quote:Van der Sloot loog over nacht met Holloway
(Novum) - Joran van der Sloot, de 18-jarige Nederlandse ex-verdachte in de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway op Aruba, heeft gelogen over het verloop van de avond en nacht die hij met het meisje doorbracht. In een interview op de Amerikaanse televisie erkent hij dat. Hij zegt echter ook dat Holloway ongedeerd was op het moment dat hij haar achterliet op het strand in de nacht dat zij verdween.
Van der Sloot werd afgelopen zomer samen met de Surinaamse broers Satish en Deepak K. gearresteerd op verdenking van betrokkenheid bij de verdwijning van de Amerikaanse scholiere, die na 30 mei nergens meer is gezien. Heel Aruba is door verschillende speurgroepen en zelfs met Nederlandse F-16 afgezocht, maar er is nog steeds geen spoor van het meisje. Een hof van beroep bepaalde vorige maand dat er niet genoeg bewijs tegen de Surinaamse broers en Van der Sloot bestaat om hen nog langer als verdachten te beschouwen.
De drie ex-verdachten waren de laatsten die samen met Holloway werden gezien. Van der Sloot zegt in het interview dat hij met de twee broers had afgesproken te liegen over het einde van de avond. Aanvankelijk verklaarden de drie dat zij Holloway alleen bij haar hotel hadden afgezet, maar later moesten zij bekennen dat Van der Sloot met haar was meegegaan.
Volgens Van der Sloot hadden Holloway en hij beiden gedronken en zijn zij samen naar het strand gegaan. Toen hij naar huis wilde, stelde hij voor haar naar haar hotel te dragen, maar dat wilde zij niet, zegt hij. 'Ze wilde er de hele nacht blijven', aldus de tiener, die momenteel in Nederland studeert. Hij ontkent iets met haar verdwijning te maken te hebben. 'Zij wilde met mij mee. Ik wilde met haar mee. Het was geheel wederzijds.'
Niet veel.quote:
Dat is best heftig.quote:Spanje: 27 jaar cel voor 9/11-terrorist
De Spaanse rechter heeft de Syriër Imad Yarkas tot 27 jaar cel veroordeeld voor zijn aandeel in het voorbereiden van de aanslagen van 11 september 2001 op Washington en New York.
Tegelijk met Yarkas werden 17 andere terreurverdachten veroordeeld tot celstraffen variërend van zes tot elf jaar, onder meer wegens lidmaatschap van een terroristische organisatie.
Twee mannen die ook verdacht werden van betrokkenheid bij de aanslagen van 11 september werden vrijgesproken. In totaal stonden 24 verdachten terecht, van wie er zes vrijgesproken zijn. Het was het grootste Europese terreurproces tot nu toe.
Tegen de drie hoofdverdachten was een gevangenisstraf geëist van 25 jaar voor elk van de 2.973 slachtoffers die bij de aanslagen vielen - ruim 74.000 jaar, maar alleen Yarkas - die wordt beschouwd als het hoofd van de Al-Qa'ida-cel in Spanje- is nu veroordeeld tot 27 jaar cel.
Cel
Volgens justitie heeft de Spaanse Al Qa'ida-cel geld en andere middelen geleverd aan de terroristen die op 11 september 2001 de aanslagen pleegden op het World Trade Center in New York en het Pentagon in Washington.
Onder de overige veroordeelden is ook een journalist van de Arabische zender Al-Jazeera die vlak na de aanslagen een interview met Osama bin Laden hield. Hij kreeg zeven jaar cel voor collaboratie met Al-Qa'ida.
Zes verdachten werden vrijgesproken wegens gebrek aan bewijs. De aanklagers droegen een aantal opgenomen telefoongesprekken aan, maar die waren volgens de rechters te onduidelijk om als zwaarwegend bewijs te gelden.
Madrid
Volgend jaar begint de rechtszaak tegen de verdachten van de bomaanslagen in Madrid van 11 maart 2004.
Dat is geen vrouw, dat is Tony Little!!!quote:
Bankdrukken
De Nederlandse Ielja Strik kan van alle vrouwen in Europa de meeste kilogrammen bankdrukken. De 32-jarige krachtvrouw uit Cuijk veroverde vrijdag in Hongarije de Europese titel in de klasse tot 90 kilo. Strik drukte liefst 170 kilo omhoog en dat gewicht betekende ook een nieuw Nederlands record.
Ik had dat laatst op Eurosport gezien, allemaal van die gigantische vrouwen ....en...borstspierenquote:Op maandag 26 september 2005 15:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat is geen vrouw, dat is Tony Little!!!
Die gast is wel heel populair.quote:Op maandag 26 september 2005 15:34 schreef sizzler het volgende:
Iemand anders is verantwoordelijk voor het idee om sizzler op zwart te zetten en zowel LV als Ryan3 POL-mod te maken..quote:Op maandag 26 september 2005 15:02 schreef MrX1982 het volgende:
sizzler is weer mod![]()
Het was leuk gedaan door Ryan3 en yvonne maar ik had het door![]()
Heb je iets tegen de smurfenspray soms?quote:
Aha was het jou magistrale idee?quote:Op maandag 26 september 2005 17:31 schreef Sidekick het volgende:
Iemand anders is verantwoordelijk voor het idee om sizzler op zwart te zetten en zowel LV als Ryan3 POL-mod te maken..
Ja, verarmd uranium.quote:Op maandag 26 september 2005 17:54 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb je iets tegen de smurfenspray soms?
Er is een ''w'' in de postzak verdwenen.quote:Op maandag 26 september 2005 17:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha was het jou magistrale idee?
Risico van het vakquote:Op maandag 26 september 2005 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Er is een ''w'' in de postzak verdwenen.
Ik wil net zeggen, Tony is lang genoeg op teevee geweest om 'm direct te herkennenquote:Op maandag 26 september 2005 15:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ché ligt hier op de deurmat.quote:Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zeg het nogmaals; ''Che'' was een hond.
Ja, dat dacht ik ook totdat ik met dat ding doorschoot en mijn duim bijna flink beschadigde. Gaat gij overigens nog naar de meet?quote:Op maandag 26 september 2005 18:30 schreef MrX1982 het volgende:
Een schaar doet wonderen
Een schaar kan idd veranderen in een gevaarlijk wapenquote:Op maandag 26 september 2005 18:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, dat dacht ik ook totdat ik met dat ding doorschoot en mijn duim bijna flink beschadigde. Gaat gij overigens nog naar de meet?
Nee, je mag nog twee keer raden.quote:Op maandag 26 september 2005 17:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha was het jou magistrale idee?
yvonne?quote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Nee, je mag nog twee keer raden.
Dat sizzler zwart maken, weet ik niet hoor, maar degene die yvonne mailde is geen mod geworden....quote:Op maandag 26 september 2005 18:56 schreef Sidekick het volgende:
We hebben de bedenker evan gelijk maar mod gemaakt.
Je moest mijn weekend maar eens nemen,quote:Op maandag 26 september 2005 18:55 schreef du_ke het volgende:
Ik ben echt compleet kapot (bijzonder schor en verkouden).
Wat heb jij dan gedaan?quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moest mijn weekend maar eens nemen,!
's ochtends vor het ontbijt aan het bier geeft lang niet zoveel walging als ik eigenlijk verwacht had.quote:
Consumentisme. De vreedzame indoctrinatie.quote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
's ochtends vor het ontbijt aan het bier geeft lang niet zoveel walging als ik eigenlijk verwacht had.
Ha! Er leeft iemand!quote:Op maandag 26 september 2005 20:38 schreef George-Butters het volgende:
hoooooooooooiiiiiiiiiii Sigme!
quote:Op maandag 26 september 2005 20:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ha! Er leeft iemand!
Hooooooiiiiiiiiiiiiiii george-butters!
Ben nu de eerste aflevering aan het downloadenquote:Op maandag 26 september 2005 19:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd of de (nieuwe) serie "Rome" van HBO iets is.
downloaden is goed!quote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ben nu de eerste aflevering aan het downloaden
Ook nog met 5.1 geluidquote:
Ze hebben de kwaliteit tegenwoordig wel goed onder controle. Maar ja heb hier geen 5.1 geluid..quote:Op maandag 26 september 2005 20:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ook nog met 5.1 geluid![]()
Als de Nederlandse zenders de goede series niet uit willen zenden moet je wel downloaden en of de dvd kopen zoals Battlestar Galactica.
En ik kom niet!quote:Op maandag 26 september 2005 20:59 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Onzin! ben al weer een half jaar monogaam.
Vooruit dan maarquote:Op maandag 26 september 2005 20:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je zou nog een keer een foto van je plaatsen![]()
Ik wist dat je dat zou zeggen, daarom kom ik ook niet.quote:Op maandag 26 september 2005 21:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Voor dat probleem heb je bepaalde therapeuten, ik kan je helaas niet helpen.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen, daarom kom ik ook niet.
Zo, en verbrand dat die zijn, die dag! Namibië, met een frisse zeebries... Heerlijk, totdat je voelt wat die zon ook al weer doet met blote huidquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit slaat werkelijk nergens meer op. Helaas zitten alle normale mensen in de kroeg, daar kan ik mij dus niet vertonen.
Nee, donderdag nog.quote:Op maandag 26 september 2005 21:16 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je hebt je zeker weer drie weken niet geschoren?
De samenleving is er nog niet klaar voor.quote:Op maandag 26 september 2005 21:18 schreef du_ke het volgende:
Een weelderige baard, opzich cool maar ik durf het toch niet aan.
Het is een mooie foto. Kleurstelling goed, mooie omgeving. Niks mis mee.quote:Op maandag 26 september 2005 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo, en verbrand dat die zijn, die dag! Namibië, met een frisse zeebries... Heerlijk, totdat je voelt wat die zon ook al weer doet met blote huid![]()
Ik heb net de eerste aflevering gezien.quote:Op maandag 26 september 2005 20:49 schreef Chewie het volgende:
Ben nu de eerste aflevering aan het downloaden
Soms moet je het even over belangrijke zaken hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef sigme het volgende:
Baardspraak. Geen wonder dat er geen vrouwvolk blijft hangen hier![]()
Persoonlijk vind ik de schaduw over m'n achterwerk niet echt geslaagd, maar voor de rest gaat 'ie wel.quote:Op maandag 26 september 2005 21:29 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is een mooie foto. Kleurstelling goed, mooie omgeving. Niks mis mee.
Bepaal jij dat? Geef maar eens een samenvatting.quote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef MrX1982 het volgende:
Historisch zit het naast dat kleine euvel wel goed heb ik het idee.
Ik zeg niet dat het zo is maar ik denk hetquote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef Johan_de_With het volgende:
Bepaal jij dat? Geef maar eens een samenvatting.
quote:Synopsis
After eight years of war, Gaius Julius Caesar has finally completed his bloody conquest of Gaul. Just as he is prepared to celebrate a resounding victory and return to Rome with his army, he receives word that his daughter Julia has died in childbirth.
Drained and grief-stricken, he quickly dispatches aides to help find Magnus Pompey -- his son-in-law and fellow ruler of the Republic -- a new wife.
Back in Rome, Caesar's calculating niece, Atia, and long-forgotten paramour, Servilia, eagerly await his return, while the ruling class is fearful that the popular general's homecoming will disrupt the status quo. Four hundred years after the founding of the Republic, Rome is now the wealthiest city in the world. Though conceived on principles of shared power and personal competition, its foundations are now crumbling. The ruling class has become extravagantly wealthy, and there now exists are great chasm between the classes.
The balance of power lies in the Senate with Pompey Magnus, who is counseled by Cato, Cicero, Scipio and other members of the old-guard to renounce Caesar, lest his return and popularity among the masses challenge Pompey's ruling status-to say nothing of their own wealth and power. For his part, Pompey Magnus is torn between his own drive to maintain power (the once-provincial commoner rose up to become a national hero after conquering Spain and Syria) and his long-standing friendship with Caesar, the father of his recently departed wife.
Atia has taken it upon herself to assuage Pompey's grief by offering her daughter, Octavia, to be his new wife, despite the girl's deep love for her current husband, a commoner. Careful to play both sides of the escalating power struggle, Atia also sends Caesar a grand token of her gratitude, a regal white horse hand-delivered after a perilous journey by her precocious 11-year-old son, Octavian.
When his army's gold eagle--a symbol of his reign--is stolen, Caesar's cousin and commander, Mark Antony, enlists two soldiers, Lucius Vorenus and Titus Pullo, to track it down. Despite their differences (Vorenus is an honorable and pragmatic Centurion, Pullo is an arrogant, rebellious Legionnaire), the two make a formidable duo, and elevate themselves by retrieving not just the missing standard, but the head of its thief: Pompey Magnus's chief attendant.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de schaduw over m'n achterwerk niet echt geslaagd, maar voor de rest gaat 'ie wel.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Grapjes maken over serieverkrachters.
Baardgroei is een heel wezenlijk aspect in het leven van de man.quote:Op maandag 26 september 2005 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Soms moet je het even over belangrijke zaken hebben.
Spreek het gerust uit, opkroppen is ongezondquote:
Er is niks mis met de schaduw over je billen. Ik denk dat daar geen man over valt.quote:Op maandag 26 september 2005 21:46 schreef sigme het volgende:
[..]
Spreek het gerust uit, opkroppen is ongezond
Zeer zeker inderdaad!quote:Op maandag 26 september 2005 21:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Baardgroei is een heel wezenlijk aspect in het leven van de man.
Ik zou liever de Gallische Oorlog hebben gezien, als het dan toch over Caesar moet gaan, maar oneindig veel liever de Punische Oorlogen of de slag bij Pydna.quote:
Tsja mss in de toekomst. Maar ik denk dat ze een beetje op safe hebben gespeeld, ik bedoel Caesar kent iedereen. Wat dan natuurlijk weer afgezaagd is maar ja ze moeten watquote:Op maandag 26 september 2005 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zou liever de Gallische Oorlog hebben gezien, als het dan toch over Caesar moet gaan, maar oneindig veel liever de Punische Oorlogen of de slag bij Pydna.
Ghehehequote:Op maandag 26 september 2005 21:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Er is niks mis met de schaduw over je billen. Ik denk dat daar geen man over valt.
Nee, Namibië ligt niet in Frankrijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:06 schreef MrX1982 het volgende:
Die foto is vast niet in Nederland gemaakt. Ik gok Frankrijk
http://www.hetvolk.be/Art(...)leID=DMA26092005_003quote:Australië wil miljoenen wilde dieren doden
Miljoenen wilde kamelen, paarden, ezels, varkens, katten en vossen dienen te worden gedood voor het behoud van de biodiversiteit in Australië, zo zegt een parlementsverslag dat in november aan de afgevaardigden zal worden voorgelegd.
De meer dan 200 jaar geleden door Europese immigranten in het land ingevoerde ,,exotische" soorten, vormen nu een bedreiging voor de landbouw en het milieu en ,,dienen te worden uitgeschakeld", zo verklaarde Alby Schultz, voorzitter van de parlementscommissie die het rapport opstelde.
Omdat er weinig roofdieren zijn en enorm grote ruimten waar zij kunnen gedijen, is hun aantal geëxplodeerd. De inheemse diersoorten worden bedreigd door de vernietiging van hun habitat en de verspreiding van ziektes, aldus het verslag. De Australische milieu-instanties hebben recent een lijst opgesteld van diersoorten in overtal, waarvan sommigen het land inkwamen als huisdieren, maar die inmiddels verwilderd zijn: kamelen (500.000), paarden (300.000), ezels (5 miljoen), varkens (23 miljoen), katten en vossen.
Het verslag van de commissie beveelt hun uitroeiing aan door afslachting of vergiftiging.
De Australische afdeling van het Wereldnatuurfonds (WWF) heeft toegegeven dat het noodzakelijk is tot het doden van de dieren over te gaan. ,,Het zijn wilde dieren die niet inheems zijn, maar die sedert hun komst een vernietigende invloed hebben op het milieu", zegt Nicola Markus van het WWF.
,,Of wij vinden dat zij hier moeten leven? Neen. Is het realistisch dat zij tot de laatste zullen kunnen uitgeroeid worden? Dat zou niet slecht zijn, maar het is erg onwaarschijnlijk", voegde hij eraan toe. Hij vraagt alleen dat de eliminatie op een ,,zo menselijk mogelijke manier" zou gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |