Het werkt wel.quote:
Je zal geen zak vinden...quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:43 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Klopt heb ff gegoogled op ingrid Hofland
Geen Wicki de Vicking in the OP meerquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:42 schreef APK het volgende:
Pindakaas en uien.![]()
Ik weet het wel, meer alcohol aub!![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef harrie1 het volgende:
deze is speciaal voor tanja
[afbeelding]
Ik blijf tot 2 en dan ga ik oook nokken!quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef pinkplatinum het volgende:
Nou ik hou ermee op.. een sjankwal gesprek om 1:45 kan ik echt nier hebben..
Trusten!
Britneyquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef harrie1 het volgende:
deze is speciaal voor tanja
[afbeelding]
kei goed, hopenlijk houd ze het vol.quote:
Haha... en dan nog eeeeeven kijken....quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:47 schreef Bocaj het volgende:
Ik blijf tot 2 en dan ga ik oook nokken!
Yep marcel van damsik ofzoietsquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:47 schreef svann het volgende:
Marcel, was dat niet de ex van Dido?
ZZZZZZZZZZZZ Zeker een klote vlieg!
Het is een schande!quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:45 schreef BBscanner het volgende:
Geen Wicki de Vicking in the OP meer![]()
Ik luister nu via stream 2 en ben die klote vlieg kwijtquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:47 schreef svann het volgende:
Marcel, was dat niet de ex van Dido?
ZZZZZZZZZZZZ Zeker een klote vlieg!
Je wordt geDDOSt door kutmarokkanen.quote:
whhaaaaaaattquote:
Ze moeten de merknaam Dido registreren als slaapmiddel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:48 schreef svann het volgende:
Haha... en dan nog eeeeeven kijken....
kijk das pas lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:50 schreef harrie1 het volgende:
[..]
biertuh voor allemaal
[afbeelding]
Dat zal je over een paar weken dan toch anders moeten oplossen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:51 schreef APK het volgende:
Ze moeten de merknaam Dido registreren als slaapmiddel.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Je wordt geDDOSt door kutmarokkanen.![]()
GNA GNA GNA GNA GNA GNA!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:54 schreef Pinball het volgende:
Meen je dat nou? Wat leuk! Echt waar? Bedankt!
Done.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:52 schreef BBscanner het volgende:
@ APK pas ff de OP aan wil je
Hier Wickie![]()
[afbeelding]
Zwavelzuur lijkt mij een prima oplossing voor Didoquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:54 schreef svann het volgende:
Dat zal je over een paar weken dan toch anders moeten oplossen.
Nee, ze kruipt alleen 3X per dag bij elke man op schoot om zichzelf niet op de nominatiebank te zien maar práten?? Neeeeeeeee, écht niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:56 schreef APK het volgende:
Oeh, Dido wil niet op spreekuur bij Rob.![]()
Nee, maar ze laat zich wel even halfnaakt door hem 'masseren'.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:57 schreef BBscanner het volgende:
Dido komt niet op gesprek bij Psycho Rob! Puntje voor Dido!
Je vergeet de Bijlmerramp, heb ik ook minstens als drie keer voorbij horen komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:58 schreef BBscanner het volgende:
Dido; Hij praat met iedereen maar hij praat zelf niet.
Heb je dan nog nooit over zijn Been, armoede, voetbal carriere gehoord... dan mis je dus echt wat hoor.![]()
Hoop dat hij eindelijk met zijn verwaande gedrag de lul is!quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:01 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Rob waanzinnig de lul gaat zijn bij de volgende nominatieronde.![]()
Dat gaat wel snel bij jou dan. Bij mij zal ze dan eerst een stuk of 100 mensen van een geweldadige dood moeten redden ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:01 schreef bloodymary het volgende:
He, Dido stijgt ineens in mijn achting!![]()
Dido had toch last van rugpijn? Of heb ik weer wat gemist.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido heeft bij aandacht ineens geen last meer van haar hoofdpijn
Ze liet hem gewoon zijn vingers door haar nauwelijks aanwezige bilnaad glijden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar ze laat zich wel even halfnaakt door hem 'masseren'.
Dag puntjes van Dido![]()
Als daar maar geen Rob of Chantal tussen zitten, anders telt het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat wel snel bij jou dan. Bij mij zal ze dan eerst een stuk of 100 mensen van een geweldadige dood moeten redden ofzo.
Als ze Chantal en Rob over het hoofd ziet bij het redden mag ze stoppen bij 10quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat wel snel bij jou dan. Bij mij zal ze dan eerst een stuk of 100 mensen van een geweldadige dood moeten redden ofzo.
Volwassenen is zelfs niet eens genoeg. Het moeten al wel bijna verhongerende, met het hiv virus besmette babies zijn wil ik mijn mening veranderen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als daar maar geen Rob of Chantal tussen zitten, anders telt het niet![]()
Roddelen doet wonderen bij pijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Rugpijn dan... maar daar merk ik ook niks meer van... ze kijkt niet zo saggo meer
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft haar sessie met Rob toch geholpenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Rugpijn dan... maar daar merk ik ook niks meer van... ze kijkt niet zo saggo meer
hahahaha je was iets snellerquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als daar maar geen Rob of Chantal tussen zitten, anders telt het niet![]()
Alleen maar bewoners afzeiken kan ook voldoening schenken hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Misschien komt het omdat ik niemand echt leuk vind en nu krampachtig op zoek ben naar iemand waar ik voor kan gaan.
![]()
Dat heb ik nou ook. Ik haat ze bijna allemaal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:07 schreef bloodymary het volgende:
Misschien komt het omdat ik niemand echt leuk vind en nu krampachtig op zoek ben naar iemand waar ik voor kan gaan.![]()
Ik zou maar met 2 kunnen omgaan in het dagelijkse leven en dat zijn Roel en Ralph.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Ik haat ze bijna allemaal.
De paar uitzonderingen zijn echt té suf of duimen.![]()
En ze slapen al.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:09 schreef Pinball het volgende:
De paar uitzonderingen zijn echt té suf of duimen.![]()
De moeder van d;r ex had een handeltje met leuke merkleertjesquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
En ze slapen al.
Dido zou ik graag met een honkbalknuppel te lijf gaan.
Heel zielig allemaal, over die ex, maar ik krijg bulten van dat mens.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:14 schreef scanman01 het volgende:
Marcel had de ex moeten zijn. Niet Ralph
Dat bedacht ik dus ook alquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:16 schreef svann het volgende:
[..]
Een veel versere ex, veel smeuiger!
Ik ook! Wil dat arogante bekkie dan wel is zien van hem! Hoop echt zo dat Hummie de politie opdracht afkeurd en de Rook Politie nomineerd!quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat Rob de volgende keer te horen krijgt dat hij genomineerd is![]()
![]()
Wat nu dus te koop staat op Funda voor 179.000quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:18 schreef Loedertje het volgende:
Ah...daarom heeft ze hem alles vergeven !
Hij betaald alles voor haar en ze hoeft helemaal niets te betalen ivm haar (hun) huis.
Zou ook wel leuk zijn maar nog veel leuker is het als hij op de bank komt te zitten door stemmen van de medebewoners want dat ziet hij echt niet aankomenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:19 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ik ook! Wil dat arogante bekkie dan wel is zien van hem! Hoop echt zo dat Hummie de politie opdracht afkeurd en de Rook Politie nomineerd!
Dan vergeef ik haar wat betreft het voortrekken van Tanja
Linkje ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat nu dus te koop staat op Funda voor 179.000![]()
![]()
![]()
Ben al aan het zoeken, we hebben het een paar weken geleden hier al over gehad en alle foto's bekeken, ben zo terug!quote:
Ik heb al een keer een link gevonden maar die deed het niet en kon het ook niet vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben al aan het zoeken, we hebben het een paar weken geleden hier al over gehad en alle foto's bekeken, ben zo terug!![]()
DidoosDoosquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:25 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Ik heb al een keer een link gevonden maar die deed het niet en kon het ook niet vinden![]()
Ik hoop dat je hem vindt
Sorry!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
ja, lekker.. hele pagina fucked up
Wat al meteen de laatste post, dus niets aan de handquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry!!Even snel door posten en dan zijn we deze pagina kwijt
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat al meteen de laatste post, dus niets aan de hand
Zag het niet niet goed. Ralph slaapt zo te zien, dus die was het waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
was dat Rob die om de deur keek?
Duidelijk iemand die niet uit Haarlem of omgeving komtquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:29 schreef Coraatje het volgende:
leuk huisje hoor
Alles moest en zou op hetzelfde plekje staan bij haar exquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:29 schreef Loedertje het volgende:
Leuke koelkast maar voor de rest een beetje een propperig huisje.
Sneller dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat al meteen de laatste post, dus niets aan de hand
Jezus, wat een foute tent.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
DidoosDoos
Mocht de link niet werken kan je het adres en postcode gebruiken:
Vooruitgangstraat 19 C
2032RG Haarlem
¤ 179.500 k.k.
Wat lief dat je dat zegtquote:
Ze zal zich nu wel een beetje thuis voelen toch?quote:
Ik wilde de lay-out nog effe verkutten met die quote, maar dat werkt niet.quote:
hij heeft het ook in 1 pagina staan die asoquote:
Maar dan heb je uitzicht over zee? Hier zit je in een stukje nieuwbouw in een (wat wij hier noemen) palenpest buurtquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
nee maar was er ook niet van plan heen te gaan ik kom uit katwijk en hier betaal je veel meer voor een appartement
Niet?quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wilde de lay-out nog effe verkutten met die quote, maar dat werkt niet.
En weer een paginaquote:
Ze schijnt uit Heemstede te komen en dan ga je later daar wonenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zal zich nu wel een beetje thuis voelen toch?
nee dan heb je geen uitzicht op zee , je betaald gewoon heel erg veel om in een badplaats te mogen wonenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar dan heb je uitzicht over zee? Hier zit je in een stukje nieuwbouw in een (wat wij hier noemen) palenpest buurt![]()
Alles is verzakt, Nederlands spreken is niet nodig (doet bijna niemand daar) je kan je auto nergens kwijt enz. kortom een buurt waar je de deur van je auto op slot doet als je er doorheen moet rijden![]()
Lijkt Haarlem welquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:40 schreef Coraatje het volgende:
[..]
nee dan heb je geen uitzicht op zee , je betaald gewoon heel erg veel om in een badplaats te mogen wonen, en kwa parkeren dat moet je is hier gaan proberen met het hoogseisoen als de toeristen er zijn
Van Dido was het dacht ikquote:
Het huis van Dido en haar ex wat te koop staat (al een tijdje)quote:
hier nog niet echt heb ik het idee kom de wit zwarte kentekens nog steeds tegen ,maar wel in mindere aantallenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt Haarlem welHet is hier onbetaalbaar geworden
![]()
Ben blij dat wij nergens last van hebben![]()
Gelukkig is het seizoen nu afgelopen![]()
Dat zal wel het hele jaar zo zijn? Ze blijven het leuk vinden om kuilen te gravenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hier nog niet echt heb ik het idee kom de wit zwarte kentekens nog steeds tegen ,maar wel in mindere aantallen
jah zoiets maja alles went,ook datquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat zal wel het hele jaar zo zijn? Ze blijven het leuk vinden om kuilen te graven![]()
Heb 15 jaar in Noordwijk gewoond zelfde probleem met die moffen! Blijft leuk om ze de verkeerde kant op te sturen als ze de weg naar zee vragenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:44 schreef Coraatje het volgende:
[..]
hier nog niet echt heb ik het idee kom de wit zwarte kentekens nog steeds tegen ,maar wel in mindere aantallen
Met FireFox loopt 'ie een beetje naar rechts, maar dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:47 schreef Bluezz het volgende:
Fuckin shit.
Mot ik die link even repareren of hebben jullie er geen last van?
Het ziet er erg rustig uit nu, zou slimmer zijn om er nu mee te stoppen maar dat zal wel nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:33 schreef BBscanner het volgende:
Heb wel zo'n idee dat Rob nu extra alert is vannacht. Hoop dat Roel een beetje slim is en zijn laatste peuk voorzichtig oprookt of niet.
dat ook jah hahahahquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb 15 jaar in Noordwijk gewoond zelfde probleem met die moffen! Blijft leuk om ze de verkeerde kant op te sturen als ze de weg naar zee vragen![]()
Dat quoten naar je post is alleen wat lastiger!quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:48 schreef APK het volgende:
[..]
Met FireFox loopt 'ie een beetje naar rechts, maar dat is geen probleem.
Alles went, zelfs een Duitserquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:47 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah zoiets maja alles went,ook dat
wat was linda nou aan het vertellen in der slaap dan?
Het roken van Roel heeft niks met een eventueele nominatie van de Rook Polizei te maken, tochquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:49 schreef KRIBBET het volgende:
Rob is dan nog in zijn remslaap dus misschien heeft hij de kans om zijn laatste peuk van 500 euro op te roken(en dan mag Rob donderdag op de bank
)
quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb 15 jaar in Noordwijk gewoond zelfde probleem met die moffen! Blijft leuk om ze de verkeerde kant op te sturen als ze de weg naar zee vragen![]()
Straks nog een keer als de Fokkers die de standaard instellingen van 50 posts per pagina gebruiken weer een pagina verder zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:50 schreef BBscanner het volgende:
Dat quoten naar je post is alleen wat lastiger!![]()
Lieske heeft ook nooit echt gezegd wat er aan de hand was en Rob weet voor 99% zeker dat het Roel was die aan het roken was en dat zou in mijn ogen ook genoeg moeten zijn voor een nominatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Het roken van Roel heeft niks met een eventueele nominatie van de Rook Polizei te maken, toch
dat is onduidelijk want die rp is neer gezegt om roel te betrappen dus zou het wel invloed moeten hebben ,ik heb eerder al gevraagd of je de live uitzending niet nog een keer kon zien ergens om nog is te horen hoe die opdracht nu inmekaar steekt ,maar daar had niemand op gereageerd ,dus denk niet dat dat kanquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Het roken van Roel heeft niks met een eventueele nominatie van de Rook Polizei te maken, toch
Nu dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Straks nog een keer als de Fokkers die de standaard instellingen van 50 posts per pagina gebruiken weer een pagina verder zijn.
Zoals ik het begrijp alleen als ze hem pakken en niet meldenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
'Wo ist die Bahnhof' van Koot & de Bie zegmaar!quote:
Lieske zei dat ze een opdracht had, Roel heeft -voor zover ik weet- niks gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lieske heeft ook nooit echt gezegd wat er aan de hand was en Rob weet voor 99% zeker dat het Roel was die aan het roken was en dat zou in mijn ogen ook genoeg moeten zijn voor een nominatie![]()
![]()
En die alles in 1 pagina hebben krijgen hem dan ook weer kadoquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Straks nog een keer als de Fokkers die de standaard instellingen van 50 posts per pagina gebruiken weer een pagina verder zijn.
Die had ik toch voor een hele week gekregen of was het een "dag" prijsquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
'Wo ist die Bahnhof' van Koot & de Bie zegmaar!
(heb volgens mij nu zelf recht op de offtopic bokaal)
ik dus mm geen jankend smilie te vinden ....quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
In dit topic staat de weekopdrachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is onduidelijk want die rp is neer gezegt om roel te betrappen dus zou het wel invloed moeten hebben ,ik heb eerder al gevraagd of je de live uitzending niet nog een keer kon zien ergens om nog is te horen hoe die opdracht nu inmekaar steekt ,maar daar had niemand op gereageerd ,dus denk niet dat dat kan![]()
Het huis van Dido!quote:
Volgens mij zei ze dat ze met een dilemma zat, meer nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Lieske zei dat ze een opdracht had, Roel heeft -voor zover ik weet- niks gezegd.![]()
Volgens mij ook als de RP laks heeft opgetreden. Dat hebben ze zeker IMO geen nachtwacht etc. Dus hoop echt dat Hummie de 3 op de bank zetquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:56 schreef svann het volgende:
Nee, ze moeten Roel echt betrappen.
Een ernstig vermoeden is niet genoeg.
Alleen als iemand betrapt is, en dat wordt verzwegen, komt de RP op de bank.
Leuk afscheidscadeautje van haar ex zegquote:
Heel erg jammerquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:56 schreef svann het volgende:
Nee, ze moeten Roel echt betrappen.
Een ernstig vermoeden is niet genoeg.
Alleen als iemand betrapt is, en dat wordt verzwegen, komt de RP op de bank.
Dat is Ralph die kan ze peuk blussen als de RP er aan komtquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:02 schreef Loedertje het volgende:
Roel gaat roken !
(die naast 'm ziet 't !!! Die's ook wakker)
Dat is toch Mennoquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:02 schreef Loedertje het volgende:
Roel gaat roken !
(die naast 'm ziet 't !!! Die's ook wakker)
Heb er geen last van hoor met Firefox 1.07quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij een bug in de software ofzo.
WIL CORAATJE NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN.quote:
WAAR ??????? die moet op 1 been dus dan is die peuk al opquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:02 schreef Kimske het volgende:
jaaah en Rob heb t door!
lolquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
WIL CORAATJE NAAR DE DAGBOEKKAMER KOMEN.
Arcee is in dienst getreden bij BB: 20,5 isquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:03 schreef Coraatje het volgende:
hij mag nu nog maar een halve toch? hij zat toch al aan de 19,5?
Volgens mij ook. Dus als ze nu niet ingrijpen en Roel stopt hierna horen ze imo op de bankquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:00 schreef BBscanner het volgende:
Volgens mij ook als de RP laks heeft opgetreden. Dat hebben ze zeker IMO geen nachtwacht etc. Dus hoop echt dat Hummie de 3 op de bank zet![]()
![]()
![]()
Morgen gaat ze pas koken voor Tanjaquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:04 schreef Bluezz het volgende:
Nou hoor
Wat heeft Lindaatje eigenlijk gekookt voor Tanjaatje.
En heeft ze de helft ook weggepleurt?
Linda heeft het vanuit de pan gelijk in de vuilnisbak moeten gooien, waarom een bord vies makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:04 schreef Bluezz het volgende:
Nou hoor
Wat heeft Lindaatje eigenlijk gekookt voor Tanjaatje.
En heeft ze de helft ook weggepleurt?
Begint wel een beetje dagelijks ritueel te worden voor hem! Straks gaat Roel volgende week ook elke keer een uitje eten na een peukquote:
In dat geval was de opdracht zeker max 2 pakjes geweest.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:06 schreef svann het volgende:
[..]
Arcee is in dienst getreden bij BB: 20,5 is afgekeurd, opdracht mislukt.
Humorquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:08 schreef PC eend het volgende:
En dan geven ze hem nu een WIL ROEL Z"N ZENDER CHECKEN
Waar???quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:08 schreef Loedertje het volgende:
Van wie is die rare schaduw elke keer
quote:
* Coraatje zag hem ook stat iemand binnen volgens mij ???quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:08 schreef Loedertje het volgende:
Van wie is die rare schaduw elke keer
Ze lezen meequote:Op dinsdag 27 september 2005 03:10 schreef Kimske het volgende:
lekker slim om voor t raam te gaan zitten..
Kan ie de gang in de gaten houden + binnen licht buiten donker! Ze zien hem niet zo snel!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:10 schreef Kimske het volgende:
lekker slim om voor t raam te gaan zitten..
Vaag hè?quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:11 schreef Coraatje het volgende:
[..]
* Coraatje zag hem ook stat iemand binnen volgens mij ???![]()
Het was toch nummer 19.quote:
Wel aardig van Talpa dat we beelden van de slaapkamer te zien krijgen (met 3 minuten vertragingquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:14 schreef BBscanner het volgende:
Dacht dat ik Rob hoorde..... schrok me rot![]()
![]()
Hier ook.quote:
Ik rook niet, maar ik zou er spontaan van roken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier ook.
ik rook er gewoon 2 met hem mee
vraag me af of die rieten dingen buiten of binnen staan ,want als ze binnen staan, filmen ze dus roel van binnen uit ,ik zie ze buiten niet staan namelijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:12 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Vaag hè?
(of was het de spiegeling van Roel zelf in het raam waar men op inzoomde?)
Gewoon over de schuttig gooien, de bewaker loopt tegewoordig met een helmpje op als Roel naar buiten gaatquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, hij moet niet vergeten de peuk in zijn zak te stoppen.
't zijn hologrammen, niets is wat het lijktquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:18 schreef Coraatje het volgende:
[..]
vraag me af of die rieten dingen buiten of binnen staan ,want als ze binnen staan, filmen ze dus roel van binnen uit ,ik zie ze buiten niet staan namelijk
Dat heeft hij wel aangegeven (heb ik ergens gelezen) maar voor 10.000 euro kan je het wel volhoudenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
damn![]()
hoop toch echt dat ie hierna stopt hoor.
dat zegt ie net zelf ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel aangegeven (heb ik ergens gelezen) maar voor 10.000 euro kan je het wel volhouden![]()
"Het enige wat me nu nog rest is twee dagen niet roken.. dat is echt een fockin' fluitje van een cent als je tienduizend euro hebt gewonnen"quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:21 schreef svann het volgende:
En dan nu de *skronsj*
Hij zegt iets over 10.000 euro, (en de laatste die hij bewaart?)
Lijkt me niet zo slim!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:21 schreef svann het volgende:
En dan nu de *skronsj*
Hij zegt iets over 10.000 euro, (en de laatste die hij bewaart?)
Op het moment van "invoeren" kwam hij er nog een keer mee, hij zal toch niet mee lezenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nu naar de herenslaapkamer gaan --> Joost & Rob dikke uien-zoen geven
quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nu naar de herenslaapkamer gaan --> Joost & Rob dikke uien-zoen geven
moah ik zou hem ook bewaren en ater inlijsten, toch een peukie met waarde van 10.000 en als ze hem morgen vinden kan hij toch als excuus geven dat hij daar aan snuift als hij nicotine behoefte heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo slim!!Ze zullen morgen wel de jassen moeten wassen ofzo
![]()
Maar ja, ze hebben hem niet betrapt en hij zal die peuk wel onder de neus van de rookpolitie houden op donderdagavond![]()
![]()
What a man!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:22 schreef Rica het volgende:
[..]
"Het enige wat me nu nog rest is twee dagen niet roken.. dat is echt een fockin' fluitje van een cent als je tienduizend euro hebt gewonnen"![]()
En als ze hem vinden zullen ze wel denken: Ach het is Roelquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:25 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moah ik zou hem ook bewaren en ater inlijsten, toch een peukie met waarde van 10.000 en als ze hem morgen vinden kan hij toch als excuus geven dat hij daar aan snuift als hij nicotine behoefte heeft
Ik zie Tanja dat toch ook niet doen nu ze allemaal smeergeld van BB heeft aangenomen....quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:22 schreef Rica het volgende:
[..]
"Het enige wat me nu nog rest is twee dagen niet roken.. dat is echt een fockin' fluitje van een cent als je tienduizend euro hebt gewonnen"![]()
jah zoiets zal me ook weer niet verbazen ...roel het {B}engeltjequote:Op dinsdag 27 september 2005 03:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En als ze hem vinden zullen ze wel denken: Ach het is RoelDie doet zoiets niet
![]()
Had niet verwacht dat hij vanavond het weer zou proberen met die RP zo in zijn nek maar ben blij dat ik toch nog even ben blijven zittenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:22 schreef Rica het volgende:
[..]
Maar Rob niet, die vertrouwde hem voor 100%quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:28 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah zoiets zal me ook weer niet verbazen ...roel het {B}engeltje
vooral Rob's gezichtquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:30 schreef golfer het volgende:
Hij heeft er wel voor moeten afzien, door zo lang op te blijven elke nacht, maar diep respect voor hem dat het hem gelukt is.![]()
En ik verheug me nu al op de beelden van de live-uitzending van a.s. donderdag waarin dit aan de rest van de bewoners worst vertoont.
Hij heeft het vanmiddag al uit gegevenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:28 schreef Bluezz het volgende:
Hij zit er echt zo bij nu van.
Wauw wat ga ik doen met 10 duizend fucking BB euries
En hij speelt het zo goed.
Alsof ie weet dat wij kijken
Kan me niet genoeg daarop verheugen.quote:
Met het laatste opgerookte peukje voor zijn neusquote:
hij heeft 2 hele op jah ,ik hoop ook dat ze daar niet over gaan vallenquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:32 schreef Stereotomy het volgende:
Vraagje: die 19,5ste sigaret toen in de douche, heeft hij er nu een halve extra bij opgerookt?
Hummie heeft der best gedaan en gezegd dat ze op hem moesten letten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:29 schreef style het volgende:
Super gedaan Roel!
Ik had gedacht dat de RP iets oplettender zou zijn vannacht.
Rob zal het begrijpen, die is zelf ook niet vies van snel geld verdienen .quote:
~quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hummie heeft der best gedaan en gezegd dat ze op hem moesten letten.
Maar er is geen beweging in te krijgen
Roel speelt al de meeste spelletjes met missies in het huis, die weet niet beter (en is niet zo labiel als Lieske dus die 10.000 zijn in de knipquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:33 schreef BBscanner het volgende:
Hij moet alleen nog wel zn smoel houden erover en niet zo dom als gansje Lieske er over gaan ouwehoeren!
Geen enkele heterdaad en dát stond in de voorwaarden .quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:34 schreef BBscanner het volgende:
[..]
~
Dat betekent LAKS gedrag der RP ofwel genomineerd!![]()
![]()
![]()
nee wie wel ,maar als dat betekend dat rob genomineerd staat weet ik niet of hij het nog wel zo leuk vind maar ze zouden alelen genomeerd gaan staan als ze iemand betrapte en het niet melde ,das dan weer een beetje jammerquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Rob zal het begrijpen, die is zelf ook niet vies van snel geld verdienen .
Sanctie voor de RP. Nominatie!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hummie heeft der best gedaan en gezegd dat ze op hem moesten letten.
Maar er is geen beweging in te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |