Daar hoef je het programma niet voor te kijken, dat blijkt al uit de voorstukjes tijdens De Wedstrijden.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je hebt het programma nog nooit gezien, maar weet wel dat Jack Spijkerman het irritant presenteert en alsmaar een "ik-voel-me-klote-want-ajax-heeft-punten-laten-liggen" imago heeft?
Idd, je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:56 schreef MaxPower het volgende:
Daar hoef je het programma niet voor te kijken, dat blijkt al uit de voorstukjes tijdens De Wedstrijden.
o jee, kritiek op Talpa en wie hebben we weer om ze te verdedigen?quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je hebt het programma nog nooit gezien, maar weet wel dat Jack Spijkerman het irritant presenteert en alsmaar een "ik-voel-me-klote-want-ajax-heeft-punten-laten-liggen" imago heeft?
Heeft Feyenoord ook op 'm geboden?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef Nashje het volgende:
Dat briefje van Culina![]()
.
Hij kon kiezen tussen feyenoord en psv. feyenoord bood 650.000 en psv 450.000.
Genee erbij lijkt me leuk. Dan zou ik denk ik ook wel kijken.quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is opzich geen slecht programma. Humberto doet het prima, kan okay presenteren en stelt redelijke vragen. Voetbalsamenvattingen zijn van het niveau Studio Voetbal, met andere beelden dan in de normale samenvatting en leuk aan elkaar gepraat en de supporters in de studio is ook wel okay. Weer eens wat anders.
Alleen Jack Spijkerman is echt tenenkrommend. Die man is zooo achteruit gegaan de laatste 2, 3 jaar. Die fragmenten en die meeuw komen me de strot uit, dat gezeik op Ajax is ook zo standaard en gespeeld.
Zet Wilfred Genee erbij of laat Tan het alleen doen en het programma zal zich erg verbeteren.
Waar staat PSV dan? Ik zie het er niet bij staan. Wel Wigan met 450.000quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:12 schreef Nashje het volgende:
Dat briefje van Culina![]()
.
Hij kon kiezen tussen feyenoord en psv. feyenoord bood 650.000 en psv 450.000.
Ja dat vraag ik me ook af. Kan me niet voorstellen dat Humberto hem ook echt grappig vind.quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Jack was weer zo ontzettend niet grappig.
Ik vraag me af wat Humberto nou eigenlijk van Jack vindt.
wat voor stukje was er dan ?quote:Op maandag 7 november 2005 00:03 schreef H.Flick het volgende:
Hadden ze daar ook al Pierre en Huub? Dat stukje van de regionale limburgse TV? Was op NED2 ook bij Studio Voetbal.
http://nikefootball.nike.(...)front.jsp?language=1quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Gollemrulez het volgende:
maaruh dat filmpje van Ronaldinho.... is dat ergens te vinden... (ervanuitgaand dat zij dat ook van internet geript hebben) ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |