we daar nu allemaal voor boeten.
rijk geworden absoluut niet!

na jaren ingeburgerd te zijn? heb je de laatste 10 jaar in een kelder geleefd?
Buitenlanders komen niet alleen uit marokko hoor.
En rijk geworden ja, slavenhandel, indonesië, suriname, ned antillen.
Zowieso wordt met alle export aan buitenlanders verdient
Nooit aan gedacht ofnie.
Bekrompen hokjesdenkende idioten.
Jullie denken als het over buitenlanders gaat alleen maar aan een paar scooterende 2 generatie rifgasten.

En ingeburgerd ja, zoals b.v. mijn vrouw. Die is hier nu 4 jaar en is al 3 jaar compleet ingeburgerd.
En ze is een buitenlandse en geen marokkaan
  dinsdag 27 september 2005 @ 21:47:26 #131
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_30982832
Arendo Joustra van Elsevier schreef naar aanleiding van een ketchup-aanval op Verdonk in juni 2004 de onderstaande tekst in zijn hoofdredactioneel commentaar:

'De VVD-minister houdt zich bezig met immigranten, en die hebben blijkbaar een kleine schare supporters die het geweld niet schuwen. Ze proberen hun tegenstanders niet met argumenten te overtuigen, maar met angst. Ze noemen zich vaak 'antifacistisch', maar hun methode is een kopie van de straatterreur van de fascisten uit de jaren dertig.'

Deze tekst kan hij zo weer in het komende nummer neerzetten.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:20:09 #132
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30983735
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:47 schreef Dwersdriever het volgende:
Arendo Joustra van Elsevier schreef naar aanleiding van een ketchup-aanval op Verdonk in juni 2004 de onderstaande tekst in zijn hoofdredactioneel commentaar:

'De VVD-minister houdt zich bezig met immigranten, en die hebben blijkbaar een kleine schare supporters die het geweld niet schuwen. Ze proberen hun tegenstanders niet met argumenten te overtuigen, maar met angst. Ze noemen zich vaak 'antifacistisch', maar hun methode is een kopie van de straatterreur van de fascisten uit de jaren dertig.'

Deze tekst kan hij zo weer in het komende nummer neerzetten.
Dus straatterreur van fascisten uit de jaren 30 was al fietsend spugen naar mensen? of een fles ketchup leegspuiten?
Dit zijn terroristische aanslagen man
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:33:27 #133
3542 Gia
User under construction
pi_30984140
Gewoon drie maanden taakstraf.
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:48:06 #134
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_30984592
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

Dus straatterreur van fascisten uit de jaren 30 was al fietsend spugen naar mensen? of een fles ketchup leegspuiten?
Straatterreur in de jaren dertig was er in allerlei soorten en maten. Het in het openbaar vernederen van politieke tegenstanders maakte daar onderdeel van uit.

Arend Joustra vervolgt zijn commentaar overigens met de onderstaande tekst.

'De reacties op deze acties zijn over het algemeen gematigd. 'Ludiek' is een woord dat je vaak hoort. En de daders zijn vaak al weer op vrije voeten voor je er erg in hebtr. Waarschijnlijk speelt mee dat velen oog hebben voor de 'goede bedoelingen' van de actievoerders. Het gelijk dat in de volksvertegenwoordiging niet kon worden gehaald, mag blijkbaar buiten het parlement op deze wijze alsnog onder de aandacht worden gebracht. Maar geweld is geweld, hoe ludiek ook bedoeld.'
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:49:52 #135
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_30984650
quote:

[..]

Het is behoorlijk intimiderend om door wildvreemden met ketchup besmeurd te worden of bespuugd te worden.

En nee, dat is geen "part of the job", dit soort zaken zijn voor niemand "part of the job".
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_30984707
quote:
[..]
Ik zie de bruinhemden van de SA al marcheren, "Die Fahne hoch" zingend, met ketchupfles in de aanslag.
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:55:11 #137
94405 Tarak
pi_30984867
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

Buitenlanders komen niet alleen uit marokko hoor.
En rijk geworden ja, slavenhandel, indonesië, suriname, ned antillen.
Zowieso wordt met alle export aan buitenlanders verdient
Nooit aan gedacht ofnie.
Bekrompen hokjesdenkende idioten.
Jullie denken als het over buitenlanders gaat alleen maar aan een paar scooterende 2 generatie rifgasten.

En ingeburgerd ja, zoals b.v. mijn vrouw. Die is hier nu 4 jaar en is al 3 jaar compleet ingeburgerd.
En ze is een buitenlandse en geen marokkaan
Nederland is niet rijk geworden door de slavenhandel. Dat is een jaren zeventig mythe waar goedgelovigen zonder historisch economisch besef wel eens intrappen.

Maar goed, dit heeft - net zoals de rest van je reactie - niets met onderwerp te maken.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 27 september 2005 @ 22:59:08 #138
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30985022
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Straatterreur in de jaren dertig was er in allerlei soorten en maten. Het in het openbaar vernederen van politieke tegenstanders maakte daar onderdeel van uit.
Dat handjeschudden van Verdonk & imam dat was ook met opzet gedaan en vernederend voor deze man.
Verdonk weet ook heus wel dat deze kerels geen vrouw de hand schudden m.b.t. hun geloof.

Wat dat betreft had ze die kerel net zo goed in het gezicht kunnen spugen voor de kamera's.
pi_30985112
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 21:03 schreef cappp het volgende:

[..]

hay adolf
Echt een gigantisch domme en goedkope reactie zonder enige waarde. Zegt ook veel meer over jou dan over mij. Tip: Verdiep je eens in de geschiedenis.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:04:12 #140
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30985242
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Arend Joustra vervolgt zijn commentaar overigens met de onderstaande tekst.

'De reacties op deze acties zijn over het algemeen gematigd. 'Ludiek' is een woord dat je vaak hoort. En de daders zijn vaak al weer op vrije voeten voor je er erg in hebtr. Waarschijnlijk speelt mee dat velen oog hebben voor de 'goede bedoelingen' van de actievoerders. Het gelijk dat in de volksvertegenwoordiging niet kon worden gehaald, mag blijkbaar buiten het parlement op deze wijze alsnog onder de aandacht worden gebracht. Maar geweld is geweld, hoe ludiek ook bedoeld.'
Ludiek is het niet, en ik zou zoiets ook nooit gedaan hebben ondanks dat ik haar totaal niet mag.
Ik sta ook niet achter dit soort acties.
Maar om er nu gelijk een 'terroristische' aanslag van tegaan maken...
Want zo wordt er over gesproken. Vergelijkingen die nergens opslaan en veel te ver gaan.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:07:58 #141
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30985387
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef Tarak het volgende:

[..]

Nederland is niet rijk geworden door de slavenhandel. Dat is een jaren zeventig mythe waar goedgelovigen zonder historisch economisch besef wel eens intrappen.

Maar goed, dit heeft - net zoals de rest van je reactie - niets met onderwerp te maken.
Het is mijn reactie op een andere reactie.
En komop... ga je zometeen ook nog zeggen dat wij geen kolonieen hebben gehad en helemaal geen slavenhandel hebben bedreven?
En tuurlijk is daar winst op gemaakt, dat is handel en daarom hebben wij dit ook zolang gedaan.
Toen in de V.S. de slavernij officieel ten einde was hadden wij ze nog gewoon in suriname op de plantages.
Zulke lievertjes waren we niet.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:11:42 #142
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30985541
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Doderok het volgende:

[..]

Ik zie de bruinhemden van de SA al marcheren, "Die Fahne hoch" zingend, met ketchupfles in de aanslag.
hehe precies, en later joden afvoeren naar spuugkampen en de ketchupkamers in.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:12:08 #143
94405 Tarak
pi_30985565
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

Het is mijn reactie op een andere reactie.
En komop... ga je zometeen ook nog zeggen dat wij geen kolonieen hebben gehad en helemaal geen slavenhandel hebben bedreven?
En tuurlijk is daar winst op gemaakt, dat is handel en daarom hebben wij dit ook zolang gedaan.
Toen in de V.S. de slavernij officieel ten einde was hadden wij ze nog gewoon in suriname op de plantages.
Zulke lievertjes waren we niet.

Ik deel je mening niet, zelfs niet over de winstgevendheid. Open er maar een topic over.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:12:59 #144
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30985608
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Tarak het volgende:

[..]

Ik deel je mening niet, zelfs niet over de winstgevendheid. Open er maar een topic over.
Dat mag, meningen verschillen.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:13:21 #145
94405 Tarak
pi_30985628
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef Woodbridge het volgende:

[..]

hehe precies, en later joden afvoeren naar spuugkampen en de ketchupkamers in.
En jij maar trots zijn op je sociale gevoel (zie je eerdere post). Misschien bedoelde je a-sociaal gevoel?
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:18:57 #146
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30985827
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef Tarak het volgende:

[..]

En jij maar trots zijn op je sociale gevoel (zie je eerdere post). Misschien bedoelde je a-sociaal gevoel?
Ik mag het doen, deel van mijn (verre) familie is werkelijk omgekomen in concentratiekampen. Hebben in het verzet gezeten en zijn omgekomen bij het bombardement op Rotterdam.
Grootouders van beide kanten moesten de woning afstaan aan moffen. Mijn ene oma heeft een pistool op haar hoofd gekregen en door ingrijpen van mijn opa heeft ze het overleefd. Bij de andere grootouders hebben ze ff fijn door het huis geschoten, zorgd voor betere ventilatie.

Oh ja, mijn opa heeft ook nog gevochten bij de grebbelinie. (bijna vergeten)
pi_30985902
trieste zaak...

verdonk doet goed werk als het gaat om integratie. ook wil ze extremisten uitzetten.

ik geef toe het zou veel beter en sneller kunnen maar ze doet iig haar best met de middelen die ze heeft.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:21:55 #148
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30985944
Ik wilde alleen maar aangeven dat je van een mug geen olifant moet maken.
Spugen is nog steeds geen aanslag, of terrorisme of wat dan ook.
Leuk is het niet natuurlijk.
Maar ook ik ben weleens bespuugd.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:26:05 #149
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30986091
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef GewoneMan het volgende:
trieste zaak...

verdonk doet goed werk als het gaat om integratie. ook wil ze extremisten uitzetten.

ik geef toe het zou veel beter en sneller kunnen maar ze doet iig haar best met de middelen die ze heeft.
Extremisten uitzetten, prima.
Maar het voor iedereen moeilijker maken om een buitenlandse partner te hebben niet natuurlijk.
Ik ben een gewone nederlandse jongen en heb me toch een gedonder gehad omdat mijn vrouw toevallig van buiten de EU komt.
Kijk en dat hoor je niet. de kosten zijn trouwens ook nogeens gigantisch.
Dus 1 tip, word niet verliefd op een latina ofzo want dan vind je verdonk ineens niet meer zo tof.
  dinsdag 27 september 2005 @ 23:28:23 #150
110174 Woodbridge
Nunc aut Nunquam
pi_30986173
KIJK HIER MAAR EENS gewone Nederlanders en huiver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')