daar is dit topic toch voor, om je mening te gevenquote:Op zondag 25 september 2005 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
als je er geen hol aan vind...
i.p.v. hier te zitten mekkeren.
Je mening geven is iets anders dan (ongefundeerrd) het hele programma de grond instampen en komen zeiken om elke foutje/ niet zo leuk grapje dat gemaakt word.quote:Op maandag 26 september 2005 00:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar is dit topic toch voor, om je mening te geven![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 12:35 schreef RayMania het volgende:
Vond het gister wel meevallen, of dat kwam door die saaie zak bij SS.
Heeft ie de zak al gehad of moet ie 'm nog krijgen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
even een trap na op voetbal insite
jij schakelt zeker cafe de sportquote:Op maandag 26 september 2005 11:53 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind het wel een leuk programma
Is inderdaad nog iets dat moet groeien en de juiste vorm moet krijgen maar het is zeker het kijken waard. Het is een leuke mix tussen BvD en Kopspijkers: (nutteloze) Gesprekken over voetbal en leuke filmpjes.
Zoals een vergelijkbaar geval van Jong Ajax - Cambuur in Korea waarbij de spelers we stil bleven staan, maar de keeper niet, tot 2 keer toe.
quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een koning
Achter zijn standbeen langs die meeuw eraf knallen.
quote:
Kieft en Vanenburg in één adem noemenquote:Op zondag 9 oktober 2005 23:48 schreef Smurfin het volgende:
Leuke uitzending![]()
Tja, Vaneburg...'k was vroeger al idolaat van 'm, maar hij blíjft leuk![]()
Net als Wim Kieft![]()
bron?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:27 schreef evert het volgende:
en weer dramatische kijkcijfers....
Toch blijf ik er bij dat het door Spijkerman komt, die wordt toch niet serieus genomenquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
2235 CAFE DE SPORT 420.000
2246 STUDIO VOETBAL 917.000
Hij produceert het programma zeker?quote:Op maandag 10 oktober 2005 13:55 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Toch blijf ik er bij dat het door Spijkerman komt, die wordt toch niet serieus genomen![]()
Hij is in ieder geval medepresentator, dan moet je toch presenterend overkomen,quote:Op maandag 10 oktober 2005 14:21 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Hij produceert het programma zeker?
Veel vloekwerk vooralquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond met Maaskant. Ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.
Dus je hebt het programma nog nooit gezien, maar weet wel dat Jack Spijkerman het irritant presenteert en alsmaar een "ik-voel-me-klote-want-ajax-heeft-punten-laten-liggen" imago heeft?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Jack Spijkerman is voor mij de primaire reden dat ik Cafe de Sport nog nooit heb gezien, wat een irritante vent met zijn pokdalige rotkop is het toch.
En zijn gespeelde "ik-voel-me-klote-want-ajax-heeft-punten-laten-liggen" imago is ook te zielig voor woorden.
Umberto is wel coel!
Daar hoef je het programma niet voor te kijken, dat blijkt al uit de voorstukjes tijdens De Wedstrijden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je hebt het programma nog nooit gezien, maar weet wel dat Jack Spijkerman het irritant presenteert en alsmaar een "ik-voel-me-klote-want-ajax-heeft-punten-laten-liggen" imago heeft?
Idd, je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef MaxPower het volgende:
Daar hoef je het programma niet voor te kijken, dat blijkt al uit de voorstukjes tijdens De Wedstrijden.
o jee, kritiek op Talpa en wie hebben we weer om ze te verdedigen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je hebt het programma nog nooit gezien, maar weet wel dat Jack Spijkerman het irritant presenteert en alsmaar een "ik-voel-me-klote-want-ajax-heeft-punten-laten-liggen" imago heeft?
Heeft Feyenoord ook op 'm geboden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef Nashje het volgende:
Dat briefje van Culina![]()
.
Hij kon kiezen tussen feyenoord en psv. feyenoord bood 650.000 en psv 450.000.
Genee erbij lijkt me leuk. Dan zou ik denk ik ook wel kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is opzich geen slecht programma. Humberto doet het prima, kan okay presenteren en stelt redelijke vragen. Voetbalsamenvattingen zijn van het niveau Studio Voetbal, met andere beelden dan in de normale samenvatting en leuk aan elkaar gepraat en de supporters in de studio is ook wel okay. Weer eens wat anders.
Alleen Jack Spijkerman is echt tenenkrommend. Die man is zooo achteruit gegaan de laatste 2, 3 jaar. Die fragmenten en die meeuw komen me de strot uit, dat gezeik op Ajax is ook zo standaard en gespeeld.
Zet Wilfred Genee erbij of laat Tan het alleen doen en het programma zal zich erg verbeteren.
Waar staat PSV dan? Ik zie het er niet bij staan. Wel Wigan met 450.000quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef Nashje het volgende:
Dat briefje van Culina![]()
.
Hij kon kiezen tussen feyenoord en psv. feyenoord bood 650.000 en psv 450.000.
Ja dat vraag ik me ook af. Kan me niet voorstellen dat Humberto hem ook echt grappig vind.quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Jack was weer zo ontzettend niet grappig.
Ik vraag me af wat Humberto nou eigenlijk van Jack vindt.
wat voor stukje was er dan ?quote:Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef H.Flick het volgende:
Hadden ze daar ook al Pierre en Huub? Dat stukje van de regionale limburgse TV? Was op NED2 ook bij Studio Voetbal.
http://nikefootball.nike.(...)front.jsp?language=1quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Gollemrulez het volgende:
maaruh dat filmpje van Ronaldinho.... is dat ergens te vinden... (ervanuitgaand dat zij dat ook van internet geript hebben) ?
Trekken ze vast meer kijkersquote:Op maandag 7 november 2005 00:08 schreef _superboer_ het volgende:
kunnen ze jans niet ruilen voor jack?
Mijn fout, ik keek in de reclame ff NED2 en haalde het door elkaarquote:Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef H.Flick het volgende:
Hadden ze daar ook al Pierre en Huub? Dat stukje van de regionale limburgse TV? Was op NED2 ook bij Studio Voetbal.
Als je Spijkerman dumpt, krijg je al dubbele kijfercijfers. Knal Genee erbij en het is gewoon een goed programma, in ieder geval van Studio Voetbal niveau. Al hangt het bij beiden natuurlijk wel af van de gast die er zit.quote:Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef SCH het volgende:
Marktaandeel 9,6 - de helft van Studio Voetbal
Opvallend om dat de zondagavond nu heel sterk is bij Talpa maar Spijkerman houdt de kijkers van Linda niet vast.
Spijkerman is de duurst betaalde Talpa-coryfee, die moet toch iets doen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je Spijkerman dumpt, krijg je al dubbele kijfercijfers. Knal Genee erbij en het is gewoon een goed programma, in ieder geval van Studio Voetbal niveau. Al hangt het bij beiden natuurlijk wel af van de gast die er zit.
Nee, dat geld gaat naar zijn productiemaatschappij waar hij diverse mensen van moet betalen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Spijkerman is de duurst betaalde Talpa-coryfee, die moet toch iets doen.
Tja, dat is zijn keuze. Het is gewoon salaris - wat hij ermee doet, moet hij weten.quote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, dat geld gaat naar zijn productiemaatschappij waar hij diverse mensen van moet betalen.
Nee, het is een zakelijke overeenkomst. Als het salaris zou zijn krijgt hij de belastingdienst nog wel even op bezoek. Dat hij zichzelf rijkelijk beloont uit zijn eigen BV'tje staat overigens buiten kijf.quote:Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat is zijn keuze. Het is gewoon salaris - wat hij ermee doet, moet hij weten.
Voordat dit een Spijkerman-topic wordt, ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn Kopspijkers de laatste twee jaar ook enorm achteruit vind gaan. Cabaret is niet meer wat het was, fragmenten kennen we onderhand ook wel en hij vindt zichzelf toch wel erg grappig.quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef Smurfin het volgende:
Ik heb nu al zo vaak gelezen dat mensen zich ergeren aan die Spijkerman bij Café de Sport.
Waarom geeft de Mol die Spijkerman niet een eigen programma zoals ie bij de Vara had?
Daar was ie toch een kijkcijferkanon en zal de Mol twee vliegen in één klap slaan; Spijkerman zal z'n éigen publiek weer aantrekken, en Café de Sport krijgt meer kijkers die geintresseerd zijn in het voetbalgebeuren.
A Question of Sport dus, maar dan in NL uitvoering.quote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geef hem dan desnoods een soort sportquiz in zoals Dit Was Het Nieuws, maar dan over voetbal/sport met Viggo Waas en Peter Heerschop oid. Maar bij dit programma is het echt een joker
Inderdaad, en dat weet en wist heel Nederland, behalve kennelijk J.S. zelf en J. de M.quote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
Kopspijkers was eerder populair ondanks Spijkerman dan dankzij hem.
Die ken ik niet .. Bedoelde deze "They think it's all over". Die komt er vanavond weer opquote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
A Question of Sport dus, maar dan in NL uitvoering.
Bedankt voor de tip, ik was em al kwijt sinds het niet meer op zaterdag is. Geweldig programma!quote:Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die ken ik niet .. Bedoelde deze "They think it's all over". Die komt er vanavond weer op
Is ook echt dezelfde doelgroep hequote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je ziet dat volgens kijkonderzoek.nl 1.792.000 mensen keken naar Miljoenenjacht en even later slechts 399.000 mensen naar Cafe de Sport, dan lijkt het mij duidelijk dat programma nu echt overduidelijk een flop is, het wordt echt niks. Gewoon schrappen dat programma.
Misschien in plaats daarvan een serieuzer voetbal talkshow programma.
Zelfs toen gisteren zo'n slaapverwekkende nietszeggende Maduro op Nederland 2 te gast was, trok cafe de sport echt totaal geen kijkers.
Het lijkt me de bedoeling dat vader meekijkt met miljoenenjacht, en dat moeders dan meekijkt naar Cafe de Sport, vandaar ook de luchtige opzet van het programma, zodat ook vrouwen geboeid blijven. Helaas (voor talpa) werkt het niet zo.quote:Op zondag 13 november 2005 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is ook echt dezelfde doelgroep heMijn moeder kijkt naar Miljoenenjacht, die kijkt daarna niet naar Cafe de Sport natuurlijk.
Tuurlijk willen ze dat zo, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo werkt met dit soort programma's. Daarbij is 23.00 ook een laat tijdstip voor de werkende mens op zondagavond denk ik. Wil dan trouwens ook wel eens de cijfers weten van vorig jaar met Miljoenenjacht en Studio Voetbal op NED2.quote:Op zondag 13 november 2005 23:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het lijkt me de bedoeling dat vader meekijkt met miljoenenjacht, en dat moeders dan meekijkt naar Cafe de Sport, vandaar ook de luchtige opzet van het programma, zodat ook vrouwen geboeid blijven. Helaas (voor talpa) werkt het niet zo.
Yup, om 0.25.quote:Op zondag 13 november 2005 23:28 schreef fernando_redondo het volgende:
Komt er vanavond een herhaling?
Vorige week was het 399.000, terwijl Studio Voetbal van 782.000 naar 653.000 daalt.quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
1.4 miljoen naar Gooische vrouwen, 1.8 miljoen naar Postcodeloterij en 470.000 naar Cafe de Sport gisteren...
Dat kwam er bij Kopspijkers ook al erg naar voren, als het even over voetbal ging. Je mag best een voorkeur hebben voor een bepaalde club en grapjes maken over de rivalen, maar wanneer het eens met lichtelijk spottende toon over Ajax ging was meneer zwaar op zijn teentjes getrapt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Whehe idd, misschien wordt het nu echt eens leuk.quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Geen Jack Spijkerman vanavond ga ik misschien toch eens kijken
Niemand, alleen zei ie net. Schaars is de gast.quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Wie zit er nu naast Humberto? Of mag hij het alleen doen?
Wilde ik ook al zeggen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hehe! Ik dacht precies hetzelfde net!quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Niet? Dus dat ik altijd snel langs de Duitsers zap maakt niet uit?quote:Op zondag 20 november 2005 20:47 schreef H.Flick het volgende:
Moet je wel zo'n kastje hebben, anders helpt het toch niet.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet? Dus dat ik altijd snel langs de Duitsers zap maakt niet uit?
John van Loen, dacht ik.quote:Op zondag 27 november 2005 21:37 schreef clauwheee het volgende:
Wie is vanavond eigenlijk de gast?
Vorige week was het 529.000.quote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef Zwansen het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers van dit nu eigenlijk?
Yup. Knal Genee erbij en je hebt een kijkcijfer hit.quote:Op zondag 4 december 2005 23:13 schreef Arcee het volgende:
Wat genant is dat zeg, die Spijkerman bij Café de Sport. Die man zit daar totaal niet op z'n plek.
Hopeloos.
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, Tong.quote:Op zondag 4 december 2005 23:14 schreef tong80 het volgende:
Arcee, je haalt me woorden uit de mond die ik 3 maanden bezigde en merderen met mij, wel blijven opletten hoor.
Precies, daarom is-ie natuurlijk ook bij de VARA weggehaald.quote:Op zondag 4 december 2005 23:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jack houdt heel veel z'n mond
Was toch Jaap Visser die er bij zat ?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:01 schreef MaxPower het volgende:
Heb weer eens gekeken sinds lange tijd. Heerschop was goed. Wist zijn bek te houden wanneer het moest en plaatste een leuke opmerking op zijn tijd. Jan Mulder was ook ok. "Wat hebben die filmpjes nou met dat latjetrappen te maken?" "Helemaal niks, maar Jack weet altijd wel een manier om grappige filmpjes in zijn show te stoppen"
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt, zit er wel vaker bij.
Wel erg gericht op Ajax..quote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Was toch Jaap Visser die er bij zat ?
die had ook wel leuek inbreng!
zei Ooijer toch ook op een gegeven moment....we zitten nu al een uur over Ajax te lullenquote:
ik was het toen idd eens met Ooijerquote:Op maandag 9 januari 2006 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zei Ooijer toch ook op een gegeven moment....we zitten nu al een uur over Ajax te lullen
zelfs ik ik zat toen pas 15 min te kijken EN ik ben voor ajaxquote:
Ik ook, tenenkrommend was het gewoon.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik was het toen idd eens met Ooijer
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending gisteren.
kon je ook niet wachten toen je hoorde dat Andre Ooijer zou komen ?quote:Met zulke gasten aan tafel kon het ook niet mis gaan.
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Bjoro het volgende:
kon je ook niet wachten toen je hoorde dat Andre Ooijer zou komen ?
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Bjoro het volgende:
kon je ook niet wachten toen je hoorde dat Andre Ooijer zou komen ?
Wie is het? Ik zie hem ook wel eens bij Versatel, maar ik heb geen idee waar hij van is.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Was toch Jaap Visser die er bij zat ?
Journalist van de Volkskrant.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wie is het? Ik zie hem ook wel eens bij Versatel, maar ik heb geen idee waar hij van is.
Tong is bekeerdquote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending gisteren.Met zulke gasten aan tafel kon het ook niet mis gaan.
Genee moet erbij! Maar ik ben bang dat het Frits Barend gaat worden, hij wilde toch een sportprogramma gaan doen? Heb je op RTL die rooie en op Talpa d'r vader! Wat een helquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:12 schreef Stew het volgende:
En exit Jack.
Hij wil zich helemaal gaan richten op Koppensnellers. Ik denk dat de kijkcijfers het echte verhaal vertellen.
Nu Humberto het rijk alleen heeft (misschien met blijvende rol voor Heerschop?) kan het eindelijk wat gaan worden.
was was toch ook (samen met Marcel Rozer, die weer dat boek over/van Bogarde heeft geschreven) oprichter oid van de Johan ?quote:
Genee zou perfect zijn maar iig is iedereen beter dan Jack voor dit programma. Voor mijn part doen ze 1x per week Barend & van Dorp zoals het vroeger altijd was, alleen over voetbal dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Genee moet erbij! Maar ik ben bang dat het Frits Barend gaat worden, hij wilde toch een sportprogramma gaan doen? Heb je op RTL die rooie en op Talpa d'r vader! Wat een hel
En hij wou zo graag een sportprogramma presenteren...... exit via de achterdeur voor die lelijke kneus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:12 schreef Stew het volgende:
En exit Jack.
Hij wil zich helemaal gaan richten op Koppensnellers. Ik denk dat de kijkcijfers het echte verhaal vertellen.
Nu Humberto het rijk alleen heeft (misschien met blijvende rol voor Heerschop?) kan het eindelijk wat gaan worden.
En dat wil die nou net elke keer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Jackie in een presentatierol is prima, als hij zelf maar niet in het middelpunt staat.
Met Jan Mulder ipv JD! Lijkt mij leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een VI-achtig programma met Genee,
hij (Humberto Tan)blijft wel bij C de S zie teletekst 317quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ja ben wel benieuwd wie ze nu de anchorman maken. Van Humberto Tan kan ik ook niet warm worden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef Greetings het volgende:
Waar staat dat ie weggaat dan? Is het zeker? En waarheen dan?
quote:Café de Sport moet het voortaan doen zonder Jack Spijkerman. De presentator concentreert zich op het programma 'Koppensnellers' en een aantal producties die onder zijn leiding in ontwikkeling zijn.
Het wekelijkse 'Koppensnellers' wordt komende zaterdag 14 januari voor het eerst uitgezonden. Volgens afspraak stopt Spijkerman daarom met de presentatie van het zondagavondprogramma 'Café De Sport'. Humberto Tan blijft het gezicht van voetbalpraatprogramma.
bron
* Bjoro meldt zich als nieuwe anchor man ......of denken jullie dat.....ach laat ook maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ja ben wel benieuwd wie ze nu de anchorman maken. Van Humberto Tan kan ik ook niet warm worden.
Kan toch.. Niks mis mee lijkt me.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Ludacriss het volgende:
Was zeker een leuke uitzending ( op dit moment beter dan studio voetbal )Was wel verbaast toen Stijn Vreven ineens emotioneel werd vanwege z'n vader
Officieel omdat ie met koppensnellers zijn eigen programma geen tijd meer had.Maar officieus omdat ie totaal niet op z'n plaats was en er alleen maar negatieve reacties kwamen.quote:Op zondag 22 januari 2006 22:51 schreef FortunaHome het volgende:
Weet iemand waarom jack spijkerman niet meer bij cafe de sport zit?
Inderdaad, het is ineens een gewoon programma, vond het prettig om naar te kijken.quote:Op maandag 23 januari 2006 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Programma wordt nu echt wel beter, met een goede presentator, twee redelijk goed geinformeerde journalisten en een redelijke gast.
Als studio voetbal zo matig blijft als de afgelopen weken, komen ze wel weer wat meer terug.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Scoort nu wel alleen echt bizar slecht. 294.000 gisteren.
Dat had men voor de pilot óók wel kunnen verzinnen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef borisz het volgende:
cafe de sport is er een stuk op vooruit gegaan zonder jack
En van jou.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
Leuk trouwens,vd Doelen en Lurling in de uitzending.
Die gasten hebben vroeger hemelsbreed zo'n 4 KM van elkaar gewoont.
Daar irriteer ik me ook wel aan ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Visser hangt wel een beetje de Hugo Borst-kloon uit.
Inderdaad, vooral zn grapje over Anastasiou, willem II en de toto divisie had een hoog Hugo Borts/Johan Derksen gehalte.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Het lukt prima om beide uitzendingen tegeljk te bekijken, vond ze los van elkaar toch al te saai om voor te gaan zitten.
Visser hangt wel een beetje de Hugo Borst-kloon uit.
Waarschijnlijk Inter.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef Showtime het volgende:
Is er nog iets gemeld over de club uit Italie die op Babel een bod zou hebben uitgebracht?
Hij zal het met een jaarsalaris van 2 miljoen jou niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef RijstNatie het volgende:
laat die negerzoen maar lekker naar milaan gaan, kan die lekker op de bank zitten
Ik vind het wel knap dat van der Doelen tegen de stroom inzwemt en stopt op het moment dat hij dat wil ipv dat anderen dat voor hem bepalen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ook hier weer, net als in Studio Voetbal, wel heel veel over ajax. Ook dat gedram tegen VD Doelen over het feit dat hij gaat stoppen met voetbal was tenenkrommend.
Er zijn andere dingen in de wereld dan alleen voetbal hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |