No can do.. Sorry. Leg praktisch alleen voor mezelf.quote:Op maandag 26 september 2005 22:58 schreef creno het volgende:
maar timmah, leg voor mij eens een kaartje
he bah, wat egoïstischquote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
No can do.. Sorry. Leg praktisch alleen voor mezelf..
aha!quote:Op maandag 26 september 2005 22:59 schreef Timmah het volgende:
[..]
No can do.. Sorry. Leg praktisch alleen voor mezelf..
Nou vooruit... Een simpel kaartje trekken dan? Welk onderwerp moet het hebben. Krijg jij je kaart, met een eventuele interpretatie.quote:
Andew is geil.quote:Op maandag 26 september 2005 23:00 schreef Andyvie het volgende:
Andrew is leuk, vind ik
onderwerp is werk !quote:Op maandag 26 september 2005 23:01 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou vooruit... Een simpel kaartje trekken dan? Welk onderwerp moet het hebben. Krijg jij je kaart, met een eventuele interpretatie..
Een oude vrouw aanrijden, er geen spijt van hebben en z'n ouders er voor laten opdraaien.quote:Op maandag 26 september 2005 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar waarom is Andrew dan een psycho?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Majah, gezien uit voor familie hij komt is het nou ook weer niet zo vreemd.Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
De tuinman (blond of donker, maakt niet uit) is geiler.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een oude vrouw aanrijden, er geen spijt van hebben en z'n ouders er voor laten opdraaien.
Z'n moeder vertellen dat ie homo is alleen maar om haar te treiteren.Oooh, jij neemt het Heel Serieus. Ja, okee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Majah, gezien uit voor familie hij komt is het nou ook weer niet zo vreemd.
Wees blij, normaal zijn we nog saaier.quote:
*reclamefoldersquote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef wonderer het volgende:
*post*
quote:Op maandag 26 september 2005 23:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oooh, jij neemt het Heel Serieus. Ja, okee.
In de wereld van die serie vind ik hem kei-normaal.quote:Op maandag 26 september 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Nou nee hoor, maar geef toe, echt normaal is die jongen niet.
dat kan toch ook niet anders met zo'n control momquote:Op maandag 26 september 2005 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Nou nee hoor, maar geef toe, echt normaal is die jongen niet.
quote:Op maandag 26 september 2005 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Een oude vrouw aanrijden, er geen spijt van hebben en z'n ouders er voor laten opdraaien.
Z'n moeder vertellen dat ie homo is alleen maar om haar te treiteren.*associatie maakt met..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Majah, gezien uit voor familie hij komt is het nou ook weer niet zo vreemd.
ken je dat spotje van essent kabelcom? op infotv? van die kabelplein 6 dingetjes:
die buurman zonder kabelaansluiting ( hij is verhuisd) komt bij buuf op bezoek met als bedoeling een voetbalfinale te kijken..
maar nee.. dat kan niet , want buuf heeft zo direct een rechtzaak..
wat?? zó laat nog?
jah echt! zo laat nog.. Ludo staat namelijk voor de rechter..
wie die Ludo is?
die is van GTST..
ooow dus van de tv?
JA!
ooow, dat wordt toch wel herhaald.. *zapt*
buuf boos en zapt terug..
kortom.. mensen die zich inleven in programma's
( cute![]()
![]()
)
dag
Mjah, daar zit ook wat in.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
In de wereld van die serie vind ik hem kei-normaal..
quote:
Ja, dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
kortom.. mensen die zich inleven in programma's
( cute![]()
![]()
)
kutreclamequote:Op maandag 26 september 2005 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
*associatie maakt met..
ken je dat spotje van essent kabelcom? op infotv? van die kabelplein 6 dingetjes:
Bree roeleert toevallig enorm.quote:Op maandag 26 september 2005 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan toch ook niet anders met zo'n control mom
daar valt toch ook niet tegenop te puberen
Hmmmz... Ik zie het toch echt als een serie waarin gespeeld wordt door acteurs, maar jij leeft kennelijk al een stuk meer met de personages mee enzo.quote:Op maandag 26 september 2005 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah, daar zit ook wat in.
Maar dan nog vind ik hem niet echt kei-normaal. Zelfs niet vergeleken bij de rest van de buurt..
Nou.. als we het over John hebben kots ik graag een rondje mee hoor.quote:Op maandag 26 september 2005 23:14 schreef wonderer het volgende:
ER2005: Kots hier op John Mensen leven zich veel te veel in
Egwel! Egwel!quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kutreclame.
En ik leef me dus echt niet in..
.
.
Wat jij wil. Ik leef mee met de personages. Neem het allemaal Heel Serieus. Denk dat het allemaal echt is. *zucht*quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Ik zie het toch echt als een serie waarin gespeeld wordt door acteurs, maar jij leeft kennelijk al een stuk meer met de personages mee enzo..
Zegt de meneer die Grave of the Fireflies niet durft te kijken?quote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz... Ik zie het toch echt als een serie waarin gespeeld wordt door acteurs, maar jij leeft kennelijk al een stuk meer met de personages mee enzo..
Nee.quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat jij wil. Ik leef mee met de personages. Neem het allemaal Heel Serieus. Denk dat het allemaal echt is. *zucht*.
Ik heb het gemist vanavond, ik lag naakt te wezenquote:Op maandag 26 september 2005 23:15 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nou.. als we het over John hebben kots ik graag een rondje mee hoor.![]()
.
Oke, voor een gedeelte. Maar dat is normaal. Dat doet iedereen. Dat doe je ook als je naar het journaal kijkt en hongerige kindertjes ziet in Afrika en zegt "oh wat erg". Dan leef je ook voor een deel met die mensen mee.quote:
Ik zei toch al dat ik meer heb bij anime.quote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Zegt de meneer die Grave of the Fireflies niet durft te kijken?
Ja. Dat ook.quote:Op maandag 26 september 2005 23:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nee.. Nou draaf je weer door.
.
Dan heb ik niks gezegd.quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik meer heb bij anime..
en weer zo zwaar als vorige week, of toch al iets van "gewenning"?quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het gemist vanavond, ik lag naakt te wezen
Maar morgen op internet even kijken
quote:Op maandag 26 september 2005 23:12 schreef Timmah het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voor mij is Pentacle 3 een kaart voor Creativiteit, Rust en Bezinning. Dat is echter geheel persoonlijk en voor mezelf. Het boekje dat ik hebt zegt :
- Creativiteit en liefde in het werk
- Zelfverwezenlijking
- Arbeid als meditatie
- Religie
Doe er mee wat je wil..
He.. Moet dat? Ben ik d'r straks verantwoordelijk voor.quote:Op maandag 26 september 2005 23:22 schreef creno het volgende:
[..]
![]()
en opeens weet ik het... ik word pastoor
Net zo erg. Ik heb vanmiddag wel getraind, dus mijn spieren waren warm. Ik hoop dat dat enig effect heeft.quote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer zo zwaar als vorige week, of toch al iets van "gewenning"?
Ik ben misschien een harteloze ouwe zak, maar de hongerige kindertjes op tv doen mij vrij weinig.quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oke, voor een gedeelte. Maar dat is normaal. Dat doet iedereen. Dat doe je ook als je naar het journaal kijkt en hongerige kindertjes ziet in Afrika en zegt "oh wat erg". Dan leef je ook voor een deel met die mensen mee.
Of je niet alles meteen zo persoonlijk aantrekken.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet ook gewoon m'n mond leren houden..
Ik wil ook zo'n Bril.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef creno het volgende:
omdat ie zo leuk is, en in het vorige topic zo aan het einde in het niet viel, op veler mijn verzoek nog een keertje:
[afbeelding]
Dan leef jij dus blijkbaar niet mee, nee.quote:Op maandag 26 september 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben misschien een harteloze ouwe zak, maar de hongerige kindertjes op tv doen mij vrij weinig..
That's me.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of je niet alles meteen zo persoonlijk aantrekken..
we hadden die toegeworpen gekregen, en omdat ik geen bril bij had, mocht ik hem opquote:
En het zou helpen als je in ieder geval een poging doet om te begrijpen als iemand je iets probeert uit te leggen.quote:
Je doet net alsof ik geen verschil kan maken dus fictie en werkelijkheid. Alsof ik denk dat alles wat in Desperate Housewives gebeurt echt is. Daar reageer ik op.quote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En het zou helpen als je in ieder geval een poging doet om te begrijpen als iemand je iets probeert uit te leggen.
ik moest het effe een paar keer lezen voor ik iets begreep van je gesauwel, maar nu snap ik het, simpel gezegd heb je dus moeten huilen toen valerie uit GTST stierfquote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En het zou helpen als je in ieder geval een poging doet om te begrijpen als iemand je iets probeert uit te leggen.
Je hebt bij toneel en film iets wat de derde wand wordt genoemd. Bij een derde wand doen de acteurs alsof er geen publiek is, zonder derde wand richten de acteurs zich soms tot de zaal. Desperate Housewives is nou juist een voorbeeld van een serie zonder derde wand, kijk maar naar de hoofdrolspeelster die dood is maar haar nog levende buren becommentariseert. Meeleven met de personages is in dat soort gevallen vrij lastig, om je blijft zien dat het maar acteurs zijn die een rol spelen.
Ik zelf vind het - zoals ik al aangaf - daarom makkelijker om mee te leven met bijvoorbeeld anime of een boek, want daar heb je helemaal geen acteurs, alleen maar personages...
Nee, dat was ik.quote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik moest het effe een paar keer lezen voor ik iets begreep van je gesauwel, maar nu snap ik het, simpel gezegd heb je dus moeten huilen toen valerie uit GTST stierf![]()
quote:
hehequote:
nou posten dan, hij ziet het NU toch niet, desnoods haal je hem straks weer wegquote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef creno het volgende:
ik heb nog een foto in de aanbieding dat ryan_r de parfum van mijn nek wil likken
dat mannetje was wel klein zo op die foto!! maar hij kon zooooo lekker zoenen!!quote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef creno het volgende:
ik ga gewoon nog een foto plaatsen van studio54 van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
das keizerpinguin die zijn smirnoff deelt met een ander
Het ziet er wel uit alsof KP het naar zijn zin hadquote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef creno het volgende:
ik ga gewoon nog een foto plaatsen van studio54 van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
das keizerpinguin die zijn smirnoff deelt met een ander
Eej, niks mis met kleine mannetjes!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat mannetje was wel klein zo op die foto!! maar hij kon zooooo lekker zoenen!!![]()
nee hoor zijn lief!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eej, niks mis met kleine mannetjes!.
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten![]()
you're a dirty pigboyquote:
en dan heb ik nog niet eens mijn gay-outfit van zaterdag gepost LOLquote:
nee? wat staat er dan op die foto's van zaterdag? een dubbel ganger met het zelfde aan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef creno het volgende:
[..]
en dan heb ik nog niet eens mijn gay-outfit van zaterdag gepost LOL
Ik kom even langs!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
*bodempje Talisker nip*
ik bedoelde de "stud"-fotoquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee? wat staat er dan op die foto's van zaterdag? een dubbel ganger met het zelfde aan?
door je vage geklep heb je het topic gekilledquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh die van mij? oh die van mel oh nee je bedoelt de jouwe haha![]()
*hamer pak* *mep geef*quote:
as if we carequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:52 schreef creno het volgende:
[..]
door je vage geklep heb je het topic gekilled![]()
Had ik het nu goed begrepen dat ze op het Eibernest zijn geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:56 schreef Waxxer het volgende:
Die Melchers zat trouwens héél dicht bij D.!![]()
Eibernest? Die naam zegt mij niks.... In dat park bij het Braamtse Gat, Palestra zit daar en dus dat park.... als je van Doetinchem richting bijv het bos Montferland ('s Heerenberg, Zeddam) rijdt kom je er voorbij. Vlakbij de grens dus idd en de snelweg... Maar de grensovergang bij Elten wordt sowieso érg vaak bewaakt, dus dan hadden ze geen schijn van kans, lijkt mij. En dat park ligt idd in de spreekwoordelijke middle of nowhere...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had ik het nu goed begrepen dat ze op het Eibernest zijn geweest?
vond dat wel een knus park toen ik daar heel vroeger nog wel eens kwam voor een lang weekend
Haha oohhh wacht, dat zal het best eens geweest kunnen zijn, half jaren '90 is het helemaal vernieuwd en verbouwd daar.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had ik het nu goed begrepen dat ze op het Eibernest zijn geweest?
vond dat wel een knus park toen ik daar heel vroeger nog wel eens kwam voor een lang weekend
was ook al weer een jaar of 10 15 terug of zo. En ik kwam in de avond het park opgereden (ik zat achterin dus niet aan het stuur) dus zo goed weet ik dat allemaal niet meer hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha oohhh wacht, dat zal het best eens geweest kunnen zijn, half jaren '90 is het helemaal vernieuwd en verbouwd daar.....
Knus kan in deze tijd niet meer, alles moet groots, uniek en luxe.
OMGquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was ook al weer een jaar of 10 15 terug of zo. En ik kwam in de avond het park opgereden (ik zat achterin dus niet aan het stuur) dus zo goed weet ik dat allemaal niet meer hoor.
Wat me dan weer wel helder voor de geest staat is dat we daar op zaterdag avond op stap zijn geweest naar de Radstake in Varseveld en dat the magic word Hengstenbal is
Oei, moet hier snel even wat nuancering in aanbrengenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG
Ben er twee keer geweest, waarvan één keer een schoolfeest.... Bepaald niet mijn kop thee. En je hebt het qua Hengstenbal dan wel erg getroffen!(zit me nu te bedenken dat het een ordinaire naam voor een homofeest zou kunnen zijn
).
Zal ik op klompen naar de Efteling gaan...?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei, moet hier snel even wat nuancering in aanbrengen
was toen net 20 en had nog weinig "grote" horeca zaken gezien en heb die avond wel met open mond rondgelopen om de hoeveelheid mensen, en het pluimage
dat er toen nog gewoon op klompen gingen stappen en dat toen jong en oud samen onder 1 dak feest hadden zonder al te veel matpartijen
Het is ook bij die ene maal gebleven, maar zit dus wel opgeslagen in mijn memory
Nou!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. halve nacht wakker gelegenbrak nu..
dan heb ik je wel heel erg snel gevonden op het station in 's Hertogenboschquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik op klompen naar de Efteling gaan...?
mja zit me druk te maken om het een en ander.. maarja gaat beter nuquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!
Ben je nog wel gelukkig in je nieuwe huis?Niet te veel peinzen over van alles en nog wat hoor!! En als er wat is, gewoon wat aan doen!!
Gelukkig woon je nog wel in Ede.
Goed op jezelf passen hoor!!!!
vandaag !quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:55 schreef Weemz het volgende:
Morgen.
ik moet ook koken vanaafquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja zit me druk te maken om het een en ander.. maarja gaat beter numoet vanavond koken wat ik niet kan.. niet dat dat het was waar ik me druk om maakte hoor
Serieus? Ik was aan het luisteren, maar ondertussen ook aan het MSNnen, dus ik heb je gemistquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:04 schreef Cybart het volgende:
de oplettende luisteraar had mij het afgelopen uur in middenindenachtrick kunnen horen
guus was kicken
*zwaai zwaai doe*quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef Sunjammer het volgende:
*lanterfant*
zit je naakt achter je pc?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:40 schreef petre86 het volgende:
zal ik me eens aankleden en wat gaan doen.. of..
hmmm
*teveel lanterfant* :-/quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef Sunjammer het volgende:
*lanterfant*
Nee, dat wil ik mijn collega's niet aandoenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zit je naakt achter je pc?![]()
.........wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef keizerpinguin het volgende:
ik wil..........
what the f*** echt nie dan kom ik niet hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik op klompen naar de Efteling gaan...?
jummie we want more!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
*topic opleuk*
[afbeelding]
zouden Cybart's depressieve en lullige opmerkingen verleden tijd zijn????
En wie is dat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
*topic opleuk*
[afbeelding]
WERELDKAMPIOEN!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
*topic opleuk*
[afbeelding]
Die heb ik wel eens op tv gezien, maar toen zag hij er heel anders uit, dacht ik. Ook erg lekker, daar niet vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat is Tom Boonen stelletje homofielen!
Wereldkampioen wielrennen
24 jaar oud.
daar is ons aller charmantste alles wetende KUG!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat is Tom Boonen stelletje homofielen!
Wereldkampioen wielrennen
24 jaar oud.
als ik één keer tring dan ben jij een lekker dingquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:
Als ik twee keer met mijn fietsbel bel....
Hij is wel leuk jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:52 schreef keizerpinguin het volgende:
hij blijft toch wat hebben!!
[afbeelding]
oh vertel waarom wil je dat.........?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
ik ga Blubberzwijn nog eens een keer ontvoeren en voor hem zorgen..
(niet in Braamt hoor)
Niet om het fietsbroekje hoor....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh vertel waarom wil je dat.........?
en welke taktiek ga je dan toepassen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:33 schreef Waxxer het volgende:
Hééérrrlijke dooddoener: "Gewoon".
Nou ja maar kijk, hij slaapt niet goed!Vandaar.
hij kan het toch allemaal terug lezen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Waxxer het volgende:
Och, who knows.... de Henk Binnendijk-tactiek misschien wel...
Nou, klaaaaaaaarrrrr, niet netjes om over iemand te praten als hij er niet bij is..
neem stiekum een foto van die gekkebekkentrekkersquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:38 schreef keizerpinguin het volgende:
creno heeft lol met ryan_r achter de cam...![]()
roy is dat ventje wat de cowboy was in de vengaboys, die was net op tv. en roy is een ventje waar ik net mee aan het msnen was... over welke ik het nu heb?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
WTF is Roy?
En dat staat dan in de NRC.quote:Het nieuwste snufje voor de man is de 'orostimulator': kunstlippen die ,,als een vrouwenmond je penis omsluiten, als in het echt zuigend en likkend''. Het gevalletje past 'comfortabel' over je penis, een pompje met een ingebouwde vibrator doet de rest.
ik ben aardig en zeg dus heel braaf:quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
roy is dat ventje wat de cowboy was in de vengaboys, die was net op tv. en roy is een ventje waar ik net mee aan het msnen was... over welke ik het nu heb?
vrouwenlippen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En dat staat dan in de NRC..
ga je mee op de "Aardig Zijn Tour Fall 2005" ???quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben aardig en zeg dus heel braaf:
het ventje met wie je aan het msn'en bent.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga je mee op de "Aardig Zijn Tour Fall 2005" ???
cammen met roy van de VB op msn?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
Cammen, denk ik.
Comming to a Forum near you !!!!quote:
Met bier?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:09 schreef Cybart het volgende:
het is tijd om weer eens een een karakter change door te gaan voeren
nee, alcohol zweer ik ook af, het is tijd om gezond te gaan leven!quote:
Gezond!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:11 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, alcohol zweer ik ook af, het is tijd om gezond te gaan leven!
zelfs roken is verleden tijd
ja, de onderliggende gedachte van de herst gaat worden:quote:
Getver... Ik had er nog nooit bij stil gestaan, maar dat moet iets verschrikkelijks zijn, een lifstiftlul.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:10 schreef petre86 het volgende:
[..]
krijgen de heren die het gebruiken er ook lippestiftvlekken van dan?
en die koe doet me denken aan vlarpquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
VB zal voor mij altijd Vestingbar blijven....
[afbeelding]
Dus je gaat sporten, leert ABN spreken, en lacht hartelijk om grappen die niet leuk zijn om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven, je geeft jezelf een nieuw kapsel, gebruikt de zonnebank regelmatig, en je gaat een baantje nemen van 8 tot 5 ergens op een kantoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef Cybart het volgende:
ja, de onderliggende gedachte van de herst gaat worden:
Pimp My Self: de ideale schoonzoon.
ik zoek alleen nog sponsors voor mn gebitsrenovatie
Een Enschedeër die de VB niet kent?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef petre86 het volgende:
en die koe doet me denken aan vlarp
quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Getver... Ik had er nog nooit bij stil gestaan, maar dat moet iets verschrikkelijks zijn, een lifstiftlul..
enquote:Rooie kop
Twee mannen zitten in de wachtkamer van de dokter op hun beurt te wachten. Ze loeren elkaar eens stiekem aan, en op een gegeven moment vraagt de een de ander: "joh, waar kom jij hier eigenlijk voor?". De man kijkt een beetje beschaamd en antwoordt: "nou, ik vind het een beetje moeilijk om over te praten...maarre....de kop van mijn kleine man is nogal rood uitgeslagen, en dat vertrouw ik niet helemaal". De andere man schiet opgelucht in de lach, verdraaid zegt ie, ik heb precies het zelfde. Enfin, ze slaan elkaar op de schouder, oude jongens krentenbrood. Na een tijdje wordt de eerste man bij de dokter geroepen. Het duurt en het duurt, maar na ruim een kwartier komt de man weer naar buiten. Hij knipoogt naar de andere man in de wachtkamer en steekt zijn duim omhoog. Godzijdank denkt de wachtende man....niks aan de hand. Heb ik hem ook voor niks geknepen. De tweede man wordt bij de dokter geroepen. "Wat is er aan de hand?". Nou zegt de man, de kop van ome Gerrit is flink rood uitgeslagen. Da's niet zo best zegt de dokter, laat de broek maar zakken. De man laat de broek zakken en de dokter bekijkt het geval eens nauwkeurig. Na een poösje constateert de dokter: "Niet best, een flinke SOA beste man, de hele rotzooi moet eraf". De man schrikt zich uiteraard een rolberooerte. "Dat kan toch helemaal niet, ik zie hier net mijn lotgenoot langswandelen met een grote glimlach om zijn bek en zijn duim omhoog....hem mankeert niks". "Neeee, zegt de dokter.....dat klopt. Maar dat was lippenstift!".
moest ik zomaar aan denkenquote:Bij de dokter
Er komt een meneer bij de dokter en zegt dokter u moet toch
eens naar mijn eikel kijken er zit een rode rand rond. Dus
de dokter zegt kleedt u maar uit. Dus de dokter er naar
kijken he. Hij zegt nou daar heb ik een heel goed zalfje
voor, dat moet u er 1 keer per dag aansmeren en dan is het
zo over. En inderdaad het is binnen een paar dagen weg. Zit
die zelfde meneer in het cafe en zegt tegen zijn vriend nou
mijn dokter had een wonder middel tegen die rode rand rond
mijn eikel hoor. Die vriend zegt dan zal ik er ook is naar
toe gaan want ik heb een bruine rand rond mijn eikel. Dus
de volgende dag gaat die vriend naar de dokter, en zegt
tegen de dokter, dokter je moet nou toch eens kijken naar
mijn eikel want er zit een hele bruine rand rond mijn eikel.
Dus de dokter zegt nou kleedt u maar uit. Dus de dokter
kijken en zegt nou daar heb ik een goed zalfje voor. Dat
moet u 3 keer daags er aan smeren en dan is het zo weg. Zegt
die vriend waarom moet ik het er 3 keer per dag aan smeren
en mijn vriend maar 1 keer per dag. Nou zegt de dokter dat
zal ik u gauw uit leggen lippenstift gaat er beter af dan
stront.
heeyquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een Enschedeër die de VB niet kent?.
daar gaat het wel allemaal zo'n beetje op neer komen!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dus je gaat sporten, leert ABN spreken, en lacht hartelijk om grappen die niet leuk zijn om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven, je geeft jezelf een nieuw kapsel, gebruikt de zonnebank regelmatig, en je gaat een baantje nemen van 8 tot 5 ergens op een kantoor.
Gebitsrenovatie... als je een goede sponsor vind... zeg maar dat ik ook wel een posterkindje wil worden... tot die tijd![]()
Ik haat moppen. En hetero-moppen helemaal.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
[..]
en
[..]
moest ik zomaar aan denken
Dan wordt het hoog tijd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef petre86 het volgende:
heeyik woon hier net 28 dagen jah ..
Zwemmen is een goede start om gewicht te verliezen, maar op een gegeven moment blijf je zitten op een bepaald niveau, dan is het makkelijker om Billy Blanks Bootcamp Workout Instructie DVD te bestellen, want dan ga je door en door en door, met opdrachten waarbij je vet blijft verbranden en spieren blijft kweken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:25 schreef Cybart het volgende:
daar gaat het wel allemaal zo'n beetje op neer komen!
blijf je wel twijfelen over OF gaan zwemmen, OF de Billy Blanks Bootcamp Workout Instructie DVD Set Inc Goedkoop Prul Materiaal?
terwijl je aan het fokken onder de douche bent zie je je WC overstromen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan wordt het hoog tijd..
Tjeuh... dit douchegordijn is wel übercheap... zo dun als een boterhamzakje...
'k Heb geen huisgenoot...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:44 schreef petre86 het volgende:
terwijl je aan het fokken onder de douche bent zie je je WC overstromen?
of it je te fokken op je WC en kijk je naar een huisgenoot die onder de douche staat?
herman finkers?quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb geen huisgenoot....
Nee, 'k had net bij de Blokker een douchegordijn van 180x180 gekocht... en was dat in elkaar aan 't zetten, de haakjes enzo. Maar 't is te kort, 'k had 180x200 moeten hebben...
En wat is weer uiteind'lijk de moraal van het verhaal?
Koop nooit wat bij Blokker, want 't is rotzooi allemaal.
Zit er ook een uitschuif matras bij?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
En kijk: wat een handig bed.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
En kijk: wat een handig bed.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was eerderquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:29 schreef petre86 het volgende:
[..]een echte twijfelaar.. zit er ook een uitrekbaar matras bij ?:')
gmtaquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zit er ook een uitschuif matras bij?
Te omslachtigquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:36 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, nouja... dan zou je dus 2 eenpersoonsmatrassen normaal gesproken op elkaar leggen, en als er iemand blijft logeren, dan leg je ze naast elkaar.
Ofzo.
hihihihihihihihihihihihihihihihihiquote:Op dinsdag 27 september 2005 21:40 schreef Blubberzwijn het volgende:
poep
palepsinapsiequote:Op dinsdag 27 september 2005 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
hihihihihihihihihihihihihihihihihi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sinds vanavond de meest gezochte fokkerquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:33 schreef creno het volgende:
WTF zijn yildiz-topics ?
Hebben ze fok forum ook genoemd in Opsporing verzocht?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
hij heeft een leuke bijdrage geleverd aan mischien wel het gezelligste forum van de wereld!
nee dat nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben ze fok forum ook genoemd in Opsporing verzocht?
fok is niet op zn best vanavondquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef creno het volgende:
hmm frontpage wil niet echt inladen hier ?
altijd leuk voor Dannyquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas.. had gratis reclame geweest
We staan pas 9equote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt meer users nodig..
da's nergens goed voor...quote:
Ben bang dat het morgen alleen maar erger wordt. Heb te horen gekregen dat mijn oom hoogst waarschijnlijk de ochtend niet meer gaat halen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's nergens goed voor...
moet je wel voor je gaat slapen iets leuks gaan doen, anders slaap je slecht en sta je morgenvroeg sjaggie op
aj, da's minderquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ben bang dat het morgen alleen maar erger wordt. Heb te horen gekregen dat mijn oom hoogst waarschijnlijk de ochtend niet meer gaat halen.
Dank je welquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
aj, da's minder
succes en sterkte!!!
Dank je wel. Het is gewoon raar. Ik had niet echt goed contact met hem, mijn ouders hebben 10 jaar ruzie met mijn oom en tante gehad en eigenlijk de laatste maanden spraken ze weer met elkaar. Maar zoiets maakt toch een enorme impact.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef creno het volgende:
wow, andyvie... das klote, veel sterkte !!!
Bij mijn ouders!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Waar?
dat arrogante ventje van de vengsboy's die zich nog steeds helemaal te goed voelt voor deze wereldquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
WTF is Roy?
eeh, ja, want mijn pa wilde hem een week geleden niet over de vloer hebben, ook al was ik jarigquote:
Dan is het bijzonder.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:07 schreef Ryan_R het volgende:
eeh, ja, want mijn pa wilde hem een week geleden niet over de vloer hebben, ook al was ik jarig
komt ie ook als mosterd na de maaltijd..... mag hij ook blijven slapen?!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
eeh, ja, want mijn pa wilde hem een week geleden niet over de vloer hebben, ook al was ik jarig
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
komt ie ook als mosterd na de maaltijd..... mag hij ook blijven slapen?!![]()
Dankquote:
Als je goed uitgerust bent, voel je je wel sterker... succes ermee in ieder geval.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:28 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik moet misschien zo toch maar eens gaan slapen...
quote:Op woensdag 28 september 2005 02:21 schreef petre86 het volgende:
@ wonderer.. http://uncyclopedia.org/wiki/Bassie_en_Adriaan![]()
Met dit trage tempo zal het ook geen probleem zijn en halen we het einde van de middag welquote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef Andyvie het volgende:
ff voor de duidelijkheid: ik open niet een nieuw topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |