"Het enige wat me nu nog rest is twee dagen niet roken.. dat is echt een fockin' fluitje van een cent als je tienduizend euro hebt gewonnen"quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:21 schreef svann het volgende:
En dan nu de *skronsj*
Hij zegt iets over 10.000 euro, (en de laatste die hij bewaart?)
Lijkt me niet zo slim!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:21 schreef svann het volgende:
En dan nu de *skronsj*
Hij zegt iets over 10.000 euro, (en de laatste die hij bewaart?)
Op het moment van "invoeren" kwam hij er nog een keer mee, hij zal toch niet mee lezenquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nu naar de herenslaapkamer gaan --> Joost & Rob dikke uien-zoen geven
quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:23 schreef Stereotomy het volgende:
Nu naar de herenslaapkamer gaan --> Joost & Rob dikke uien-zoen geven
moah ik zou hem ook bewaren en ater inlijsten, toch een peukie met waarde van 10.000 en als ze hem morgen vinden kan hij toch als excuus geven dat hij daar aan snuift als hij nicotine behoefte heeftquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo slim!!Ze zullen morgen wel de jassen moeten wassen ofzo
![]()
Maar ja, ze hebben hem niet betrapt en hij zal die peuk wel onder de neus van de rookpolitie houden op donderdagavond![]()
![]()
What a man!quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:22 schreef Rica het volgende:
[..]
"Het enige wat me nu nog rest is twee dagen niet roken.. dat is echt een fockin' fluitje van een cent als je tienduizend euro hebt gewonnen"![]()
En als ze hem vinden zullen ze wel denken: Ach het is Roelquote:Op dinsdag 27 september 2005 03:25 schreef Coraatje het volgende:
[..]
moah ik zou hem ook bewaren en ater inlijsten, toch een peukie met waarde van 10.000 en als ze hem morgen vinden kan hij toch als excuus geven dat hij daar aan snuift als hij nicotine behoefte heeft
Ik zie Tanja dat toch ook niet doen nu ze allemaal smeergeld van BB heeft aangenomen....quote:Op dinsdag 27 september 2005 03:22 schreef Rica het volgende:
[..]
"Het enige wat me nu nog rest is twee dagen niet roken.. dat is echt een fockin' fluitje van een cent als je tienduizend euro hebt gewonnen"![]()
jah zoiets zal me ook weer niet verbazen ...roel het {B}engeltjequote:Op dinsdag 27 september 2005 03:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En als ze hem vinden zullen ze wel denken: Ach het is RoelDie doet zoiets niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |