Als je Spijkerman dumpt, krijg je al dubbele kijfercijfers. Knal Genee erbij en het is gewoon een goed programma, in ieder geval van Studio Voetbal niveau. Al hangt het bij beiden natuurlijk wel af van de gast die er zit.quote:Op maandag 7 november 2005 11:26 schreef SCH het volgende:
Marktaandeel 9,6 - de helft van Studio Voetbal
Opvallend om dat de zondagavond nu heel sterk is bij Talpa maar Spijkerman houdt de kijkers van Linda niet vast.
Spijkerman is de duurst betaalde Talpa-coryfee, die moet toch iets doen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je Spijkerman dumpt, krijg je al dubbele kijfercijfers. Knal Genee erbij en het is gewoon een goed programma, in ieder geval van Studio Voetbal niveau. Al hangt het bij beiden natuurlijk wel af van de gast die er zit.
Nee, dat geld gaat naar zijn productiemaatschappij waar hij diverse mensen van moet betalen.quote:Op maandag 7 november 2005 11:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Spijkerman is de duurst betaalde Talpa-coryfee, die moet toch iets doen.
Tja, dat is zijn keuze. Het is gewoon salaris - wat hij ermee doet, moet hij weten.quote:Op maandag 7 november 2005 11:31 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, dat geld gaat naar zijn productiemaatschappij waar hij diverse mensen van moet betalen.
Nee, het is een zakelijke overeenkomst. Als het salaris zou zijn krijgt hij de belastingdienst nog wel even op bezoek. Dat hij zichzelf rijkelijk beloont uit zijn eigen BV'tje staat overigens buiten kijf.quote:Op maandag 7 november 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat is zijn keuze. Het is gewoon salaris - wat hij ermee doet, moet hij weten.
Voordat dit een Spijkerman-topic wordt, ik moet eerlijk zeggen dat ik zijn Kopspijkers de laatste twee jaar ook enorm achteruit vind gaan. Cabaret is niet meer wat het was, fragmenten kennen we onderhand ook wel en hij vindt zichzelf toch wel erg grappig.quote:Op maandag 7 november 2005 11:47 schreef Smurfin het volgende:
Ik heb nu al zo vaak gelezen dat mensen zich ergeren aan die Spijkerman bij Café de Sport.
Waarom geeft de Mol die Spijkerman niet een eigen programma zoals ie bij de Vara had?
Daar was ie toch een kijkcijferkanon en zal de Mol twee vliegen in één klap slaan; Spijkerman zal z'n éigen publiek weer aantrekken, en Café de Sport krijgt meer kijkers die geintresseerd zijn in het voetbalgebeuren.
A Question of Sport dus, maar dan in NL uitvoering.quote:Op maandag 7 november 2005 12:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geef hem dan desnoods een soort sportquiz in zoals Dit Was Het Nieuws, maar dan over voetbal/sport met Viggo Waas en Peter Heerschop oid. Maar bij dit programma is het echt een joker
Inderdaad, en dat weet en wist heel Nederland, behalve kennelijk J.S. zelf en J. de M.quote:Op maandag 7 november 2005 12:02 schreef SCH het volgende:
Kopspijkers was eerder populair ondanks Spijkerman dan dankzij hem.
Die ken ik niet .. Bedoelde deze "They think it's all over". Die komt er vanavond weer opquote:Op maandag 7 november 2005 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
A Question of Sport dus, maar dan in NL uitvoering.
Bedankt voor de tip, ik was em al kwijt sinds het niet meer op zaterdag is. Geweldig programma!quote:Op maandag 7 november 2005 12:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die ken ik niet .. Bedoelde deze "They think it's all over". Die komt er vanavond weer op
Is ook echt dezelfde doelgroep hequote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Als je ziet dat volgens kijkonderzoek.nl 1.792.000 mensen keken naar Miljoenenjacht en even later slechts 399.000 mensen naar Cafe de Sport, dan lijkt het mij duidelijk dat programma nu echt overduidelijk een flop is, het wordt echt niks. Gewoon schrappen dat programma.
Misschien in plaats daarvan een serieuzer voetbal talkshow programma.
Zelfs toen gisteren zo'n slaapverwekkende nietszeggende Maduro op Nederland 2 te gast was, trok cafe de sport echt totaal geen kijkers.
Het lijkt me de bedoeling dat vader meekijkt met miljoenenjacht, en dat moeders dan meekijkt naar Cafe de Sport, vandaar ook de luchtige opzet van het programma, zodat ook vrouwen geboeid blijven. Helaas (voor talpa) werkt het niet zo.quote:Op zondag 13 november 2005 23:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Is ook echt dezelfde doelgroep heMijn moeder kijkt naar Miljoenenjacht, die kijkt daarna niet naar Cafe de Sport natuurlijk.
Tuurlijk willen ze dat zo, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo werkt met dit soort programma's. Daarbij is 23.00 ook een laat tijdstip voor de werkende mens op zondagavond denk ik. Wil dan trouwens ook wel eens de cijfers weten van vorig jaar met Miljoenenjacht en Studio Voetbal op NED2.quote:Op zondag 13 november 2005 23:15 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Het lijkt me de bedoeling dat vader meekijkt met miljoenenjacht, en dat moeders dan meekijkt naar Cafe de Sport, vandaar ook de luchtige opzet van het programma, zodat ook vrouwen geboeid blijven. Helaas (voor talpa) werkt het niet zo.
Yup, om 0.25.quote:Op zondag 13 november 2005 23:28 schreef fernando_redondo het volgende:
Komt er vanavond een herhaling?
Vorige week was het 399.000, terwijl Studio Voetbal van 782.000 naar 653.000 daalt.quote:Op maandag 14 november 2005 13:21 schreef Suijk het volgende:
1.4 miljoen naar Gooische vrouwen, 1.8 miljoen naar Postcodeloterij en 470.000 naar Cafe de Sport gisteren...
Dat kwam er bij Kopspijkers ook al erg naar voren, als het even over voetbal ging. Je mag best een voorkeur hebben voor een bepaalde club en grapjes maken over de rivalen, maar wanneer het eens met lichtelijk spottende toon over Ajax ging was meneer zwaar op zijn teentjes getrapt.quote:Op maandag 31 oktober 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus je hebt het programma nog nooit gezien, maar weet wel dat Jack Spijkerman het irritant presenteert en alsmaar een "ik-voel-me-klote-want-ajax-heeft-punten-laten-liggen" imago heeft?
Whehe idd, misschien wordt het nu echt eens leuk.quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Geen Jack Spijkerman vanavond ga ik misschien toch eens kijken
Niemand, alleen zei ie net. Schaars is de gast.quote:Op zondag 20 november 2005 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Wie zit er nu naast Humberto? Of mag hij het alleen doen?
Wilde ik ook al zeggen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Hehe! Ik dacht precies hetzelfde net!quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Clint_Eastwood het volgende:
Niet? Dus dat ik altijd snel langs de Duitsers zap maakt niet uit?quote:Op zondag 20 november 2005 20:47 schreef H.Flick het volgende:
Moet je wel zo'n kastje hebben, anders helpt het toch niet.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet? Dus dat ik altijd snel langs de Duitsers zap maakt niet uit?
John van Loen, dacht ik.quote:Op zondag 27 november 2005 21:37 schreef clauwheee het volgende:
Wie is vanavond eigenlijk de gast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |