door je vage geklep heb je het topic gekilledquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:44 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh die van mij? oh die van mel oh nee je bedoelt de jouwe haha![]()
*hamer pak* *mep geef*quote:
as if we carequote:Op dinsdag 27 september 2005 00:52 schreef creno het volgende:
[..]
door je vage geklep heb je het topic gekilled![]()
Had ik het nu goed begrepen dat ze op het Eibernest zijn geweest?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:56 schreef Waxxer het volgende:
Die Melchers zat trouwens héél dicht bij D.!![]()
Eibernest? Die naam zegt mij niks.... In dat park bij het Braamtse Gat, Palestra zit daar en dus dat park.... als je van Doetinchem richting bijv het bos Montferland ('s Heerenberg, Zeddam) rijdt kom je er voorbij. Vlakbij de grens dus idd en de snelweg... Maar de grensovergang bij Elten wordt sowieso érg vaak bewaakt, dus dan hadden ze geen schijn van kans, lijkt mij. En dat park ligt idd in de spreekwoordelijke middle of nowhere...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had ik het nu goed begrepen dat ze op het Eibernest zijn geweest?
vond dat wel een knus park toen ik daar heel vroeger nog wel eens kwam voor een lang weekend
Haha oohhh wacht, dat zal het best eens geweest kunnen zijn, half jaren '90 is het helemaal vernieuwd en verbouwd daar.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Had ik het nu goed begrepen dat ze op het Eibernest zijn geweest?
vond dat wel een knus park toen ik daar heel vroeger nog wel eens kwam voor een lang weekend
was ook al weer een jaar of 10 15 terug of zo. En ik kwam in de avond het park opgereden (ik zat achterin dus niet aan het stuur) dus zo goed weet ik dat allemaal niet meer hoor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha oohhh wacht, dat zal het best eens geweest kunnen zijn, half jaren '90 is het helemaal vernieuwd en verbouwd daar.....
Knus kan in deze tijd niet meer, alles moet groots, uniek en luxe.
OMGquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was ook al weer een jaar of 10 15 terug of zo. En ik kwam in de avond het park opgereden (ik zat achterin dus niet aan het stuur) dus zo goed weet ik dat allemaal niet meer hoor.
Wat me dan weer wel helder voor de geest staat is dat we daar op zaterdag avond op stap zijn geweest naar de Radstake in Varseveld en dat the magic word Hengstenbal is
Oei, moet hier snel even wat nuancering in aanbrengenquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OMG
Ben er twee keer geweest, waarvan één keer een schoolfeest.... Bepaald niet mijn kop thee. En je hebt het qua Hengstenbal dan wel erg getroffen!(zit me nu te bedenken dat het een ordinaire naam voor een homofeest zou kunnen zijn
).
Zal ik op klompen naar de Efteling gaan...?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oei, moet hier snel even wat nuancering in aanbrengen
was toen net 20 en had nog weinig "grote" horeca zaken gezien en heb die avond wel met open mond rondgelopen om de hoeveelheid mensen, en het pluimage
dat er toen nog gewoon op klompen gingen stappen en dat toen jong en oud samen onder 1 dak feest hadden zonder al te veel matpartijen
Het is ook bij die ene maal gebleven, maar zit dus wel opgeslagen in mijn memory
Nou!quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh.. halve nacht wakker gelegenbrak nu..
dan heb ik je wel heel erg snel gevonden op het station in 's Hertogenboschquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik op klompen naar de Efteling gaan...?
mja zit me druk te maken om het een en ander.. maarja gaat beter nuquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!
Ben je nog wel gelukkig in je nieuwe huis?Niet te veel peinzen over van alles en nog wat hoor!! En als er wat is, gewoon wat aan doen!!
Gelukkig woon je nog wel in Ede.
Goed op jezelf passen hoor!!!!
vandaag !quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:55 schreef Weemz het volgende:
Morgen.
ik moet ook koken vanaafquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mja zit me druk te maken om het een en ander.. maarja gaat beter numoet vanavond koken wat ik niet kan.. niet dat dat het was waar ik me druk om maakte hoor
Serieus? Ik was aan het luisteren, maar ondertussen ook aan het MSNnen, dus ik heb je gemistquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:04 schreef Cybart het volgende:
de oplettende luisteraar had mij het afgelopen uur in middenindenachtrick kunnen horen
guus was kicken
*zwaai zwaai doe*quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef Sunjammer het volgende:
*lanterfant*
zit je naakt achter je pc?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:40 schreef petre86 het volgende:
zal ik me eens aankleden en wat gaan doen.. of..
hmmm
*teveel lanterfant* :-/quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef Sunjammer het volgende:
*lanterfant*
Nee, dat wil ik mijn collega's niet aandoenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:43 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
zit je naakt achter je pc?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |