Straks nog een keer als de Fokkers die de standaard instellingen van 50 posts per pagina gebruiken weer een pagina verder zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:50 schreef BBscanner het volgende:
Dat quoten naar je post is alleen wat lastiger!![]()

Lieske heeft ook nooit echt gezegd wat er aan de hand was en Rob weet voor 99% zeker dat het Roel was die aan het roken was en dat zou in mijn ogen ook genoeg moeten zijn voor een nominatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Het roken van Roel heeft niks met een eventueele nominatie van de Rook Polizei te maken, toch

dat is onduidelijk want die rp is neer gezegt om roel te betrappen dus zou het wel invloed moeten hebben ,ik heb eerder al gevraagd of je de live uitzending niet nog een keer kon zien ergens om nog is te horen hoe die opdracht nu inmekaar steekt ,maar daar had niemand op gereageerd ,dus denk niet dat dat kanquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Het roken van Roel heeft niks met een eventueele nominatie van de Rook Polizei te maken, toch

Nu dusquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Straks nog een keer als de Fokkers die de standaard instellingen van 50 posts per pagina gebruiken weer een pagina verder zijn.

Zoals ik het begrijp alleen als ze hem pakken en niet meldenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]

'Wo ist die Bahnhof' van Koot & de Bie zegmaar!quote:

Lieske zei dat ze een opdracht had, Roel heeft -voor zover ik weet- niks gezegd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:53 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Lieske heeft ook nooit echt gezegd wat er aan de hand was en Rob weet voor 99% zeker dat het Roel was die aan het roken was en dat zou in mijn ogen ook genoeg moeten zijn voor een nominatie![]()
![]()

En die alles in 1 pagina hebben krijgen hem dan ook weer kadoquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Straks nog een keer als de Fokkers die de standaard instellingen van 50 posts per pagina gebruiken weer een pagina verder zijn.

Die had ik toch voor een hele week gekregen of was het een "dag" prijsquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:54 schreef BBscanner het volgende:
[..]
'Wo ist die Bahnhof' van Koot & de Bie zegmaar!
(heb volgens mij nu zelf recht op de offtopic bokaal)

ik dus mm geen jankend smilie te vinden ....quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]

In dit topic staat de weekopdrachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:54 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is onduidelijk want die rp is neer gezegt om roel te betrappen dus zou het wel invloed moeten hebben ,ik heb eerder al gevraagd of je de live uitzending niet nog een keer kon zien ergens om nog is te horen hoe die opdracht nu inmekaar steekt ,maar daar had niemand op gereageerd ,dus denk niet dat dat kan![]()

Het huis van Dido!quote:

Volgens mij zei ze dat ze met een dilemma zat, meer nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Lieske zei dat ze een opdracht had, Roel heeft -voor zover ik weet- niks gezegd.![]()

Volgens mij ook als de RP laks heeft opgetreden. Dat hebben ze zeker IMO geen nachtwacht etc. Dus hoop echt dat Hummie de 3 op de bank zetquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:56 schreef svann het volgende:
Nee, ze moeten Roel echt betrappen.
Een ernstig vermoeden is niet genoeg.
Alleen als iemand betrapt is, en dat wordt verzwegen, komt de RP op de bank.

Leuk afscheidscadeautje van haar ex zegquote:

Heel erg jammerquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:56 schreef svann het volgende:
Nee, ze moeten Roel echt betrappen.
Een ernstig vermoeden is niet genoeg.
Alleen als iemand betrapt is, en dat wordt verzwegen, komt de RP op de bank.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |