Was toch Jaap Visser die er bij zat ?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:01 schreef MaxPower het volgende:
Heb weer eens gekeken sinds lange tijd. Heerschop was goed. Wist zijn bek te houden wanneer het moest en plaatste een leuke opmerking op zijn tijd. Jan Mulder was ook ok. "Wat hebben die filmpjes nou met dat latjetrappen te maken?" "Helemaal niks, maar Jack weet altijd wel een manier om grappige filmpjes in zijn show te stoppen"
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Klopt, zit er wel vaker bij.
Wel erg gericht op Ajax..quote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Was toch Jaap Visser die er bij zat ?
die had ook wel leuek inbreng!
zei Ooijer toch ook op een gegeven moment....we zitten nu al een uur over Ajax te lullenquote:
ik was het toen idd eens met Ooijerquote:Op maandag 9 januari 2006 11:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zei Ooijer toch ook op een gegeven moment....we zitten nu al een uur over Ajax te lullen
zelfs ik ik zat toen pas 15 min te kijken EN ik ben voor ajaxquote:
Ik ook, tenenkrommend was het gewoon.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
ik was het toen idd eens met Ooijer
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending gisteren.
kon je ook niet wachten toen je hoorde dat Andre Ooijer zou komen ?quote:Met zulke gasten aan tafel kon het ook niet mis gaan.
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Bjoro het volgende:
kon je ook niet wachten toen je hoorde dat Andre Ooijer zou komen ?
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:27 schreef Bjoro het volgende:
kon je ook niet wachten toen je hoorde dat Andre Ooijer zou komen ?
Wie is het? Ik zie hem ook wel eens bij Versatel, maar ik heb geen idee waar hij van is.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Was toch Jaap Visser die er bij zat ?
Journalist van de Volkskrant.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wie is het? Ik zie hem ook wel eens bij Versatel, maar ik heb geen idee waar hij van is.
Tong is bekeerdquote:Op maandag 9 januari 2006 18:15 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending gisteren.Met zulke gasten aan tafel kon het ook niet mis gaan.
Genee moet erbij! Maar ik ben bang dat het Frits Barend gaat worden, hij wilde toch een sportprogramma gaan doen? Heb je op RTL die rooie en op Talpa d'r vader! Wat een helquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:12 schreef Stew het volgende:
En exit Jack.
Hij wil zich helemaal gaan richten op Koppensnellers. Ik denk dat de kijkcijfers het echte verhaal vertellen.
Nu Humberto het rijk alleen heeft (misschien met blijvende rol voor Heerschop?) kan het eindelijk wat gaan worden.
was was toch ook (samen met Marcel Rozer, die weer dat boek over/van Bogarde heeft geschreven) oprichter oid van de Johan ?quote:
Genee zou perfect zijn maar iig is iedereen beter dan Jack voor dit programma. Voor mijn part doen ze 1x per week Barend & van Dorp zoals het vroeger altijd was, alleen over voetbal dusquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Genee moet erbij! Maar ik ben bang dat het Frits Barend gaat worden, hij wilde toch een sportprogramma gaan doen? Heb je op RTL die rooie en op Talpa d'r vader! Wat een hel
En hij wou zo graag een sportprogramma presenteren...... exit via de achterdeur voor die lelijke kneus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:12 schreef Stew het volgende:
En exit Jack.
Hij wil zich helemaal gaan richten op Koppensnellers. Ik denk dat de kijkcijfers het echte verhaal vertellen.
Nu Humberto het rijk alleen heeft (misschien met blijvende rol voor Heerschop?) kan het eindelijk wat gaan worden.
En dat wil die nou net elke keer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Jackie in een presentatierol is prima, als hij zelf maar niet in het middelpunt staat.
Met Jan Mulder ipv JD! Lijkt mij leuk!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een VI-achtig programma met Genee,
hij (Humberto Tan)blijft wel bij C de S zie teletekst 317quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ja ben wel benieuwd wie ze nu de anchorman maken. Van Humberto Tan kan ik ook niet warm worden.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:04 schreef Greetings het volgende:
Waar staat dat ie weggaat dan? Is het zeker? En waarheen dan?
quote:Café de Sport moet het voortaan doen zonder Jack Spijkerman. De presentator concentreert zich op het programma 'Koppensnellers' en een aantal producties die onder zijn leiding in ontwikkeling zijn.
Het wekelijkse 'Koppensnellers' wordt komende zaterdag 14 januari voor het eerst uitgezonden. Volgens afspraak stopt Spijkerman daarom met de presentatie van het zondagavondprogramma 'Café De Sport'. Humberto Tan blijft het gezicht van voetbalpraatprogramma.
bron
* Bjoro meldt zich als nieuwe anchor man ......of denken jullie dat.....ach laat ook maarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:38 schreef tong80 het volgende:
Ja ben wel benieuwd wie ze nu de anchorman maken. Van Humberto Tan kan ik ook niet warm worden.
Kan toch.. Niks mis mee lijkt me.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:24 schreef Ludacriss het volgende:
Was zeker een leuke uitzending ( op dit moment beter dan studio voetbal )Was wel verbaast toen Stijn Vreven ineens emotioneel werd vanwege z'n vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |