abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30987052
Wacht nou gewoon op de filmpjes jongens en aanschouw het wonder van voedseltransformatie in digitale vorm vastgelegd. Van groen naar oranje met die stampot!
Dus...
  woensdag 28 september 2005 @ 01:30:13 #52
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_30989357
LOL dit geeft een nieuwe dimensie aan degene die hier werkelijk serieus op gereageerd hebben !
  woensdag 28 september 2005 @ 01:36:02 #53
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30989469
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
Tea, Earl Grey, Hot.
*goedkeurende bliepjes*
*vreemde geluidjes*
*schuivend luikje*
*goedkeurende bliepjes*
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 28 september 2005 @ 01:56:07 #54
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_30989749
Houston we have a problem !
pi_30991333
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tea, Earl Grey, Hot.

Het komt ineens dichterbij nietwaar. Sorry modjes, maar dit topic vind ik dus echt te belachelijk voor woorden. Weet je zeker dat je niet onder de invloed van t een of ander TS (tis ook nog een serieuze vraag )
Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen... en het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.

Het zijn niet de users met extra knopjes ( die blauwe figuren die modjes genoemd worden) die bepalen wát er als hot news/ interessant beschouwd wordt... het zijn de users...álle users die een forum maken (of breken).

Ik ben zelf ook gewoon een user, er zijn wel meer topics waar ik mijn wenkbrauw bij optrek.
En idd, dit is er ook zo één, maar niet omdat ts beweerd dat hij boerenkool in hutspot kan veranderen... ( als hij dat werkelijk ou geloven dan mag hij dat zelf weten... ik maak in de supermarkt wel de keuze of ik wortels of boerenkool koop bespaard een hoop moeite ), maar omdat het wel duidelijk is hoe dit topic bedoeld is.

Ik ga ervanuit dat TS hier komt met een reden, ik mag aannemen dat hij op zijn minst geïnteresseerd is. Als hij geen interesse heeft... dan verspilt hij toch zijn eigen tijd ?

Beetje slapjes als je puur om het zieken in een subfora post, is het niet ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mirage op 28-09-2005 08:43:05 ]
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 10:01:50 #56
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30992751
quote:
Op woensdag 28 september 2005 08:32 schreef Mirage het volgende:

[..]

Adem in adem uit.....
Je hóeft dit topic niet te openen/lezen... en het blijft hoog zolang er gereageerd wordt.

Het zijn niet de users met extra knopjes ( die blauwe figuren die modjes genoemd worden) die bepalen wát er als hot news/ interessant beschouwd wordt... het zijn de users...álle users die een forum maken (of breken).

Ik ben zelf ook gewoon een user, er zijn wel meer topics waar ik mijn wenkbrauw bij optrek.
En idd, dit is er ook zo één, maar niet omdat ts beweerd dat hij boerenkool in hutspot kan veranderen... ( als hij dat werkelijk ou geloven dan mag hij dat zelf weten... ik maak in de supermarkt wel de keuze of ik wortels of boerenkool koop bespaard een hoop moeite ), maar omdat het wel duidelijk is hoe dit topic bedoeld is.

Ik ga ervanuit dat TS hier komt met een reden, ik mag aannemen dat hij op zijn minst geïnteresseerd is. Als hij geen interesse heeft... dan verspilt hij toch zijn eigen tijd ?

Beetje slapjes als je puur om het zieken in een subfora post, is het niet ?
Nou ja, de topictitel was op zich wel interessant. Ik nam toen eigenlijk aan dat het zou gaan over een of ander onderzoek waarbij het mogelijk zou zijn om met bepaalde technieken voedsel te veranderen of zo. Op zich vind ik dat wel interessant om te lezen. Echter, toen ik het aanklikte zag ik dat ging over de bewering dat TS bij wijze van spreken aan de keukentafel zit en door zich hard te concentreren de ene groente in de andere kan veranderen.

Ik weet trouwens nou helemaal niet meer of dit tooic serieus bedoeld is of niet. Mijn vraag of TS misschien iets 'gebruikt' had in de zin van geestverruimende middelen was dan ook eigenlijk serieus bedoeld, niet als retorische vraag om een punt duidelijk te maken. Ik ben wel met je eens dat ik niet hoef te reageren, dat is zeker, maar ik bedoel het eigenlijk niet zo kwaad als dat het misschien (in jouw ogen) overkomt.

Als hier nou bewijs van komt in de zin van een filmpje of, en dan geen vaag, en ook niet met plots wisselende beelden, en ik zie die groente zeg maar op zn bord gewoon morphen, dan wordt het al anders (natuurlijk, filmpjes zijn te manipuleren maar ik betwijfel of er veel mensen hier zijn die zo'n filmpje zo kunnen bewerken dat je niet kunt zien dat er met dat morphingproces wat 'mis' is zeg maar) want dan hebben we iets van bewijs.

Als dat bewijs er niet komt dan vraag ik me af wat het nut van dit topic is? Het lijkt me niet de bedoeling van TRU om daarin topics te openen waarin iedereen maar claimt dat ie iets kan zonder daar op enige wijze bewijs voor te leveren. Ik merk wel dat de claims die mensen hier doen de laatste tijd steeds fantastischer worden. Zo heb ik al gelezen dat mensen objecten kunnen verplaatsen met hun gedachten, mensen die oefenen met leviteren en dat ook al kunnen, en nu zelfs food-morphing. Ik heb een beetje het gevoel dat het einde zoek is of iig zoek aan t raken is.

Wat betreft je opmerking dat ik niet hoef te reageren, nogmaals, dat ben ik met je eens maar ik zie niet zitten waarom TRU niet bezocht mag worden door een criticus (die overigens graag believed, maar niet zonder meer dingen voor waar aanneemt als er alleen maar een claim wordt gedaan) die ook graag reageert op een manier die niet is van "ow ja dat kan ik ook want dit en dit" maar meer op de manier van "laat nou eens bewijs zien in plaats van dingen te roepen die geen hout snijden".

Wat betreft je laatste regel..ik weet niet op wie die van toepassing is?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 28 september 2005 @ 10:10:06 #57
90061 coz
pi_30992910
lieverds .. mag ik jullie even op deze post attenderen
trek je eigen conclusies maar over de doelstellingen van TS
quote:
Op maandag 26 september 2005 16:02 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Dit geldt andersom ook voor 99% van de believers :
Ze proberen allerlei dingen paranormaal te verklaren terwijl ze geen donder weten van normale wetenschap als wis-, natuur- en scheikunde.
  Moderator woensdag 28 september 2005 @ 10:22:46 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_30993188
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:10 schreef coz het volgende:
lieverds .. mag ik jullie even op deze post attenderen
trek je eigen conclusies maar over de doelstellingen van TS
[..]
Hey die Coz. Je begint zo langzamerhand een bekende naam voor me te worden . Oke, TS probeert dus de draak te steken met TRU. Dat is minder. Hoewel ik ook niet alles zonder slag of stoot aanneem vind ik t een beetje zonde om dergelijke topics te gaan openen om te zieken. Je kunt je mening geven, maar dat kan ook wel op een wat genuanceerdere manier dan door TS gedaan wordt.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 28 september 2005 @ 10:32:48 #59
90061 coz
pi_30993381
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hey die Coz. Je begint zo langzamerhand een bekende naam voor me te worden .
hey die CoolGuy, coolmên
quote:
Oke, TS probeert dus de draak te steken met TRU. Dat is minder. Hoewel ik ook niet alles zonder slag of stoot aanneem
kritisch blijven is goed
quote:
vind ik t een beetje zonde om dergelijke topics te gaan openen om te zieken.
yup , er was ook in feedback (iets te subtiel) gezegd dat ernaar gekeken moest worden , alleen heeft Mirage nog iets te coulant gereageerd .. op zich ook heel terecht , ik ben het 100% met haar eens... maar dit is toch echt een reltopic ..
quote:
Je kunt je mening geven, maar dat kan ook wel op een wat genuanceerdere manier dan door TS gedaan wordt.
nuance is okay , maar het genuanceerd brengen van truth onderwerpen an sich is een verhaal apart , als je het genuanceerd , of teveel met "ik denk" , "het lijkt mij" enzenz gebruik verteld dan hebben mensen nog sneller zoiets van .. wat een onzin .. breng je het als "het is" , gaan mensen zeuren om bewijs .. ach , gaat al een paar jaar zo ..het went
pi_30993556
quote:
Op woensdag 28 september 2005 10:32 schreef coz het volgende:

[..]

hey die CoolGuy, coolmên
[..]

kritisch blijven is goed
[..]

yup , er was ook in feedback (iets te subtiel) gezegd dat ernaar gekeken moest worden , alleen heeft Mirage nog iets te coulant gereageerd .. op zich ook heel terecht , ik ben het 100% met haar eens... maar dit is toch echt een reltopic ..
[..]

nuance is okay , maar het genuanceerd brengen van truth onderwerpen an sich is een verhaal apart , als je het genuanceerd , of teveel met "ik denk" , "het lijkt mij" enzenz gebruik verteld dan hebben mensen nog sneller zoiets van .. wat een onzin .. breng je het als "het is" , gaan mensen zeuren om bewijs .. ach , gaat al een paar jaar zo ..het went
om maar even in de truth sfeer te blijven... "alles heeft een reden"
Heb je feedback gelezen ?

Ik probeer over te brengen dat niet alleen iteejer en ik hier "iets in de pap te brokkelen" hebben (om het op mijn vader's manier te zeggen , maar ook jullie... wij eigenlijk.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 28 september 2005 @ 10:42:33 #61
90061 coz
pi_30993623
jup , ik probeer ook niet meer te reageren in dit topic
mss helpt een paar dagen opruimsluitje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: