We staan pas 9equote:Op dinsdag 27 september 2005 22:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, we hebben echt meer users nodig..
da's nergens goed voor...quote:
Ben bang dat het morgen alleen maar erger wordt. Heb te horen gekregen dat mijn oom hoogst waarschijnlijk de ochtend niet meer gaat halen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
da's nergens goed voor...
moet je wel voor je gaat slapen iets leuks gaan doen, anders slaap je slecht en sta je morgenvroeg sjaggie op
aj, da's minderquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:07 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ben bang dat het morgen alleen maar erger wordt. Heb te horen gekregen dat mijn oom hoogst waarschijnlijk de ochtend niet meer gaat halen.
Dank je welquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
aj, da's minder
succes en sterkte!!!
Dank je wel. Het is gewoon raar. Ik had niet echt goed contact met hem, mijn ouders hebben 10 jaar ruzie met mijn oom en tante gehad en eigenlijk de laatste maanden spraken ze weer met elkaar. Maar zoiets maakt toch een enorme impact.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:09 schreef creno het volgende:
wow, andyvie... das klote, veel sterkte !!!
Bij mijn ouders!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:34 schreef DennisMoore het volgende:
Waar?
dat arrogante ventje van de vengsboy's die zich nog steeds helemaal te goed voelt voor deze wereldquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
WTF is Roy?
eeh, ja, want mijn pa wilde hem een week geleden niet over de vloer hebben, ook al was ik jarigquote:
Dan is het bijzonder.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:07 schreef Ryan_R het volgende:
eeh, ja, want mijn pa wilde hem een week geleden niet over de vloer hebben, ook al was ik jarig
komt ie ook als mosterd na de maaltijd..... mag hij ook blijven slapen?!quote:Op woensdag 28 september 2005 00:07 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
eeh, ja, want mijn pa wilde hem een week geleden niet over de vloer hebben, ook al was ik jarig
quote:Op woensdag 28 september 2005 00:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
komt ie ook als mosterd na de maaltijd..... mag hij ook blijven slapen?!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |