Net zo erg. Ik heb vanmiddag wel getraind, dus mijn spieren waren warm. Ik hoop dat dat enig effect heeft.quote:Op maandag 26 september 2005 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en weer zo zwaar als vorige week, of toch al iets van "gewenning"?
Ik ben misschien een harteloze ouwe zak, maar de hongerige kindertjes op tv doen mij vrij weinig.quote:Op maandag 26 september 2005 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oke, voor een gedeelte. Maar dat is normaal. Dat doet iedereen. Dat doe je ook als je naar het journaal kijkt en hongerige kindertjes ziet in Afrika en zegt "oh wat erg". Dan leef je ook voor een deel met die mensen mee.
Of je niet alles meteen zo persoonlijk aantrekken.quote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef beaverhausen het volgende:
Ik moet ook gewoon m'n mond leren houden..
Ik wil ook zo'n Bril.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef creno het volgende:
omdat ie zo leuk is, en in het vorige topic zo aan het einde in het niet viel, op veler mijn verzoek nog een keertje:
[afbeelding]
Dan leef jij dus blijkbaar niet mee, nee.quote:Op maandag 26 september 2005 23:23 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ben misschien een harteloze ouwe zak, maar de hongerige kindertjes op tv doen mij vrij weinig..
That's me.quote:Op maandag 26 september 2005 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Of je niet alles meteen zo persoonlijk aantrekken..
we hadden die toegeworpen gekregen, en omdat ik geen bril bij had, mocht ik hem opquote:
En het zou helpen als je in ieder geval een poging doet om te begrijpen als iemand je iets probeert uit te leggen.quote:
Je doet net alsof ik geen verschil kan maken dus fictie en werkelijkheid. Alsof ik denk dat alles wat in Desperate Housewives gebeurt echt is. Daar reageer ik op.quote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En het zou helpen als je in ieder geval een poging doet om te begrijpen als iemand je iets probeert uit te leggen.
ik moest het effe een paar keer lezen voor ik iets begreep van je gesauwel, maar nu snap ik het, simpel gezegd heb je dus moeten huilen toen valerie uit GTST stierfquote:Op maandag 26 september 2005 23:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En het zou helpen als je in ieder geval een poging doet om te begrijpen als iemand je iets probeert uit te leggen.
Je hebt bij toneel en film iets wat de derde wand wordt genoemd. Bij een derde wand doen de acteurs alsof er geen publiek is, zonder derde wand richten de acteurs zich soms tot de zaal. Desperate Housewives is nou juist een voorbeeld van een serie zonder derde wand, kijk maar naar de hoofdrolspeelster die dood is maar haar nog levende buren becommentariseert. Meeleven met de personages is in dat soort gevallen vrij lastig, om je blijft zien dat het maar acteurs zijn die een rol spelen.
Ik zelf vind het - zoals ik al aangaf - daarom makkelijker om mee te leven met bijvoorbeeld anime of een boek, want daar heb je helemaal geen acteurs, alleen maar personages...
Nee, dat was ik.quote:Op maandag 26 september 2005 23:37 schreef creno het volgende:
[..]
ik moest het effe een paar keer lezen voor ik iets begreep van je gesauwel, maar nu snap ik het, simpel gezegd heb je dus moeten huilen toen valerie uit GTST stierf![]()
quote:
hehequote:
nou posten dan, hij ziet het NU toch niet, desnoods haal je hem straks weer wegquote:Op maandag 26 september 2005 23:53 schreef creno het volgende:
ik heb nog een foto in de aanbieding dat ryan_r de parfum van mijn nek wil likken
dat mannetje was wel klein zo op die foto!! maar hij kon zooooo lekker zoenen!!quote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef creno het volgende:
ik ga gewoon nog een foto plaatsen van studio54 van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
das keizerpinguin die zijn smirnoff deelt met een ander
Het ziet er wel uit alsof KP het naar zijn zin hadquote:Op maandag 26 september 2005 23:47 schreef creno het volgende:
ik ga gewoon nog een foto plaatsen van studio54 van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
das keizerpinguin die zijn smirnoff deelt met een ander
Eej, niks mis met kleine mannetjes!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:02 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat mannetje was wel klein zo op die foto!! maar hij kon zooooo lekker zoenen!!![]()
nee hoor zijn lief!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eej, niks mis met kleine mannetjes!.
Dat bedoel ik.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:18 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
uitzonderingen daar gelaten![]()
you're a dirty pigboyquote:
en dan heb ik nog niet eens mijn gay-outfit van zaterdag gepost LOLquote:
nee? wat staat er dan op die foto's van zaterdag? een dubbel ganger met het zelfde aan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef creno het volgende:
[..]
en dan heb ik nog niet eens mijn gay-outfit van zaterdag gepost LOL
Ik kom even langs!quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:39 schreef DennisMoore het volgende:
*bodempje Talisker nip*
ik bedoelde de "stud"-fotoquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nee? wat staat er dan op die foto's van zaterdag? een dubbel ganger met het zelfde aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |