Serieus?quote:Op maandag 26 september 2005 16:09 schreef Kiteless het volgende:
Even serieus alsjeblieft... Als 't je niet interesseert ga je maar een ander topic lezen
Mijn reactie was niet om te zieken of het topic te verpesten, maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Nouja, wel van gehoord, maar nooit gezien.quote:Op maandag 26 september 2005 16:14 schreef Edenoniphobic het volgende:
Je kunt natuurlijk verwachten dat deze zeer vergevorde staat van materie-manipulatie, alleen bereikbaar in diepe meditatie en in grote concentratie, heel wat skepsis doet oproepen. Ik verwacht weer een hoop bagger in dit topic.
Pfff zeg alleen omdat jij er niet in gelooft betekent niet dat het niet kan dus hequote:Op maandag 26 september 2005 16:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Mijn reactie was niet om te zieken of het topic te verpesten, maar ik heb hier nog nooit van gehoord. Nouja, wel van gehoord, maar nooit gezien.
Maar leg dan dit alsjeblieft uit:
Kun je alle soorten materie veranderen, en zo ja: Waarom ben je dan nog niet beroemd? Waarom komt dit niet op t.v.?? Sorry hoor, maar als ik een tv zender had of een krant, en ik wist dat iemand dat kon. Reken maar dat het op het nieuws was of een groot artikel op de voorpagina. Iedereen zou dat mega interssant vinden hoor. Dus kom alsjeblieft met uitleg in plaats van anderen mensen veroordelen dat ze het niet geloven. Iedereen kan van alles roepen.
waarom toch altijd dat geschreeuw om een filmpjequote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef Deetch het volgende:
Fimpje = bewijs, anders hopeloze bagger in de categorie megaflauw.
Dat zeg ik toch niet? Doe niet zo vijandig hey. Ik vraag gewoon om uitleg. Jij komt met iets vaags aanzetten, is het dan zo raar dat ik om uitleg vraag?quote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Pfff zeg alleen omdat jij er niet in gelooft betekent niet dat het niet kan dus he
Mensen die dit kunnen staan spiritueel gezien heel anders in de wereld dan jij en zitten er niet op te wachten om op de voorpagina van de krant te staan.
En ja het kan met meerdere soorten materie (maar mij lukt het voorlopig nog alleen met boerenkool), het is een kwestie van je gedachtenkracht oefenen.
Nope, ik kom hier niet vaak. Zou best kunnen dus, maar er zijn genoeg mensen die wel in dit soort dingen geloven, dus misschien kunnen die dan inhaken en het uitleggen.quote:Op maandag 26 september 2005 16:35 schreef UncleScorp het volgende:
Heb je nu nog niet door dat dit belachelijk topic bedoeld is om te spotten met andere topics hier in TRU![]()
hoe bedoel jequote:Op maandag 26 september 2005 16:35 schreef UncleScorp het volgende:
Heb je nu nog niet door dat dit belachelijk topic bedoeld is om te spotten met andere topics hier in TRU![]()
Ik had achter mijn post van net ook eenquote:
Dat was niet nodig hoorquote:Op maandag 26 september 2005 16:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik had achter mijn post van net ook eenkunnen zetten. Mij lijkt het wel handig.... zo´n vent in huis.
![]()
Sorry voor de oneliner en smiley post, maar echt.....quote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Theoretisch kan dit wel. TS mist echter gigantische brein,- en concentratie capaciteit om dit momenteel te doen. Het is echter oke om jezelf in een schijnstaat te wanen dat je dit echt kan, dit stimuleert de ontwikkeling jegens de stille wil om dit daadwerkelijk te kunnen, ook al is TS een trolnicht.
ga's even lekker ergens anders trollen jaquote:Op maandag 26 september 2005 16:45 schreef Edenoniphobic het volgende:
Theoretisch kan dit wel. TS mist echter gigantische brein,- en concentratie capaciteit om dit momenteel te doen. Het is echter oke om jezelf in een schijnstaat te wanen dat je dit echt kan, dit stimuleert de ontwikkeling jegens de stille wil om dit daadwerkelijk te kunnen, ook al is TS een trolnicht.
Alleen omdat jij het niet kunt ga jij dus maar schreeuwen dat niemand het kanquote:Op maandag 26 september 2005 17:48 schreef Edenoniphobic het volgende:
You do that boy. Fok boft wel met jou als aanwezigheid, jij bent de eerste aardbewoner die het al daadwerkelijk gelukt is om materie te veranderen.
We kennen fenomenen als lepelbuigers, kolenlopen en lichaammessenstekers in trance uit het oosten die zonder lichamelijke schade in een bepaalde mentale staat het fysieke onmogelijke-ongemak trotseren , maar daadwerkelijk materie veranderen is nog niemand gelukt. Dit komt doordat de collectieve geest de individuele potentie nog teveel onderdrukt.
Ja, en dan zeker snel de materie veranderen he!quote:Op maandag 26 september 2005 17:51 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Alleen omdat jij het niet kunt ga jij dus maar schreeuwen dat niemand het kan
ik zou zeggen verdiep je eens in de materie.
Ik ben zelfs de enige in dit topic die erkent dat het theoretisch kan, samen met jou. Jouw posthistorie stemt mij echter niet optimistisch dat jij het Nieuwe Licht bent die deze zeldzame staat daadwerkelijk heeft weten te bereiken.quote:Alleen omdat jij het niet kunt ga jij dus maar schreeuwen dat niemand het kan
ik zou zeggen verdiep je eens in de materie.
Maar als je zegt dat het theoretisch kan, dan zeg je impliciet dus ook dat het in de praktijk niet kan.quote:Op maandag 26 september 2005 17:53 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik ben zelfs de enige in dit topic die erkent dat het theorretisch kan, samen met jou. Jouw posthistorie stemt mij echter niet optimistisch in dat jij het Nieuwe Licht bent die deze zeldzame staat daadwerkelijk heeft weten te bereiken.
okee okee die is leukquote:Op maandag 26 september 2005 17:52 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, en dan zeker snel de materie veranderen he!
precies zoals ik zei, dmv meditatie en concentratie op de 5de dimensie transmorfeer je de hyperstaat van de moleculen. Dohquote:Op maandag 26 september 2005 17:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat het theoretisch kan, dan zeg je impliciet dus ook dat het in de praktijk niet kan.
Kun jij dan uitleggen hoe je precies theoretisch molekuulstructuren kunt aanpassen? Hoe weet je dan bijvoorbeeld hoe je de molekulen moet reorganiseren tot iets wat je wilt hebben?
Je hoeft het niet heel gedetailleerd uit te leggen, maar probeer het eens te omschrijven als je wil
Ben wel benieuwd namelijk, als je het serieus meent dan.
Als ik zeg dat het theoretisch kan, dan bedoel ik meer dat het uiteindleijk wel mogelijk zal zijn om dit ooits te doen. Je wordt immers alleen gebonden door je eigen geprogrammeerde geloofsstructuur en ingekapselde fysieke werkelijkheid. De quantumfysica maakt langzaamaan een einde aan de illusie die de huidige werkelijkheid en realiteit behelst, waardoor mentaal/psysisch/spiritueel steeds meer mogelijk zal zijn omdat de geketende breinen van de mensheid zich zullen losmaken en herporgrammeren in een nieuwe gewenste werkelijkheid. En dan is niets onmogelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 17:56 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat het theoretisch kan, dan zeg je impliciet dus ook dat het in de praktijk niet kan.
Kun jij dan uitleggen hoe je precies theoretisch molekuulstructuren kunt aanpassen? Hoe weet je dan bijvoorbeeld hoe je de molekulen moet reorganiseren tot iets wat je wilt hebben?
Je hoeft het niet heel gedetailleerd uit te leggen, maar probeer het eens te omschrijven als je wil
Ben wel benieuwd namelijk, als je het serieus meent dan.
Ja, dat is zoiets als neuro linguïstisch programmeren. Ik vraag mij echter af, of je niet alleen het 'pijngevoel' wegprogrammeert tijdelijk, ipv het verbrandingsproces van je voetzolen. Ik heb namelijk gehoord dat er mensen naderhand blaren hadden.quote:Op maandag 26 september 2005 18:06 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Als ik zeg dat het theoretisch kan, dan bedoel ik meer dat het uiteindleijk wel mogelijk zal zijn om dit ooits te doen. Je wordt immers alleen gebonden door je eigen geprogrammeerde geloofsstructuur en ingekapselde fysieke werkelijkheid. De quantumfysica maakt langzaamaan een einde aan de illusie die de huidige werkelijkheid en realiteit behelst, waardoor mentaal/psysisch/spiritueel steeds meer mogelijk zal zijn omdat de geketende breinen van de mensheid zich zullen losmaken en herporgrammeren in een nieuwe gewenste werkelijkheid. En dan is niets onmogelijk.
Ik haal niet voor niets het kolenlopen aan, fysiek moet je over die gloeiend hete kolen gewoon 3e graads verschrompelde voeten oplopen, maar kennelijk is de mind in staat om de fysieke werkelijkheid, die dus niet werkelijk blijkt te zijn, te trotseren en natuurkundige/wetenschappelijke gevolgen gewoon te omzeilen door geprogrammeerd te worden in het geloof dat het gewoon koude kolen zijn.
Sja, dit vind ik dan gelijk weer zover gaan. Er zijn heus wel volksstammen die zo geïsoleerd leven, dat er van collectieve indoctrinatie geen sprake kan zijn. Toch heb ik nog nooit een mens iets zien doen, wat ik als magisch zou bestempelen (oftewel iets wat binnen mijn denkkader niet kan)quote:Er zijn veel mensen die heel ver zijn in het trainen van meditatietechnieken bij hunzelf, zoals bijvoorbeeld bij de Tibetanen enzo. Toch is een echte materie-morph nog niet vastgelegd. Dat houdt in dat er iets is dat die optie tegenhoudt. Dat is waarschijnlijk het collectieve menselijke geloof waar iedereen door beinvloed wordt en aan vastzit binnen bepaalde mate, dat is dus het vast geindoctrineerde geloof in de natuurkundige wettelijkheid die het effect van de individuele mentale kracht decimeert.
Niet allemaal, sommige hadden wel blaren. Wellicht dat daar de overtuiging minder diep zat.quote:Op maandag 26 september 2005 18:45 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ja, dat is zoiets als neuro linguïstisch programmeren. Ik vraag mij echter af, of je niet alleen het 'pijngevoel' wegprogrammeert tijdelijk, ipv het verbrandingsproces van je voetzolen. Ik heb namelijk gehoord dat er mensen naderhand blaren hadden.
Daarom zeg ik al, ook al zijn zij verstoken van media, TV, krant en eventuele vervuilende educatie/indoctrinatie, dan nog zit ieder mens waarschijnlijk vast aan een collectieve gemene deler. Anders hadden zij dit al kunnen bereiken. Vandaar dat men juist spreekt van een gezamenlijke spirituele vooruitgang van de mensheid, en dat inidividuen niet in grote mate boven de rest kunnen uitgroeien door dat obstakelend collectief.quote:Sja, dit vind ik dan gelijk weer zover gaan. Er zijn heus wel volksstammen die zo geïsoleerd leven, dat er van collectieve indoctrinatie geen sprake kan zijn. Toch heb ik nog nooit een mens iets zien doen, wat ik als magisch zou bestempelen (oftewel iets wat binnen mijn denkkader niet kan)
Ik hoef/kan ook niks te bewijzen, en voorlopig valt het waarschijnlijk nog niet te bewijzen als het klopt dat dit een gezamenlijke bedoeling is waarin eerst nog veel meer van de aanwezige aardse mensen mentaal 'bezig moeten zijn met deze geloofstructuur'. Alleen zo deprogrammeer je de invloed van de huidige collectiviteit middels de kritische massa-theorie.quote:Met andere woorden: Je kunt natuurlijk zeggen dat er dingen mogelijk zijn en dat de enige reden dat we het niet kunnen is, dat we 'denken' dat we het niet kunnen. Maar daarmee bewijs je nog niks en is het gewoon een leuke gedachte dat we gevangen zitten in onze eigen 'verzonnen' natuurwetten, omdat we dat nu eenmaal geloven met z'n allen. De enige manier om dit te bewijzen, is door het te demonstreren.
Eigenlijk zegt de quantumfysica dit ook. Quantumfysica reikt dit soort theoretica die de spriritualiteit al tientallen jaren aanrijkt de hand.quote:Dus waar jij zegt: "Dat houdt in dat er iets is dat die optie tegenhoudt. Dat is waarschijnlijk het collectieve menselijke geloof waar iedereen door beinvloed wordt en aan vastzit binnen bepaalde mate, dat is dus het vast geindoctrineerde geloof in de natuurkundige wettelijkheid die het effect van de individuele mentale kracht decimeert." zeg ik: "ja misschien is dat zo, maar hoe weet je dit?"
er komt een filmpje aanquote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef LSDsmurf het volgende:
Is dit een grap of werkelijk serieus bedoeld?![]()
Indien het serieus is: kom dan aub eerst met wat bewijs want anders gelooft 99.99 percent van de bevolking er geen snars van.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:53 schreef Wombcat het volgende:
Filmpjes(op internet) zijn bewerkbaar.
Een filmpje op internet kan dan (imo) ook nooit doorslaggevend bewijs zijn, want het kan altijd gemanipuleerd zijn.
Wil je weten of het filmpje wat is, moet je terug naar de bron.
En met de komst van digitale cameras wordt dat steeds lastiger.
Tja, aangezien Fok! geen hutspot-attachments toelaat word6t het dan moeilijk hequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef UncleScorp het volgende:
Filmpjes zijn zooo onbetrouwbaar![]()
[..]
Laat maar gewoon zien hoor die filmpjes. Je komt totaal niet betrouwbaar over, dus ben benieuwd naar de filmpjes. Ik verwacht eigenlijk zo'n flashfilmpje met 1 slide boerenkool en 1 slide met oranje gepainted boerenkool.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Tja, aangezien Fok! geen hutspot-attachments toelaat word6t het dan moeilijk he![]()
In dit topic morpht zelfs de meest overtuigde "believer" in een scepticus. Dus iets morphen doet ie in ieder geval wel.quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef LSDsmurf het volgende:
Is dit een grap of werkelijk serieus bedoeld?![]()
Indien het serieus is: kom dan aub eerst met wat bewijs want anders gelooft 99.99 percent van de bevolking er geen snars van.
Mennnn, hutspot-attachements zijn allaangg mogelijk als je de laatste meditatie-update download vanuit de 5e dimensie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:34 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Tja, aangezien Fok! geen hutspot-attachments toelaat word6t het dan moeilijk he![]()
Tea, Earl Grey, Hot.quote:Op maandag 26 september 2005 16:18 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja... je hoeft je iig geen zorgen meer te maken over de boodschappen. je koopt gewoon wat het goedkoopst is en morpht het. Flinke besparing op het huishoudbudget.
't zit je hoog hequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:31 schreef UncleScorp het volgende:
Filmpjes zijn zooo onbetrouwbaar![]()
[..]
Ow, come on..... zie andere topics waarin TS reageert en zeg me dan nog eens dat je denkt dat dit serieus bedoeld is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tea, Earl Grey, Hot.
Het komt ineens dichterbij nietwaar. Sorry modjes, maar dit topic vind ik dus echt te belachelijk voor woorden. Weet je zeker dat je niet onder de invloed van t een of ander TS (tis ook nog een serieuze vraag)
Waarom is het toch zo dat believers ook believen dat ze allerlei gaven hebben. Alsof jij daadwerkelijk de atoomstructuur van dat eten kunt manipuleren zodat er een totaal andere groente magisch verschijnt op je bord, en dat allemaal door te mediteren. Kom op zeg. Prima dat je dat zelf gelooft, maar kijk nou niet gek op dat de meesten hier denken dat je dat niet kunt.quote:Op maandag 26 september 2005 16:28 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Pfff zeg alleen omdat jij er niet in gelooft betekent niet dat het niet kan dus he
Mensen die dit kunnen staan spiritueel gezien heel anders in de wereld dan jij en zitten er niet op te wachten om op de voorpagina van de krant te staan.
En ja het kan met meerdere soorten materie (maar mij lukt het voorlopig nog alleen met boerenkool), het is een kwestie van je gedachtenkracht oefenen.
Oh ik heb niet eerst gekeken naar de postgeschiedenis van TS om gebaseerd daarop de geloofwaardigheid van deze claim af te wegen. Ik vind t gewoon bullshit. Als je bedoeld dat TS een of andere relfiguur is die op deze manier de believers hier belachelijk probeert te maken...dan zijn er iig genoeg mensen, waaronder ik, die happenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow, come on..... zie andere topics waarin TS reageert en zeg me dan nog eens dat je denkt dat dit serieus bedoeld is.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh ik heb niet eerst gekeken naar de postgeschiedenis van TS om gebaseerd daarop de geloofwaardigheid van deze claim af te wegen. Ik vind t gewoon bullshit. Als je bedoeld dat TS een of andere relfiguur is die op deze manier de believers hier belachelijk probeert te maken...dan zijn er iig genoeg mensen, waaronder ik, die happenDat is op zich dan wel weer goed gelukt
![]()
*goedkeurende bliepjes*quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
Tea, Earl Grey, Hot.
Adem in adem uit.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tea, Earl Grey, Hot.
Het komt ineens dichterbij nietwaar. Sorry modjes, maar dit topic vind ik dus echt te belachelijk voor woorden. Weet je zeker dat je niet onder de invloed van t een of ander TS (tis ook nog een serieuze vraag)
Nou ja, de topictitel was op zich wel interessant. Ik nam toen eigenlijk aan dat het zou gaan over een of ander onderzoek waarbij het mogelijk zou zijn om met bepaalde technieken voedsel te veranderen of zo. Op zich vind ik dat wel interessant om te lezen. Echter, toen ik het aanklikte zag ik dat ging over de bewering dat TS bij wijze van spreken aan de keukentafel zit en door zich hard te concentreren de ene groente in de andere kan veranderen.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen... en het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.
Het zijn niet de users met extra knopjes ( die blauwe figuren die modjes genoemd worden) die bepalen wát er als hot news/ interessant beschouwd wordt... het zijn de users...álle users die een forum maken (of breken).
Ik ben zelf ook gewoon een user, er zijn wel meer topics waar ik mijn wenkbrauw bij optrek.
En idd, dit is er ook zo één, maar niet omdat ts beweerd dat hij boerenkool in hutspot kan veranderen... ( als hij dat werkelijk ou geloven dan mag hij dat zelf weten... ik maak in de supermarkt wel de keuze of ik wortels of boerenkool koop bespaard een hoop moeite), maar omdat het wel duidelijk is hoe dit topic bedoeld is.
Ik ga ervanuit dat TS hier komt met een reden, ik mag aannemen dat hij op zijn minst geïnteresseerd is. Als hij geen interesse heeft... dan verspilt hij toch zijn eigen tijd ?
Beetje slapjes als je puur om het zieken in een subfora post, is het niet ?
quote:Op maandag 26 september 2005 16:02 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dit geldt andersom ook voor 99% van de believers :
Ze proberen allerlei dingen paranormaal te verklaren terwijl ze geen donder weten van normale wetenschap als wis-, natuur- en scheikunde.
Hey die Coz. Je begint zo langzamerhand een bekende naam voor me te wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:10 schreef coz het volgende:
lieverds .. mag ik jullie even op deze post attenderen
trek je eigen conclusies maar over de doelstellingen van TS
[..]
hey die CoolGuy, coolmênquote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hey die Coz. Je begint zo langzamerhand een bekende naam voor me te worden.
kritisch blijven is goedquote:Oke, TS probeert dus de draak te steken met TRU. Dat is minder. Hoewel ik ook niet alles zonder slag of stoot aanneem
yup , er was ook in feedback (iets te subtiel) gezegd dat ernaar gekeken moest worden , alleen heeft Mirage nog iets te coulant gereageerd .. op zich ook heel terecht , ik ben het 100% met haar eens... maar dit is toch echt een reltopic ..quote:vind ik t een beetje zonde om dergelijke topics te gaan openen om te zieken.
nuance is okay , maar het genuanceerd brengen van truth onderwerpen an sich is een verhaal apart , als je het genuanceerd , of teveel met "ik denk" , "het lijkt mij" enzenz gebruik verteld dan hebben mensen nog sneller zoiets van .. wat een onzin .. breng je het als "het is" , gaan mensen zeuren om bewijs .. ach , gaat al een paar jaar zo ..het wentquote:Je kunt je mening geven, maar dat kan ook wel op een wat genuanceerdere manier dan door TS gedaan wordt.
om maar even in de truth sfeer te blijven... "alles heeft een reden"quote:Op woensdag 28 september 2005 10:32 schreef coz het volgende:
[..]
hey die CoolGuy, coolmên![]()
![]()
[..]
kritisch blijven is goed![]()
[..]
yup , er was ook in feedback (iets te subtiel) gezegd dat ernaar gekeken moest worden , alleen heeft Mirage nog iets te coulant gereageerd .. op zich ook heel terecht , ik ben het 100% met haar eens... maar dit is toch echt een reltopic ..
[..]
nuance is okay , maar het genuanceerd brengen van truth onderwerpen an sich is een verhaal apart , als je het genuanceerd , of teveel met "ik denk" , "het lijkt mij" enzenz gebruik verteld dan hebben mensen nog sneller zoiets van .. wat een onzin .. breng je het als "het is" , gaan mensen zeuren om bewijs .. ach , gaat al een paar jaar zo ..het went![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |