.........wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef keizerpinguin het volgende:
ik wil..........
what the f*** echt nie dan kom ik niet hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zal ik op klompen naar de Efteling gaan...?
jummie we want more!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
*topic opleuk*
[afbeelding]
zouden Cybart's depressieve en lullige opmerkingen verleden tijd zijn????
En wie is dat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
*topic opleuk*
[afbeelding]
WERELDKAMPIOEN!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:06 schreef Cybart het volgende:
*topic opleuk*
[afbeelding]
Die heb ik wel eens op tv gezien, maar toen zag hij er heel anders uit, dacht ik. Ook erg lekker, daar niet vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat is Tom Boonen stelletje homofielen!
Wereldkampioen wielrennen
24 jaar oud.
daar is ons aller charmantste alles wetende KUG!quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
dat is Tom Boonen stelletje homofielen!
Wereldkampioen wielrennen
24 jaar oud.
als ik één keer tring dan ben jij een lekker dingquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:
Als ik twee keer met mijn fietsbel bel....
Hij is wel leuk jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:52 schreef keizerpinguin het volgende:
hij blijft toch wat hebben!!
[afbeelding]
oh vertel waarom wil je dat.........?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
ik ga Blubberzwijn nog eens een keer ontvoeren en voor hem zorgen..
(niet in Braamt hoor)
Niet om het fietsbroekje hoor....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
oh vertel waarom wil je dat.........?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |