Hoop dat hij eindelijk met zijn verwaande gedrag de lul is!quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:01 schreef APK het volgende:
Ik denk dat Rob waanzinnig de lul gaat zijn bij de volgende nominatieronde.![]()
Dat gaat wel snel bij jou dan. Bij mij zal ze dan eerst een stuk of 100 mensen van een geweldadige dood moeten redden ofzo.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:01 schreef bloodymary het volgende:
He, Dido stijgt ineens in mijn achting!![]()
Dido had toch last van rugpijn? Of heb ik weer wat gemist.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
Dido heeft bij aandacht ineens geen last meer van haar hoofdpijn
Ze liet hem gewoon zijn vingers door haar nauwelijks aanwezige bilnaad glijden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, maar ze laat zich wel even halfnaakt door hem 'masseren'.
Dag puntjes van Dido![]()
Als daar maar geen Rob of Chantal tussen zitten, anders telt het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
Dat gaat wel snel bij jou dan. Bij mij zal ze dan eerst een stuk of 100 mensen van een geweldadige dood moeten redden ofzo.
Als ze Chantal en Rob over het hoofd ziet bij het redden mag ze stoppen bij 10quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat wel snel bij jou dan. Bij mij zal ze dan eerst een stuk of 100 mensen van een geweldadige dood moeten redden ofzo.
Volwassenen is zelfs niet eens genoeg. Het moeten al wel bijna verhongerende, met het hiv virus besmette babies zijn wil ik mijn mening veranderen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als daar maar geen Rob of Chantal tussen zitten, anders telt het niet![]()
Roddelen doet wonderen bij pijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Rugpijn dan... maar daar merk ik ook niks meer van... ze kijkt niet zo saggo meer
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk inquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft haar sessie met Rob toch geholpenquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Rugpijn dan... maar daar merk ik ook niks meer van... ze kijkt niet zo saggo meer
hahahaha je was iets snellerquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Als daar maar geen Rob of Chantal tussen zitten, anders telt het niet![]()
Alleen maar bewoners afzeiken kan ook voldoening schenken hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:07 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Misschien komt het omdat ik niemand echt leuk vind en nu krampachtig op zoek ben naar iemand waar ik voor kan gaan.
![]()
Dat heb ik nou ook. Ik haat ze bijna allemaal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:07 schreef bloodymary het volgende:
Misschien komt het omdat ik niemand echt leuk vind en nu krampachtig op zoek ben naar iemand waar ik voor kan gaan.![]()
Ik zou maar met 2 kunnen omgaan in het dagelijkse leven en dat zijn Roel en Ralph.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:09 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Ik haat ze bijna allemaal.
De paar uitzonderingen zijn echt té suf of duimen.![]()
En ze slapen al.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:09 schreef Pinball het volgende:
De paar uitzonderingen zijn echt té suf of duimen.![]()
De moeder van d;r ex had een handeltje met leuke merkleertjesquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
En ze slapen al.
Dido zou ik graag met een honkbalknuppel te lijf gaan.
Heel zielig allemaal, over die ex, maar ik krijg bulten van dat mens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |