Sorry!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:27 schreef scanman01 het volgende:
ja, lekker.. hele pagina fucked up
Wat al meteen de laatste post, dus niets aan de handquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:28 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Sorry!!Even snel door posten en dan zijn we deze pagina kwijt
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat al meteen de laatste post, dus niets aan de hand
Zag het niet niet goed. Ralph slaapt zo te zien, dus die was het waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:25 schreef avonne het volgende:
was dat Rob die om de deur keek?
Duidelijk iemand die niet uit Haarlem of omgeving komtquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:29 schreef Coraatje het volgende:
leuk huisje hoor
Alles moest en zou op hetzelfde plekje staan bij haar exquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:29 schreef Loedertje het volgende:
Leuke koelkast maar voor de rest een beetje een propperig huisje.
Sneller dan ik had verwachtquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat al meteen de laatste post, dus niets aan de hand
Jezus, wat een foute tent.quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
DidoosDoos
Mocht de link niet werken kan je het adres en postcode gebruiken:
Vooruitgangstraat 19 C
2032RG Haarlem
¤ 179.500 k.k.
Wat lief dat je dat zegtquote:
Ze zal zich nu wel een beetje thuis voelen toch?quote:
Ik wilde de lay-out nog effe verkutten met die quote, maar dat werkt niet.quote:
hij heeft het ook in 1 pagina staan die asoquote:
Maar dan heb je uitzicht over zee? Hier zit je in een stukje nieuwbouw in een (wat wij hier noemen) palenpest buurtquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
nee maar was er ook niet van plan heen te gaan ik kom uit katwijk en hier betaal je veel meer voor een appartement
Niet?quote:Op dinsdag 27 september 2005 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ik wilde de lay-out nog effe verkutten met die quote, maar dat werkt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |