Ik wil net zeggen, Tony is lang genoeg op teevee geweest om 'm direct te herkennenquote:Op maandag 26 september 2005 15:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat is geen vrouw, dat is Tony Little!!!
Ché ligt hier op de deurmat.quote:Op maandag 26 september 2005 18:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik zeg het nogmaals; ''Che'' was een hond.
Ja, dat dacht ik ook totdat ik met dat ding doorschoot en mijn duim bijna flink beschadigde. Gaat gij overigens nog naar de meet?quote:Op maandag 26 september 2005 18:30 schreef MrX1982 het volgende:
Een schaar doet wonderen
Een schaar kan idd veranderen in een gevaarlijk wapenquote:Op maandag 26 september 2005 18:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja, dat dacht ik ook totdat ik met dat ding doorschoot en mijn duim bijna flink beschadigde. Gaat gij overigens nog naar de meet?
Nee, je mag nog twee keer raden.quote:Op maandag 26 september 2005 17:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha was het jou magistrale idee?
yvonne?quote:Op maandag 26 september 2005 18:43 schreef Sidekick het volgende:
Nee, je mag nog twee keer raden.
Dat sizzler zwart maken, weet ik niet hoor, maar degene die yvonne mailde is geen mod geworden....quote:Op maandag 26 september 2005 18:56 schreef Sidekick het volgende:
We hebben de bedenker evan gelijk maar mod gemaakt.
Je moest mijn weekend maar eens nemen,quote:Op maandag 26 september 2005 18:55 schreef du_ke het volgende:
Ik ben echt compleet kapot (bijzonder schor en verkouden).
Wat heb jij dan gedaan?quote:Op maandag 26 september 2005 18:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je moest mijn weekend maar eens nemen,!
's ochtends vor het ontbijt aan het bier geeft lang niet zoveel walging als ik eigenlijk verwacht had.quote:
Consumentisme. De vreedzame indoctrinatie.quote:Op maandag 26 september 2005 19:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
's ochtends vor het ontbijt aan het bier geeft lang niet zoveel walging als ik eigenlijk verwacht had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |