Nou inderdaad, die ene zetel van Wilders dat wordt wel wat.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef DarkDancer het volgende:
volgens mij word het bij de volgende verkiezingen flink slikken voor de moslimgemeenschap!
Niet door een Lama, zoveel is zeker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:49 schreef Sklasse het volgende:
Wat lul je nou misvormde bagger, ze zijn bespuugd door jouw soort... dus wat bazel je nou?
El Moumi is overigens ook door JOUW soort bespuugd
Hoezo wat was er zo bijzonder aan die taart danquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Vitalogy het volgende:
Dit doet me weer terugdenken aan toen Pim Fortuyn met een gore taart werd bekogeld. Toen zagen een heleboel mensen ook niet de ernst in van dat incident.
Dacht dat er uitwerpselen in zaten...quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hoezo wat was er zo bijzonder aan die taart dan.
[..]
goh, dan zijn het toch de uitwerpselen die hem de das hebben omgedaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef Doderok het volgende:
[..]
Dacht dat er uitwerpselen in zaten...
hay adolfquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef rutger05 het volgende:
Vies ventje. Ik hoop dat ze hem zeer hardhandig tegen de grond gewerkt hebben. Verder lijkt mij een langdurig verblijf in een werkkamp/ heropvoedingskamp wel geschikt voor dergelijk schorem.
Buitenlanders komen niet alleen uit marokko hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:08 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
arm geworden bedoel je. al die inburgeringscursussen, integratiebeleid, gevangenissen, reclassering, blijfvanmijlijf-huizen, criminaliteit, etc.
niet zo zeuren, die rifbewoners&co mochten hier komen omdat we vuilnismannen en rioolpersoneel nodig hadden en de toenmalige regering helaas voor de goedkoopste arbeidskrachten heeft gekozen en we daar nu allemaal voor boeten.
rijk geworden absoluut niet!
na jaren ingeburgerd te zijn? heb je de laatste 10 jaar in een kelder geleefd?
Dus straatterreur van fascisten uit de jaren 30 was al fietsend spugen naar mensen? of een fles ketchup leegspuiten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:47 schreef Dwersdriever het volgende:
Arendo Joustra van Elsevier schreef naar aanleiding van een ketchup-aanval op Verdonk in juni 2004 de onderstaande tekst in zijn hoofdredactioneel commentaar:
'De VVD-minister houdt zich bezig met immigranten, en die hebben blijkbaar een kleine schare supporters die het geweld niet schuwen. Ze proberen hun tegenstanders niet met argumenten te overtuigen, maar met angst. Ze noemen zich vaak 'antifacistisch', maar hun methode is een kopie van de straatterreur van de fascisten uit de jaren dertig.'
Deze tekst kan hij zo weer in het komende nummer neerzetten.
Straatterreur in de jaren dertig was er in allerlei soorten en maten. Het in het openbaar vernederen van politieke tegenstanders maakte daar onderdeel van uit.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Dus straatterreur van fascisten uit de jaren 30 was al fietsend spugen naar mensen? of een fles ketchup leegspuiten?![]()
Dit zijn terroristische aanslagen man![]()
Het is behoorlijk intimiderend om door wildvreemden met ketchup besmeurd te worden of bespuugd te worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Dus straatterreur van fascisten uit de jaren 30 was al fietsend spugen naar mensen? of een fles ketchup leegspuiten?![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:20 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Nederland is niet rijk geworden door de slavenhandel. Dat is een jaren zeventig mythe waar goedgelovigen zonder historisch economisch besef wel eens intrappen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:14 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Buitenlanders komen niet alleen uit marokko hoor.
En rijk geworden ja, slavenhandel, indonesië, suriname, ned antillen.
Zowieso wordt met alle export aan buitenlanders verdient![]()
Nooit aan gedacht ofnie.
Bekrompen hokjesdenkende idioten.
Jullie denken als het over buitenlanders gaat alleen maar aan een paar scooterende 2 generatie rifgasten.
En ingeburgerd ja, zoals b.v. mijn vrouw. Die is hier nu 4 jaar en is al 3 jaar compleet ingeburgerd.
En ze is een buitenlandse en geen marokkaan![]()
Dat handjeschudden van Verdonk & imam dat was ook met opzet gedaan en vernederend voor deze man.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Straatterreur in de jaren dertig was er in allerlei soorten en maten. Het in het openbaar vernederen van politieke tegenstanders maakte daar onderdeel van uit.
Echt een gigantisch domme en goedkope reactie zonder enige waarde. Zegt ook veel meer over jou dan over mij. Tip: Verdiep je eens in de geschiedenis.quote:
Ludiek is het niet, en ik zou zoiets ook nooit gedaan hebben ondanks dat ik haar totaal niet mag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Arend Joustra vervolgt zijn commentaar overigens met de onderstaande tekst.
'De reacties op deze acties zijn over het algemeen gematigd. 'Ludiek' is een woord dat je vaak hoort. En de daders zijn vaak al weer op vrije voeten voor je er erg in hebtr. Waarschijnlijk speelt mee dat velen oog hebben voor de 'goede bedoelingen' van de actievoerders. Het gelijk dat in de volksvertegenwoordiging niet kon worden gehaald, mag blijkbaar buiten het parlement op deze wijze alsnog onder de aandacht worden gebracht. Maar geweld is geweld, hoe ludiek ook bedoeld.'
Het is mijn reactie op een andere reactie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef Tarak het volgende:
[..]
Nederland is niet rijk geworden door de slavenhandel. Dat is een jaren zeventig mythe waar goedgelovigen zonder historisch economisch besef wel eens intrappen.
Maar goed, dit heeft - net zoals de rest van je reactie - niets met onderwerp te maken.
hehe precies, en later joden afvoeren naar spuugkampen en de ketchupkamers in.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik zie de bruinhemden van de SA al marcheren, "Die Fahne hoch" zingend, met ketchupfles in de aanslag.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
Het is mijn reactie op een andere reactie.
En komop... ga je zometeen ook nog zeggen dat wij geen kolonieen hebben gehad en helemaal geen slavenhandel hebben bedreven?
En tuurlijk is daar winst op gemaakt, dat is handel en daarom hebben wij dit ook zolang gedaan.
Toen in de V.S. de slavernij officieel ten einde was hadden wij ze nog gewoon in suriname op de plantages.
Zulke lievertjes waren we niet.
Dat mag, meningen verschillen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:12 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ik deel je mening niet, zelfs niet over de winstgevendheid. Open er maar een topic over.
En jij maar trots zijn op je sociale gevoel (zie je eerdere post). Misschien bedoelde je a-sociaal gevoel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:11 schreef Woodbridge het volgende:
[..]
hehe precies, en later joden afvoeren naar spuugkampen en de ketchupkamers in.
Ik mag het doen, deel van mijn (verre) familie is werkelijk omgekomen in concentratiekampen. Hebben in het verzet gezeten en zijn omgekomen bij het bombardement op Rotterdam.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:13 schreef Tarak het volgende:
[..]
En jij maar trots zijn op je sociale gevoel (zie je eerdere post). Misschien bedoelde je a-sociaal gevoel?
Extremisten uitzetten, prima.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:20 schreef GewoneMan het volgende:
trieste zaak...
verdonk doet goed werk als het gaat om integratie. ook wil ze extremisten uitzetten.
ik geef toe het zou veel beter en sneller kunnen maar ze doet iig haar best met de middelen die ze heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |